רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 963 צפיות
רכב שאין לו טסט שנתיים ובמשך השנתיים הפך לאספנות בשנתון מה הפרוצדורה והדרישות לטסט מחדש
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מובחרים > המחסן שווה המיליונים שאיש לא רצה - סיפור מדהים! המחסן שאיש לא רצה תושב ניו-יורק שהגיע לגמלאות רצה לנצל את כספי הפנסיה בחוכמה, והחליט לרכוש בית וכמה דונמים בפורטוגל. הבית והחווה הצנועים היו נטושים במשך 15 שנה, בני הזוג שהיו בעלי השטח נפטרו ולא היו להם יורשים, כך שהבית הגיע לכונס נכסים. הגיעו כמה אנשים לראות את השטח, אבל בנוסף לבית הנטוש שדרש שיפוץ רציני, ישנו בחצר אסם גדול שדלתות הפלדה שלו היו נעולות בריתוך, מה שמצריך עלות גדולה נוספת רק כדי לפתוח אותו. איש לא הציע הצעה על המקום. הגמלאי מניו-יורק קנה אותו בחצי משוויו המוערך של הרכוש, והביא עובדים שיפתחו את דלתות הפלדה של האסם. הסקרנות הרגה אותו, אז הוא ואשתו השקיעו סכום לא קטן כדי לפר…
הודעה אחרונה מאת זיו ירושלים, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני צריך להעביר השבוע רכב מירושלים לאיזור רמלה. אשמח להמלצות על גרר אמין וזול. אולי מישהו רוצה שילוב לאיזור ת"א?
הודעה אחרונה מאת זיו ירושלים, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
חובה לצפות !! אייל פלד חבר הפורום, ויקיר הפורום, בפרק נוסטלגי של"מסע עולמי עם אייל פלד", בקובה הוואנה, רק לראות את צי מכוניות הענתיקות שם, ואת קובה עם מדריך התירים העולמי, חברנו אייל פלד, שווה צפיה ,וחובה לצפות ! עכשו בערוץ נידח, ערוץ 23 בהוט !! בברכה צביקה
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה / למסירה, אחרי טיול ארוך של שנה באינדייה המופלאה על גבי האנפילד , מחפש לעצמי אחד כזה פה בארץ [אני יודע שיש הרבה אנפילדים שמסתובבים בלי שיגעו בהם , והבעלים שלהם ממש רוצים למסור אותם , אז החלטתי לנסות את מזלי קצת ... ] אז אם אתם מכירים חבר / מכר , שממש רוצה למסור את האנפילד הישן שלו [לא משנה באיזה מצב ] , או למכור [כל עד במחיר שפוי ... ] , תצרו קשר למייל : [email protected] כמויות של תודות וחיוכים !! שיהיה סופ"ש מלא חיוך ושמחה !!
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
This video is over 7 mins. long. But if you want to really see how the professionals burn rubber tune in! http://www.youtube.com/watch_popup?v=4TshFWSsrn8&vq=medium#t=35 איזה מקצוען ...לא לשכוח לנשום
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לפני כחודש שלחתי ידי בתנועה לא זהירה להדליק את האור בגולף (החדשה 2001) שלי וקצה האצבע התנגש בפלסטיק העוטף את הלחצן, בתגובה נישבר הפלסטיק והתפורר כמו בחיפושית שלי בת הארבעים+...אין לחשוד בי כי אימוני הקרטה יצרו אצלי יבלות נוקשות כמו בידיו המסוקסות של פטריק קים...איכות הפלסטיק כניראה האשמה האמיתית. אגב זו לא פעם ראשנוה שדווקא במכוניות שנחשבות איכותיות, קריסת מערכות מתרחשת הרבה לפני שקרתה במכונית הישנה יותר שמכרתי. בגיישה זצ"ל (סובארו לאונה 1994) כל הפלסטיקים והמערכות תיפקדו כחדשות, לא היו קירקושים מכיוון הדשבורד, בעוד הגולף מרשרשת ומקשקשת כקופסאת הפתעות. ההרגשה שנולדה בי הייתה שהייצרנים שמכרו נפשם לסין, פשוט הפסיקו לחשוב איכות ועברו לחשוב רווח, ו…
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
