Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שבעה..:wink:

 

כמה מתוכן מוגדרים ימי עסקים?... אני חושב שהמכשול הוא יותר בירוקרטי מאשר פרוצדורלי (אך עדיין שערורייתי ולא הגיוני, שלא תחשבו שהתרככתי :D), שכן חייבים לעבור גם דרך שירותי דואר ישראל והעובדה שהבקשות נבדקות רק בימים א',ג' ו-ה' (קחו זאת בחשבון בתכנון הגשת הבקשה...).

 

לדבריהם אגב, אספנות הם אינם הבעייה והם "קורבן" של היתר אשר "מבריחים אופנועים בתוך מזוודות" ולכן הם מחמירים באופן גורף.

 

כששאלתי את ראובן ברדה למה חזרו לאחרונה לשיטת ה"הכל צריך אישור!" לרבות פקק שמן לדוגמא, תשובתו הייתה שרבים ניצלו את ההקלות והבריחו/שיקרו ולכן חזרו לפיקוח. לדבריו, ברגע שהבקשה מתייחסת לרכב אספנות הבקשה זוכה ליחס מועדף ואף להקלות בקריטריונים.

 

השאלה היא... מה עושה שכמותי שיש לו אופנוע שנת 1982 ומכונית שנת 1983?... אני רושם בבקשה עצמה בכל פעם "בעוד שנה רכב אספנות", "בעוד שנתיים רכב אספנות"...:roll:

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

איך הם יודעים להגיד אם הבריחו או שיקרו?



הרי אחרי הצגת האישור במכס מביאים לך את החבילה,והיא סגורה. כלומר שהם לא יודעים מה יש בפנים.

מאיפה המסקנה שהבריחו?

 

זה נשמע לי כמו כסת"ח,באמת שאני מתקשה להאמין למה שאומרים החבר'ה במשרד התחבורה.

פשוט תגידו שזאת עוד דרך לעשות כסף,לפחות אז אני לא אתפלא.

פורסם


 

זה נשמע לי כמו כסת"ח,באמת שאני מתקשה להאמין למה שאומרים החבר'ה במשרד התחבורה.

פשוט תגידו שזאת עוד דרך לעשות כסף,לפחות אז אני לא אתפלא.

 

ממש , אבל ממש אין סיבה לפקידים בשירות הציבורי מטרה לעשות עוד כסף.

פשוט יש כלל

 

הפתרון לכל בעיה בירוקרטית הוא בעוד בירוקרטיה.

 

ככל שיהיו יותר בעיות, כך תגדל הבירוקרטיה.

 

עצוב אבל נכון.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

הקטע שזה מעגל קסמים, אני הבאתי חצי אופנוע במזוודות בכדי להתחמק מהבירוקרטיה.

ועכשיו מאשימים אותי שבגלל שבאתי חלקים במזוודה מחמירים את הברוקרטיה...

 

 

snake_suicide.jpg

 

עכשיו נשאלת השאלה איך מפרקים את המעגל...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

עם גרזן!!!

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

אתם יודעים, בתור איש מערכות מידע שקרוב לסיום התואר, לימדו אותי צורת עבודה הגיונית וחשובה.

 

לפני שאתה מתחיל לפתח מערכת מידע כלשהי, קודם כל, תשאל "למה צריך את מערכת המידע הזאת"? או "האם באמת יש צורך בהקמה של מערכת כזו"? או כל שאלה דומה.

 

כיצד זה קשור לנושא שלנו? האם פעם חשבו האנשים שם במשרד התחבורה ו\או במכס מה הצורך בכל האישורים והבירוקרטיה הזו ?

להגיד מביאים אופונעים במזוודות זה קל מאוד, אבל האם באמת עשו חושבים האם הבעיה כל כך גדולה שמצדיק להקשות את החיים של כל האנשים המתעסקים בתחום, עד כדי אפשרות של דיכוי התחום?

 

כמה תאונות\הרוגים\פצועים מתרחשים עקב הנושא של חלקים לא מאושרים ? כמה מתוך זה מתקשר באופן ישיר לחלקי אספנות (מדוע מר פלוני אלמוני צריך לסבול כשהוא מנסה לשפץ את הרכב שלו משנות ה 50 עקב מוסכים שמביאים חלקים סוג ד). כמה מכוניות אספנות מעורבות בתאונות דרכים?

