רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כהרגלי העלתי פה טעימה קלה בלבד- שאר התמונות נמצאות בגלריה נוחה לצפייה, במקום לגלול כלפי מטה דרך חמישים תמונות... ולמי שמעוניין, פה מרוכזים מפגשים נוספים. תהנו!
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
השבוע חזרתי מכרתים, ביום ראשון נערכה תערוכה וסוג של מירוץ ליד השוק בעיר חניה, להלן תמונות לשיפוטכם: חשוב לי להגיד שצילמתי בזריזות מפאת קוצר זמן, עמכם הסליחה.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני אייל עובדיה מחפש בעל טריומפ פח 1300 הכינוי שלו "ALONIS" שפרסם לפני שנה הודעה על טריומפ פח 1300 שנמצאת ברשותו. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=299596 אשמח ליצור איתו קשר בעניין הרכב.נא לשלוח לי הודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת אגזוזברקס, -
- 2 תגובות
- 901 צפיות
תבואו יהיה סרט! - רן
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האתר הבא http://www.jaxed.com/cgi-bin/home.cgi מאוד מומלץ לחיפוש רכבים או כל דבר אחר שנמצא למכירה מכיוון שהוא נותן בתוצאות שלו לא רק מכירות ב-EBAY אלא גם באתרים אחרים כולל CRAIGSLIST. מניסיון אישי קרייגסליסט זול בכ-1000 עד 2000 דולר לאותו אופנוע (במקרה שלי) מאשר EBAY.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם ניתן לייבא את הרכב הנ"ל שנת 75
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למי שמתעניין, לאחרונה הגיע אלי מ EBAY גליון של עיתון רכב גרמני (motor Rundschau) מנובמבר 1966. הזמנתי אותו מכיוון שהוא כולל מבחן מקיף על הרקורד C, שהיתה כמובן הדגם החדש של סדרת הרקורדים (בכתבה בוחנים את מנוע ה 1.7S). מכיוון שהכל בגרמנית אני מצרף סריקות של נתונים שהם מובנים לכולם, וסיכום המבחן - אשמח לתרגום ע"י קוראי גרמנית.... 504L נחמד לראות באיזו יסודיות הרכב נבחן, כל נתוני הביצועים מוצגים בגרף, ויש עוד חמישה עמודים כתובים. (כדי לראות טוב את הטקסט אפשר לעשות זום בדפדפן ע"י לחיצה על מקש CTRL במקלדת ותוך כדי הזזת הגלגלת בעכבר)
הודעה אחרונה מאת s.b.m.w, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
כבר כמה ימים אני מנסה לברר האם ניתן באופן חוקי לאשר מנוע 1275 של מטרו במיני 1000 ? דיברתי עם חברת המזרח שהפנו אותי לקמור ששללו את אפשרות לתת אישור. דיברתי עם מרכז המידע של משרד הרישוי ונאמר לי שאני חייב להגיע לעמדה מספר 1רק כדי לשאול את השאלה הזאת. יש לי אפשרות לקנות מנוע מיבוא עם שטר מכר מסודר. ביצעתי המון חיפושים בפורום ובכלל אבל אין שום מידע מדוייק מהזמן האחרון על הנושא. בקיצור מישהו יודע את התשובה ??? בתודה רבה ניר
הודעה אחרונה מאת העכביש, -
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
המועד החדש לטיול 30.4 יום שבת איציק דר 0522618051
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
סוזוקי סמוראי 1 2
מאת DrorBANANA- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
היי חברים שלי... יש ברשותי סוזוקי סמוראי רכב מיושן נוסע עם טסט שנת 1984 מנוע 1,000 סמ"ק 4 הילוכים ,ברזנט פתוח ,ברשיון רכב מצויין "רכב שדה פתוח".. אני מעוניין לשמר אותו לקטגוריית אספנות האם יש לרכב או יהיה לרכב ערך אספני בקטגוריית הג'יפים??? תודה דרורבננה.
הודעה אחרונה מאת DrorBANANA, -
ייבוא אגזוז
מאת yami- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, האם קיימות, למיטב ידיעת חברי הפורום, מגבלות על ייבוא אגזוז משומש לרכב אספנות? האם מעבר לקבלת רשיון ייבוא ממשרד התחבורה יידרשו אישורים נוספים? תודה.
