רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי שוב, בהמשך לת'רד למעלה, שעוסק באלפא דואטו 67 ששכרנו בצרפת לפני כשבוע, מצ"ב מספר תמונות של הפורשה שהזמנתי במקור, אך היתה קטנה וצפופה מדי (בנוסף להגה בצד ימין...) וזה פאבריס (ואישתי הנפעמת ברקע...) יאמממיייי!!!
הודעה אחרונה מאת idob, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שאלה דחופה לחברי הפורום: האם קיימת מגבלה באשר למצבו של רכב אספנות מיובא? האם ניתן לייבא רכב כאשר הבודי מחובר לשלדה, המנוע והגיר באוטו אבל המתלים ומערכת ההיגוי מפורקים? תודה.
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
התגלגלתי די במיקרה למוזיאון קטן וחמוד בלייפציג - גרמניה שיש לו שם איטלקי (DEL CAPO) יש בו כ-40 רכבים,חלקם מיוחדים. היופי כאן,ש 15 מתוכם ניתן להשכיר אותם ליום שלם (כולל המיניבוס) עם או בלי נהג !!! והטרוף נמצא ביציאה מהביניין: על הגג "נחת" מטוס אמיתי במצב כמעט מוכן להמראה... מי שמגיע לעיר (או לדרזדן או לברלין)יעשה לעצמו טובה ויבלה כאן שעתיים בכיף.
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- 2 תגובות
- 905 צפיות
אני שוקל לצבוע את הרכב שלי מחדש. העבודה חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר. אני בשלבים של איסוף אטמים וחלקי גומי שיחליפו את המקוריים. ברגע שאקבלם אני מעוניין למצא פחח טוב שיפשיט את הרכב לחלוטין, כולל הורדת המנוע , חלקי הפנים של הרכב וכו' ויצבע אותו. מישהו כאן יכול להמליץ על בעל מקצוע שיעשה את זה ואשמח גם להערכת מחיר ממישהו שביצע עבודה דומה או מישהו שמתעסק בתחום. נ.ב מדובר ברכב שנראה מצויין , אין רקבונות ואין כמעט תיקוני צבע - פשוט רענון הצבע לחדש ועל הדרך כמה תיקונים קטנים ורענון כל חלקי הגומי של הרכב . מדובר בצבע לבן ( אני מעוניין בלבן כמו של הפורשה החדשות) תודה
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המון תודות לרפי חסון- המפיק, התסריטאי, הצלם ועוד ועוד, מבחינתנו זכית באוסקר: חלק 1: http://www.youtube.com/watch?v=N1NXG9MJH7M חלק 2: http://www.youtube.com/watch?v=6RYZrnm-jLg
הודעה אחרונה מאת amram66, -
- 0 תגובות
- 788 צפיות
פייקס-פיק הוא מירוץ טיפוס הגבעה המפורסם ביותר בארה"ב, אשר חלקו הראשון על כביש סלול והמשכו על עפר. תהנו;
הודעה אחרונה מאת 504L, -
שיפוץ אופנוע ישן
מאת nivz- 9 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
אהלן, אני כותב כאן הודעה בשם חבר שרוצה לשפץ אופנוע ישן שזרוק אצלו בחצר... ישנן שתי אופציות - אחד הוא הונדה, שנראה במצב יותר טוב, ויותר ריאלי לשפץ אותו, והשני הוא נורטון עם סירה, שיהיה הרבה יותר קשה, אבל הוא פשוט קלאסי... הבחור קצת פחות מתעניין בתהליך השיפוץ, ככה שאם יש מישהו שיכול לשפץ לו את האופנוע ברמה גבוהה ובתשלום קבוע מראש אני משער שהוא יילך על זה, ואם לא - אז ייכנס לשיפוץ לבד... אשמח לעזרה בזיהוי האופנועים (שנים, דגמים וכו') וכן בהמלצות... תמונות של ההונדה: תמונות של הנורטון והסירה: המון תודה, ניב
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
המון מזל טוב לחברנו מאיר על סיום שיפוץ האלפטא GTV שהושקעו בה המון שעות עבודה במוסך התלתן בפתח תקווה בראשות אבי סחייק. מאיר תהנה ואל תשכח את האלפא ג'וניור .