 

אני בטוח שאם היו שואלים את השאלות האלה ברצינות ועם רצון אמיתי להתקדם ולקדם את תהליכי החשיבה, היו מגיעם למסקנה חד משמעית להפסיק אם הבירוקרטיה הטפשית הזאת, וזה בלשון המעטה.

 

אבל,

 

הכל רקוב מיסודו, סוג של כדורגל ישראלי לעומת כדורגל אירופאי, מזל שהמציאו טכנולוגיות שידור ב HD, ומזוודות מספיק גדולות...

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

"האף תספה צדיק עם רשע?" מתווכח אברהם עם אלוהים, בקשר לסדום ועמורה.

 

אילו את אותו מבריח אמיתי היו תולים בכיכר העיר , לא היו צריכים לטפל בישרים.

 

אבל כאן, במקום להעניש את הפושע מטילים הגבלות על הישרים .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עוד כמה דקות יוצא לדואר "ההגנה" מתרגשים?:?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
"האף תספה צדיק עם רשע?" מתווכח אברהם עם אלוהים, בקשר לסדום ועמורה.

 

אילו את אותו מבריח אמיתי היו תולים בכיכר העיר , לא היו צריכים לטפל בישרים.

 

אבל כאן, במקום להעניש את הפושע מטילים הגבלות על הישרים .

 

וזה, בתמצית, התיאור של low trust society.

אגב, גם אני קיבלתי אתמול טופס אישור שחרור חלקים מהמכס. מצאתי שכתוב עליו "אני מתחייב כי החלקים יורכבו על ריכבי רק על ידי מוסך מורשה". (כן, סמל למכסה הרדיאטור) וכנראה שפה מתחיל העניין (לחץ של איגוד המוסכים?).

ושתי מחשבות בעניין:

א. האם זו לא דרישת החוק ממילא?

ב. אולי מספיק, למשל בעת תשלום אגרת הרכב, לחתום על הצהרה גורפת כזאת, ואז לא יהיה צורך באישור פרטני של משרד התחבורה?

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

ועוד הערה קטנה לדברים הכל כך נכונים ,

 

רכבים מודרניים / חדשים שמעורבים בתאונות דרכים ,

מדוע להם משרד התחבורה לא שם מאמץ להרכיב חלקים מקוריים ??!!? !?! ?!

 

ברכבים אלו ב % 98 מהמקרים מרכיבים חלפים תחליפיים בהרכבתם נעשת בקושי רב .

ראיתי במו עיני , לוקח לפחח זמן רב להתאים את החלקים למקומם וגם אח"ע זה לא נראה טוב !

אותם עוזבים בשקט , טוב , חברות הביטוח חייבות להרווייח כסף .

 

אנחנו שבדמנו נושא המקוריות , אותנו לא צריכים לשכנע להרכיב חלק מקורי , עלינו שמים זכוכית מגדלת

בגודל השמש .............

טוב , עלינו אפשר ,, על חברות הביטוח - כנראה שלא ..

 

מעניין הא . . . .

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אתם יודעים, בתור איש מערכות מידע שקרוב לסיום התואר, לימדו אותי צורת עבודה הגיונית וחשובה.

 

לפני שאתה מתחיל לפתח מערכת מידע כלשהי, קודם כל, תשאל "למה צריך את מערכת המידע הזאת"? או "האם באמת יש צורך בהקמה של מערכת כזו"? או כל שאלה דומה.

 

כיצד זה קשור לנושא שלנו? האם פעם חשבו האנשים שם במשרד התחבורה ו\או במכס מה הצורך בכל האישורים והבירוקרטיה הזו ?

להגיד מביאים אופונעים במזוודות זה קל מאוד, אבל האם באמת עשו חושבים האם הבעיה כל כך גדולה שמצדיק להקשות את החיים של כל האנשים המתעסקים בתחום, עד כדי אפשרות של דיכוי התחום?

 

כמה תאונות\הרוגים\פצועים מתרחשים עקב הנושא של חלקים לא מאושרים ? כמה מתוך זה מתקשר באופן ישיר לחלקי אספנות (מדוע מר פלוני אלמוני צריך לסבול כשהוא מנסה לשפץ את הרכב שלו משנות ה 50 עקב מוסכים שמביאים חלקים סוג ד). כמה מכוניות אספנות מעורבות בתאונות דרכים?

 

אני בטוח שאם היו שואלים את השאלות האלה ברצינות ועם רצון אמיתי להתקדם ולקדם את תהליכי החשיבה, היו מגיעם למסקנה חד משמעית להפסיק אם הבירוקרטיה הטפשית הזאת, וזה בלשון המעטה.

