Jump to content

LeonS

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של LeonS

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הדבר הראשון שגם אני חשבתי עליו הכותרת היתה צריכה להיות "נא למצוא את האוטו שלכם בין התמונות"
  2. אני לא יודע אם הבחילה שקילתי זה מלראות את כל הפנינות האלה מתפוררות מחלודה או מהתנועה של המצלמה
  3. LeonS

    ד"ש מוינה

    מעניין מי הדביל באסטין מרטין שחשב שזה יהיה רעיון טוב?
  4. עכשיו את אותו הדבר רק עם 205 GTI
  5. LeonS

    זה מנוע של מוסטנג

    לא מבין את בוגטי, או יותר נכון פולקסוואגן סמקום להשקיע מליונים על גבי מליונים בפיתוח מנוע של בקושי אלף כוחות סוס, לא יכלו פשוט לקנות כמה כאלה? The process of improvement continued, with later versions running on further-increased octane ratings, delivering ever higher power. Fundamental design changes were also made to all key components, again increasing the engine's life and reliability. By the end of the war the "little" engine was delivering over 1,600 horsepower (1,200 kW) in common versions, and as much as 2,060 horsepower (1,540 kW) in the Merlin 130/131 versions specifically designed for the de Havilland Hornet. Ultimately, during tests conducted by Rolls-Royce at Derby, Merlin 130 series engines generated over 2,600 horsepower (1,940 kW).[21]
  6. LeonS

    אברט - Asseto Corse

    וואו!! אגב, זה הרכב כזה נמוך או הבן אדם כזה גבוהה?! נראה כמעט כמו אוטו צעצוע לייד האיש הזה
  7. פג'ו 205, 306 כל הג'יפונים על כל סוגיהם לדעתי, פשוט כי הם גם יהיו היחידים שישרדו ולדעתי גם הסיוויקים קופה והמאזדות 323F, גם עם העניים הנפתחות וגם הדגם שהיה אחריה עם העניי נינג'ה בעיקר כי כבר עכשיו כל הדגמים האלה הם בגדר סמי אספנות
  8. קודם כל אני רוצה לברך את עצמי על הזדמנות לכתוב הודעה ראשונה בפורום הזה אחרי ששנים סתם צופה מהצד שנית כל, נראה לי הדבר היחיד שמחזיק את כל הדבר הזה בייחד זה הצבע, זה נראה כאילו רוב הפח שם כבר לא קיים אולי יהיה אפשר להביא אותו בתור חלקי חילוף או משהו למי שמשפץ.
×
×
  • תוכן חדש...