-
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
הארוע נדחה עקב תחזית מזג אויר. מועד חדש יפורסם. אירוע הגביע הנודד- התחרות השנתית לשיפוץ רכבי אספנות ע"ש שאול גלאי ז"ל בהמשך למסורת, מועדון החמש מקיים את התחרות לשיפוץ רכבי אספנות ע"ש שאול גלאי באתר אנדרטת משמר הגבול, שבצומת ברקאי (כביש חדרה עפולה). חברי המועדון, בני המשפחה ואורחיהם מוזמנים להגיע לאירוע שבמרכזו הפקדת הגביע הנודד ע"ש שאול גלאי ז"ל בידי החבר שיזכה במקום הראשון בתחרות. תוכנית האירוע: 11:00-12:00- הגעה לאתר, חניה, התארגנות ומפגש חברים. 12:00-13:00- ברכות, דו"ח נציג השופטים על השיפוט, וטקס הענקת הגביע. 13:00-15:00- ארוחת צהרים/ מנגול עצמאי. הערות: · החברים המגיעים בשיירה מתבקשים להישמע להוראות מוביל השיירה.…
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
מכוניות מרצדס מכל השנים יכולות לתדלק נטול-עופרת ללא חשש (עוד שרשור שמוקפץ אחרי שנים)
מאת נמרוד רחמימוב- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
במהלך שיטוט בפורום שמוקדש למרצדס W116 , נתקלתי במכתב תשובה שקיבל בעל מרצדס מפינלנד מהחברה: Dear Sir, Your question about the use of unleaded fuel is easy to answere: All Mercedes-Benz cars (pre-war and post-war) have absolutely no problems with unleaded fuel. We recommend to use fuel with an octane rating of 98 (ROZ) for every type and also a regular control of the valve clearance, twice as much as specified by the factory. In our experience no additional lead substitute additive is necessary. A normal use of the car is required, of course. We hope this will help , please feel free to ask if you have further questions. …
הודעה אחרונה מאת עמוסיל'ה, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב, אתן מוזמנות למפגש חברתי שני בסדרת מפגשים בארומה נוקיה , שכ' יד אליהו ת"א, לנשות חברי המועדון וחברות מועדון החמש באזור המרכז, שיתקיים ב-28.01.11, בשעה 17:00 , לאחר השקת הטנדר של אלי שמש. במפגש הפעם הרצאה של חברת המועדון ומעצבת הפנים עידית שטרן בנושא 'הום סטיילינג – טיפים וסודות לעיצוב הבית'. פרטים באתר- www.stern-design.co.il מקווים לראותכן בהרצאה! אם ירד גשם המפגש ידחה. לבירורים יש לפנות אל מארגנות המפגש : מזל כרמל בטל' 5795083- 052 או אל רחל מקובר בטל' 8372180- 052 או אל משרד המועדון. בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03. מועדון החמש- נשים.pdf
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
היום התחלתי את תהליך הוצאת המנוע מהרכב לצורך החלפת קאמשפט וכוסיות (האוטו התחיל ממש לזייף, פעם טורים איטיים ופעם מהירים) על הדרך אבצע שיפוץ והשחזת ראש, החלפת בוכנות, חריטת צילינדרים ,חריטת קרנק,החלפת רינגים , לאגרים וכל הסלט. הייתי במת"ם, סדנא לסוג העבודות הנ"ל בתל-אביב, ליד המדביק. הלכתי לרחרח ולשמוע מחירים. האם מישהו מכיר את בעל המקצוע (יוסי-שהתגלה כחביב, סבלני ונחמד ואוהב להסביר ). האם יש בתל אביב מישהו אחר מומלץ וסבלני?
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 858 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=wPH2CY3kdls&feature=player_embedded# דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
רכב או ניגרר?
