רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 34 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
כן, זה לא בדיוק רכב אספנות אבל הוא בדרך. אני כותב באספנות כי אני משער שיש פה אנשים שיכולים להבין את ההערכה שיש לי לרכב בן 20. אז הנה הסיפור: לפני 3 שנים קניתי פיאט טמפרה במצב טוב (מבני ל. זה היה הרכב של חמו ז"ל). הרכב כמעט לא עשה לי בעיות ועברתי עליו בערך 75000 קילומטר, וטיפלתי בו באהבה. עם כל כך הרבה קילומטרים כבר נוצר קשר רגשי עם הרכב. הבטחתי לעצמי שאני לא אמכור אותו לעולם אם אפשר. לפני שבועיים בערך לקחתי אותו למוסך כי הוא התחמם טיפה. אמרו לי שכל התיקונים שצריך כרגע לעשות לו (חלקם לא דחופים מאוד), צריך להשקיע בו בערך 2400 ש"ח. התקשרתי להורים לתת להם את הבשורה והם לא קיבלו את זה יפה. הם אמרו לזרוק לזבל וזהו, או לתת אותו לגריטה. לצערי אנ…
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
בוקר טוב אתמול היו לנו במפגש השרון אורחים על 2 ללא תיכנון וכול השאר ספונטאני כמו שאני אוהב . (מספרי הרישוי גלויים באישור) תמונות .... שבת שלום
הודעה אחרונה מאת yonihawks, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
לצערי בשירשור המשאיות לא הגיבו אז: אני זקוק לתמונה טובה ורצוי בשחור לבן של משאית ליילנד סופר קומט, הידועה גם כ"טלויזיה". הכוונה למשאית ישראלית. עברתי על קבוצת הפייסבוק "משאיות בישראל" ולא מצאתי תמונה באיכות ראויה. אז אנא...
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לרכב שלי (מסוג שברולט C-10 שנת 1979)כרגע ישנם צמיגים ישנים במידה המצויינת אשמח לקבל אינפורמציה איזה מידה ניתן להתקין ולבצע שינוי ברישיון בהתאם בלי לפגוע בגובה הרכב בהחלפה למידה של ימינו תודה לכל העוזרים מראש .
הודעה אחרונה מאת מעוז, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הפעם היה קצת קשה לצלם, זאת עקב המעבר הכפוי למגרש חניה- נראה כאילו צפוף יותר (או שזה רק אני)... כהרגלי, שמתי פה רק טעימה, ומעל ל-40 תמונות נמצאות כאן, עם גישה נוחה לכל תמונה + קישורים לתמונות באיכות גבוהה. ראיתי שם צלמים נוספים, אז למי שיש מה לתרום לשרשור- מוזמן. תהנו!
הודעה אחרונה מאת tomer.m, -
- 4 תגובות
- 751 צפיות
אני מתכנן להיות בגרמניה באוגוסט ,משהו יודע על ארועים בחודש זה? תודה.
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
לאחר יותר משנה , ככה נראת הנסיכה האיטלקיה הקטנה שלי....
הודעה אחרונה מאת por1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שני צוותים המורכבים מחברי מועדון ה-5 השתתפו בסופ"ש במרוץ הקלאסיות הכי יוקרתי ה"מילה מיליה" שנערך באיטליה. אז שפו לאיבן רוזן, צביקה ברגיל, אלעד שרגע ורונית שוורץ-שרגא על הייצוג המכובד. בתמונות: היגואר של איבן רוזן ("טייס") וצביקה ברגיל ("נווט").
