Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה מחליף גיר ל 4 הילוכים כאשר היחס העברה של ההילוך הרביעי גבוה יותר , אז בוודאי שעבור מהירות X יספיק סלד נמוך יותר במנוע (ולהלן רעש נמוך יותר)

 

זה לפחות מה שאני יודע... :oops:

 

ירון

 

אתה צודק:wink:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ערב-טוב.

 

קבל המלצה ממני על קיט TRANSGO SHIFT GIR זה יישפר לך את הגיר בצורה מדהימה .

 

הגיר יחזיק את הכוח של המנוע.

 

התקנתי גם אצלי על גיר 4L60E.

 

כמו-כן מאוד מומלץ להוסיף קולר-גיר .

 

נאור.

In torque we trust

פורסם
אם אתה מחליף גיר ל 4 הילוכים כאשר היחס העברה של ההילוך הרביעי גבוה יותר , אז בוודאי שעבור מהירות X יספיק סלד נמוך יותר במנוע (ולהלן רעש נמוך יותר)

 

זה לפחות מה שאני יודע... :oops:

 

ירון

 

צודק ב 100% יותר הילוכים זה בד"כ יחס העברה גבוה יותר = סל"ד נמוך יותר.

יש היום גירים חכמים עם יותר הילוכים ואפילו העברת הילוכים מההגה.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם

אכן מה שהוזמן זה קיט שיפוץ מחוזק + מספר חלקים נוספים חדשים לגיר שיגיעו אני יעלה תמונות :shock:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

בהצלחה עים השידרוג אבל לא הבנתי למה בחרתה מנוע שמוציא את רוב הכוח בסביבות 4500 סבלד :shock:

אצלי בקורבט בגלל המנוע 454 והטורק הגבוה הבאתי גיר 200R לנצל את הטורק הגבוה

עים האובר דריב כך שבסביבות 2000 סבלד אני יושב על 120 קמש:?:

BABY FORD 1949

CORVETTE BB 454 1972

 

MOKA:-D

פורסם
זה הקיט שקניתי

http://www.summitracing.com/parts/HUP-HP3788K/

וכמובן שנרכיב קולר גיר.

קבלו תמונות ממקלחת שעבר התא מנוע היום:oops:

 

קיט מצויין, אמליץ כקודמי על קוויק-שיפט (בקונפיגורציה "רכה") ויש עוד כל מיני "מטעמים" לגיר הזה שמשפרים את ההתנהגות שלו ואת עמידותו.

 

בכל מקרה, קולר שמן טוב - חובה.

 

בהצלחה!

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
בהצלחה עים השידרוג אבל לא הבנתי למה בחרתה מנוע שמוציא את רוב הכוח בסביבות 4500 סבלד :shock:

אצלי בקורבט בגלל המנוע 454 והטורק הגבוה הבאתי גיר 200R לנצל את הטורק הגבוה

עים האובר דריב כך שבסביבות 2000 סבלד אני יושב על 120 קמש:?:

ב 2000 סל"ך יש לי 150 סוסים ו 400 טורק מה בדיוק חסר למנוע?

ואני לא מבין למה אתה צריך 454?

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

אנסה להסביר הקורבט שלי מקורית עים מנוע גדול הבעיה היא שכאשר אתה נוסע עים מנוע ענק כזה

והגיר האורגינלי הוא 400 עים 3 הילוכים כדי להנות מהכוח הכונה תאוצה והאצה אתה מושך לסבלד גבוה

רוב הזמן המנוע מרעיש והחום שהבלוק הענק הזה פולט עובר לתא נוסעים כך שאחרי שנה החלטתי על שינוי דרסטי

התיעצתי עים קריס מחברת http://bowtieoverdrives.com/index.shtmlוניראה לי שניצול של המנוע סביב ה 2000 סבלד יהיה אופטימלי עים גיר 200R עים אובר דריב

אצלי היחס בבקקס הוא 3.08 בשיוט כמו שאמרתי 2000 סבלד 120 קמש ולהשתגע בתאצות עים טורק גבוהה

 

אצלך המנוע הוא יצירת אומנות של מה שאפשר להוציא מ-350 וזה מגניב אבל תן את הדעת לגיר

גיר 700 במקור עים 4 הילוכים ויש כמה יחסי העברה סופים בהילוך הרביעי שצריכים להתאים ליחס בבקקס אצלך

 

בכול אופן תבודד טוב טוב את תא הנוסעים גם בידוד טרמי ואקוסטי ןאחרי זה את השטיחים אצרף כמה תמונות שתיראה

 

בהצלחה

אים אתה צריך חלקים למזגן האורגינלי אני מוכר את כולו פשוט הכנסתי מזגן של http://www.vintageair.com/:-D

BABY FORD 1949

CORVETTE BB 454 1972

 

MOKA:-D

פורסם

כל השידרוגים הכול לאחר בדיקות והתיעצויות ולא עמד על הפרק ביכלל ביג בלוק אבל עמדו על הפרק סופר צארגרים ודברים נוספים שירדו .

בקיצור נהנה ממה שיש וניראה איך הרכב מתנהג ואז במידה וחסר משהו נוסיף:arrow:

אתמול הגיעו הדודים והצנרת ומשאבת מיים ובוקסות תחתונות ותושבות מנוע וגיר והספקתי גם להחליף 2 בוקסות עליונות היום אני יצלם תמונות ויעלה לפורום

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

היום התקדמנו

החלפתי בוקסות תחתונות ניקיתי את השילדה ואת המשולשים וצבעתי אותם

בנוסף החלפתי את המכסה שסטומים

קבלו תמונות מהיום של השילדה והמשולשים לפני ואחרי

סדנה 2011 124.jpg

סדנה 2011 125.jpg

סדנה 2011 113.jpg

סדנה 2011 114.jpg

סדנה 2011 127.jpg

סדנה 2011 129.jpg

סדנה 2011 135.jpg

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב ממשיך להתקדם

הקיט של הגיר כבר כאן

ושירשרנו ועברנו על כל החשמל

והחלפנו צינור מזגן

קבלו תמונות

סדנה 2011 493.jpg

סדנה 2011 470.jpg

סדנה 2011 474.jpg

סדנה 2011 475.jpg

סדנה 2011 466.jpg

סדנה 2011 468.jpg

סדנה 2011 463.jpg

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:


×
×
  • תוכן חדש...