מאת maier- 13 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
לכל אוהבי פורד ברנדה או למי שלא כל כך אוהב... http://cgi.ebay.co.uk/ford-escort-mk2-trailer_W0QQitemZ270050221334QQihZ017QQcategoryZ29755QQrdZ1QQcmdZViewItem ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת מרור, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ביומיים האחרונים כנראה על גרר . מס רישוי 315121. דגם אמריקאי . צפון ת"א. כל מי שראה משהו מתבקש למסור לי מיידית את המידע , כאן או בטלפון למי שיש. ושימותו הגנבים
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 756 צפיות
חברים יקרים ביום שלישי בבוקר אני עולה על מטוס איר פרנס לפריז. אחרי כמה ימי עבודה שם אני ממריא לבוסטון, לחבוק את הנכד ומשפחתו ולאחר שלושה שבועות, ב 18 לחודש, אי"ה, אני כאן. אז תתנהגו יפה כי רז וחן ישמרו כאן בלי "המבוגר האחראי"... בייייי (המודעה משנת 1951)
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 929 צפיות
הי, זקוק לשירטוט חשמלי לג'יפ CJ5 מי פנוי באלנבי ? תודה מראש...אבי.
הודעה אחרונה מאת אבי דלאל, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא לבעלי לב חלש !!!!
הודעה אחרונה מאת angain, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
טקס ההשקה של הרכב שלי ( סובארו רקס 700 ) שהיה אמור להתקיים במפגש טוביה בירושלים מחרתיים ביום שישימבוטל בזה !מזה כחצי שנה אני בשיפוץ הרכב , שהיגיע לידי גמר ארוך ומייגע , ויקר , ממש בימים אלו . למעט הג'נטים שלא היניחו את דעתי . ולכן לקחתי על עצמי את פרוייקט חידושם ( ולא הצבעי ) . וקניתי את כל הציוד הנדרש לחידושם .פרקתי שני גלגלים מהמכונית , ולקחתי אותם לביתי . עבדתי עליהם סה"כ יומיים וחצי בצורה יסודית , ליטוש , צבע יסוד ,צבע כסף , ולכה . כולל זמני ייבוש בין השכבות. התוצאה הייתה מרהיבה - ממש השלמה לשיפוץ כולו .סיימתי והוצאתי את ניילון ההגנה וניפחתי את האויר בצמיגים והוצאתי את שתי הנסיכות החוצה לקראת העמסה ונסיעהלהרכבה . בינתיים הינחתי אותם בשמש ,כשאני מתמוגג …
הודעה אחרונה מאת ESTK, -
-
אתמול בלילה נגנבה הקורבט האדומה (סטינגריי 1976) של "היורש" ליאור סושרד. הרכב נגנב מאזור אחוזה, חיפה. אנא פקחו עיניים ואזניים, והודיעו אם יש חדש: 054-5232388 (אדי סושרד). נא השאירו הודעה עם שם ומס' טלפון אם הקו תפוס. תודה!
הודעה אחרונה מאת Gunner, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים יש לי SL משנת 1972 ורציתי לשאול אם ניתן לתדלק אותה בבנזין 95 ללא תוסף אשלגן? ואם לא, אני מבין שצריך להחליף תושבות שסתומים או משהו כזה - האם זה נכון והיכן יש להשיג בארץ??? תודה מראש על התשובות
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 842 צפיות
שלום כידוע לכם אני משפץ ביאנקי 79 ושכרגע עוברת אוברול. נתקעתי בבעיה קצת רצינית שיש לי סדק במנוע בבלוק ורציתי לדעת אם יש מישהו שיש לו או שמכיר בנאדם שרוצה למכור מנוע של ביאנקי או רק הבלוק 903 סמק עם רישיונות. או שיש פתרון אחר חותץ מריתוך או הלחמה.