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ובכן, כמו בכותרת- הייתי שם, ומצ"ב כמה תמונות לעיונכם, עם עוד הרבה יותר כאן (בכל זאת 80 תמונות, לא אתחיל לשפוך אותן לפורום). מדובר להבנתי באוסף של דילר בלגי, שאסף מאות מכוניות, רובן מארבעת העשורים הראשונים של המאה העשרים (אך ישנן גם "חדשות" יותר). הם קוראים לזה מוזיאון, למרות שלא הייתי נותן לזה יותר מאשר אוסף (שימו לב לפגיעת הפח שחטף ה-NSU, זה לא דבר שרואים במוזיאון שמכבד את עצמו). למרות זאת, מדובר עדיין בכמות נכבדה ובכלים שלא רואים כל יום, בטח לא פה בישראל. והאלפין השחורה סתם חנתה ברחוב... נ.ב. ממול נמצא מוזיאון הצבא הלאומי, שם יש תצוגת מטוסים וכמה טנקים. כאן תוכלו להתרשם מהם.
הודעה אחרונה מאת פיסטון, -
- 5 תגובות
- 934 צפיות
הודעה אחרונה מאת por1, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 78 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
הגיעו לרכב שלי שני פנסים אחוריים . מדובר בהונדה אקורד מודל 86 האצ'בק , יחידה בארץ וכמובן ביבוא אישי. מיותר לציין שאין חלפים לרכב שלי בארץ ולכן הזמנתי מחו''ל. הגיע אלי הודעה שאני צריך לגשת למשרד התחבורה (כנראה לראובן ברדה ). פעם הייתי לוקח את כל הטופסולוגיה וניגש לשם פיזית , הבנתי שהכללים השתנו? איך זה עובד עכשיו? צריך לשלוח להם בדואר? בפקס? לשלוח חשבונית קנייה, הזמנה מהדואר , ת"ז , רשיון רכב בתוקף , עוד משהו? הרכב כרגע ללא טסט אבל עם אגרה משולמת (חצי שנתית) , הרכב כרגע עובר אובראול ורק בתחילת שבוע שעבר הכנסתי את המנוע לרכב , יש עוד עבודה עליו (חידוש מתלים , חידוש פנים , צבע...) , לכן לא יכול לגשת לטסט כרגע ... הרשיון שצריך להשלח אליהם , חייב להיות …
הודעה אחרונה מאת ADRIANFARINA, -
-
מקורבים יודע דבר, לחשו לאוזני כי הסוסיתא תחזור ליצור! בארץ! מיליארדר יהודי מארה"ב (שמו חסוי כרגע מטעמים מובנים) רכש את הזכויות ובכוונתו להתחיל למכור רכבים בעוד כ-5 שנים. המפעל ימוקם באיזור עפולה ויעסיק אזרחים ישראלים בלבד, החל ממהנדסים וכלה בעובדים על פס ההרכבה. הרכב יהיה על טהרת הכחול לבן, למעט המנועים שירכשו מחברת פוג'י (כן, כן, אותה החברה שמוכרת לסובארו ולפולאריס). מדובר, בשלב ראשוני, על גירסאת 4 דלתות (בכל אופן ישראל) אליה תצטרף מאוחר יותר גירסאת האצ'בק בעלת 5 דלתות. היצע המנועים ינוע בין 1.6 ל-2.0 ליטר. שימוש בפיבר-גלאס לא יהיה הפעם, אבל המרכב ישאר "אקזוטי" בשל שימוש נרחב מאוד באלומיניום. מדובר על מחיר אטרקטיבי בארץ (בשל הקלות מיסוי על רכב "ישראלי"), שאמו…
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 3 תגובות
- 772 צפיות
תודה לכל אילו שמוכנים לעזור. לאחר חיפוש מעמיק ולאחר בשלות נפשית מרובת שנים החלטתי ביחד עם אישתי - שתחיה ... , על ניסיון יבוא של רכב אספנות אותו אנחנו מחפשים מזה מספר שנים בארץ ללא הצלחה. תהליך הייבוא מובן לי עד לפרט האחרון - אנני מבקש עזרה לגבי תהליך זה. לצערי לאחר קריאה של כל המידע הקיים ברשת והתיעצות עם חברים, הבנתי כי עניין המס על היבוא נמצא במעיין חור שחור וכי הוא משתנה כל הזמן - אפילו מפחיד מה ששמעתי .. אנחנו מתכננים להביא רכב בצורה הכי שקופה והוגנת ללא מעכרים , אלא שעלות הרכב בפועל היא 1500$ האם יש סיכוי שזה גם מה שנשלם בפועל על ידי הרשויות ? משהוא יוכל בבקשה , אפילו בהודעה פרטית להגיד לי מה המצב הנוכחי לגבי מס היבוא ? האם הרוחות נרגעו ? האם מומלץ…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 772 צפיות
