רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. שמי רביב , מוטור-הד מאז שאני זוכר את עצמי... מאז ומתמיד נמשכתי דווקא לרכבים הישנים, כאשר החלום תמיד נטה לכיוון הטנדרים. ומכיוון שלאחרונה, בעקבות אי אילו שינויים בחיים, הגיע הזמן לרדוף אחרי החלום. אז, קראתי לא מעט פה בפורום, ואפילו נתקלתי בשרשור המרתק של מתניה וצביקה על טיוליהם בגבולות ישראל במרדף בלתי פוסק אחרי עוד תמונה נהדרת של רכב אספנות כזה או אחר. באחד הפוסטים שלהם, סיפרו על שהגיעו לאחד ממושבי הערבה שם פגשו בטנדר F1 מעניין (ואותי מעניין אם אוכל לקבל פרטים). ואם לא F1, אז F100 משנות ה 60, ואם לא זה, אשמח לשמוע כל המלצה או דעה לגבי טנדר כזה או אחר. וביניינו, לא אתנגד אפילו להצעת מכירה של אחד הרכבים המדהימים שבאמתחתיכם. אפשר להגיד שה…
הודעה אחרונה מאת רביבוס, -
מגן רוח לאופנוע 1 2
מאת bkatzir- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש מגן רוח שאפשר להתאימו לאופנוע (הרוח מעל 100 קמ"ש .....). לדגם המקורי של האופנוע לא היה מגן רוח (Yamaha xs1100 eleven special) אבל אני רוצה בכל אופן להוסיף. ניסיתי מגן תחליפי (אני חושב של דיוק 150) אבל הוא לא נראה טוב על האופנוע, הוא היה כמעט שטוח. מצ"ב תמונות של האיזור. יש למישהו רעיון או אפילו יותר טוב מגן שהוא לא צריך? תודה: בועז.
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברשותי רכב אספנות (אלפא רומאו ג'וליה) ששימש אותי בישראל וכעת משמש אותי בבריטניה. על הרכב הרכבתי צינורות בילום מנחושת הנושאות בתקן הבא: *Conforms to BS EN 12449 *Seamless,22 guage *100% electronically tested *Internal cleanliness to BS EN12449 צינורות אלו מקובלים לשימוש ברכב מודרני (למי שלא יודע בבריטניה מכונית בת 5-7 שנים כבר מתחילה להחליף צינורות בילום קשיחים מסיבות של החלדה). על הרכב מורכבים גם צינורות גמישים שנקראים BRAIDED FLEXI PIPE ומשמשים כאן לאפליקציות של ספורט מוטורי. בבריטניה חובה על כל כלי רכב לעבור מבחן רישוי שנתי בדומה לישראל, ואין בעיה עם הרכיבים שציינתי לעיל ברמת הטסט. שאלתי לבוחני הרכב ואנשים היודעים א…
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 878 צפיות
מדובר ברכב ש.י. 1978. רכב ללא טסט מ 2002. העברתי בעלות ב 12/10 על שמי. ואחרי כמה ימים עדכנו ברישוי "ביטול" -"תקנות תעבורה". ב 5/5/11 עבר הרכב טסט (יש מידבקה והכל...) דיברתי היום עם הרישיופון ולדבריהם הם רואים שיש טסט לרכב אך הוא מופיע "ביטול". הם המליצו ללכת למשרד הרישוי להסדיר הנושא. מה יכולה להיות הבעיה?