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
אלפא רומאו קלאסיק יוצאים לטייל בצפון: נפגשים ב-9:30 בבונו יקום, יציאה ב-10:00 לכיון צומת פרדיס, עצירה בבת שלמה- טעימות גבינות אצל שוורצמן (מייצרים גבינות מ-1889), משם עוברים בצמתים הבאים: אליקים, התשבי, אלונים, ישי, המוביל, כביש 784 עד משגב, עצירה בנוף המדהים של הררית עם טיול רגלי קצר, יובלים, כרמיאל מערב, כביש 85 לכיוון מזרח, ראמה, עין כמונים שם מחכה לנו ארוחת צהרים על בסיס חלבי. החזרה תעשה דרך צומת גולני, כפר תבור, ואדי ערה. כל בעלי מכוניות אלפא רומאו קלאסיות מוזמנים להצטרף. אנו נעקוב אחר תחזית מזג האויר, במידה ויהיה גשום נדחה את הטיול בשבועיים ל-12/2 על מנת שנוכל להצטרף לארוע גלאי. רק בשמחות, ראובן
הודעה אחרונה מאת reuven, -
אז ככה... לחברה טובה שלנו יש את הרכב הנ"ל,וולבו 760 שנת 86 נראה חדש פנימי וחיצוני.הרכב היה של אדם אחד במשך תקופה של 20 שנה (וטופל בהתאם) ואח"כ נמכר לה. כאמור מצבו מצוין פנימי וחיצוני,טסט ישנו כמובן אך הגברת רוצה להשתדרג ומוכנה לתת לי אותו במחיר הגריטה. מישהו יכול לתת לי קצת נתונים טכניים על המנוע וזמינות חלפים? אמינות בסיסית או מתכון לצרות? תודה מראש לכל המסייעים בני
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום לכולם ובעיקר לאלו שמכירים את האקזמפלר אשמח לשמוע את דעתכם על BMW 525I שנת 1983, מבחינת זמינות חלקים (שם, פה), בעיות ידועות, חסרונות ויתרונות לעומת דגמים אחרים וכו'... באפשרותי לרכוש כזו מאבא של חבר, מכונאי, הרכב מכאנית במצב מעולה (מזגן מקורי), נראה טוב מאוד ועם כל החלקים עליו... מה שחסר לי זה לשמוע קצת מיודעי דבר אם יש משהו נוסף שצריך לדעת, לפני שאני הולך עם התחושה ומתחדש לי באחת אגב, הרכב מיודע לשימוש יומיומי ולא בתור קישוט לחנייה... ליאור.
הודעה אחרונה מאת moelia, -
-
חלקים ל-BMW R12
מאת sun34- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו מחפש חלקים לאופנוע R-12 ?
הודעה אחרונה מאת meirbs, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. פנה אלי אדם בשם עמוס בבקשה לעזרה באיתור ג'יפ משפחתי שהיה ברשותם "ואבדו עקבותיו" עם השנים. כעת עמוס גר בלוס אנג'לס והחליט שחשוב לו לאתר את הג'יפ המשפחתי. הבחור מגולל את הסיפור הבא: (אני מביא את הדברים שרשם לי במיילים נרגשים. לא בדקתי כלום מדבריו) הסבא והסבתא שלו היו בעלי ג'יפ ירוק-כחול וגרו בכפר חוגלה. הג'יפ שנת 55 ולדבריו נשא לוחית זיהוי מספר 21000 (!). לג'יפ הייתה קבינה ממתכת (Hardtop). אם הבנתי נכון הם החזיקו בג'יפ החל משנת 55. כאשר הסבא נפטר בשנת 1976, הג'יפ נמכר למישהו במושב בצרה ונראה לאחרונה לפני כ-15 שנה. מנקודת-זמן זו והלאה אין לו כל מידע. הוא גלש בפורום כזה או אחר שמתעסק ברכבי אספנות והחליט, לדבריו, לבקש עזרה באיתור הג'יפ. אם למישהו…
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- 0 תגובות
- 684 צפיות
http://cgi.ebay.de/OPEL-COMMODORE-B-2-8-GS-E-COUPE-/330522622621?pt=Automobile&hash=item4cf4aefa9d
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 0 תגובות
- 623 צפיות
שלום, אני מחפש ראש מנוע למרצדס 250SE מודל 67 (הזרקה). אם מישהו מכיר היכן ניתן למצא נשמח לשמוע. תודה. אדיר
הודעה אחרונה מאת traveler, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
ראשית ברכות לאלי שמש על השקת הרכב החדש במפגש מועדון ה 5 בנוקיה בת"א היום. רק בדרכים טובות. ל'
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שבת שלום לכולם! הנה קצת תמונות מהיום (אתמול) בערב מהסניף הצפוני כמה טיפות גשם, והמפגש הפך למפגש ליסינג , מזל שהיו בכל זאת כמה אמיצים שלא פחדו להרטיב קצת את הצמיגים של הזקנות! כרגיל - מבקש לא לבצע שום שימוש פרסומי/מסחרי בתמונות ולא לעשות בהן שימוש באתרים אחרים ללא אישור ממני. כל הזכויות שמורות! תודה! תגובות יתקבלו בברכה! תהנו! זהו להפעם שתהיה לכולם שבת נעימה ורגועה!
הודעה אחרונה מאת ג'קלין,
