Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה עובר על החשמל כדאי לך להחליף את הנורות בלוחות השעונים לנורות קצת יותר חזקות אני החלפתי זה כדאי.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם אתה עובר על החשמל כדאי לך להחליף את הנורות בלוחות השעונים לנורות קצת יותר חזקות אני החלפתי זה כדאי.

רעיון טוב אבל בשביל זה לא צריך מנוע בחוץ:lol:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם
רעיון טוב אבל בשביל זה לא צריך מנוע בחוץ:lol:

 

אני חשבתי על כמה נורות בסה"כ אתה התחלת לפרק את הרכב לקנות מנועים קיטים ועוד כל זה בשביל כמה נורות?

הגזמת בן אדם :lol:

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
אני חשבתי על כמה נורות בסה"כ אתה התחלת לפרק את הרכב לקנות מנועים קיטים ועוד כל זה בשביל כמה נורות?

הגזמת בן אדם :lol:

בתור נרקומן של שידרוגים מתחילים במנורה ומי יודע היכן זה ניגמר כמו שאומרים עם האוכל בא התאבון:lol:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב חברים מתחילים ליראות את הסוף המנוע הגיר והאגזוזים מורכבים קבלו תמונות

סדנה 2011 519.jpg

סדנה 2011 517.jpg

סדנה 2011 508.jpg

סדנה 2011 514.jpg

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

אולי תעשה איזה סירטון נישמע את המנוע מגרגררררררררררררררר?

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
אולי תעשה איזה סירטון נישמע את המנוע מגרגררררררררררררררר?

קבל סירטון התעוררות

 

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

בוקר טוב, מוזיקה לאוזניים :evil: איזה קרבורטור יש לך?

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
בוקר טוב, מוזיקה לאוזניים :evil: איזה קרבורטור יש לך?

להרצה 600 CFM אידלברוק בסיום הרצה 750 CFM הולי

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

היום יש לי 600 ואני לא בטוח אם כדאי לעבור ל 750?

הרצה באסה רצינית אבל אחרי שגומרים אותה ונותנים בגז בפעם הראשונה זה שווה הכל :-)

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
היום יש לי 600 ואני לא בטוח אם כדאי לעבור ל 750?

הרצה באסה רצינית אבל אחרי שגומרים אותה ונותנים בגז בפעם הראשונה זה שווה הכל :-)

השאלה איזה מנוע יש לך?

המנוע שלי דורש 750/770 לפי הוראות יצרן

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

חצי מדוייק הם תכננו את המנוע ל CFM 750 770

לקארבורטור עם משאבה מישנית שעובדת על ואקום.

מקווה שהזמנת קארב כזה

כגון אדלברוק או הולי סטריט אוונגר

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
חצי מדוייק הם תכננו את המנוע ל CFM 750 770

לקארבורטור עם משאבה מישנית שעובדת על ואקום.

מקווה שהזמנת קארב כזה

כגון אדלברוק או הולי סטריט אוונגר

אתה לא חושב שהולי 750 תספיק?

סדנה 2011 102.jpg

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:


×
×
  • תוכן חדש...