רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היום בקרתי במוזיאון רנו בנפתח לאחרונה בבני עייש. השימוש במילה מוזיאון לרכבים המוצגים , אינו מתאים כלל וכלל. מוצגים שבעה כלי רכב , אשר מצבם החיצוני והפנימי מבייש את המציגים ואותנו הצופים. מיותר מלהגיע למתחם זה.
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
- 1 תגובות
- 856 צפיות
האם מתקיים המפגש כרגיל למרות טפטופים פה ושם ? או שזה מונע מרוב משתתפי המפגש לא להגיע ?
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יצאנו פחות ממה שחשבנו אבל לא ניתן לזה להפריע, היו כאלה שהיו להם התחיבויות משפחתיות... אז מה רואים? המפלץ שותה דלק דרגון משובח, ומתבל בנוזל מוסף לדלק דל עופרת... משוויץ בפרופיל. החתיכה מאיטליה בפוזות מגרות גרמניה ותיקה שעלתה מסיני... צילום משותף. היה אש.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מעניין מאוד המכוניות בעלות פנים הרכב המסוכן ביותר ליושביהן בכל הזמנים. לכתבה: http://www.popularmechanics.com/cars/news/vintage-speed/13-most-dangerous-car-interiors-in-history?src=nl&mag=pop&list=nl_pnl_aut_non_042111_dangerous-car-interiors&kw=ist#fbIndex1 לעצלנים (שיפספסו סיפור מעניין סביב כל מכונית ותמונות ): 1905 Darracq 200HP 1908 Ford Model T 1922 Renault 40CV 1930 Model J Duesenberg 1953 Mercury Monterey1955 Mercedes-Benz 300SL Gullwing 1955 Ford F-100 1956 Dodge Custom Royal 1958 Porsche 356 1958 Saab Gran Turismo 750 1961 Volvo PV 544 1961 Lincoln Continental 1985 Yug…
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 814 צפיות
נדחה ! "מסע בעקבות לוחם" נדחה בשבוע בשל תנאי מזג האויר וגל הביטולים שקבלתי. כרגע התכנון הוא על שישי הבא ה 29.4.2011 באותה מתכונת. התחזית הלא מעודדת למחר אומרת ממטרים ואף ברד בכל אזור מעלות תפן. כל מי שזקוק להסברים או לכל אינפטרמציה אחרת ניתן לצור קשר איתי בכל שעה 0542430652 __________________
הודעה אחרונה מאת kobixk, -
-
- 1 תגובות
- 744 צפיות
ביום השישי הקרוב, לא יתקיים מפגש כרגיל בגלל החג! נפגשים ביום שישי שאחרי ה-29/4/11 לחגיגה אמיתית לרגל ארבע שנות מפגש ירושלמי, וכולם מוזמנים! אישרו השתתפותם רבים וטובים על ארבע ועל שתיים קלאסיים וענתיקות מיוחדים ומיוחדים יותר. תפריט מגוון והזדמנות אדירה להיפגש שוב אז לכולם לא לשכוח לחמם מנועים ולעלות לי-ם. אנחנו נהיה שם! רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
ג'אווה 350
מאת דובי מילר- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום את לימודי רכיבת הדו-גלגלי שלי עשיתי על ג'אווה 350 כתומה, מעשנת ומקרטעת. החיידק חזר ובא לי אחת כזו - לקנייה או שיפוץ. תודה דובי 054-3391275
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום (ביצעתי חיפושים לגבי השאלה וגם בדקתי במודיעין של משרד הרישוי ועדיין לא מצאתי תשובה ברורה-כל אחד אומר משהו אחר וכנראה שהיו גם שינויים לגבי זה) אני מעוניין לקנות מנוע מאדם פרטי שהחליף לפני מספר שנים את המנוע ברכבו באופן חוקי ושמר את המנוע הישן. המנוע הוא מנוע סטנדרטי בעל נפח ודגם זהה ומתאים לרכב שלי. אני מתכוון להרכיב את המנוע במוסך מורשה. עכשיו השאלה מאיפה המוכר אמור להשיג שטר מכר למנוע? (המנוע הזה כבר לא רשום ברשיון הרכב שלו אלא המנוע שהוא החליף) בתודה מראש ניר
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם ניתן ליצא מארה"ב רכב עם טיטל על שם הבעלים הקודמים? המוכר מעולם לא טרח להוציא טיטל על שמו. תודה
הודעה אחרונה מאת vwmaster, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
http://www.hymanltd.com/search/Details.asp?stockno=4302&recordCount=1
