Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עם כל הכבוד, ביטויים כאלה מקומם בארסנל האנטישמי.

אני מבין שגם אתה יהודי וישראלי...נכון?

וכל מי שמדבר על ביורוקרטיה ומנתח ניתוחים סוציולוגים ופסיכולוגים מורכבים שיועיל בטובו לרכוש חבילה משולבת של אינטרנט, טלויזיה וטלפון קווי בעיר נידחת ששמה לונדון. לבת שלי זה לקח חודש וחצי. לי בארץ זה לקח שלושה ימים.

תאבי בצע וקומבינטורים יש בכל מקום. מספיק לראות תכנית תחקירים בטלויזיה הגרמנית כדי לראות מה עושים שם רק בנושאי הרכב.

ומי שחי בארה"ב יודע גם יודע מה הן נפלאות הביורוקרטיה וכמה פורחת שם תעשיית המעכערים (שנקראים בטעות "משרד עורכי הדין של ג'פרסון, וושינגטון את כהן ושו"ת").

אז לא הכל ורוד, אני חי כאן ויודע אבל להגרר לאנטישמיות...

 

אם הייתי לא משוייך למגזר מסויים ומדבר עליו אז כן היית יכול לומר שאני גזעני. בגלל שאני מדבר על מגזר שאני משתייך אליו אני לא גזעני והערה שלי לא הייתה אנטישמית אלא העברת ביקורת. השם ירחם (והוא לא מרחם) אם כן הכבוד לך אני חושב שקצת נסחפת יותר מדיי שהגדרת את ההודעה שלי כאנטישמית. ודרך אגב גם אני חייתי בחו"ל הרבה שנים. תעבי בצע לא חסרים כאן ולא חסרים פה. מה שמוזר הוא שבחרת לצאת נגדי כאן כביכול כאשר אני אולי היחידי שמבין ומנסה להסביר לאחרים את ההיגיון מאוחרי כל התהליך של בקשת יבוא החלקים ממשרד הרישוי אבל הטירטור שכל אדם נאלץ לעבור בשביל לייבא כמה ברגים מסכנים הוא באמת מעל ומעבר לכל ביקורת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עם כל הכבוד, ביטויים כאלה מקומם בארסנל האנטישמי.

אני מבין שגם אתה יהודי וישראלי...נכון?

וכל מי שמדבר על ביורוקרטיה ומנתח ניתוחים סוציולוגים ופסיכולוגים מורכבים שיועיל בטובו לרכוש חבילה משולבת של אינטרנט, טלויזיה וטלפון קווי בעיר נידחת ששמה לונדון. לבת שלי זה לקח חודש וחצי. לי בארץ זה לקח שלושה ימים.

תאבי בצע וקומבינטורים יש בכל מקום. מספיק לראות תכנית תחקירים בטלויזיה הגרמנית כדי לראות מה עושים שם רק בנושאי הרכב.

ומי שחי בארה"ב יודע גם יודע מה הן נפלאות הביורוקרטיה וכמה פורחת שם תעשיית המעכערים (שנקראים בטעות "משרד עורכי הדין של ג'פרסון, וושינגטון את כהן ושו"ת").

אז לא הכל ורוד, אני חי כאן ויודע אבל להגרר לאנטישמיות...

 

בני אני מסכים עם כל מילה, אבל מאחורי הקלעים נישאלת השאלה.

אם מתוך 5680 רכבי האספנות בארץ (לא מתחייב על המס' הסופי)

שמתוכם 841.5 חברי מועדון החמש (מישהו יכול לנחש את האחוזים?)

מי בעצם דואג לאינטרסים של בעלי רכב האספנות, מי יצילנו מרעה, ומי

לעזאזל יעשה מעשה לטובת הנשמות האבודות בין זריקות הטטנוס, החלודה, והגריז...

סבתא ננה מתנדבת במחלקת התשושים, ולא פנויה כרגע! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ומי שחי בארה"ב יודע גם יודע מה הן נפלאות הביורוקרטיה וכמה פורחת שם תעשיית המעכערים (שנקראים בטעות "משרד עורכי הדין של ג'פרסון, וושינגטון את כהן ושו"ת").

אז לא הכל ורוד, אני חי כאן ויודע אבל להגרר לאנטישמיות...

בני יקירי,

ומה זה ג'פרסון, וושינגטון את כהן? שליש אנטישמיות? האם הפוסל במומו פוסל?

הביקורת על הביורוקרטיה של משרד התחבורה לגיטימית, וגם אם יש בירוקרטיה גרועה שבעתיים באיזה מקום - עדיין הביקורת עליה מוצדקת והתסכול ממנה מובן.

