רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בשנות השלושים גילו את האווירודינמיקה. Streamlining, כך קראו לזה. קרייזלר איירפלו, לינקולן זפיר, פיז'ו 402, פנהארד דינמיק - כולן החצינו מאד את נטייתן 'לחתוך' את הרוח במינימום התנגדות. ב-1938 הציגה גרהם-פייג', יצרן קטן ומתקדם, מכונית שכונתה Spirit of motion, הידועה גם כדגם 96(או 97, עם סופרצ'רג'ר). 7799 יחידות יוצרו במשך שנתיים מה'יצור' המדהים הזה, אחת מהן שייכת לנשיא מועדון גרהם פייג', שיערוך לכם בשלושת הסרטונים הבאים סיור מודרך ונסיעת מבחן ברכב. http://www.youtube.com/user/tighereed
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לרגל הגעתה של הפיורי האחרונה, הנה כמה תמונות מאז ומהיום...
הודעה אחרונה מאת hemi, -
- 1 תגובות
- 915 צפיות
חבר מועדון אלפא רומיאו ישראל ראלף (רפי) חסון הכין סרטון מקסים מביקור המועדון במפגש הצפוני הראשון עם מועדון ה-5 בסניף חיפה והצפון. הסרטון פורסם בפורום אלפא רומיאו בארגנטינה וזכינו לתגובות חמות מהגולשים באתר. אתם מוזמנים להתרשם מהסרטון המתאר את המסלול היפה דרך עליות בית אורן ועד למפגש מועדון ה-5 במתחם נשר. תהנו http://www.foroalfaromeo.com/foro/showthread.php?t=13480 תודות לרפי על הסרטון.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו באנגליה הוציא למכיר סט כסאות, קדמיים ואחוריים, מרופדי עור, לרובר 10. נראים טוב בתמונה. לא אתפלא אם אני הלקוח היחיד בעולם לסחורה שלו. אבל הוא לא שולח: יש להגיע אליו כדי לאסוף את הסחורה. יש רעיונות מה לעשות, חוץ מאשר לנסוע אליו ולקחת?
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- 4 עוקבים
- 19 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום לכולם, יש אור ירוק לכתבה נוספת בגלובס על אספנות רכב. יכתוב אותה עבדכם הנאמן, ולא בכובע של דובר מועדון החמש. הרעיון שהצעתי הוא להתמקד הפעם ברכבים עממיים בני 25-40, שהיו נפוצים מאוד וחרשו את כבישי הארץ, שעד לפני שנים ספורות אף אחד (כמעט...) לא הסתכל לכיוונם והם לא נחשבו למבוקשים/מיוחדים/יפים ולא היו סמל סטטוס, ואילו בשנים האחרונות פתאום זקפו את ראשם, הפכו למבוקשים, עברו שיפוצים מרשימים, מחירם בעלייה תלולה ומועדוני מעריצים קמו להם בארץ ומסביב לעולם. בקיצור, הפעם לא רכבים מייבוא, לא רכבים אמריקאים וגם לא רכבי יוקרה כמו מרצדס / BMW / אלפא רומיאו / וולבו ודומיהם, שתמיד היו נחשבים ומבוקשים. סורי - גם לא ג'יפים ואפנועים. דוגמאות מתאימות שחשבתי עליהן, ואשמח לרעיונות …
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
מועדון אלפא רומיאו ישראל בשיתוף סניף הצפוני של מועדון ה-5 , מזמין את כל בעלי האלפות להצטרף לשיירה ולמפגש עצמו שייתקיים במתחם "ביג" בנשר, מול קפה ארומה, מקום מפגשו של מועדון ה-5 בצפון. התכנסות החברים תהיה בקפה בונו בתחנת הדלק סונול ליד יקום בשעה 13.30, יציאה צפונה בשיירה תהיה בשעה 14.00. המסלול יעבור דרך העליות היפות של כביש בית אורן והירידות המדהימות לנשר עד למקום המפגש.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 0 תגובות
- 692 צפיות
שלום לכולם! מעוניין לקבל מידע על מוזיאוני רכב או קישורים לתצוגות רכב במדריד תודה אלי