הודעה אחרונה מאת שוקה, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום. אתחיל בזה שאאחל מזל טוב לחבר פורום שרכש את הבונבוניירה שלי אני בטוח שהוא יביא אותה למצב מושלם. לאחר 10 שנים של חוויות בהן לעולם לא התאכזבתי-נהפוך הוא כל נסיעה היתה הנאה צרופה-השישקשוק של המנוע הקטן והזריז עם תיבת ההילוכים הקצרה ומשקל הנוצה בשילוב ריחות אדי דלק קלים-פשוט תענוג. עכשיו הגיע הזמן להתקדם הלאה.. כפי שחלקכם ראו-היתה עד לא מזמן אבארט למכירה. היא אכן נמכרה,אך הקונה מעוניין למוכרה שוב. על הרכב יש הרבה עבודה בבודי-ישנם רקבונות והרבה חומר המנוע במצב סביר.. הקונה רכש את הרכב בסדר גודל של 12K כיום מבקש 16K אני את המודעה הראשונה פיספסתי. כרגע יש לי התלבטות קשה-יש לי אולי את הכסף לרכוש את הרכב-אך בשנה הקרובה אני לא רואה איך תיהיה…
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי הוזמנתי לצלם שם הבוקר- צעדת לטרון GUY
הודעה אחרונה מאת guyrc1, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם מועדון הרכבים הירושלמי מזמין את חובבי הרכב לטיול אופנועים ומכוניות שיערך מחר יום חמישי, הטיול יערך בהרי ירושלמים עמק האלה והסביבה, היציאה ב 10:00 בבוקר מאיצטדיון טדי לכיוון כביש המנהרות. אופי הנסיעה רגוע ולכן מתאים למכוניות ואופנועים יחד.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 16 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
שלום, פירסמתי את ההונדה בפורום השני שאני חושב ששייך לאתר הזה. אמרו לי שכאן מבינים יותר אז יש לי שאלה, בסביבות איזה מחיר שווה ההונדה שלי? (אני יודע שאין מחירון לאספנות) אתם חושבים שבסביבות ה12 אלף אני אצליח למכור אותו? וידאו שצילמתי של האופנוע- http://www.youtube.com/watch?v=pa-tRNCK2us
הודעה אחרונה מאת HondaCD, -
או: התחדשתי לי ב-GTV 2000, שנת 1972.
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כל הכבוד לנוסעים ולמארגנים. http://www.jeepolog.com/forums/content.php?2108-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%9C%D7%A4%D7%A1%D7%97-%D7%9E%D7%A1%D7%A2-%D7%91%D7%A2%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%97%D7%98%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%92%D7%91 תהנו
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 649 צפיות
שלום חברים, לאלו מבינינו המטופלים בוולוו 240, מצורף קישור לאתר המספק המון מידע "עשה זאת בעצמך" על הרכב. צריך לרדת לסוף העמוד שיפתח בקישור ולהגיע לקישורים נוספים למידע יקר ערך. http://http://cleanflametrap.com חג שמח!
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 906 צפיות
שלום לכולם, הפיז'ו שלי מאופסנת כבר זמן מה ולא הנעתי אותה יותר מחצי שנה. אני נאלץ להעביר אותה למקום אחר מכיוון שנגמרה השכירות במקום הנוכחי, אבל אחד הגלגלים האחוריים שלה תפוס, כלומר אני גם לא יכול לדחוף אותה. האם יש למישהו ג'ק הידראולי עגלה שיכול להלוות לי (גם בתשלום סמלי) ליום שישי הקרוב (22.04.11) לכמה שעות? חשבתי להרים את החלק האחורי של האוטו ואז לדחוף בעדינות (מדובר על מטרים ספורים). אם יש למישהו רעיון אחר אשמח לשמוע. תודה, שחר 050-8213703
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מועדון אלפא רומאו קלאסיק הוזמן להציג את האלפות הקלאסיות שלנו ביום רביעי 4\20 חול המועד פסח בין השעות 9-12:30. פרטים לגבי שאר הסידורים ינתנו בהמשך. בעלי אלפות קלאסיות המעוניינים לקחת חלק בתצוגה, נא לפנות באחת הצורות הבאות: כאן / הודעה פרטית / פייסבוק ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL / אימייל [email protected].
