רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני עשור אולי יותר, בנה בחור כניראה בשם און אופנוע הארלי סטייל "קפטן אמריקה". הייתי שמח אם מישהו יוכל להכווין אותי אליו אני מעוניין לצלם את האופנוע-תודה רן.
הודעה אחרונה מאת moriseven, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחר ה- 4/3/2011 בשעה 16:30 מתקיים אירוע ראשון בסימן אחוות מועדונים בארומה נשר. סניף חיפה והצפון מארח את מועדון אלפא רומאו ישראל, במפגש השבועי בארומה. דאגנו למזג אוויר חם ובהיר עד 25 מעלות האירוע מתוכנן להתקיים לפי כללי הטקס, מערכת הגברה-מוזיקה וחגיגת קצב, דיגלול, במה, וברכות לכל החברים. בנוסף, מתוכנן תצוגת מולטימדיה - הקרנת סרטונים בנושא המותג אלפא רומיאו, מורשת לעומת חדשנות טכנולוגית. לאירוע מתוכנן (הובטח) להגיע רכב אלפא חדש לנסיעות מבחן. מבקש להקפיד על כללי נהיגה נכונה, מתוכנן הצטרפות חברים נוספים מאיזור הצפון - כן ירבו. רשמים מהאירוע, תמונות ועוד, בעדיפות ראשונה לשילוב בשירשור שנפתח בתאום עם מועדון אלפא !! http://www.carsforum.co.il/vb/showth…
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בשבוע שעבר נסעתי לפולין קפאתי וחזרתי ביום ד'. בפולין יש מצב שבו נושא אספנות הרכב נמצא בתאוצה מדהימה. לפני ארבע שנים לא היה ידוע בכלל שיקיים דבר כזה כמו אספנות רכב. לפני שנה כבר היו ניצנים. לפני כחצי שנה גיליתי מוזיאון רכב פרטי עם 300 רכבי אספנות! בעצם זה יותר מחסן ובודאי לא מוזיאון אבל כך הוא קורא לעצמו. השבוע מצאתי בדוכני העיתונים לפחות 4 חובורות כרמו משובחות ביחס לרכבי אספנות ובאחת רשימה של אירועים רבים חד פיספסתי הייתי ממש שם . באפריל תחילת מאי 2011 צפוי גם אירוע מענין, טיול רכבי אספנות בפולין: מדרום פולין לצפון פולין וחזרה כ 1970 ק"מ בכ 7 ימים. כמה תמונות מרכבי אספנות ברחובות קרקוב שימו לב לגבישי הקרח בתמונה האחרונה
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
שלום חברים לאחרונה רכשתי את הרכב הנ'ל ובכוונתי לשפצו, אשמח לשמוע ולקבל המלצות ממי שיש לו ניסיון בשיפוץ רכב כזה. ארצה לדעת לגבי רפד רכב אומן,וכמו כן לגביי חלקיי חילוף שאפשר להשיג בארץ ובחו'ל חלקיי נוי,ניקל,שיפוץ פנסים קדמיים(רפלקטור),חלקים מכניים,(בושינגים למשולשים),רפידות בלם... תודה לכל מי שיוכל לענות ולהעשיר אותי בידע ערן תמונות ראשונות.
הודעה אחרונה מאת giga-c, -
-
דלק 96
מאת grand cherokee- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי פלימוט ואליאנט חדשה ( 1973 ) . לפי מה שאני זוכר ויודע צריך למלא אוקטן 96 וכיום האוקטן הזה נעלם מן העולם . האם ניתן למלא 95 במקום ? שמעתי שצריך איזה תוסף מיוחד אם ממלאים 95 . האם זה נכון ?
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
השרתי חלקי קרבורטור בחומר מיס שומנים והקרבורטור השחיר ,עם איזה חומר מחזירים את הברק חזרה לאלומנים? ניסיתי עם צמר סלעים אבל זה לא עובד . תודה למסייעים
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום. במשך השנים המחברים הנ"ל מתייבשים ונשברים , אשמח לייעוץ היכן לרכוש אותם בארץ. תודה.
הודעה אחרונה מאת asafk, -
פלגים לקפריס 88 1 2
מאת אדם1969- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ערב טוב ברכב מותקנים כרגע פלגים מסוג : AC Delco R 45 TS בחנות חלקי חילוף לרכב אמרו שיש להם R 45 TSX יש התאמה בין הפלגים? אלו אותם פלאגים? בכבוד
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
504(של נשיא)
מאת orgalit- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כמה תמונות מה 504 של אחמדינג'ת.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הודיעו לי מהדואר שאני צריך אישור משרד התחבורה הבנתי שיש נוהל חדש ולא מגיעים פיזית לחתום מישהו עבר את זה בזמן האחרון?
