Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימור רכב עומד


Guest botzek1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחכמי הפורום שלום,

 

לחבר שלי יש טרנספורטר דבל קבינה שעומדת כמה שנים טובות, וכנראה תישאר כך בזמן הקרוב. כמובן שהרכב התחיל להחליד בכל מיני מקומות. השאלה היא מה אפשר לעשות כדי לשמר אותו עד לשיפוץ, לצבוע בצבע יסוד רגיל את החלודה? לכסות כמו שהוא? ואם כן במה לכסות (ברזנט, חומר אחר)?

תודה לעונים

פורסם

אם מתוכנן שיפוץ עתידי אז צביעה בצבע יסוד עם מברשת תסייע בהמנעות מחלודה שטחית בלבד.

 

מומלץ למלא את כל נוזלי הרכב (שמן, דלק) ולרעננם מדי תקופה)

להעמיד את הרכב על בלוקים כדי למנוע עומסים מהמתלים.

גירוז של גומיות וכיסוי הסלון בהנחה והרכב עומד בחנייה לא מוצלת.

 

במידה והרכב עומד במקום פרוץ לעיני כל מומלץ לנקות אותו אחד לתקופה ולדאוג לאבטחה שלו.

 

 

 

לא לשכוח לבדוק מים ברדיאטור :lol:

 

בהצלחה!

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

הרכב נמצא בחצר פרטית במושב. בהנחה שנכסה את הרכב כולו, במה כדאי לכסות? ויש דרך אחרת למנוע התפשטות החלודה?

פורסם

אם הרכב עומד תחת סככה עדיף כיסוי

"נושם" על מנת לא לכלוא את האוויר (והלחות שבו ) דבר הגורם לחלודה בקצב מהיר הרבה יותר

מאשר לא יכוסה כלל .

 

מתחת לכנפיים ובאיזורים קריטיים כסה בגריז .

שמן במנוע , תוציא פלגים ועם משמנת שים כמה טיפות נדיבות של שמן בצילינדרים .

תמיד נשאר שסתום פתוח שיכניס איתו אוויר ולחות כמובן מה שיגרום לרינגים להתפש .

 

מידי כמה חודשים , תן סיבוב ידני לאט של המנוע לשנות את מצב הבוכנות ולשמן גם מעל הבוכנה .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אם חבר שלך רוצה אני יכול לייעץ לו מה לא לעשות כשמעמידים דאבל קבינה לתקופה ארוכה :x

ford fiesta popular 1984:-P

פורסם

תגיד לו שיצבע אותו בכחול ויזרוק לים. אבל לא עמוק מידי (בגובהה של הגלגלים) כדי שאנשים יראו ויכלו לקחת אותו להשתמש בו....

×
×
  • תוכן חדש...