הודעה אחרונה מאת אלי כתריאל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נמצאה סוכנות טויוטה שננטשה בשנות ה-70. שווה לקרוא ולראות את התמונות. לזה אני קורא אוצר. http://carscoop.blogspot.com/2011/03/frozen-in-time-brand-new-1970s-toyotas.html
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
תמונות ישנות 1 2
מאת asaf572-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
תמונות של רכבים שמצאתי ברשת
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 28 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
מועדון אלפא רומאו קלאסיק ישראל מזמין את חבריו ואת בעלי האלפות הקלאסיות לפיקניק באזור מצפה משואה בשבת ה-5/3. פרטים נוספים בסמוך לארוע. נפגשים בחנייה מאחורי אס"א בית דגן בשעה 10:30. נא לאשר הגעה בהודעה פרטית או בפייסבוק : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001819902127. ראובן מועדון אלפא רומאו קלאסיק ישראל
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לצערי נישברה, שייכת לפנס הראשי והייתה מהסוג הקמור. אשמח לשמוע היכן ניתן למצוא זגג שיחתוך לי זכוכית תואמת, אין לי בעיה שתהיה שטוחה. מחירים? אני מאיזור המרכז. תודה.
הודעה אחרונה מאת frik, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 956 צפיות
שלום לכולם, אני מבקש את עזרתכם. אני מחפש טרנספורטר - הדגם המבוקש הוא T2 עד שנת 1979, ז"א הדגם עם החלונות (לא מסחרי אטום). תודה לכולם על העזרה, גל
הודעה אחרונה מאת shugon29, -
- 2 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם. אני רואה שהענין הזה רלוונטי והשאלה עולה פה ושם. אני מרשה לעצמי להעלות לכאן מאמר שכתבתי (מניסיון) לפני כמה שנים טובות ושדוד שלי, ירחמיאל, העלה כאן כבר פעם ברשותי, עוד לפני שהייתי חבר רשום. אז בבקשה, אם יעזור לכם - עשו בו שימוש וכמובן אשמח לענות על כל שאלה. ברכות ובהצלחה. ניקוי וציפוי פנימי למיכל דלק אופנוע..doc
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 2 תגובות
- 918 צפיות
לכמה שעות ביום הולדת, כמובן שיודעים לנהוג על זה, היה לנו שנים בעבר אך מכרנו...איפה ניתן למצוא?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מתוך מוסף ,מסלול" של "ידיעות אחרונות". 7/3/11 כתבה יהודית יהב. כתבת אמצע המלווה בתמונות, טלפונים שעות פעילות ועלויות עבור המוזאונים הקטנים שיכלוים לעניין אספנים כאן ובכלל. ל'
הודעה אחרונה מאת london, -
- 0 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
למכירה ספיטפייר טריומף שנת 1969 MK3, בצבע תכלת יפהפה, במצב נסיעה. מומלץ במיוחד למי שמתמצא. מחיר - 25,000 ש"ח (לא גמיש). ירון - 052-8042020
הודעה אחרונה מאת naamash, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מעונין להשכיר חניה מקורה לטווח ארוך בשדרות לוי אשכול ברמת אביב החדשה לפרטים ניתן לפנות אלי בטלפון 0504456373 חניה מקורה 500 שח לחודש חניה לא מקורה 400 שח לחודש
הודעה אחרונה מאת veisser, -
חנוכת מקום המפגש המחודש של מועדון החמש במתחם מסעדת 'קולוני' ב-04.03.11 (התאריך עודכן) 1 2
