Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיפוץ יפה הרכב נראה מדהים.

קיבלתי מרץ, אחרי שאני אגמור את פרויקט האלקמינו אני אסיים את האחות הגדולה של הביאנקינה (פיאט 600).

האם זו הביאנקינה שהייתה ברמה"ש הירוקה?

10032009(011).jpg

24072009(003).jpg

24072009(005).jpg

פורסם

עמי הביאנקינה נראית מעולה , ברשותך (סתם, ללא רשותך) אני מצרף תמונות מיום הטסט שלה 30.8.10.

אפילו הבוחן התלהב והצטלם עם הביאנקינה.

מצפים לראתכם במפגש הקרוב.

31Aug_0003.jpg

31Aug_0004.jpg

31Aug_0002.jpg

31Aug_0008.jpg

31Aug_0007.jpg

פורסם

יפיפיה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

מדהימה עד כדי עילפון .

 

אני חושב שסיבוב איתה בשד' רוטשילד בת"א יכול להניב אחלה של תוצאות :twisted: .

 

זה אני או שהיא קצת סטייל אלפא מיטו ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

ראשית תודה מקרב לב לכל המפרגנים,כייף לדעת שיש אנשים שמבינים ומעריכים עבודה סיזיפית של פרוייקט כזה בעיקר לאור העובדה שחוץ מהצבע והריפודים הכל נעשה בעבודה עצמית (בעזרת ספרות מקצועית).

 

קצת על הפרוייקט, הרכב נקנה ע"י(מאיש יקר מאוד) לפני יותר משנה לאחר ששעמד קרוב לשש שנים מכוסה החצר ברמת השרון , בגדול הרכב לא היה במצב נסיעה אבל במצב לא רע.

שלב ראשון היה להכשיר אותו לטסט ע"מ קצת להנות ממנו , ובאמת עשיתי עבודה מקיפה שיפוץ כללי למע' ההגה,בלמים כולל משאבה ראשית וכל המשאבות בגלגלים,מייסבים בגלגלים ,תפוחים וכו , כמו כן במנוע- בעיקר מפלג,קרבורטור,פלגים ,כבלים ,פילטר אויר וכו'.

וכמובן צמיגים.

איכשהו האוטו נסע ועבר טסט (התמונות של איתמר היקר-תודות).

שלב ב' היה כבר פירוק מאסיבי פחחות צבע (ע"פ הקטלוג של פיאט נקרא Rosso Schumagher ו התמקדות בשחזור האותנטי שכלל נסיעה לאיטליה ,פגישה עם אנשי מועדון הביאנקינה והכי חשוב ביקור פרטי במוזיאון שלהם (פתחו לי אותו באופן אישי לאחר תחנונים רבים) שם סגרתי את כל הפערים שלי מה צריך ע"מ לבצע את השחזור הכי קרוב למקור,שם (בטורינו) מצאתי חנות קטנה ומטריפה של איש מבוגר ומקסים שחיי את נושא הביאנקינות (פיאט 500 וגם אלפות עתיקות) שעזר לי מאוד.

זהו בקצרה

אני אצרף כמה תמונות להתרשמות

 

בברכה

עמי

 

לסיום עיני כבר מופנות לפרוייקט הבא SPIDER DUTTO 66-69

בינקינה 142.jpg

IMG_0028.JPG

IMG_0090.JPG

IMG_0087.JPG

IMG_0178.JPG

פורסם

כל הכבוד קטנה ומטריפה, :beerchug: נראת ומאמין שגם נוסעת מעולה.

זה הזמן להנות מהנסיעה לפני הקיץ הלוהט ולהגיע למפגשי שישי בארומה.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

מזל טוב ושפע ברכות על השיפוץ שמשמר ומחדש עוד ביאנקינה (פיאט 500) מהמעטות שקיימות בישראל.

יש לחבר שלי (גם הוא ברמת השרון) ביאנקינה אדומה אבל עם גג נפתח בסגנון "קופסת סרדינים" והדגם הקבריולט שלך הוא היפה ביותר.

בזמנו (שנות ה 60 במאה שעברה) הייתה במוסך שבו עבדתי לקוחה עם ביאנקינה כזאת שהייתה מגיעה עם 2 בניה, דודו טופז (ז"ל) ואחיו מיקי גולדנברג יבל"א.

בברכה - רפי לין

פורסם

תודה רפי גם על העצות הנעימות שקיבלתי ממך בכל מיני שלבים בשיפוץ(מצוף דלק,פנל פנימי ווסת של הדינמו)

בכל אופן אשמח לקבל ממך טיפ איך ניתן לדעת קצת על ההסטוריה של הביאנקינה שלי (ואין לי קשרים במשרד התחבורה)

עמי

פורסם

שמח לראות שמישהו קנה ושיפץ לרמה כה גבוהה את הרכב הזה, שמהתמונות שפורסמו כשהיה למכירה היה נראה בעל פוטנציאל נדיר.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...