רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אלטרנטור ווסת חיצוני. היכן ניתן להשיג את הבית פחמים ופרסה? תודה!
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום חברים. ביום שישי האחרון רכבתי להנאתי. לאחר רכיבה (די מאומצת) של כחצי שעה המנוע התחיל להיחנק ולאבד כח וטורים בצורה מהירה מאוד עד שנכבה... בדקתי להלן: דלק- יש, זרימת דלק מ2 הברזים - יש (לא יכולתי לבדוק אחרי הפילטרים אבל זה נראה לי תקין), הצתה -יש (ב2 הבוכנות החיצוניות). חיכיתי כ 1/2 שעה והוא הניע כך שהספקתי לרכב כ2 ק"מ. שוב 1/2 שעה ושוב 2 ק"מ, ושוב עד שהתייאשתי ודחפתי\גררתי הביתה (סה"כ כ10 ק"מ תוך 3.5 שעות). קיימתי התייעצות טלפונית עם המוסך שלי (כיוון שהמוסך שלי עסוק מאוד עד סוף השבוע) והוא חושד לבעיה חשמלית (הוא חושד שהפלטינות נסגרות כאשר הן מתחממות). אני מחפש חשמלאי אופנועים באזור פ"ת, או המלצות טובות מה אני יכול לנסות ולבדוק לבד. תודה.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יצאנו היום לטייל קצת באביב הכיוון בית ג'וברין -ק. גת אבל אני אתן לתמונות לדבר-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש פרטנרים לטיולי אופנוע לימי שישי (חזרה הביתה לפחות שעתיים לפני שבת) מדי פעם. אני רוכב על Yamaha XS1100 (כביש) בצורה רגועה.... אנא הגיבו או התקשרו אלי. בועז- 050-7344146
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם! מצורפות מספר תמונות שצולמו במדריד,הרנו 16 שייכת לאוהד ריאל שחגג את הניצחון על ליון:
הודעה אחרונה מאת שביט, -
אספנות בשטח
מאת Yishay- 4 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שילוב חריג ומעניין. כתיבה יפה. כבוד לאומי5. http://www.jeepolog.com/forums/content.php?2076-׳—׳™׳₪׳•׳©׳™׳×-׳¨׳›׳‘-׳©׳˜׳—
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נזכרתי היום בסובארו 360 שמישהו פעם רצה למכור לי, ומצאתי איזה פרסומת שעשו בארה"ב עליה... מזכירה את הפיאט 500 קצת, מאוד קטנה ומיוחדת.. קבלו
הודעה אחרונה מאת A900, -
שלום, מעוניין לייבא את הרכב לארץ (קרייזלר ניו יורקר 1978 4 דלתות מנוע 440). קראתי כי לאחרונה הקרקע בוערת. עלות הרכב (שם) כ- 2,500 $. הולבה לארץ כ- 1,700 $. האם מישהו יכול לסייע בהיבט המסלול אותו עלי לעבור והעלויות השונות ? תודה, אבי.
הודעה אחרונה מאת Aron, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כשבועיים נכנסו בי מאחורה בזמן שהרכב חנה, נסעתי למוסך ההסדר של סוכן הביטוח שלי וכשאני מגיע מה אני רואה? רולס רויס יפייפיה ,כבחור בן 19 שמעדיף רכב אספנות על פני כל ב.מ.וו טורבו או לא יודע מה כמובן שלא לא יכלתי להוריד ממנה את העיניים ,הסתכלתי עליה 95% מזמן שהותי במוסך. לא הייתה עליי מצלמה ,אז צילמתי מהפלפון ,ולכן רק 4 תמונות. מצטער מראש על האיכות.
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. כרגי אני נמצא בענייני עבודה בפיניקס אריזונה, לפני שבוע יצאה לי לבקר בארוע רכבים קלסיים וקסטום של איגוד GoodGuys ארוע של שלושה ימים עם השתתפות כ2000 רכבים. מיתר לציין גודל ורמת ארגון של האירוע. רוב הרכבים משופצים/משודרגים ברמת תצוגה, רכבים הלא משופצים או למכירה או שזה הסטייל שלהם. קישור לאתר של האיגוד http://www.good-guys.com/news/hotNews.aspx קישור לאתר של האירוע http://www.ggspringnats.com/ קישור לאלבום תמונות שלי https://picasaweb.google.com/rukzak/Goodguys2ndSpringNationalScottsdaleAZ?feat=directlink תהנו.