hood או Soft Top Convertible Cabriolet Roof בקיצור : "כיסוי/גג לקונברטבל "מברזנט ללא מסגרות המתכת לרכב משפחתי קטן כמו נאמר פורד אריקה- כמה אמור לעלות בארה"ב או אירופה??. תודה. -
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אחרי הרבה חודשי עבודה מתקרב לקיצו שיפוץ הדש של הגולף תוך כדי השיפוץ עבר הדש מספר גלגולים עד לתוצאה הסופית להלן תמונות להנאתכם... שיפוץ וצביעת הדש עצמו בניית מגירה שהיתה חסרה סגירת פתחי אוורור והכנת פתח לרדיו חיתוך צינור ביוב 4 צול להכנת השעונים בניית הסקאלה לשעונים והרכבת השעונים על הסקאלה
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת פורד מוסטנג, 1965 FORD MUSTANG 1965 שופצה ע"י חבר חדש במועדון החמש- אסף דויטש שיפוץ שנמשך 5 שנים.. (התמונה להמחשה) לתשומת לבכם: ההשקה תתקיים הפעם ברחבת הפאואר סנטר "ישפרו סנטר" א.ת נס- ציונה, רח' הפטיש 10, ביום ו', 10.06.11, בשעה 17:30 ולא במקום המפגש הרגיל נאום פתיחה וברכות- יו"ר המועדון , נחום קדמיאל סקירה היסטורית- קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת יצרן הרכב המושק מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:30 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל קובי בן-ניסן, רכז השפלה בטל' 6785688- 054 או אל מתניה הלוי, אחראי השקות ו…
הודעה אחרונה מאת mister v, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היום נפגשנו מאחורי המרכז המסחרי בשפיים ועשינו על האש. אני בטוח שאחרי שתראו את התמונות עוד קבוצות \ מועדונים יאמצו את המקום כמקום מפגש. הגענו, אני, לירוי (בקנגו) ועופר, במקום חיכה לנו דן עם לאונה לבנה. התמקמות יום יפה, מקום יפה, מה צריך עוד? ניסן מצטרף גיל מגיע עם ה GL מעוז עם הלאונה בצד שמאל, ירון עם ה 79 והמנגל בצד ימין אילן, רוני וטנדר GLF מצטרפים אורי מצטרף עם ה GL, עכשיו יש 5 לאונות! (אגב, תראו מה יש ברקע...) ה SVX של יאיר, טנדר דור ראשון והרד טופ שבהחלט גנבו את ההצגה! לירוי בשוק הבעלים של ההרד טופ, אין מילים …
הודעה אחרונה מאת Platinum, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בינואר 2006 מכרתי את הוולו 144 אוטמטית שלי ופרסמתי בפורום הזה . היום באופן מקרי לחלוטין פגשתי אותה ועליה שלט "למכירה ". זה שקנה ממני החזיק ברכבכ שנתיים ומכר...זה שקנה מנסה למכור זה כשנה. אם ימכור יהיו 4 בעלים ב5 שנים- תחלופה קצת מהירה לטעמי...
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
לפני מספר ימים ערית חדרה הצמידה לי פתק לפינוי הגרוטאה מה שהם לא ראו שהיא אומנם עומדת זמן רב אך עם טסט וביטוח בתוקף אני מזיז את הרכב פעם בשבועיים 2 מטר קדימה ואחורה היום הגיע אלי פקח ואמר לי לפנות את הרכב או שהעירית תקח אותו יש להם זכות לעשות כזה דבר? הרכב חונה כחוק
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב יש ברשותי 2 רכבי אספנות חיפושית 74 ומוסטאנג 70 האם אני מחוייב לפי חוק לחגור חגורות או שאפשר בלי ? וכנ"ל לגבי חגורות מאחורה ,שנים שחובה לא חובה וכו' תודה לעונים יריב מיכאלי
הודעה אחרונה מאת yariv_mi, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.etsy.com/storque/read/handmade-portraits-liberty-vintage-motorcycles-12438/
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סדרה חדשה: http://wp.me/pXLKy-a7 אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב. תהנו!