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- 1 תגובות
- 803 צפיות
כרגיל כמו בכל יום שישי אז גם מחר 13/5/11 תערך בטוביה חגיגה ומה חוגגים? חוגגים את: יום שישי ה-13.... הביאו את התחבושות. נפגשים כולם החל מ-1430 ועד שהמשטרה מפנה-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, מבקש המלצה לשמן מנוע טוב. המנוע מסוג 8 צילינדר, נפח 5000 - פורד. תודה, מאיר
הודעה אחרונה מאת יניב ח., -
שלום לכולם, חזרתי מהמפגש בנוקיה והרגשתי צורך לשתף אתכם את שעבר עליי. אתחיל בכך שברשותי פורד פיאסטה שנת 84 שמורה ומטופחת. זוהי המכונית הראשונה שלי וכחובב מכוניות ישנות התחלתי להגיע למפגשים בגעש לפני מספר חודשים. לאחר שקראתי כי מתרחש מפגש והשקה של MG ובהזמנה היה רשום כי מכוניות ישנות (גם כאלה שלא רשומות במועדון החמש) יכולות להגיע ברבע לארבע על מנת שיסדרו את הרכבים בצורה מסודרת דאגתי לנקות את רכבי קודם לכן ולהגיע בשעה הנקובה. שמח ומאושר יצאתי לכיוון נוקיה. בכניסה לחניה השומר בכניסה לא איפשר לי להיכנס כיוון שאיני רשום במועדון החמש, לאחר ניסיון קצר של שיכנוע החלטתי להחנות בחניון הסמוך ולגשת לאחד המארגנים כדי שיאפשר גם לי להיכנס עם רכבי. לאחר סיבוב קצר ראיתי את יו"ר מועדו…
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
מצעד יום העצמאות 1 2
מאת בני זהר- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
כמו בכל יום העצמאות גם השנה הארוע המרכזי בק. טבעון והעמקים הוא מצעד מכוניות אספנות ואפנועים כבדים השיירה תפתח את חגיגות העצמאות בהשתתפות קהל אלפים שיהיה על המסלול המחובלל לאורך הרחוב הראשי בק. טבעון האירוע בחסות הרשות המקומית עם ליווי משטרתי צמוד וללא עלות. כל בעלי רכב אספנות ואופנועים מכל הארץ מוזמנים למצעד ללא קשר לשיוך מועדוני או כל שיוך אחר כולםםםם מוזמנים מי שירצה יוכל להניף כל דגל שירצה כולל דגל מועדון ה5 מועדון חיפושיות או מועדון סאאב.את המצעד תוביל חולית דגלנים. בסיום המצעד נרד כולנו בליווי משטרה לבית משפחת זהר שם תערך חפלה באוהל בדואי עם אוכל בדואי מסורתי ומנגל ענק מגיעים בלי כלום 50 שח השתתפות הכל כלול ושיהיה לכולנו חג שמח חג של פיוס ואספנות
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נצפה היום בקניון איילון
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, שאלה למומחים, ראיתי במבצע בולמים קדמיים למוסטנג http://www.cjponyparts.com/lakewood-90%2f10-drag-front-shock-1971-1973/p/LAKDS7/ כתוב שהם מיועדים למירוץ בלבד. מה המשמעות של לשים כאלו ברכב? האם זה יפגום בנוחות הנסיעה ? הנאה ? ביצועים ? בטיחות ? מומלץ ? אשמח למספר דיעות בתודה מראש ירון
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
מועדון החמש מזמין לכנס MG ארצי בחסות חב' קאר איסט בע"מ מקבוצת לובינסקי- 6.5.11 1 2 3 4
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 49 תגובות
- 15.6 אלף צפיות
שישי עם MG כנס MG ארצי בנוקיה ת"א בחסות חב' קאר איסט בע"מ מקבוצת לובינסקי המשווקת את המותג ומועדון החמש וקבלת פנים ל- MGB משנת ייצור 1967 ביום ו',06.05.11, בשעות אחה"צ, מארגן מועדון החמש כנס מכוניות מסוג MG וקבלת פנים ל-MGB 67 של חבר המועדון אמיר- מיכה שוהם. הכנס ייערך במקום המפגש הארצי של מועדון החמש, ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב. באירוע יוצגו רכבי תצוגה חדשים של המותג MG ברחבת התצוגה של מועדון החמש ויונפו דגלי החברה. בשעה 17:00 יתקיים טקס קצר, שבמהלכו ישאו ברכות נציג מחב' קאר איסט בע"מ ויו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל .…
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום משהו יודע היכן ניתן לקנות בארץ תופסן כזה. ראה תמונה
הודעה אחרונה מאת moriseven, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש פיאט ספיידר 850 שחורה מהצפון למכירה.. מישהו במקרה מכיר את הרכב ויכול לתת לי חוות דעת? הבנתי שהיא למכירה כבר למעלה משנה....
הודעה אחרונה מאת tomer29, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
גל ארוכבה של הM21 בשילוב בוכנות 90 מ"מ של חיפושית מגיעים ל750 סמ"ק לטענת המוכר. כל זאת בתוספת קלאץ של נורטון מזלג גריידר של רוייאל אנפלנד וכו' הגיע לכ100 MPH במירוץ רבע מייל. מישהו מעוניין לקנות? לשדרג את הM20 הפרד הקשיש. בקיצור עמוד המכירה באיי ביי האומנם?!