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ב 3-6 באוגוסט 2011 יתקיים המפגש השנתי ה-36 של הארגון הבנלאומי לשימור כלי רכב צבאיים, בצמוד לבסיס חיל האויר האמריקאי בדייטון, אוהיו. כל הפרטים, סדר יום, בתי מלון, מחירים, מציגים, רישום ואטרקציות ניתן למצוא כאן כל מה שלא היה בהרשי וקרלייל יימצא כאן: ג'יפים (הרבה ג'יפים) משאיות, כלים אמפיביים, טנקים, זחלמי"ם, משוריינים, רכבי סיור ועוד ועוד... ובעיקר המון חלקים. אני אהיה שם. מי שמעוניין להגיע שייצור עימי קשר בה"פ. יורם
הודעה אחרונה מאת יאיר לוסטיג, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש בהיסטוריה שלנו מסע ג'יפים אפי אחד שאפשר לשחזר אותו בלי להחתים דרכון - וזהו מבצע עובדה של חטיבת הנגב. חטיבת הנגב יצאה בתחילת מרץ 1949 למסע, בו כוח החלוץ נסע מתל-נוף דרך באר שבע, ביר עסלוג', נחל הבשור, נחל ערוד, צניפים, שדה אברהם, מעלה אילת - עד לאילת. אנחנו מתכננים לצאת למסע שבו נראה שכוחם של הג'יפים הקשישים עדיין במותניהם, וג'יפים שיכלו למסע לפני 70 שנה יכולים לו גם היום. אז בעלי ג'יפים בני 35+, שכוחם במותניהם, מוזמנים להירשם ולהצטרף, כאן אסף.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מחפשת סובארו פשע אדומה לצורך יום צילומים באזור ירושלים/בית שמש בסוף מרץ. אשמח לדעת אם מישהו כאן הוא בעלים של אוטו כזה, או מכיר מישהי/ו כזה שיהיה מוכן להשכיר את הרכב לצורך צילומי הסרט. תודה
הודעה אחרונה מאת GLF, -
- 3 תגובות
- 884 צפיות
הצינורות אצלי על הפנים ,יבשים וגורמים לקרטועים במנוע קר עקב דליפות וואקום. אני רוצה לקנות כמה מטרים ולהחליף הכל ,כמה מ"מ צריך? המנוע הוא 4100 סמ"ק 6 צילינדר טורי קרבורטור. כל החוטי וואקום באותו עובי?
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
.ExternalClass .ecxhmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.ecxhmmessage{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}שבוע טוב חברים זהו בשעה טובה יוצא הטיול הראשון שלנו לדרך ניפגשים ביום שבת 5-03 באנדרטת משמר הגבול(כביש 65 בין עפולה לחדרה) בשעה 09:30 המסלול הינו מסלול כביש נוסעים לכיון חריש קציר ויוצאים בכביש מי-עמי כביש 65 לכיוון מגידו והתענכים, כשהכיון הכללי הר גילבוע\הר שאול (נוכל לצפות במצנחי הרחיפה שיוצאים משם) הגעה המשוער לארוחת צהרים בשעה14:00 למסעדה ע"י הסחנה עלות ארוחה לסועד 70 ש"ח(כמובן למי שמעונין) הטיול הוא בעקבות התנ"ך ומודרך בהתנדבות ע"י חברי הטוב ברוך קידר אירגון הטיול נעשה בהתנדבות ואינו כרוך בתשלום בברכת שבוע טוב וטיול…
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 5 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
מישהו יכול לתת חוות דעת על חנות החלפים אום פרטס - בחיפה: 1. מחירים. 2. היצע. 3. שירות. 4. ידע מקצועי. 5. איכות חלפים. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת kobic9, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כשחזרתי ארצה התחלתי לחרוש את העיתונים "אחורה" וב"דה מרקר" מיום 11 פברואר נתקלתי לתמהוני בקטע הבא (איתרתי אותו גם באינטרנט) http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20110211_1214780 לא ראיתי על כך איזכור בפורום. מישהו מכיר? יודע?
