Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צלם תמונה של הצד השני אבל לפי איך שזה נראה

הולי הזה דווקא יגרום לך לעודף דלק ודווקא להאיץ יותר גרוע בפול גז ,

ועובד פחות טוב עם גיר אוטומטי

או במילים אחרות לא מומלץ בכלל ,

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן.. כמו שחשבתי.

קיצור תחליף את זה או לא אדל 750 CFM

או לסידרה של ה סטירט אוונגר של הולי ב CFM דומה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
השאלה איזה מנוע יש לך?

המנוע שלי דורש 750/770 לפי הוראות יצרן

 

383 stroker.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
והרכב רע :evil: גם עם 600 CFM.

 

הרכב מפלצת טס, איציק גאון עכשיו צריך את הקריזה להחליף את הגיר ואז הוא יהיה מפלצת גדולה יותר :evil:.

הבעייה היא שישנו החיידק וכל הזמן משפרים ומשנים חוץ מהגיר אני רוצה להחליף מתלים ובולמים כדיי לשפר יציבות

איציק הדליק אותי עם קיט שמוכרים בסמיט אבל כל דבר בזמן שלו נתחיל מהגיר שאני רוצה להחליף כבר דיי הרבה זמן.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם

אין שום מכונאי בארץ שמגיע לחצי רמה והידע של איציק

באמרקאיות.

כל השאר רק מנסים.. לא ראיתי אחד שמצליח לו

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

היה לי קרבורטור הולי 750 או 800 בקורבט לפני כ8 שנים היה גרוע ביותר היה שיכור 1ל2 בערך ומסריח מדלק כל הזמן.

הדבר היחיד שהיה טוב ממה שאני זוכר שהיה מניע טוב גם אחרי חודש שהרכב עמד.

 

טל

פורסם
היה לי קרבורטור הולי 750 או 800 בקורבט לפני כ8 שנים היה גרוע ביותר היה שיכור 1ל2 בערך ומסריח מדלק כל הזמן.

הדבר היחיד שהיה טוב ממה שאני זוכר שהיה מניע טוב גם אחרי חודש שהרכב עמד.

 

טל

איזה מנוע היה לך ?

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

איזה מן מכונאי אתה? מנוע קר ואתה נותן גז בלי סוף ועוד ברברס.

מה גם שהמנוע נכבה באמצע. עשית משהו שכל סיירה 1600 יכולה לעשות.

אני באמת לא מבין:|

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

איי איי איי איזה רכב רק מלקום בבוקר ולראות אותו עושה לך את היום ואם להניעה ולשמוע אותו אז בכלל, אצלי לפחות זאת ההרגשה כשאני בא להניע את הבלייזר 79' שלי דרך אגב לשלי יש 454 עם קרבורטור של

CFM 660, טוב באמת כל הכבוד על כל ההשקעה הרכב פשוט מהמם עזוב את זה שקורבט זה אחד הסמלים הבולטים באמרקניזאציית רכבי הספורט.

באמת עושה טוב בלב לראות שיש עוד אנשים שלא רוצים לנסוע על ביצות קינדר (כל הליסניג ובכללי כל הרכבים החדשים שעשויים בפלסיק) ולהשקיע את אהבתם זמנם והכסף על רכבים כאלה מקווה שהמשפט הזה תקף גם בשבילך

This car will die with me ויש עוד משפט שאני מאוד אוהב Old american cars never die - Fuck fuel economy.

טוב אז רציתי לשאול שני דברים אחד זה איפה כל הנושא של הרכב שודרג בסדנת אורן מערכות ואם כן איפה נמצא המקום? והשני מאיפה השגת/קנית+מחירים את מערכת הפליטה היא מהמנוע או רק האגזוזים?


×
×
  • תוכן חדש...