הודעה אחרונה מאת YYYUVAL B, -
החלום שלי
הודעה אחרונה מאת bagira, -
אני מתעניין בקשר לביצוע פחחות וצבע כללי לג'יפ ואגוניר. הייתי רוצה לדעת את סדר העבודה והחומרים הדרושים. בהנחה לרכב שיש בו חלודה במסילות של הגג חלודה במסגרת החלון הקידמי ונפיחות בבודי כתוצאה מחלודה. אני לא מתכוון לעשות את העבודה לבד . רק רוצה לדעת את סדרי העבודה כדי לקבל תוצאה טובה. עוזי
הודעה אחרונה מאת קובי ברטון, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ללא מילים:
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש אתר/חנות ששולח לארץ ח"ח לחיפושית שנת-1973-1979(1303L)קבריולט. בעיקרון אני צריך: גומיות מסביב לחלונות,קליפסים לפסים של הניקלים,ניקלים,טמבונים(אמריקאים),גג+כיסוי(אמבטיה). ריפודים,שטיחים,מנורות וסמלים.אהה,הגומיות שסביב לכנפיים,ז"א בין הבודי לכל כנף. הרכב הולך לעבור פירוק והחלפת כל החלקים שצריך להחליף. פחחות וצבע כמובן(האישה החליטה כחול...)ושאר ירקות. השאיפה למקורי כמו שיצא מהמפעל... בוודאי יהיה צורך בעוד כמה פריטים...נראה בהמשך. תודה מראש לכולם. @
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
יבוא פורשה 944
מאת nimnim- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
חברים בקרוב נפתח הייבוא לדגם הנ"ל(2012) אני כבר מתחיל את הפינטוז לפני מספר שנים הייתה ברשותי 944 שנת 85 (עם הדשבורד החדיש יותר)לצערי נאלצתי למכור אותה בכאב ועד היום אני מתגעגע, לשמחתי בעוד פחות משנה יהיה ניתן לייבא 944 לארץ. רציתי לדעת האם הדגמים המוקדמים של שנת 82 הם בעלי מחלות ילדות שתוקנו במהלך חיי הדגם?,והאם הדשבורד הישן יותר עשוי ומורכב באותה רמה של הדש החדיש יותר(שנת 85 ומעלה)? ברצוני לייבוא את הרכב מגרמניה או מאירופה בכללי,ולא מארה"ב בשל הפגושים המטופשים. רציתי לדעת היכן מטפלים ברכב כזה בארץ? האם ניתן להכניס לארץ את כל החלקים בקלות? ומה גובה המס בימינו? למיטב זכרוני היה זה באיזור ה100%? תודה לעונים,
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 14.1 אלף צפיות
http://rotter.net/forum/scoops1/22681.shtml
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 18.2 אלף צפיות
שלום לכולם ברצוני לקבל אינפורמציה מאנשים שעברו בעצמם את התהליך של העברת רכב מיושן (לא אספנות ) ב"בדיקת מעבדה מוסמכת" כלשון משרד הרישוי, או "מכון התקנים" בפי העם. האם מדובר במכוני רישוי מסויימים שהורשו לצורך בדיקות מסוג זה, או במעבדות מסויימות ומיוחדות לכך ? מה ואיך הם בודקים בדיוק ? אשמח לשמוע כמה שיותר פרטים מבעלי ניסיון! תודה מראש לעונים!
הודעה אחרונה מאת jdcbiker, -
מרצדס 350 SL 1 2
מאת נדבש- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום חברים ההודעה תהיה טיפה ארוכה כך שאני מתנצל מראש מזכיר לכם שיש לי SL 350 שנת 72 יש לה בעיה מוזרה והאמת שאני די מיואש ולא יודע מה לעשות המנוע מעשן נורא וצינורות המים מתנפחים טיפה אחרי נסיעה ארוכה הרכב מאבד טיפה מיים אבל לא נורא וחום המנוע נע בין 80 ל 90 רוב הזמן. הייתי במוסך ביפיע (שאגב מאוד מקצועי) והוא בדק וראה שצילינדר אחד עובד פחות טוב על הפלאג שלו היה בנזין החלפנו פלאג והמנוע חזר לתפקד יפה אבל אחרי יומיים שלושה שוב חזר לעשן לרעוד מידי פעם בעל המוסך ניסה להשתמש בנוזל שמשנה את צבעו כאשר גז CO (נדמה לי) מגיע למים אבל לא היתה אינדיקציה הוא אמר שנראה לו שהראש דפוק וצריך לחרוט או עדיף להחליף. אני חשבתי כבר להחליף את כל המוע לאחר או אולי ל 350 עם ה…
הודעה אחרונה מאת נדבש, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היום הספקתי לראות בחטף רכב ספורט שחור עם גג בד בצבע לבן/ קרם, נראה משנות ה-30 או 40. הגלגל ספייר שלו מאחור היה של רכב שרירים אמריקאי מה שגורם לי להאמין שהרכב היה אמריקאי. אני מצרף תמונה של רכב שדי דומה לו, ותמונה של שברולט אימפלה עם הג'אנטים כמו הגלגל ספייר שהיה על הרכב. רק להזכירכם הוא היה רכב ספורט, נמוך, וככל הנראה שני מושבים.