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני חייב לומר שהאירוע היה מאורגן ומלא באנשים טובים ומקסימים . גם האנשים שאירגנו וגם האורחים וכמובן אחד המקסימים בועז איתן ותודה ממני למועדון ההונדה חצי שהסכימו לבוא. וההתארגנות לנסוע ביחד יישר כח אני מעלה כמה תמונות מהפלאפון אבל בהמשך יהיו תמונות יותר מקצועיות
הודעה אחרונה מאת דרור, -
שימור רכב עומד
מאת Guest botzek1- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לחכמי הפורום שלום, לחבר שלי יש טרנספורטר דבל קבינה שעומדת כמה שנים טובות, וכנראה תישאר כך בזמן הקרוב. כמובן שהרכב התחיל להחליד בכל מיני מקומות. השאלה היא מה אפשר לעשות כדי לשמר אותו עד לשיפוץ, לצבוע בצבע יסוד רגיל את החלודה? לכסות כמו שהוא? ואם כן במה לכסות (ברזנט, חומר אחר)? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הבוקר בדרך לעבודה שמתי לב כי שעון הטעינה נמצא תקוע בצד הימני ממש בקצה השעון. דימום המנוע וניתוק הזרם לא הוריד אותו חזרה ורק מכה קלה על דופן הזכוכית החזירה אותו למקום, כל עוד המנוע עבד על נייוטרל השעון תיפקד הייטב העלת הטורים החזירה את המחוג לקצה השעון ושוב נתקעה. לציין כי בסוף השבוע נאלצתי להניע את המפלץ עם מצבר חיצוני לאחר ששכחתי את הסוויץ דולק, ואני חושד כי הבעייה התחילה משם. החשד שלי או מינוס לא תקין (עדיין לא בדקתי) או שנגרמה מגנטיות מסויימת בשעת הטעינה. השאלה למומחי המיכשור והחשמל האם יש דרך לתיקון או זה סופו של השעון...תודה-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש בפורום. ברצוני לקנות חיפושית.ולאחר שחיפשתי יחסית הרבה, מצאתי חיפושית יד ראשונה מנוע 1400,(ככה הבן אדם אומר) מנוע 12 וולט שנה אני לא יודע.אבל יש בעיה האוטו עומד מספר שנים , בחניה שלו(חניה מתחת לבניין לא מקורה). השאלה שלי אם כדאי לקנות את האוטו ולשבת ולעבוד עליו,(אני עם דוד שלי שיש לו ידיים מעולת בדברים כאלה כולל ייצור חלקיים) מבחינת פירוק ניקוי והרכבה של כל החלקים הפנימיים ובעיקרון לשפץ אותו. כדאי לקנות את האוטו במצב כזה או שעדייף לחפש חיפושית אחרת? אם אני לא טועה האוטו עומד משנת 2004 או 2008 אני לא זוכר מה הוא אמר לי. (להזכיר האוטו יד ראשונה והבן אדם היה מקובל ז"א הוא טיפל באוטו) תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Os8a, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי. יותר מדי זמן פנוי ושלל גירים לניסוי ותהייה הובילו אותי לחיפוש בEBAY אחר הדבר הזה. ניתן להשיג בכלל קיטים כאלה בארץ? או שאולי חנויות שמוכרות את החלקים האלה בנפרד? כמובן שהעבודה תעשה באופן עצמאי ויעלה מדריך לפורום. תודה.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
המכס עלה על רכבי אספנות משנות ה60 ומעלה. מי מרוויח מכך ולמה זה טוב לאנשים מסויימים? חשבתם על זה? ראיתם את מיפגש נוקיה? רכבי אספנות מפוארים מלוקקים הגה כח, מעצורי כח, מאפרת כח ,מזגן כח, מנוע כח,כולם משנות ה70 קורבט קדילק, שברולט, וכ"ו כן כן הם המרוויחים הגדולים המכס עלה ערכו של רכבם עלה הכפילו פי עשר מכוניות עשרים מכוניות ומה קבלנו? בלי בורסה בלי ביזניס ככה סתם ערך הרכוש עלה כן כן בלי מאמץ בלי סיכונים סבבה לגמרי. לא?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תמונות מהמפגש והודעה מאת אחראי המפגש אילן גורן: בשבוע הבא אנו מוזמנים לחגיגת בת המצווה :bday: של נכדתו של חברינו אהרון מעיין, המפגש הירושלמי יתארח בארוע. נפגשים ביום ו' ה- 10/06/2011 ברחבת הכניסה להר הרצל, בשעה 13:00 משם נמשיך בשיירה לאירוע. (בקולוני לא יתקיים מפגש באותו היום) לפרטים: אילן גורן - 050-5272562
הודעה אחרונה מאת oferbz,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
