Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טעות קלה באלבום שלך... 308 GTS לא GTB... נראה שהיה נחמד תודה על התמונות :wink:

בטוח? אני יכול לתקן, כמובן.

פורסם

אני רואה שאתה מתמיד להגיע למפגשי מועדון ה-5 ולצלם עוד מימי האוניברסיטה.

יצא לי לראות בפליקר תמונות שלך תוך כדי המילת חיפוש 5Club israel ,כל הכבוד

פורסם

היו שם גם GTB וגם GTS.

אנחנו ממש מעצמה של מכוניות פרארי.

 

איך אתה מצליח לצלם בלי שיראו אופנועים ברקע?

היו שם הרבה יותר אופנועים ממכוניות.

אייל

פורסם
אני רואה שאתה מתמיד להגיע למפגשי מועדון ה-5 ולצלם עוד מימי האוניברסיטה.

יצא לי לראות בפליקר תמונות שלך תוך כדי המילת חיפוש 5Club israel ,כל הכבוד

תודה. האמת, באוניברסיטה הייתי רק במפגש אחד... ואלו התמונות שמופיעות בפליקר.

היו שם גם GTB וגם GTS.

אנחנו ממש מעצמה של מכוניות פרארי.

 

איך אתה מצליח לצלם בלי שיראו אופנועים ברקע?

היו שם הרבה יותר אופנועים ממכוניות.

הכל שאלה של עיתוי... כנראה שצילמתי את האיזור שליד האופנועים לפני ההתאספות הגדולה שלהם.

 

אולי אתה יודע האם הפרארי שצילמתי היא GTS או GTB? אני רוצה לדייק בתיאור התמונות. ואם מישהו יודע את שנת הדגם, גם אשמח.

פורסם

ואם אתה כבר רוצה לדייק העלבת כנראה את הבחור עם הדודג' דארט הכחולה והפס השחור כשרשמת שזה ואליינט.

(בטח גם כמה ירקנים:lol:)

פורסם
ואם אתה כבר רוצה לדייק העלבת כנראה את הבחור עם הדודג' דארט הכחולה והפס השחור כשרשמת שזה ואליינט.

(בטח גם כמה ירקנים:lol:)

עם ירקנים אני לא מסתבך. הוא באמת נראה לי כמו דארט, רק שכתוב לו משום מה ואליאנט על הכנף הקדמית... יתוקן.

S זאת הגרסה הפתוחה של ה B (אין גג רק למעלה)

...

תודה, יתוקן.

 

 

ואם יש חברים נוספים שרוצים לתקן עוד- מוזמנים.

×
×
  • תוכן חדש...