Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה מנוע של מוסטנג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומרלין, זה לא רק מונרו...:lol:

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

טנק הצנטוריון צוייד בגרסה מוקטנת של המנוע הזה שנקרא "מטאור". גם כן V12.

אולי יש עוד כמה זרוקים כאן...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
משרד התחבורה מאשר מנוע כזה במוסטנג שלי ?

 

יכול לתת לו קצת כוח....

 

:-D :-D

 

אין בעיה, בטסט לא יבחינו בשינוי..

 

אבל כנראה שידרש חיזוק קל של קפיצי המתלה הקדמי, ושינוי מה במכסה המנוע.... 8)

עודד

פורסם

לא מבין את בוגטי, או יותר נכון פולקסוואגן

סמקום להשקיע מליונים על גבי מליונים בפיתוח מנוע של בקושי אלף כוחות סוס, לא יכלו פשוט לקנות כמה כאלה?

:lol:

 

The process of improvement continued, with later versions running on further-increased octane ratings, delivering ever higher power. Fundamental design changes were also made to all key components, again increasing the engine's life and reliability. By the end of the war the "little" engine was delivering over 1,600 horsepower (1,200 kW) in common versions, and as much as 2,060 horsepower (1,540 kW) in the Merlin 130/131 versions specifically designed for the de Havilland Hornet. Ultimately, during tests conducted by Rolls-Royce at Derby, Merlin 130 series engines generated over 2,600 horsepower (1,940 kW).[21]

פורסם

ואם כבר טנקים....טנקי השרמן הראשונים צוידו במנועי כוכב (רדיאלים) ואפרופו השירשור שמיתנהל כאן במקביל, מענין איזה קירור היה להם . בני??

×
×
  • תוכן חדש...