Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם!

 

אחרי שבוע היעדרות, ואחרי שקיבלתי איומים טלפוניים משמרון שחסר לי שאני מבריז היום (:wink:), הגעתי לחגוג איתו היום את יום הולדתו!

 

בהזדמנות זו, אמסור לו מזל טוב ועד 120 כ20! (מסתבר שהיה כאן שרשור בנושא ופיספסתי אותו :oops:)

 

מכל מקום, היום בחנתי עדשה של חבר, והתוצאות לפניכם!

 

 

מבלי להכביר במילים נוספות, נעבור לנושא שלשמו נתכנסנו כאן - התמונות!

**כרגיל, מבקש לא להפיץ את התמונות באתרים אחרים, ולא לבצע בתמונות שום שימוש שיווקי/פרסומי/יחצ"ני ללא אישור מפורש ממני**

 

IMG_5093.jpg

 

IMG_5092.jpg

 

IMG_5072.jpg

 

IMG_5020.jpg

 

IMG_5019.jpg

 

IMG_5022.jpg

 

IMG_5024.jpg

 

IMG_5030.jpg

 

IMG_5038.jpg

 

IMG_5028.jpg

 

IMG_5090.jpg

 

IMG_5091.jpg

 

IMG_5026.jpg

IMG_5029.jpg

 

IMG_5032.jpg

 

IMG_5035.jpg

 

IMG_5036.jpg

 

IMG_5037.jpg

 

IMG_5018.jpg

 

IMG_5040.jpg

 

IMG_5041.jpg

 

IMG_5042.jpg

 

IMG_5045.jpg

 

IMG_5046.jpg

 

IMG_5047.jpg

 

IMG_5048.jpg

 

IMG_5049.jpg

 

IMG_5051.jpg

 

IMG_5052.jpg

 

IMG_5055.jpg

 

IMG_5056.jpg

 

IMG_5057.jpg

 

IMG_5060.jpg

 

IMG_5061.jpg

 

IMG_5064.jpg

 

IMG_5066.jpg

 

IMG_5067.jpg

 

IMG_5069.jpg

 

 

 

**כרגיל, מבקש לא להפיץ את התמונות באתרים אחרים, ולא לבצע בתמונות שום שימוש שיווקי/פרסומי/יחצ"ני ללא אישור מפורש ממני**

 

 

המשך עוד רגע:

בברכה!

יונתן.

פורסם

חלק ב':

 

 

**כרגיל, מבקש לא להפיץ את התמונות באתרים אחרים, ולא לבצע בתמונות שום שימוש שיווקי/פרסומי/יחצ"ני ללא אישור מפורש ממני**

 

IMG_5070.jpg

 

IMG_5071.jpg

 

IMG_5074.jpg

 

IMG_5077.jpg

 

IMG_5078.jpg

 

IMG_5079.jpg

 

IMG_5081.jpg

 

IMG_5082.jpg

 

IMG_5034.jpg

 

IMG_5084.jpg

 

IMG_5088.jpg

 

IMG_5094.jpg

 

IMG_5099.jpg

 

IMG_5102.jpg

 

**כרגיל, מבקש לא להפיץ את התמונות באתרים אחרים, ולא לבצע בתמונות שום שימוש שיווקי/פרסומי/יחצ"ני ללא אישור מפורש ממני**

 

 

 

זהו להפעם!

 

כמו תמיד, היה מפגש מהנה, וגם היום לשם שינוי היה לי הרבה זמן לקשקש עם האנשים ולא רק לצלם ללא הפסקה :lol:

אתם נהדרים!!

 

שיהיה לכולם סופ"ש נעים!

בברכה!

יונתן.

פורסם

היום חגגנו באופן ספונטי ולא מתוכנן שלושה ימי הולדת בהפתעה. לאיתמר שורקין, לאמיר לוי (קלוש) , ולשימרון .

שמרון קיבל מתנת יום הולדת סיבוב בפיאט 500 .

כיוון שיונתן כבר ההעלה תמונות אני מפרסם רק כמה.

יונתן כל הכבוד על איכות התמונות והזריזות בהבאתן לצפיה!

P1160304.JPG

P1160305.JPG

P1160306.JPG

P1160307.JPG

P1160294.JPG

P1160298.JPG

P1160296.JPG

P1160295.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

לבעלי השמחה שלושת המוסקטרים

כולם ביחד וכל אחד לחוד

קבלו המון מזל טוב ליום ההולדת

בריאות אושר וכושר והגשמת חלומות

:beerchug:

 

:smilecolr

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

יונתן כתב:

"כמו תמיד, היה מפגש מהנה, וגם היום לשם שינוי היה לי הרבה זמן לקשקש עם האנשים ולא רק לצלם ללא הפסקה

אתם נהדרים!!"

 

לא אתה!!!!!

יונתן תמונות מדהימותתתתתתתתתתתת.

"אתה תותח, אין אין עליך. אתה הגדול מכולם"

המון המון המון מזל טוב לאמיר שימרון ואיתמר.

פורסם

יופי של תמונות יופי של מיפגש,מזל טוב לחברים החוגגים,מיפגש רציני יש לכם בצפון והאוירה כך נראת מעולה .שתשמשיכו כך זה כייף.

עופר בן צבי

פורסם
היום חגגנו באופן ספונטי ולא מתוכנן שלושה ימי הולדת בהפתעה. לאיתמר שורקין, לאמיר לוי (קלוש) , ולשימרון .

שמרון קיבל מתנת יום הולדת סיבוב בפיאט 500 .

כיוון שיונתן כבר ההעלה תמונות אני מפרסם רק כמה.

יונתן כל הכבוד על איכות התמונות והזריזות בהבאתן לצפיה!

 

האם הטופולינו עברה צביעה לאחרונה?

פורסם

שלושה ימי הולדת - וכולם נחגגו ספונטנית. מה שבטוח, עוגות לא חסרו לנו שלשום (זו עדיין לא הקונדיטוריה של אבי נוף, אבל אנחנו מתקרבים לשם :lol:).

 

תודה לכל מי שהשתתף וחגג עמנו. שימחתם אותי.

תודה גדולה ליונתן 'צמצם הזהב' גוטמן ולשלמה 'איש הקדילק' גדרון, על מלאכת הקודש השבועית שלהם בתיעוד החברים ומכוניותיהם.

תודה לאמוץ על שי חביב וספונטני, "חם מהתנור".

ותודה ענקית לאורי זינגר והטופולינו שלו. איזו מתנת יום הולדת כיפית.

 

למי שמתעניין, אגב, הנהיגה בטופולינו קלילה למדי לכל מי שהתנסה ברזי הדאבל קלאץ'/צווישען גז. הביצועים שלה כמעט משתווים לבייבי פורד, לה נפח מנוע כפול(1.2 ליטר) ותחושת הניהוג מודרנית יותר. תא הנוסעים צפוף מאד וגלגל ההגה לא נמצא ישירות מול הנהג אלא מעט לכיוון המרכז, מה ש"תורם" לתנוחת נהיגה מעוקלת משהו למי שרגיל לנהוג עם שתי ידיים על ההגה. לסיכום, מכונית מקסימה, מודרנית יחסית לזמנה ועם הרבה אופי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...