Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאריךתאור01/06/2011 10:09פריט ה-EMS בטיפול העמילות של חברת הדואר -ממתין לשחרור בישראל.

:cry:

 

סאומו המדינה הזאת , רוצה לעבוד אבל במקצוע שלו..

 

סלח לי ידידי אבל זה היה ברור כשמש. כל דבר שנשלח על ידי EMS נגבה בעבורו עמלה שברוב המקרים עוברת את גבול הטעם הטוב. אתה תאמין לי שעל קפקפי גומי אומללים שבקושי עלו 60 ש"ח שנשלחו אליי מסין בדואר EMS אקפרס הם רצו עמלת שיחרור של 260 ש"ח? סירבתי וביקשתי מהם לשלוח את החבילה בחזרה למוכר. הקפקפים מעולם לא הגיעו אליו בחזרה. הלך הכסף ששילמתי עבורם פייאפן.

מה שעוד יותר מעצבן הוא שבמידה ואתה שולח דרך דואר רגיל שזה אומר הכי לאט שאפשר לא משלמים שקל עמלת שיחרור או איך שלא תקרא לזה אבל כאשר שולחים מוצר דרך דואר EMS לא אקפרס הם גם מחייבים אותך בעמלה של מינימום 35 ש"ח.

תמיד שלח דרך הדואר הרגיל של כל מדינה אם אתה לא לחוץ לקבל את החלקים. שלם עוד כמה שקלים עבור ביטוח וזהו זה. יעבור גג חודש והחבילה תגיע עד לסניף הדואר הקרוב לביתך. במידה והיא חייבת במכס תקבל הודעה בדואר לתשלום. משלמים במקום ומקבלים את החבילה או שגם אפשר לערער. במידה והחבילה מכילה חלקי רכב היא קרוב לוודאי תיעצר במכס. אתה מקבל הודעה הביתה. שולח להם את כל האישורים בדואר לכתובת שתופיע על ההודעה והחבילה תשוחרר ותגיע לסניף הדואר הקרוב לביתך. לא עמלת שיחרור ולא נעליים. אבל אתה זה שדואג לכל הניירת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בהחלט פוקס, היית צריך למלא לוטו או טוטו באותו יום. לגבי EMS תצפה לפגיעה ותכין וזלין. או בשמו המסחרי פטרוליום ג'ילי.

 

טמבון וחצאיות צד R32 שוחררו מהמכס ללא התערבותי וללא אישור משרד התחבורה 8)

(EMS אמרו לי שזה במיון קולקטיבי ולא פרטני ולכן ישוחרר לבד , זה לקח שבוע )

 

שימו לב - ביקשתי מהמוכר להוסיף לחשבונית את הטקסט הבא:

"The exporter of the products covered by this document,

Declares that, except where otherwise clearly indicated, these products are of EU preferential origin"

 

זה אמור לתת הקלה במכס ( 38% במקום 47% ) וגם לאשרר שהחלק מיוצר באירופה ובעל תו תקן מתאים.

מצאתי את זה באתר של TNT:

http://www.tnt.com/express/iw_il/site/home/support/paperwork_and_packaging/customs_requirements/euro_1.html

 

למרות זאת, המכס תקעו לי מחיר מופקע ! אפילו בחישובים הכי גרועים שלי לא הגעתי לסכום כזה.

אבל זה משהו שאפשר לערער עליו אני מניח.. אם יהיה לי כוח וזמן.

לפחות לא זכיתי להתרוצץ בתוך מעגלי בירוקרטיה מגעילים ולפגוש את ראובן ברדה או מי שזה לא יהיה שם במכס..

החבילה תגיע מחר עם שליח של EMS.

 

תמונות שבוע הבא :)

פורסם

מי אמר שניסים קורים רק בחנוכה? חוץ מזה לא מדובר בחלק בטיחותי. כנראה גם כמו שאמרת שיכנעת אותם שיש לפריט כבר תקן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...