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/219360
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם שבת שלום. שמי דקל אזולאי בן 18 מראש העין, חייל ומשפץ סאאב 96 1969 V4. את תהליך השיפוץ של הרכב עד כה ניתן לראות בהודעה אחרת שלי "יומן שיפוץ סאאב 96 1969" שעודכן לאחרונה לפני כמה שבועות. את ההודעה הזו אני מפרסם, כמו שניתן להבין מנושא ההודעה, מכיוון שאני צריך עזרה בכמה דברים כדי להתקדם בתהליך השיפוץ כרגע עקב מחסור בזמן ובאמצעים כדי לבצע פחחות לרכב אני מחפש פחח או בעל מוסך שברשותו מקום בוא אוכל לבצע את עבודת הפחחות על הרכב בעצמי (גם בתשלום) תוך שימוש בניסיונו ובחלק מהכלים הנחוצים לעבודה. כמו כן אשמח לכל עזרה בשיפוץ הרכב בצורה דומה בכל חלק מהשיפוץ כלומר אפשרות לבצע את העבודה על החלק\ הרכב בעצמי תוך שימוש בכליו של בעל מקצוע אף בעבור תשלום. המטרה היא…
הודעה אחרונה מאת dekela, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
הסרט איים אבודים יצא לקולנוע השבוע -מיספר רכבי אספנות מצולמים -ראו תמונות מיום הפקת הסרט ליפני חצי שנה
הודעה אחרונה מאת אבי גואטה, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לכבוד יום העצמאות : http://www.wrangler-life.com/node/280
הודעה אחרונה מאת ראובן נזירי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
"איים אבודים" בערוץ 2 הרכבים שלי מככבים צפייה מהנה
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
שלום ידידי, היום רני ידידי ואני נסענו לבאר שבע להביא את הדופין החדשה שרכשתי. מדובר בדופין שנת 1958 (שנת לידתי) שהיתה בבעלותו של אברהם ארגבני (ז"ל). יצאנו מוקדם בבוקר מנעלה, אספנו את עגלתו של זוהר במושב מזור ושמנו פעמנו לבאר שבע. יגאל, בנו של אברהם הינו בעל מוסך ארגמן בבאר שבע, הפציר בי רבות כי אביא גרר עם מנוף מפני שגלגלי הרכב תפוסים. אני התעקשתי לבוא עם רני הרניק (מקצוען ברמה בינלאומית) שידע לפתור ולהתגבר על הכל. לאחר התלהבות רבה מצידו של רני התחלנו בעבודה: שחררנו הגלגלים (רק אחד באמת היה תפוס), הוספנו אוויר לגלגלים, הורדנו הרכב מהבלוקים והנענו המנוע. העלנו את הדופין בנסיעה על העגלה, קשרנו היטב ויצאנו לדרכנו צפונה. יגאל הופתע מכך שהרכב, שלא נסע כעשר שנים, נענה לנו ו…
הודעה אחרונה מאת nofer58, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברייטמן כתב- האם יש מישהו שמכיר חיפושית שנגנבה בצבע ירוק טורקיז כהה מס' 705122? יש ליצור איתי קשר 0528939934 נא להפיץ זאת.
