Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הרבה חודשי עבודה מתקרב לקיצו שיפוץ הדש של הגולף

תוך כדי השיפוץ עבר הדש מספר גלגולים עד לתוצאה הסופית

להלן תמונות להנאתכם...

שיפוץ וצביעת הדש עצמו

בניית מגירה שהיתה חסרה

סגירת פתחי אוורור והכנת פתח לרדיו

 

חיתוך צינור ביוב 4 צול להכנת השעונים

בניית הסקאלה לשעונים והרכבת השעונים על הסקאלה

2011-05-07 18.56.55.jpg

2011-05-07 18.57.11.jpg

2011-05-08 09.19.55.jpg

2011-05-19 18.49.05.jpg

2011-05-19 18.49.13.jpg

2011-05-19 18.49.29.jpg

2011-05-21 19.46.37.jpg

2011-05-21 19.47.17.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

בהמשך עבר הדש צביעה דקורטיבית (טקסטורה)

הורכבו השעונים בוצעו פינישים וחיווט התאורה.

הותקנו 2 מסכים של 5 אינצ' שיחוברו למצלמות צד שיחליפו את המראות.

נותר כרגע לחווט את השעונים עצמם (דלק, חום, וכו') בניית צמות להתאמה לרכב ולהניע...

 

זהו בהרבה השקעה של זמן והמון כסף אבל אני מרוצה מהתוצאה.

תהנו.

1305996457964.jpg

1305996490936.jpg

1306008420480.jpg

Picture 016.jpg

Picture 019.jpg

Picture 028.jpg

Copy of 2011-05-22 20.59.51.jpg

Picture 021.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
לאיפה נעלמת? כבר חשבתי שעזבת את הארץ

מה עם תמונות של האוטו?

 

אכן נעלמתי, החיים יותר חזקים מאיתנו, אבל עכשיו אני כאן וזה מה שחשוב לא?

בכל זאת ראיתי שאתה מוכר וקונה כל הזמן:lol: אתה לא רוצה להתייצב?

 

האוטו לא השתנה יקירי רק הדש שאני מעדכן כאן עכשיו

הרשיונות היו מוקפאים בינתיים.

אני מקווה שהקיץ היא תחזור לנגן ברחובות.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

פרוייקט יפה ומושקע לרמת הבורג.

:shock2:

נראה מעולה.

הרכבת כבר את הדש ברכב?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בהמשך עבר הדש צביעה דקורטיבית (טקסטורה)

הותקנו 2 מסכים של 5 אינצ' שיחוברו למצלמות צד שיחליפו את המראות.

 

כלומר אין בכלל מראות צד?!

פורסם
פרוייקט יפה ומושקע לרמת הבורג.

:shock2:

נראה מעולה.

הרכבת כבר את הדש ברכב?

 

 

ל'

 

תודה, אכן פרויקט מושקע (גם כלכלית)

הדש הורכב ברכב לפני הצביעה לצורך התאמה (זה דש של דור 2 שעבר chop chop כדי שיתאים) רק אח"כ עבר לצבע.

 

 

 

כלומר אין בכלל מראות צד?!

 

לצערי יש מראות צד בגלל הטסט בארצנו, אבל מתחת למראה תותקן מצלמה קטנה שתשדר למסך וכך לא יהיה צורך להביט במראה או לסובב את הראש מהכביש בזמן נהיגה, הרבה יותר בטוח וטווח הראיה של המצלמה גדול הרבה יותר מטווח המראות.

 

חבל שמשרד הרישוי לא הפנים את עדכוני הטכנולוגיה.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

מה עם פתחי מיזוג לנהג?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מה עם פתחי מיזוג לנהג?

אין מזגן ברכב וגם לא מתוכנן כרגע, אם אכן אחליט להתקין מזגן אז יש פתחים בצדדים ולגבי המרכז יש לי גם לזה פתרון...

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

  • אחראי פורום
פורסם

ביצוע ברמה, כל הכבוד!

תן תמונות של מאחורי הקלעים בבקשה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה דשבורד יפה!!!

כל הכבוד, זה נראה יותר טוב מהמקורי!

 

יש לבעלי גולף כזה קטע, להכניס דשבורד משנתון יותר מתקדם לגולף שלהם. לא מזמן ראיתי תמונות של גולף דור 2 עם דשבורד של דור 4.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ביצוע ברמה, כל הכבוד!

תן תמונות של מאחורי הקלעים בבקשה.

 

איתי.

 

עד כאן איתי:wink:

אתה רוצה להציץ לו מלמטה?

 

יש לי כמה תמונות שיסבירו את אופן הביצוע, לא צילמתי מלמטה כי לא מצאתי את זה מעניין...

מה שכן אם לא מתכננים נכון לפני התחלת החיתוכים אז תהיה בעיה קשה בהתאמה של הצינורות והשעונים וכו'

 

ד"א החיתוכים בוצעו בלייזר עפ"י שרטוט

קבל:

2011-05-21 19.48.37.jpg

2011-05-21 19.48.10.jpg

2011-05-21 19.48.45.jpg

2011-06-02 17.50.00.jpg

2011-06-02 17.53.29.jpg

2011-06-02 17.49.44.jpg

Copy of 2011-05-21 19.50.00.jpg

2011-06-02 17.50.53.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
ניראה מעולה !

 

תודה

 

איזה דשבורד יפה!!!

כל הכבוד, זה נראה יותר טוב מהמקורי!

 

יש לבעלי גולף כזה קטע, להכניס דשבורד משנתון יותר מתקדם לגולף שלהם. לא מזמן ראיתי תמונות של גולף דור 2 עם דשבורד של דור 4.

 

תודה, זה נכון יש בחו"ל פורומים שלמים של התאמות דשבורדים של איביזה ופולו לגולף 1

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

triumph, העבודה שאתה עושה מדהימה. ממתין בקוצר רוח לתמונות של הדש מורכב ברכב. :-)

 

אגב, אם מדברים על התאמת דש בורד, ראיתי עבודה מאוד מעניינת של התאמת דש של לנצ'יה לוולוו 144. שם עשו עבודה מדהימה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...