הודעה אחרונה מאת reuven, -
לפני מספר ימים הזמנתי חלקים לרכב מחנות באנגליה, היום קיבלתי טלפון מפקידת פקדס, היא הודיעה לי שהגיע לי חבילה עם חלקים לרכב. מאוד הופתעתי שהחבילה הגיעה בפדקס כי החנות ממנה קניתי תמיד שולחת בדואר רגיל. הפקידה ישר התחילה לשאול עבור מי החלקים, אם זה יבוא מסחרי, וגם הודיעה שיש צורך באישור משרד התחבורע וכן עלי לשלם מכס+מע"מ, אבל מה שהפתיע אותי באמת... היא הודיע לי שאני צריך לשלם לפקדס עמלה בסך 291 ש"ח עבור המשלוח (וכבר שילמתי לחנות עבור המשלוח) . אתם קולטים... 291 ש"ח עבור חלקים בסכום של 40 פאונד !!! הודעתי לה שאני אשלם להם רק כאשר הכלב שלי ידע לשיר "מה נשתנה" וביקשתי ממנה לשלוח את החלקים חזרה לשולח באנגליה. אני אבקש ממנו לשלוח שוב אבל הפעם בדואר רגיל. ז…
הודעה אחרונה מאת vwmaster, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
יש לי סוסיתא טנדר שנת 75 כמו בתמונה ללא שמשות! רציתי לדעת עם השמשות של הדוקס כמו בתמונה מתאימות לי ,לפחות השמשה הקידמית והדלתות..
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 31 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת אוסטין מיני מיינור 78 מיני מוריס ליילנד 77 AUSTIN MINI MINOR 78 MINI MORRIS LEYLAND 77 הרכבים שופצו ע"י חבר מועדון החמש גדי ליבוביץ' ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 15.04.11, בשעה 17:00 נאום פתיחה וברכות- יו"ר המועדון , נחום קדמיאל סקירה היסטורית- קובי מילוא. בעלי מיני מיינור מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לארח חברה לרכב המושק. במקרה גשם האירוע ידחה למועד אחר. אחראי אירוע- מתניה הלוי, טל' 0524472256. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- עוקב אחד
- 34 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
תצוגה מוטורית של מועדון החמש בפסטיבל התחביבים הגדול בקניון CINEMALL מועדון החמש יציג רכבי אספנות בקניון סינמול , צומת לב המפרץ, חיפה. התצוגה תתקיים ביום שבת, 16.04.11 , בין השעות 12:00-17:00, במתחם פתוח, שמור ומחובלל. כתובת הקניון- ש"ד ההסתדרות 55 חיפה (ליד צומת הצ'ק פוסט). אחראי תצוגה-עדי גולדנברג- רכז צפון- טל' נייד 2611660- 052. (הרישום לתצוגה הסתיים!) אם ירד גשם התצוגה תדחה למועד אחר. בהנאה! סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03.