מאת מועדון החמש- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום רב לחברי וחברות מועדון החמש, מפגש המועדון בירושלים מחדש את פגישותיו בביתו החדש והמשודרג במסעדת 'קולוני', רח' בית לחם 7, שכ' בקעה, מתחם הרכבת הישן, טל' 6729955- 02. מידע נוסף על המקום באתר http://www.2eat.co.il/Colony/ . חנייה לרכבי האספנות של חברי המועדון החזית המסעדה. ביום שישי 04.03.11 נחנוך את המפגש המחודש : התכנסות בשעה 14:00 וטקס בשעה 14:30, בנוכחות יו"ר המועדון נחום קדמיאל. בטקס נכבד את חבר המועדון סמי שאול בירון שייבא מארה"ב רכב מסוג לינקולן קונטיננטל שנת 78 . נסיעה בשיירה מהמרכז מצומת בית דגן בשעה 13:00 , בהובלת מתניה הלוי, טל' 4472256- 052. לפרטים ולבירורים יש לפנות א…
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
להפתעתי גיליתי שכל הצמת חשמל ברום כרמל שלי היא בצבע כחול ! האם יש למי שהוא תוכנית חשמל לרום כרמל? (החוטים עם קורוזיה וחייב לשחזר הכל) והאם ככה במקור החשמל היה או שזה שיחזור ?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היתקדמות נאה בשיפוץ הTR3 כמה תמונות מהימים האחרונים
הודעה אחרונה מאת אבי קליינמן, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ברופין 05.03.11 מועדון החמש מזמין למפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (צומת רופין נמצאת 2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד). המפגש מתקיים בין השעות 10:00-13:00. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על כל קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון. המפגש והתצוגה פתוחים לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
פורד מוסטנג 67 1 2
מאת M.D- 24 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
שבת שלום לכולם, הסיפור הוא כזה יש לי חבר שאמר שיש לחבר שלו מוסטנג שנת 67 ידנית לא קופה אבל גם לא פאסטבק! הרכב למכירה אך לא מפורסם בשום מקום! הוא מכוסה ולא נמצא בשימוש כלל! ניסיתי להבין מחבר שלי איזה דגם זה בידיוק והוא אמר לי gt 500 שלבי. אמר לי גם שיש לו מדבקה על הדלת שרשום עלייה gt 500 שלבי. שאלתי אותו איזה מנוע הרכב הוא אמר לי שאין לו מושג (כל השיחה הזה עם בדיבור רק עם חבר ולא בעל הרכב כך שאין לו הרבה נתונים) הוא אומר שהרכב יד 2. הראתי לו גם תמונות של כל מיני דגמים של מוסטנגים והוא שלל הכל חוץ מהשלבי! לי זה נראה מוזר מאוד! אך הוא אמר לי שאתה לא מאמין תבוא לראות! ביום ראשון כנראה אני ילך לראות במה מדובר! לשם כך רציתי את עזרתכם פה בפורום בבקשה שתתנו לי טיפים לזה…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש חתונה בקרוב. חולם על רולס רויס פאנטום לבנה . מוכן לשלם סכום "הגיוני". מעדיף פאנטום אך כל רולס זה טוב. אם יש בפורום בעלים ל אחת כזאת . או מישהוא שמכיר מישהוא. לפנות בפרטי תודה מראש דניאל
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 4 עוקבים
- 61 תגובות