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מועדון אלפא רומיאו - המפגש השבועי בהרצליה - 25/2/2011
הודעה אחרונה מאת ron.c, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4032031,00.html
הודעה אחרונה מאת fantic84, -
- 0 תגובות
- 836 צפיות
שלום, אני מעונין להשכיר רכב אספנות למספר שעות בתאריך 14.04.2011 למטרת צילומים ונסיעה מתל-אביב לגדרה. בעל האוטו ינהג באוטו. חשבתי על מחונות כגון וולקסבגן בימבה/חיפושית או טרנספוטר בתור אופציות אבל בשימחה גם אשכול אפשרויות אחרות (אמריקיות ואירופיות). אם הינך מעונין בבקשה תישלחו לי אימייל ל:[email protected] אם תשובות לשאלות הבאות: 1. לינק לתמונות של המכונית שלך 2. מספר הטלפון שלך ושמך 3. כמה זה יעלה תודה מראש, יאריק
הודעה אחרונה מאת Yarikzak, -
- 1 תגובות
- 866 צפיות
http://www.flickr.com/photos/triggerscarstuff/collections/72157622143448306/ (להגדלת הצילום של הדף- קליק ימני בעכבר ובחירת אופציית LARGE ) (בטח לחלק כבר מוכר- אני נתקלתי באתר הזה במקרה רק היום)
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. יש ברשותי מספר חלקי אלומניום שאני מעוניין לעשות להם ניקוי חול + צביעה באבקה (אלקטרוסטטי) ואני לא מצליח למצוא מקום שעושה את שניהם. עד עכשיו הבודדים שכן הצלחתי לאתר באיזור המרכז עושים או את זה, או את זה, מה שמייקר את כל העסק. אני מחפש בעל מקצוע שיודע לעבוד שרוצה לעבוד ושיודע לעמוד במילה שלו (מסתבר שזה משהו שלא קל למצוא), לבצע לי את ניקוי החול וצביעה באבקה לכמה חלקי אלומניום (בינהם רביעיית ג'נטים, גם הם מאלומניום). מבקש המלצות ממי שמכיר אחד כזה או משהו בכיוון אפילו... תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת giladmir, -
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום רב אני מחפש מכוניות שנות ה חמישים , שישים , שיבעים לצורך הפקת אופנה אשמח אם תוכלו ליצור איתי קשר , עדיף דרך הפייסבוק , http://www.facebook.com/adlai.maschiach אם התמונה של הרכב שלכם בקבוצה של מועדון החמש , זה ממש יכול לעזור תודה עדלי משיח
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רק מי שמעוניין להגיב בבקשה תודה! יש לי רכב אספנות בברוקלין ניו יורק ואני מחפש בן אדם שיביא לי תרכב לפה עד הבית וידאג לכל הרשיון יבוא והטפסים... הרכב חייב להיות פה תוך חודש תודה.
הודעה אחרונה מאת mister v, -
- 0 תגובות
- 720 צפיות
ביום שישי הקרוב יגיעו חברי המפגש הטוביה, לתת כבוד לסמי ולרכב המדהים שלו. אחרי הברכות ממשיכים לטוביה כרגיל, אז כל מי שמצטרף נהיה שם ב-1400 ההגעה באופן עצמאי, ובסיום נצא בשיירה מסודרת למפגש הרגיל, כל מי שירצה מוזמן לבוא איתנו - רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
Ferrari 308 GTB 1 2
מאת fastbullitt-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לפניכם הציור האחרון והחדש שלי. מדובר על אחד מהדגמים היותר פופלארים של היצרן האיטלקי, ה 308. הערות יתקבלו בברכה יום טוב, מאיר
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאחרונה התגלגלו לידי שני אופנועי BSA. כל מה שאני יודע עליהם זה שהם בנפח 350 סמ"ק ושהם משנות ה 60. האופנועים נראים זהים פרט לכנפיים ולפנסים. אשמח לדעת עוד פרטים (איזה דגם, שנת יצור וכו) תודה לעונים אסף
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
Xi Rally Costa Azahar Classic http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1289093
הודעה אחרונה מאת hreuven, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
תמונות ממפגש נשר.... יום הולדת אריה (מרצדס)
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 43 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
שישי עם מרקיורי אספנות כנס מרקיורי ארצי בנוקיה בחסות מועדון החמש במלאת יובל 70 שנה למותג ביום ו',25.02.11, בשעות אחה"צ, מארגן מועדון החמש כנס מכוניות אספנות מסוג מרקיורי. הכנס ייערך במקום המפגש הארצי של מועדון החמש, ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב. בשעה 16:30 יתקיים טקס קצר, שבמהלכו ישא ברכות יו"ר המועדון, נחום קדמיאל . בנוסף, תינתן סקירה היסטורית במלאת 70 שנים למותג מרקיורי, על ידי קובי מילוא. מועדון החמש מזמין בעלי מרקיורי ולינקולן אספנות מכל הדגמים ומכל שנות היצור להשתתף בכנס. מוזמנים להשתתף באירוע ובתצוגה גם אלה שאינם חברים במועדון החמש! בעלי הרכ…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 227 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- yossiaviel
- poune
- David32
- ניצן א
- discoTD5
- לירון .ה.
- Eli vahaba
- צוק
- D_D
- EliC25
- AviorXD
- Igalz
- D4K
- MRobot
- Itzik-b
- natco
- סולל הדרך
- גולדן191
- Moshe c
- פינדר
- fatboy1340
- Monopusto
- דובצע
- f31
- חיים יוד
- יבגניפ
- GTאי
- yahaga
- romansah
- amosbmw
- yhonatan0101
- ArikC
- amital4
- אריה שאג
- misterb
- תומר ב
- אליה
- Pavlik
- yoav911gt2
- V6
- falou
- שביט
- אביעד9