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בשעה טובה ומוצלחת שוחחרו המכוניות המרצדס והקורבט פעילות רבה הוקדשה לנושא בשנה האחרונה והיום הן אושפזו בבתי חולים ובקרוב בבתי הבראה.... תודה גדולה לעורך הדין שפעל ללא לאות תודה מיוחדת לעזרא דושי מגרר אריאל - שעשה עבודה פנטסטית וגם לחברים שסיעו במשך הזמן תמיר
הודעה אחרונה מאת חיים רז, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם כדי שאתכנן טיול המתאים גם לשומרי השבת אבקשכם להרשם כאן או ליצור עמי קשר 4802226- 052 בועז התכנון הוא לחוה"מ פסח הקרוב במידה ויהיו מספר סביר של נרשמים אתכנן מסלול ונצא לטיול
הודעה אחרונה מאת bkatzir, -
- 2 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום עם הגיע הקיץ הגיע הזמן לשפר קצת את המזגן בפורשה שגם ככה הוא לא מציאה גדולה... הבעיה היא שהמזגן יוצר והותקן בארה"ב, וככה זה נראה. ב 1977 פורשה עצמם לא התקינו מזגנים. יחידות האוורור מותקנות מתחת לדש על מסגרת פלסטיק, וברבות השנים חלק נעלמו והיתר נשברו. יש שם 4 יציאות, חלקן מיותרות (גם ככה היחידה לא מוציאה קור מי יודע מה) ובלי אפשרות לכיוונן הן מקררות בעיקר את הבירכיים. בקיצור, צריך פתחי אוורור חדשים, ואם אפשר גם כאלה שניתן לסגור בהן את התריס. מישהו יודע איפה מוצאים דבר כזה? איש המזגנים שלי לא יודע תודה לעונים וחג שמח איתן
הודעה אחרונה מאת 123volvo, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
בארגנטינה מסתובבות הרבה מאוד מכוניות שהן מוטציות של רכבים אירופיים ואמריקנים כמו פיז'ו 504 בתצורה הרגילה אבל הפנסים האחוריים שונים ופסי קישוט מקומיים, פורד פאלקון שנראה כמו המקור אבל שוב שינויים בגריל הקדמי ובפנסים האחוריים. בדרום ארגנטינה מככבים טנדרים של פורד F-100 זה שבתמונה היה למכירה. בברזיל כמובן הרבה מאוד חיפושיות והעיקר טרנספורטרים שכנראה יוצרו רק לאחרונה לצד טרנספורטרים ישנים וישנים מאוד עם חלונות חצויים. דגם של פולקסוואגן ברזיליה ששונה מהדגם שהגיעה לארץ ולטיולים רכבי פאוור וואגון של דודג'.
הודעה אחרונה מאת hogi, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, כשהייתי בן 7, רכש אבי אלפא ג'ולייטה 1.8 1983 כסופה חדשה מהחברה, ואני סקרן לעלות על עקבותיה ולגלות מה עלה בגורלה. לצערי, בתמונה היחידה שנשארה לי של הרכב, לא ניתן לראות את מספר הרישוי. האם יש דרך כלשהיא לברר לפי פרטיו של אבי, שכאמור, היה הבעלים הראשונים של הרכב, את מספר הרישוי שלו, ובעזרתו - לנסות לברר מה עלה בגורלו? אני מאוד אוהב את הג'ולייטה וה GTV מהשנים האלה (1983-1986), ואולי איתור אקזמפלר ראוי יכול להוביל לסגירת מעגל... תודה מראש לכל העוזרים וחג שמח, עידו.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ערב טוב... ראיתי השבוע למכירה את הרכב הזה... היה כתוב מצב מכני טוב 900 סמק. הסתכלתי בשעון והיא עשתה 80 אלף קילומטר, עכשיו השאלה שלי היא איך הרכב הזה בכללי? לדעתכם בהנחה שהוא בבמצב מכני טוב וחיצוני לא משהו.. כמה הוא שווה? וקשה להחזיק רכב כזה? הרבה בעיות הוא יעשה? צריכת דלק גבוהה? ביטוחים טסטים לדעתכם יהוו בעיה? ומבחינה חוקית אפשרי להפוך אותי לבאגי כזה או שזה מסובך? תודה מראש..
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, מצאתי אדם מארה"ב שמוכן למכור לי כמה חלקים משומשים ל SVX שקניתי (לא דרך eBay), החלקים כוללים: - סמל סובארו (לא בתמונה). - פלסטיק חיפוי על האלטרנטור והמדחס (מספר 4 בתמונה). - החלק הכי הכי חשוב, זה שאי אפשר להשיג אותו אלה אם כן אני מוכר את אחת ה XT בשביל לממן אותו מיפן (אה רגע, אין יפן) הוא ה 2 בוכנות שמחזיקות את מכסה המנוע (מספרי 1 בתמונה). החלק הזה הכי מדאיג אותי, מכוון שהוא מכיל בתוכו פיסטונים ונוזל הידראולי, אין לי מושג איך במכס יאכלו את זה, וזה חלק ממש חשוב וההזדמנות העכשיווית לא תחזור עליה כל כך מהר. חשבתי אולי לבקש מהמוכר לפצל את המשלוח ל 3 משלוחים שאף אחד מהם לא יעבור את ה 50 דולר, אבל אני מבין שהעלויות משלוח יהיו גבוהות הרבה יותר. …
הודעה אחרונה מאת gdiil,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