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
מועדון החמש למען הקהילה במסגרת הפעילות הקהילתית של מועדון החמש יקיים המועדון תצוגה במתחם ביה"ס "זיו" מרשת עמל רחובות, ביום ו' 20.05.11, בין השעות 10:00-13:00. מטרות התצוגה- חיזוק ותמיכה בתלמידים, הקניית ערכים וכן עידוד והכרה של ביה"ס בקרב הקהילה והמיועדים להרשמה לשנה הבאה. תצוגה זו תיערך בחסות רשת עמל ובברכתה של עיריית רחובות ומחלקת החינוך ויהיה לה פרסום בכלי התקשורת המקומיים ובעלונים. חברי המועדון יכנסו למתחם המיועד בתיאום מראש החל מהשעה 09:00. באחריות ביה"ס לדאוג לחבלול סביב הרכבים המוצגים וכן לכיבוד קל למציגים. חברים המעונינים לתרום לנושא מתבקשים להירשם אצל רכז השפלה קובי בן ניסן שירכז את הנושא, בטל' 6785688- 054, או במשרד המועדון במ…
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, שמעתי שיש מוזיאון רכבים קלאסיים גדול בצרפת, קרוב לגבול הגרמני...בין היער השחור לשטראסבורג...מישהו שמע? מישהו היה? יש פרטים לגבי כתובת, אתר אינטרנט? תודה,
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
-
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לכל חובבי הטרנספורטרים, משהו שמצאתי למי שאין עדיין את הדבר האמיתי... http://www.1designperday.com/2011/05/18/the-vw-camper-you-alwayes-wanted/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+1DesignPerDay+%281+Design+Per+Day+%29
הודעה אחרונה מאת אבי גואטה, -
שלום ידידיי, סיפור ארוך לי ולרכב, תלאות רבות, עליות ומורדות, רצון להעביר את השרביט הלאה ולבסוף כניעה למזוכיזם. יכולתי לכתוב על כך ספר אם היה לי את הזמן. למזלכם, אין לי. אז כך, הכל החל ביום שלישי ה-03.06.08, הרכבת של 07:55 מקרית מוצקין לבאר שבע בוטלה (תחי רכבת ישראל!) ונאלצתי להישאר בבית (). כבר תקופה ארוכה חבר של אבי מטריד אותי בקשר לשיפוץ הרכב אצל מכר שלו, אך כיוון שאין לו שם מוכח - נמנעתי עד כה מלקבל את ההצעה. באותו היום קיבלתי טלפון מאותו חבר של אבי "לא אכפת לי כלום, הבחור בא לראות את האוטו...", אז הבחור בא, ראה, תיאמנו ציפיות, ואמרתי שאני אחשוב על זה. בהמשך אותו יום קיבלתי 2 טלפונים מקונים פוטנציאליים (יחי מרפי וחוקיו!) שלצערי נאלצתי לא להיות ברור לגבי אקט…
הודעה אחרונה מאת טווינגו, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מפגש מועדון החמש .. יש היום ביד אליהו ?
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכול האספנים. אני ואבא שלי החלטנו ללכת על פרויקט חדש, אבל הפעם ישן. החלטנו לקנות רכב אספנות במצב מחליד ולעשות לו מיקאובר בחצר הבית. ההתלבטויות היו: גולף דור 1, חיפושית, פורד קורטינה. בגלל שהם הרבה יותר נפוצות, יותר זולות, והסיכוי להשיג חלקים גדול יותר החלטנו ללכת על החיפושית. כמובן ששלושתם הרכבים היו המועמדים מסיבות אישיות של חסדי נעורים ששמורים להם וכו'. עכשיו אני עומד לפני רכישה של ליכלוכית אחת, ורציתי לשמוע דעתכם, אם כדאי בכלל להכנס לזה? אנחנו לא מכונאים, אבל יש לנו תמיכה ועזרה ממכונאים, אנחנו גם לא פחחים או צבעים, אבל היו לנו כמה רגעי חסד עם קצת חומר פחחים וצבע. ידיים טובות יש, ניסיון וכסף פחות, רצון יש בשפע, וככה גם אהבה לתחום. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
השנה שהג`נטלמנים זכו http://www.britishpathe.com/record.php?id=35872 מדהים.
הודעה אחרונה מאת פיסטון, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בשעה טובה הדאוון פיפ של המפלץ בדרך לארץ. עכשיו על מנת לפרק ולהרכיב אותם אני זקוק לכלי הבא: EXHAUST NUT SPANNER אם יש למישהו והוא מוכן להשאיל לי אשמח לשמוע-רן
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 1 תגובות
- 674 צפיות
רכשתי רכב אמרקאי ספורטיבי שצריך פחחות קלה וצבע ותיקון צבע חזק - רוצה תותח שיוציא עבודה מדהימה ובמידה ויעלה קצת יותר לטעמי שווה , האם את הפס האדום במוסטאנג עושים בצביעה או שזה מדבקה . כמה לדעתכם יעלה צבע למוסטאנג כולל פס וברמה גבוהה. מחכה לשמות
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch_popup?v=SbuDRA4zNbw מיומנות נהיגה מדהימה !!! אולי נאמץ סיגנון כזה בהשקות הבאות???