אינני יודע באיזה נסיבות נפגשת בשלשיית המעכרים הנ"ל - אני יכול להעיד שבכל הנוגע לרכב אספנות, וליבוא חלפים עבורו, המצב בארה"ב פי אלף טוב מאשר בישראל ואינו נגוע בבירוקרטיה ממארת.

אז שמור את הפטריוטיות למקומות בהם היא נחוצה, ולא למקומות בהם היא המפלט האחרון של מי שאין לו הצדקה יותר טובה.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
האישור הגיע 8) דווקא די יעיל..

 

שבעה..:wink:

 

בנוסף יש "שיפור" חדש לשירות.

 

אם פעם יכלת לבקש שיודיעו לך ותבוא לקחת את האישור ממשרד התחבורה (בנסיון לחסוך מספר ימים של הדואר) כעת גם האפשרות הזאת מבוטלת. ונשלח לדואר בלבד , וההבטחה של השומר "עד 14 יום "

:brickwall::brickwall::brickwall:

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
בני יקירי,

ומה זה ג'פרסון, וושינגטון את כהן? שליש אנטישמיות? האם הפוסל במומו פוסל?

הביקורת על הביורוקרטיה של משרד התחבורה לגיטימית, וגם אם יש בירוקרטיה גרועה שבעתיים באיזה מקום - עדיין הביקורת עליה מוצדקת והתסכול ממנה מובן.

אינני יודע באיזה נסיבות נפגשת בשלשיית המעכרים הנ"ל - אני יכול להעיד שבכל הנוגע לרכב אספנות, וליבוא חלפים עבורו, המצב בארה"ב פי אלף טוב מאשר בישראל ואינו נגוע בבירוקרטיה ממארת.

אז שמור את הפטריוטיות למקומות בהם היא נחוצה, ולא למקומות בהם היא המפלט האחרון של מי שאין לו הצדקה יותר טובה.

עם כל הכבוד וחוסר הבנת הנקרא שלך ושל האדם שאליו התכוונתי, לא דיברתי מתוך פטריוטיות, אם כי יש לי ולכולנו סיבה להיות פטריוטים. דיברתי בראש ובראשונה על הערה אנטישמית, ולא משנה מי אמר אותה, יהודי או לא.

חייכתי כשכתבת על השלישיה שציינתי כי אם תלמד הסטוריה אז תדע שלא היה לי סיכוי לפגוש את וושינגטון וג'פרסון כי הם מתו לפני כ 150 שנה (היו נשיאי ארה"ב) בקיצור, המצאתי אותם.

ולבסוף, מהותית אתם צודקים! הביורוקרטיה באגף הרכב של משרד התחבורה ובמכס בכל הנוגע לרכבי אספנות היא איומה ונוראה וגורמת לרבים לא לייבא חלקים בטיחותיים אלא לקמבן. אבל מכאן עד ההכללה על היהודים והישראלים שלקוחה מבית מדרשם של צורררי ישראל, סורי, זה לא מקובל עלי!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אמנם זה כנראה לא מעניין פה אף אחד , אבל היום אספתי את הפנסים כבר בשמונה בבוקר תוך עשרים דקות.

חויבתי לפי חשבונית איביי של תשעים וחמישה דולרים ירוקים , לא חויבתי על המשלוח .

יצא עשרים שח מכס וחמישים ושישה שקלים מע"מ.

העיכוב היחיד היה בגלל שהם לא כ"כ ערוכים לקבל כ"א..

 

עכשיו תמשיכו .. :wink:

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
עם כל הכבוד וחוסר הבנת הנקרא שלך...

חייכתי כשכתבת על השלישיה שציינתי כי אם תלמד הסטוריה אז תדע שלא היה לי סיכוי לפגוש את וושינגטון וג'פרסון כי הם מתו לפני כ 150 שנה (היו נשיאי ארה"ב) בקיצור, המצאתי אותם.

תודה בני על שהארת את עיני. באמת לא שמעתי עד היום לא על ג'פרסון וממש לא על וושינגטון. אפילו לא על כהן המעכר שקורא לעצמו עורך דין.

אני עוזב עכשיו את הכל ויושב ללמוד היסטוריה. ופטריוטיות. אז באמת תודה.

(אגב, ההם שהיו נשיאי ארה"ה מתו לפני כמאתיים שנה, אבל בתור אחד שלא למד היסטוריה, מה אני יודע...)