 

אבל,

 

הכל רקוב מיסודו, סוג של כדורגל ישראלי לעומת כדורגל אירופאי, מזל שהמציאו טכנולוגיות שידור ב HD, ומזוודות מספיק גדולות...

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרור, רק כדי לסבר את האוזן.

 

בישראל ישנם (נכון לסוף 2008 לפי הכתבה הזו) כ 2.39 מליון כלי רכב.

 

מתוכם ישנם (נכון ל 2010, מתוך הכתבה הזו) 5640 רכבי אספנות.

 

חשבון פשוט, מכוניות אספנות מהוות נתח של 0.23 אחוז מכלל המכוניות בישראל.

 

0.23 אחוז ! חמישית מאחוז אחד !

 

כמה בירוקרטיה בשביל אחוז (אפילו לא) כל כך מזערי, זאת שטות גמורה. ברור שהכל מונהג ע"י אינטרסים של מישהו שמרוויח מזה כסף, אין הסבר הגיוני אחר... אולי יושבים שם אנשים לא הגיוניים, גם זה סביר.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
לא הייתי משתמש בביטויים מדינת חלם ומדינה של מטומטמים. הרי הישראלים ידועים בקומבינות שלהם והיהודים ידועים באהבה שלהם לכסף. מה שבסך הכל מנסים למנוע קומבינות של שימוש בחלקים שעלולים לסכן חיי אדם. לא חסר ישראלים שמתקמצנים וחוסכים בביטחות של הרכבים.

מה שכן אני לא מסכים לגביו הוא כל הבירוקרטייה והסחבת שמסביב. למה בכלל צריך אישור משרד תחבורה? למה המוסך לא יכול לאשר בעצמו. אז נכון שבני דודים ינסו לעשות קומבינות לכן אפשר עדיין לאפשר זאת רק למוסך יבואן בלבד.

 

דרך אגב, דווקא מכוניות אספנות נהנות מהקלות מסויימות. בניגוד לרכבים יותר חדשים שחייבים להביא אישור ממוסך יבואן בלבד רכב אספנות יכול להביא אישור מכל מוסך מורשה משרד תחבורה. הבאתי לארץ חלקים לרכב אספנות ולמרות שזה היה כאב ראש עדיין זה יותר קל מלרכב לא אספנות.

 

 

 

רוצה לשמוע משהו מוזר? אני אשמיט מספר פרטים על מנת לא להסתבך ולא לסבך אחרים. ישנו אדם בישראל שמוכר אגזוזים האסורים לשימוש. ככה לאור היום בחנות מסודרת עם רישיון עסק וכל מה שצריך. לעומת זאת, אם אני אייבא בעצמי את אותו האגזוז משרד התחבורה יסרב לאפשר לי להכניס אותו לארץ ולהשתמש בו מיכוון שאין לו תקן . איך אתה מסביר את זה בדיוק? מי שבאמת רוצה את האגזוז הזה צריך לשלם מחיר מלא לעומת חול ששם הוא עולה הרבה פחות. בקיצור, יבואן שמוכר אגזוזים לכל המעוניין וכל זאת בצורה חוקית ומנגד אני בתור אזרח שלא יכול לייבא את אותו אגזוז כי אין לו תקן. מה דעתך?

 

עם כל הכבוד, ביטויים כאלה מקומם בארסנל האנטישמי.

אני מבין שגם אתה יהודי וישראלי...נכון?

וכל מי שמדבר על ביורוקרטיה ומנתח ניתוחים סוציולוגים ופסיכולוגים מורכבים שיועיל בטובו לרכוש חבילה משולבת של אינטרנט, טלויזיה וטלפון קווי בעיר נידחת ששמה לונדון. לבת שלי זה לקח חודש וחצי. לי בארץ זה לקח שלושה ימים.

תאבי בצע וקומבינטורים יש בכל מקום. מספיק לראות תכנית תחקירים בטלויזיה הגרמנית כדי לראות מה עושים שם רק בנושאי הרכב.

ומי שחי בארה"ב יודע גם יודע מה הן נפלאות הביורוקרטיה וכמה פורחת שם תעשיית המעכערים (שנקראים בטעות "משרד עורכי הדין של ג'פרסון, וושינגטון את כהן ושו"ת").

אז לא הכל ורוד, אני חי כאן ויודע אבל להגרר לאנטישמיות...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...