- 14.8 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת פולקסוואגן ווריאנט , 1973 Volkswagen variant Type 3 1973 שופצה ע"י חבר מועדון החמש יניק פרל ההשקה תתקיים, במקום מפגש מועדון החמש בצפון- ב'ארומה' אספרסו בר , דרך בר יהודה 147, נשר (בסמוך לתחנת הדלק 'טן'), ביום ו', 18.02.11, בשעה 16:30! במקרה גשם האירוע ידחה למועד אחר. נאום פתיחה וברכות- יו"ר המועדון , נחום קדמיאל סקירה היסטורית- קובי מילוא. בעלי פולקסוואגן מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לארח חברה לרכב המושק. לבירורים יש לפנות אל רכזי המפגש הצפוני: אמוץ דור- טל' 4074014- 050 עדי גולדנברג- טל' 2611660- 052. אחראי אירוע ההשקה- מתניה הלוי, טל' 4472256- 052 הודעה על נסיעה בשיירה מהמרכז תצא …
הודעה אחרונה מאת pearl10, -
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אחרי שנה ללא טסט, מנסה להחזיר את הרכב לכביש. פעם אחרונה שהונע- לפני כ3 חדשים. מלאתי כ10 ליטר דלק. חברתי למצבר כבלים מרכב אחר וניסיתי להניע... הניע מייד אבל התחיל להשתנק ולהשמיע בקפיירים ואחרי כדקה כבה! (לא ברור אם כבה מתקלה או משחרור כבלי הצתה לרכב השני או בגלל שבמקרה הפסיקו לתת צוק ) ניסיונות חוזרים להתנעה נכשלו! * משאבת דלק פועלת- דלק מגיע לקרבורטור. * אין ניצוץ בכבל מהמפלג לפלאגים. * אין מתח מהקויל למפלג -אבל הבנתי שזו לא בדיקה רלוונטית... מה מומלץ לעשות הלאה?
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- 1 תגובות
- 975 צפיות
לכבוד השקת המפגש הירושלמי בקולוני, הוכנס לראשונה שימוש בטכנולוגית אספנות - תלת מימד. הטכנולוגיה של תמונות תלת מימד ישנה מכל רכבי האספנות שהיו במפגש. אבל ישומה היום במצלמות מסחריות מאפשרת צילום איכותי של תמונות ואפילו סרטים ב- HD-3D לצערי יכולת ההצגה של הסרטים באינטרנט באיכות המכסימלית מוגבלת מאוד. ועל כן מוצגים כאן הסרטים והתמונות בטכנולוגית כחול / אדום. דבר שמחייב הצטיידות במשקפיים מיוחדים: כדאי לנסות ולהשיג משקפיים טובים אז החוויה מושלמת וההנאה מובטחת, למי שאין יכול ליצר לבד עם צלופן בהיר או לפי ההדרכה כאן. הקישור לסרטון :
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שוב שישי והמפגש שמקנח את השבוע, הרחבה מתמלאת במכוניות יפיפיות, חברים וחברות. שולחן ארוך וערוך, המון קהל סובב ומלטף את המכוניות, מי בעיניים ומי בידיים. רק המחשבה אינה הזו לא מרפה: בבוקר היום נקבר האורך הזה שסיפק לנו חוויות שלא יכולנו לממש בעצמנו, שדרכו חווינו פנטזיות מוטוריות, שהעשיר אותנו בנסיונו. וזהו.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חברת סובארו/פוג'י-תעשיות עשתה מסחר בישראל גם בזמן החרם הערבי ובזמן שחברות יפניות נכנעו לו. מישהו יכול להגיד אם סובארו צפצפה על החרם הערבי של מדינות ערב או שפשוט לא היתה לה בעיה כלכלית לעשות עסקים בישראל?
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
יש הרבה רכבים שחזרו לחיים לא הגיע הזמן לעשות מפגש גם הוותיקים וגם החדשים לסיבוב היכרות באיזה טיול נחמד אין לי בעיה לארגן איזה טיול נחמד מי מצטרף?
הודעה אחרונה מאת talgalapo, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרב מודד מראה 13.7 כשהרכב מונע כמובן כשאני נותן סטרטר זה יורד ל-7 אפשר לשלול אלטרנטור ? יש לציין שהרכב מניע אבל סטרטר חלש מאד ! התופעה קיימת מהיום בבוקר ובכל פעם שניסיתי להניע זה היה כך, לא שפעם זה מניע טוב ופעם זה לא. יש עוד משהו לבדוק לפני שאני מחליף מצבר ?
הודעה אחרונה מאת oron,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