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
תודה בני על שהארת את עיני. באמת לא שמעתי עד היום לא על ג'פרסון וממש לא על וושינגטון. אפילו לא על כהן המעכר שקורא לעצמו עורך דין.

אני עוזב עכשיו את הכל ויושב ללמוד היסטוריה. ופטריוטיות. אז באמת תודה.

(אגב, ההם שהיו נשיאי ארה"ה מתו לפני כמאתיים שנה, אבל בתור אחד שלא למד היסטוריה, מה אני יודע...)

אל תהרוג את ג'פרסון לפני הזמן...

ולמה התלבשת דווקא על כהן? מעניין, כי הוא יהודי תחמן ותאב בצע?

בקיצור, אל תתחמק ותגלגל אחריות. האדון שאליו התכוונתי כתב את משפט הפלא הבא:

הרי הישראלים ידועים בקומבינות שלהם והיהודים ידועים באהבה שלהם לכסף

סורי, לא מקובל עלי

 

 

 

(מה גם שבהכללה הזאת הוא זה שמצדיק את התנהגות הממשלה)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ולמה התלבשת דווקא על כהן? מעניין, כי הוא יהודי תחמן ותאב בצע?

 

סליחה, אתה התלבשת עליו. אתה הבאת אותו כדוגמה ג'נרית למעכר תאב-בצע. כנראה שהרמז הדק "הפוסל במומו" שרמזתי לא הספיק ואינו מספיק גם עכשיו, ואינך מרגיש איך נכשלת באותה תקלה עליה אתה מתריע.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

מאחר ואני מרגיש שהשרשור אוטוטו דועך, אני שופך עוד טיפת דלק....

רק תראו איך אנחנו מתנהגים. אנחנו, כן, היהודים/ישראלים. אנחנו לא מוכנים לקבל מרות מהגויים. אז הקמנו לנו מדינה, הצבענו בבחירות למי שרצינו ומשום מה, אנחנו לא מוכנים גם עכשיו לקבל את המרות של השלטון. למה שאלתם?? מאחר וגם השלטון מורכב מיהודים/ישראלים. בדיוק כאלה ש "הרי הישראלים ידועים בקומבינות שלהם והיהודים ידועים באהבה שלהם לכסף". זה בדיוק המשפט: אנחנו יודעים שהם יודעים שאנחנו יודעים..... הנחת היסוד שלנו שהשלטון רוצה "לדפוק" אותנו והנחת היסוד של השלטון שהאזרח רוצה "לדפוק" אותו.

רק עכשיו הבנתי שהמצאנו "פרפטום מובילה". אלא שהמכונה הזאת עובדת על "פריילוף".

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

לפני שבוע הזמנתי ספוילר באיביי (מאנגליה).

המוכר שלח אותו ב UPS.

וציין שווי למכס = 50 פאונד. ( למרות שביקשתי שירשום 50 דולר... דביל )

 

בכל אופן, הפריט הגיע לארץ תוך יום וחצי ועוכב במכס כמובן.

כאן נכנסו UPS לתמונה וכאן גם הופתעתי לטובה מהטיפול שלהם.

הם התקשרו לברר מה יש בחבילה ומסרתי להם פרטים מלאים. הם התכתבו איתי באימיל כשהיה חסר להם

עוד מידע.

לא נדרשתי לשום אישור נוסף!

 

אחרי יומיים, החבילה הגיעה אלי עם שליח עד הבית בתיאום טלפוני.

שילמתי מכס לשליח בע' כ. אשראי ורק אחרי שבדקתי שהכול תקין.

דרך אגב חישוב המכס נעשה רק על סכום של 50 פאונד, לא כולל מה ששילמתי על משלוח.

 

האם זה פוקס ? האם יש עדיפות כלשהיא במכס לחבילות UPS ? או שסתם מוכס ביום

טוב החליט שהוא משחרר את החבילה ללא אישור משרד תחבורה?

 

טמבון בדרך עם EMS.. אני צופה סרט רע :(

פורסם
לפני שבוע הזמנתי ספוילר באיביי (מאנגליה).

המוכר שלח אותו ב UPS.

וציין שווי למכס = 50 פאונד. ( למרות שביקשתי שירשום 50 דולר... דביל )

 

בכל אופן, הפריט הגיע לארץ תוך יום וחצי ועוכב במכס כמובן.

כאן נכנסו UPS לתמונה וכאן גם הופתעתי לטובה מהטיפול שלהם.

הם התקשרו לברר מה יש בחבילה ומסרתי להם פרטים מלאים. הם התכתבו איתי באימיל כשהיה חסר להם

עוד מידע.