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
"חנו" מול הפנסיון שלנו בחופשת הסקי באוסטריה
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 2 תגובות
- 945 צפיות
http://www.facebook.com/album.php?id=100000334910445&aid=50885 http://www.facebook.com/album.php?id=100000334910445&aid=51286
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
ראשית כל שיהיה לכולכם חג פורים שמח יש לי פורד מוסטנג 67 מנוע טורי 6 צילנדר סמול בלוק 3200 סמ''ק. זאת פעם הראשונה שאני עושה לה טיפול כי השעון התאפס לי השבוע ל-0. והמליצו לי על כל מיני שמנים שהם בעצם סופר שמנים ואני לא יודע אם כדי לקחת את השמן הרגיל שהמנוע צריך או את אותו סופר שמנים החדשניים האלה. השמח אם תעזרו ותתנו טפים גם לשמנים שכדי לשים וגם לכל מיני תוספים. וכל כמה זמן צריך להחליף ברכב שמן גיר/דפרציאל. תודה על עזרכתם. :-D8)
הודעה אחרונה מאת idan&HGT, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עם השברולט ששירתה אותי כעשור הפסקתי לטייל,כשהצטרפה למשפחה המחליפה ה"צעירה".הזקנה אחר כבוד מצאה חניה בלול שאינו בשימוש והיום החלפתי שמן מנוע,והנעתי לאחר שנה של מנוחה. ריקון השמן נעשה בקלות ע"י משאבת ווקום שמשרתת אותי כבר הרבה זמן ומומלצת מאד לאלה שמטפלים ברכב בעצמם. השמן באיכת SG שעדיפה על רמות גבוהות יותר,שבהם הוצאו תוספים להפחתת חיכוך בגלל תקני זיהום אויר(דומה לסיפור העופרת בדלק). אני מחבר גם משאבת דלק חשמלית בטור,למילויי תא המצוף בקרבורטור,להתנעה מיידית.(מוציא אותה לפני ההתנעה, משמשת רק למילוי הקרבורטור). צירפתי תמונות,גם של הצעירה המחליפה שנותנת הרבה הנאה,כדרכן של צעירות.
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 3 תגובות
- 986 צפיות
שלום לכוללללם אני מעונין במידע על אדם או בעל מקצוע שיודע להדביק או לצבוע על מיכל דלק וכנפים של אופנוע ב מ וו פס לבן מסביב תודה
הודעה אחרונה מאת RonCX, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, הצלחתי להביא חבר משפחה בעל חניון מקורה בהרצליה להבנה שיש כדאיות באחסנת רכבי אספנות אצלו. אז כך, החניון נמצא בהרצליה, ברחוב רמב"ם 1 פינת בן גוריון (צמוד לתחנה מרכזית הרצליה), מדובר על קומה מינוס 3 בחניון, כך שהוא מקורה ומסודר. יש פתרון של הוצאה והכנסת הרכב בשבת באמצעות שלט. המחיר הוא 250 ש"ח (כולל מע"מ) לרכב לחודש. במידה ומאחסנים כמה רכבים ניתן גם לקבל אפילו מחיר זול יותר. למי שמעוניין, פנו אלי במייל ואדאג להעביר לו את הפרטים באופן מסודר. המייל שלי: [email protected] אשמח לעזור, אמיר לפיד
הודעה אחרונה מאת la1234, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
איתרתי בחו"ל רכב מדהים לחלקים. האמת, הייתי מת להביא אותו לארץ בתור אספנות אבל הוא שנת 85...מאחר וחבל לי לפספס אותו אני שובר את הראש מה לעשות. למיטב ידיעתי זה לא אפשרי, ולפרק אותו שם אני מניח שלא יהיה כלכלי. עלות הפירוק ועלות משלוח החלקים בתפזורת (ואני רוצה את כווולללם...) תהיה גדולה מאוד. אז אני עדיין מחפש דרך. שמעתי פעם, ויש סיכוי טוב שזו לא יותר משמועה שיש איזושהי דרך להכניס רכב לפירוק בתנאי שחותכים לו את השלדה ואז הוא בלתי כשיר לתנועה בדרכים. האם מישהו יודע אם יש בזה משהו? יש הבדל בענין בין מישהו עם רשיון לסחר במוצרי תעבורה לבין אדם פרטי? (אם כן נגייס מישהו..) יש עוד רעיונות? הרכב אגב, נמצא בצרפת. אם היה לי שם מקום אחסנה הייתי שוקל אפילו להשאיר אותו שם 4…
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום רב, שמי עמוס גבע, סטודנט לקולנוע וטלויזיה באוניברסיטת ת"א, ואני מחפש רכב לצילומים בתאריך ה-26.3 - יום שבת בערב. הרכב צריך להראות משהו בסגנון הזה: http://bit.ly/fAgKw9 אם יש לכם משהו דומה גם אשמח לשמוע על כך. הרכב לא אמור לנסוע מרחק רב - הצילומים הם באיזור ת"א ומצריכים נסיעה של כמה מטרים בלבד. לפרטים - [email protected] תודה!