הודעה אחרונה מאת HUMMER, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 42 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום רב, חברי המפגש בירושלים מוזמנים ביום שישי 6.5.11 , לביקור ביקב של חבר מועדון החמש שרגא רוזנברג, בגוש עציון. נפגשים במקום המפגש הקבוע ב'קולוני' , בשעה 13:30, לצורך התארגנות ויוצאים בשיירה מאורגנת לא יאוחר מ-14:30! במקרה גשם הביקור ידחה למועד אחר. לבירורים יש לפנות אל אילן גורן - רכז ירושלים, בטל' 5272562- 050. בברכת חג שמח! סמדר.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 94 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
רציתי לשתף אתכם ברעיון מוזר שעלה לי לא מזמן, ממש בלי סיבה מיוחדת, סתם מתוך סקרנות ושבירת שיגרה. הרעיון הוא כזה, אני קם ביום שישי בבוקר, חוטף את דניאל (עם GPS) ואת יונתן (עם המצלמה) מביתיהם, מכניס אותם ל XT ומתחיל לטוס לכיוון ירושלים, המטרה: להגיע לכל מפגשי מועדון החמש באותו היום, לתעד את כל המכוניות בכל המפגשים ואת נוכחותינו שם ואחרי הכל להספיק להגיע למפגש בחיפה. מה דעתכם, האם הרעיון פרקטי? אם כן, איך כדאי לתכנן את המסלול והזמנים? ירושלים - שפלה - נוקיה- שישישרון - חיפה?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
קטנה ונושכת
מאת פיסטון- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מעוררת הערצה והתפעלות. קלסיקה ספורטיבית במייטבה. http://www.youtube.com/watch?v=JYW72ATlf9k&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב אני מחפש 4 ג'אנטים לקפריס 88 (לא צמיגים !!) ג'אנט אחד אצלי סדוק ונראה כי השאר עשו את שלהם. ג'אנט של ספארי, יתאים? של שני הרכבים ה R הוא 15 שאר המידות יתאימו? איך בכלל יודעים כמה מידות שונות של צמיג יכולות להתאים לג'אנט? אם ה R15, ומידות צמיג הספארי שונות במקצת מהרכב שלי, אוכל ל"הלביש" את הצמיג שלי על הג'אנט? אצלי המידות 225/70R15 ובספארי (אם זוכר נכון...) 235/65R15 זה לוקח? מה אני צריך לחפש בפרוקיות? תודה
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
שיפוץ ווספה PX
מאת por1- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היה קצת משעמם לאחרונה אז הבאתי עוד פרוייקט בקטנה רק 2 גלגלים. הווספה PX מודל 81 הייתה מאוחסנת שנים אז היה הרבה חלודה אבל שיטחית. הבודי מצב מצויין בלי ריקבונות וכל החלקים מקוריים. אתם מקבלים כאן תקציר של פירוק והרכבה עוד לא סופית אבל בשישי זה אמור לנסוע כבר. בגלל שהווספה די שמורה לא בוצע פירוק מקיף של המזלג. הוחלפו כל הכבלים פנימי + חיצוני של הגיר הברקסים והגז כמו כן הוחלפו צמיגים ועוד חלקי קוסמטיקה. ניתן לתמונות לדבר. קודם הפירוק ולאחר מכן הרכבה. נ.ב אם למישהו יש ספידומטר מתאים הצעה בפרטי וגם כיסוי הפלסטיק הקידמי שנישבר במהלך העבודה.
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי כולם, אני בונה מחדש את הדשבורד שלי, ועושה אותו בסגנון רכבי הראלי של שנות השישים. אני מחפש מקום בו אני אוכל להדפיס מדבקות מובלטות כמו אלו שצרפתי בתמונה. כל עזרה תתקבל בברכה, נאור
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
קשה לנסוע רוורס יש הרגשה של ברקס תפוס ,עם הרבה גז האוטו זז אך איך שעוזבים הוא נעצר כאילו נוסעים עם אמברקס , ניסיתי ללחוץ את הרגלית של האמברקס ולשחרר כמה פעמים אין שינוי זזה לא נראה כאילו משהו ברגלית תפוס. קדימה האוטו נוסע רגיל בלי בעיה. בדקתי אחרי נסיעה של כמה מטרים קדימה לא רוורס ,אף גאנט לא חם אך עשיתי סיבוב טיפה חד וננעל לי אחד הגלגלים במהירות של 5 קמ"ש . אני לא יודע אם יש בעיה בגיר או בבקאקס או בברקסים עצמם. מה שכן יש מכה כאילו משהו משוחרר כשאני נותן ברקס וזה חדש זה לא היה פעם קודמת. האוטו עמד שבועיים לא נראה לי שזה כתוצאה מעמידה בחום. רעיונות? במידה וזה ברקסים ניתן לשחרר בעזרת הפיטמת ניקוז או שרק גרירה למוסך?
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אמנם אין לי רכב אספנות , יש לי פולו חדשה אבל הגעתי למסקנה שהכי טוב לשאול פה. אני מחפש פחח שיעשה עבודה מעולה ושיקח כמה שיקח בשביל צביעת טמבון קדמי , מהעבודה של הפחח הקודם אני לא מרוצה ואני מעוניין בפחח אחר שיבצע את העבודה ברמה גבוהה. יש המלצות ?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רעיונות מישהו?
הודעה אחרונה מאת uhg14,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