לא נדרשתי לשום אישור נוסף!

 

אחרי יומיים, החבילה הגיעה אלי עם שליח עד הבית בתיאום טלפוני.

שילמתי מכס לשליח בע' כ. אשראי ורק אחרי שבדקתי שהכול תקין.

דרך אגב חישוב המכס נעשה רק על סכום של 50 פאונד, לא כולל מה ששילמתי על משלוח.

 

האם זה פוקס ? האם יש עדיפות כלשהיא במכס לחבילות UPS ? או שסתם מוכס ביום

טוב החליט שהוא משחרר את החבילה ללא אישור משרד תחבורה?

 

טמבון בדרך עם EMS.. אני צופה סרט רע :(

 

בהחלט פוקס, היית צריך למלא לוטו או טוטו באותו יום. לגבי EMS תצפה לפגיעה ותכין וזלין. או בשמו המסחרי פטרוליום ג'ילי.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
עם כל הכבוד, ביטויים כאלה מקומם בארסנל האנטישמי.

אני מבין שגם אתה יהודי וישראלי...נכון?

וכל מי שמדבר על ביורוקרטיה ומנתח ניתוחים סוציולוגים ופסיכולוגים מורכבים שיועיל בטובו לרכוש חבילה משולבת של אינטרנט, טלויזיה וטלפון קווי בעיר נידחת ששמה לונדון. לבת שלי זה לקח חודש וחצי. לי בארץ זה לקח שלושה ימים.

תאבי בצע וקומבינטורים יש בכל מקום. מספיק לראות תכנית תחקירים בטלויזיה הגרמנית כדי לראות מה עושים שם רק בנושאי הרכב.

ומי שחי בארה"ב יודע גם יודע מה הן נפלאות הביורוקרטיה וכמה פורחת שם תעשיית המעכערים (שנקראים בטעות "משרד עורכי הדין של ג'פרסון, וושינגטון את כהן ושו"ת").

אז לא הכל ורוד, אני חי כאן ויודע אבל להגרר לאנטישמיות...

 

נכון שאסור לעשות הכללות על היהודים, זה לא בסדר.

בנוסף לכך הבחור כתב '' אז נכון שבני דודים ינסו לעשות קומבינות''

אולי הכוונה היא לבני הדודים הפרטיים של הבחור ונובעת מהיכרות אישית שכן אז אולי כדאי לדבר איתם ולהסירם מדרכיהם הרעות.

משום מה יש לאמירה ניחוח קצת אחר, ניחוח שגם הוא לפי דעתי לא מתאים לפורום זה.

אולי אם היה מחליף את המילה בני דודים במילה יהודים אז היו קצת יותר קופצים על גודל העוול שנעשה.

 

ולגבי קו טלפון ואינטרנט שלקח חודשיים לחבר לבתך בלונדון קוראים לזה נפלאות ההפרטה - בקרוב בישראל.

בדיוק סיימתי לעבור מ-BT ל-SKY תהליך שלקח שבועיים. - הפרטה זאת הדרך היחידה להבטיח תחרות חופשית שתוביל להורדת מחירים ולהשמתו של הלקוח במרכז. אלק.

 

ולפותח השרשור - אני שמח שהתהליך הסתיים בהצלחה יחסית.

פורסם
בהחלט פוקס, היית צריך למלא לוטו או טוטו באותו יום. לגבי EMS תצפה לפגיעה ותכין וזלין. או בשמו המסחרי פטרוליום ג'ילי.

 

תאריךתאור01/06/2011 10:09פריט ה-EMS בטיפול העמילות של חברת הדואר -ממתין לשחרור בישראל.

:cry:

 

סאומו המדינה הזאת , רוצה לעבוד אבל במקצוע שלו..

פורסם
לאחר שקראתי את התגובה של ליאור ברוך ושל LULISA כל מה שנותר לי לרשום הוא

"No more question your honor, I rest my case" או בעברית צחה, אני מרים ידיים.

 

דרך אגב, זה ידוע וברור כשמש שכאשר מזמינים פריט לרכב דרך UPS או FEDEX שלוקחים בדרך כלל עד שבוע ולא בדואר רגיל שלוקח עד חודש כל מה שנותר הוא זה גם לקנות ווזלין כדי שיהיה יותר קל למשרד התחבורה פלוס המכס להשחיל לנו ביותר קלות.

 

רק אל תזכיר שהווזלין מיועד לרכב


×
×
  • תוכן חדש...