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מישהו יכול לשתף? המלצות על משלח? האלפא נמצאת באוקלהומה כך שזה די פתוח מבחינת מקום המוצא (למרות שסביר שזה יהיה באזור ניו ג'רסי). תודה, ראובן
הודעה אחרונה מאת hemi, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, המפגש המרכזי בנוקיה מתקיים ביום שישי 20.05 כסדרו עקב אירוע ה-final four בהיכל הספורט חניית הרכבים של חברי מועדון החמש תהיה במגרש החנייה הצמוד למשטח שבו אנו נוהגים להחנות. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 0 תגובות
- 729 צפיות
האירוע נידחה מסיבות טכניות על המועד החדש תבוא הודעה בני
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחרונה שבתי מצרפת, שם פגשתי בקרוב משפחה המשפץ רכבים להנאתו. הלה ציין בפני כי אם ארצה חלקי חילוף זולים לרכבים צרפתים (ברשותי דיאן 6) הוא יכול להשיג כל חלק - אמר ועמד במילתו. לכן, כל המעוניין בחלקים - אשמח לעזור ולקשר עם הבחור. ניתן לשלוח אלי מייל עם חלק החילוף הרצוי, ואני מבטיח לנסות ולסייע. רק בשביל ההבהרה - אנחנו לא עושים זאת בשביל כסף! המייל הוא: [email protected]
הודעה אחרונה מאת noamzi, -
חניה במרכז
מאת otwito- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאחרונה עברתי למרכז (ר"ג) עקב עבודה חדשה...(השתחררתי מצה"ל). אני רוצה להגלות יחד איתי את הביואיק שלי הנה, אבל מפחד מוונזליזם. מחפש חנייה מקורה כדי שאוכל להוציא את הרכב בסופי השבוע לטיולי שבת. תודה על העזרה ושבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת otwito, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, מה שלומכם? אני צריכה עזרה בחיפוש אחר יהורם שמכוניתו היפה - (אולי פג'ו 404.... סליחה, אני באמת בחורה שלא מבינה בזה הרבה וגם אחרי 3 ימים ליד המכוניות לא הצלחתי לקלוט ולזכור את השם שלה בוודאות) הייתה בין רכבי האספנות שהיו בכניסה בארוע של לובינסקי, ויהורם דאג לצלם אותי מאוד יפה, אני הייתי מרלין מונרו יחד עם חבריי צ'רלי צ'פלין ועוד.... אשמח אם תוכלו להפנות אותי אליו, או במידה והוא אכן פירסם כאן את התמונות, להפנות אותי לתמונות מהארוע. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
סוף סוף הבהמה הגיעה הביתה ותודה גדולה לגינאדי על העזרה
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
מרצדס מהגיהנום 1 2
מאת shlomi_beno- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הבטחנו אז אנחנו מקיימים אחרי שהאש מהת'רד הקודם נחלשה קבלו עוד פרוייקט על אוטו שכבר מת היה בגיהנום וחזר לחיים (או יותר נכון חוזר לחיים) מדובר במרצדס שנת 1963 מנוע 2.2 6 ציל' 2 קרבורטורים נכון לעכשיו היא לקראת סיום, סרטון הבא יהיה מוצר מוגמר ונסיעת מבחן http://www.youtube.com/watch?v=j-4MBAb2KOk
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.liveleak.com/view?i=162_1305238528&p=1
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 2 תגובות
- 789 צפיות
המנועים והגירים של הבליירים 2X4 ו 4X4 הם אותו הדבר סתם דוגמא שנת 81 2X4 ו 88 4X4
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי כולם, כחלק משיפוץ הראש וההכנה לרכב, אני מעוניין לעשות הסבה לנטול עופרת (ככה ניתן יהיה לתדלק 98 ולשפר את האורך חיים של המנוע). מישהו מכיר מומחים לנושא, לא הבנתי לגמרי במה זה כרוך (להבנתי זה קשור בשסתומי הפליטה), אני יכול להזמין את החלקים הנדרשים. שחכתי לציין, מדובר בראש מנוע של מיני קופר (12G295). אחרי קריאה בחו"ל נרשם בכמה הזדמנויות שראש המנוע הזה נוטה להסדק אם מבצעים עבודה לא איכותית ונכונה ולכן חשוב למצוא בעל מקצוע שמבין עניין. תודה רבה, נאור
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חברים יקרים, היום 13.05.2011 יערך מפגש מועדון הווספות הישראלי. אני מאושר לערוך את ההשקה לווספה האישית שלי אותה שיפצתי בשנה האחרונה,ווספה ראלי 1974! המפגש ייערך בחניון מול מרכז הירידים- גני התערוכה(ליד תחנת הדלק פז). החל מהשעה 16:00. מצורף קישור לאתר הווספות הישראלי: http://www.israeli-vespa.org/forum/hp.php מקווה לראותכם,חובבי הווספות... גבי יריב
הודעה אחרונה מאת elkmino,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