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מפגש נשים חודשי בנוקיה ת"א ב- 18.03.11 יתקיים מפגש רביעי של נשות החברים וחברות מועדון החמש מאזור המרכז, בשעה 17:00 , מיד לאחר הטקס באירוע ההפנינג של השקת האלפא רומאו. לבקשת המשתתפות תינתן הרצאת המשך בנושא 'נומרולוגיה' באדיבות חברת המועדון גילה נזירי. מפגש הנשים הינו מפגש חודשי והוא מתקיים בקפה ארומה נוקיה, בסמוך לתצוגת רכבי האספנות. כתובת המקום: יגאל אלון 53, תל אביב. אתן מוזמנות להגיע למפגש ולהנות! לפרטים נוספים יש לפנות אל יוזמות המפגש: מזל כרמל בטל' 5795083- 052 אל רחל מקובר בטל' 8372180- 052 או אל משרד המועדון- 7318818- 03 בברכה, סמדר- מועדון החמש מועדון…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפס אדם או בעל מקצוע שיודע להדביק פסי קישוט מסביב למיכל ומסביב לכנפים (פס דק לבן ) לאופנוע ב מ וו תודה
הודעה אחרונה מאת avinek2, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1979-Autobianchi-Abarth-A112-/370493135252?pt=US_Cars_Trucks&hash=item56431c9994
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, היום יצא לי במקרה לראות אותה נוסעת, וממש במקרה להוציא איכשהו תמונה מזה... מתנצל על האיכות... הייתה לה פוזה ממש מפחידה, במיוחד עם צמיגים ברוחב הזוי מאחורה... מישהו מזהה?
הודעה אחרונה מאת sshh, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני בתהליכים של קבלת רשיון יבוא היום התקשרו אלי בשביל שאני ישלח להם טופס שמראה איזה מנוע יש ברכב מצאתי את המפרט של המנוע והשלדה אבל אני לא בדיוק יודע איזה מנוע זה אני רק יודע שזה מנוע עם 2 קרבורטורים Chevrolet Corvair monza 1966 צירפתי לינק של האתר ותמונות http://www.carnut.com/specs/gen/vair60.html
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מתוכנן למחר בבוקר. נפגשים ברבע ל- 10 בחניון המזרחי של אצטדיון טדי (ירושלים, אלא מה), ובשעה 10:00 משחררים את הקלאץ' לכיוון עמק האלה, להביט קצת על הנוף. נסתובב לנו בין היישובים בעמק האלה, ונמשיך עד לקרית גת. באם יותיר לנו הזמן, נמשיך גם לאשקלון או לאשדוד לארוחת צהריים +. נקודת חבירה לאלו שאינם באים מאיזור ירושלים הינה בצומת האלה (על כביש 38 - יורדים ימינה בשער הגיא מכביש מס' 1, עוברים את בית שמש וממשיכים על הכביש הראשי) בשעה 10:45 - 10:30. נשמח לראותכם!