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
- 0 תגובות
- 666 צפיות
שלום חברים בגלל מזג האויר ההפכפך הצפוי ביום שבת 9.4 הטיול נידחה למועד מאוחר יותר להשתמע איציק דר 0522618051
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
קלאסי ליום צילומים אחד בסוף חודש מאי. מדובר על סצינה מרכזית (ולנסיעה קצרה בלבד) בסרט. כמובן שמעבר להופעה בסרט שאפתני שיוקרן במסגרת הכנס הבית ספרי יתכן שיוקרן בפסטיבלים. מיותר לציין שנודה לבעליו בקרדיטים של הסרט. בתודה מראש על שיתוף הפעולה עומר 054-7107386 או במייל [email protected]
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בקרובבב
הודעה אחרונה מאת sanfan, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה אתם אומרים ?
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לא ראיתי שרשור דומה, אז אני אתחיל... הרוב נמצא פה, עם טעימה קלה כאן. אשמח לעוד תמונות מצלמים נוספים.
הודעה אחרונה מאת אבי38, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני זקוק לעזרה להשיג דיאגרמת חשמל להונדה CB400 T הוק 2 לשנים 1978-1979 יש לי אחת סרוקה באיכות נמוכה וכמו כן לזהות את החלק הבא, מה תפקידו והיכן הוא אמור להיות מורכב למה להתחבר? תודה
הודעה אחרונה מאת cb750, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אני משפץ את הרכב , בתהליך אני מחליף גם את כל תושבות המנוע והגיר . אני מעונין למלא את המרווחים בתושבות החדשות עם גומי , מישהו יודע איפה אפשר לעשות את זה בת"א? תודה.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
צפוי יום אביבי חמים,סביבה ירוקה,מכוניות יפות והרבה מצב רוח בעלי אלפות וחברי מועדון ה-5 מוזמנים להצטרף מיקום על המפה:
הודעה אחרונה מאת alfashay.v, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים אז זהו בתאריך 9.4.11 יוצאים לטיול לאזור לטרון והסביבה הטיול יודרך ויוסבר ע"י ידידי ברוך קידר ... לצפונים ניפגשים בשעה 8:00 בתחנת הדלק הראשונה בכביש 6 לדרום לשאר החברים ניפגש בתחנת הדלק לטרון(ע"י מיני ישראל)בשעה 9:30 אירגון טיול וההדרכה נעשה בהתנדבות וללא תשלום להתראות בטיול איציק דר 0522618051:lol:
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לא בדיחה ולא מתיחה! ביום שישי הקרוב ה-1/4/11 בשעה 0900 נצא מהיציאה של העיר, כל האופנוענים שבנינו לכיוון לטרון נפגש שם עם קבוצה נוספת מאזור השפלה, לטיול של טבע נוף ורכיבה טכנית באחד הכבישים היפים בארץ, ונקנח בסוף היום בשעה 1400 לערך במפגש האספנות בטוביה, ברח' שושן 8 מרכז העיר בי-ם. הטיול גמיש וכל אחד יכול לקחת חלק ממנו או את כולו, המטרה להינות ממזג האוויר ומהאביב לפני שהוא בורח לנו. נשמח לארח את כל מי שרוצה להיצטרף, התנאי היחידי הוא רכיבה בטוחה עם ציוד מגן תקין. - רן
הודעה אחרונה מאת oferbz,
-
מי מחובר 37 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 331 אורחים (הצג רשימה מלאה)