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לעשות הסבה מתיבה אוטומטית לגיר ידני. קצת נתונים: מנוע 302(340 כ"ס) גיר AOD סוג רכב: מוסטנג הגיר ששמתי עליו עין הוא T5, אבל, וכאן אני מעוניין לקבל מכם חות דעת, יש כמה סוגי T5(שלוש רמות) ואני מחפש גיר שידע להתמודד עם כ"ס ויהיה ידידותי, כלומר לא אגרסיבי ומתיש , ונעים לשימוש יום יומי. יש תיבות נוספות כמו T56, ואני לא שולל אופציה אחרת. אשמח לקבל חוות דעת מאלו שעברו את ההסבה, טיפים ושאר עצות נוספות. תודה, מאיר
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
תוסף שמן מנוע
מאת rich98-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין להוסיף תוסף שמן מנוע. שב מליבו 4.3 1978 v6 יש המלצות? אני מבין שיש בחור ממועדון החמש שמשווק/מוכר? חן.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
מועדון החמש למען הקהילה: הרצאות של חברי המועדון בביה"ס אורט ידין, צריפין, בהמשך לשיתוף הפעולה ההדוק בין מועדון החמש לביה"ס ביום שני - 14 במרס וביום שלישי - 15 במרס, תועברנה לשתי כיתות מקבילות באורט ידין שתי הרצאות שונות בנושאים הבאים: 1. ג'יפים אספנות 2. אספנות רכב וטכנולוגיות מתקדמות ברכבי שנות ה- 70 ירצו וידגימו עם רכביהם חברי מועדון החמש דורון סגל ובני לוי . בית הספר "אורט ידין" נמצא בתוך מחנה צריפין ומיועד לתת לילדים ונערים הזדמנות להשתלב בצה"ל ובחברה הישראלית. לבירורים ולאישורי כניסה למתחם אורט ידין יש לפנות אל יורם דוקטורי, בטל' 9217642- 054. בברכה, סמדר- מועדון החמש טל…
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מצ"ב צילומים מתוך שני פרוספקטים של NSU-Prinz 1000 , פרוספקט של NSU-Prinz 4, וחוברת נוספת של NSU-prinz-4.
הודעה אחרונה מאת amnontre, -
- 2 תגובות
- 978 צפיות
בהמשך לבעיית הסחיבה במנוע קר ,היום החלפתי את כל צינורות הוואקום ,יש שיפור גדול ,המנוע סוחב גם כשהוא קר והמזגן עובד . יש צינור מתכת אחד שאין לי מושג לאן לחבר אותו ,עקבתי ויש לו קצה שמחובר למפלג ,הקצה השני קרוב לפתח מילוי שמן אבל אין שום יציאת וואקום פנויה שניתן לחבר אותו אליה. האם הוואקום למפלג נחוץ? ניתן לנתק משהו אחר ולחבר אותו במקום? מסתבר שהמנוע כמעט נכבה בהנעת בוקר כי כל החוטים היו יבשים למעט 3 שהיו חדשים- לאחר ההחלפה ,עובד יותר עגול וסוחב טוב גם שהוא קר.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יש לנו כאן עוד הצעת חוק מטופשת של חכים שרוצים להראות שהם עושים משהו שאומרת שכל רכב מכל שנה וכל משקל יצתרך להתקין ברכב חיישני רוורס. אז מצד אחד אוסרים עלינו לשים אזעקה שמשמיעה רעש כי זה מפר את השקט ומצד שני כל רכב עכשיו יתחיל לצפצף כמו איזה אוטובוס שנוסע לאחור. מקווה שהצעת החוק הבזיונית הזאת לא תעבור, בכל מקרה אני לא קודח בפגושים של הרכב שלי :evil: . קישור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2893045#post2893045
הודעה אחרונה מאת XOFIRX,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- motior
- ELI001
- הרקוליטו
- אביעד9
- אודי זק
- FROGIE
- מחכה
- Yuvalino
- wonderd
- RK
- mottis
- menir1
- David32
- טויוטה סופרה
- PASHUT
- shakedi
- aharondahari
- tan tan
- Aviv943
- ArikB
- this_is_me
- itaimoto
- yd b-4
- RedLabel
- Amitbak
- yuvk
- yoav911gt2
- אורי מ.
- Moshe c
- lanosforce
- פריג'י
- mikk
- Camaro 92
- davemustaine87
- netanel1014
- שחר 1
- אבי ים
- flytomars
- DIVON
- לירון .ה.
- thazethaze
- WE988244
- Shay Shd Dave
- chilcom
- פאר האורה
