רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמה מכוונים שסתומים למוריס נפח 950 שנת 1958 , גיר ידני ? תודה לכל המשיבים
הודעה אחרונה מאת רנו4, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי CIVIC אנגלית ישנה, אמנם לא רכב אספנות, אבל הכללים דומים כי היא לא שווה הרבה (17K שח) אבל האוטו מדהים. לאחרונה מישהו דפק לי את הרכב ועלות התיקון גבוהה (כ 9K שח) כי אין חלקים מפרוק (אין כמעט רכבים כאלו בארץ). האוטו טוב ואני אוהב אותו ולא רוצה להיפטר ממנו למרות שאפשר לקבל מחירון מהביטוח של הפוגע (גם כי זה אומר להוסיף עכשיו 50K שח לאוטו חדש יותר וזה לא מתאים לי). כיון שלרכב הפוגע יש ביטוח יש אולי מספר אופציות: איך מתנהלים נכון מול הביטוח? מה החוקים של הביטוח? האם כדאי לנסות ולקנות רכב אחר לחלקים - אם כן, איפה מאכסנים אותו? האם אפשר לקבל כסף מהביטוח ולתקן לבד? האם יש אופציות אחרות? תודה אורן
הודעה אחרונה מאת orenlv1, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 50 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
לאחר שנה וחצי בבית באחסנה יצאה הפלקון 1960 שלי למוסך של מתניה לשידרוג וליציאה לכביש. למה עכשיו? כי כמעט כל החלקים נאספו בצורה זו או אחרת. אז בא המוביל, לקח אותה לפתח תקווה והיא קיבלה שני טמבונים חדשים ונוצצים, האחד מטקסס והשני היה כבר על הרכב וביקר ב"גלוונומטה", צמיגים חדשים, צלחות שהבאתי משומשות מהרשי אבל במצב טוב, החשמלאי סידר את החשמל. כל היתר היה במצב לא רע בכלל. הרכב הניע כמעט מיד. אז העבודה בעיצומה, יש עוד כמה חלקים להרכיב, להחליף את התקרה הפנימית (שפירושו פירוק השמשות הקדמית והאחורית) ואהובתי על ארבע תצא לטסט. אז הנה כמה תמונות, מתניה דוחף, מניע עם דלק ישר לקרבורטור, על הליפט, הטמבונים הנוצצים. עוד על הפלקון, ראו כאן: http://www.5club.org.il/articles/arti…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכם, אתם נראים לי כמו האנשים הנכונים למה שאני רוצה להשיג. ברכב שלי יש פסי מגן בדלתות בפלסטיק שחור. אני רוצה להחליק אותם ולצבוע אותם בצבע הרכב. למיטב הבנתי אני צריך לשייף אותם (הם מחוספסים) עם נייר 600. לאחר מכן למיטב הבנתי אני צריך למרוח חומר שנקרא פרמייר? לפסלטיק? ולצפות את הכל. ואז שוב לשייף עדין עם נייר 600? ואז לקחת לצבע? איזה פרמייר להשתמש? יש בספריי? החלק כולו מפלסטיק. נייר 600, רטוב? יבש? מה לקנות? מאיפה משיגים את כל החומרים באיזור תל אביב? אם יש באיזור ריבל ויד חרוצים זה מעולה לי. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת oferelijah, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 62 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
שלום רב, לצורך ראיון בכתבה במוסף סוף השבוע של "ידיעות אחרונות", "7 ימים", ההפקה מחפשת אספנים שנאמנים למותג מסוים ויש בבעלותם 5 רכבים לפחות מאותו מותג. אין חשיבות לדגם, לשנה או לסטאטוס אספנות. לדוגמא: בעל 5 וולבו, בעל 5 אלפות, בעל 5 פורדים וכו'. אם בנוסף לחמישה יש לו גם רכב נוסף ממותג אחר, אין בעיה. אני מנחש שבחיפושיות, אודי וסובארו יימצאו המשוגעים, מעניין אם גם במותגים אחרים. יוצא דופן אחד: אם למישהו יש 5 רכבים תוצרת הארץ, גם אם ממותגים שונים, נשמח לשלב אותו בכתבה. במידה ותהיה יותר מפנייה אחת מאותו מותג, תינתן עדיפות לחברי מועדון החמש, אליו הגיעה הפנייה. נא לפנות בפרטי. בברכה, רון פז דובר מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
-
- 1 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
שלום בצעתי זכרון דברים עם בעל רכב אספנות אבל עדיין לא עשיתי העברת בעלות כי חשבנו שאי אפשר כל עוד אין לו טסט ראיתי כאן בפורום שאפשר לעשות העברת בעלות לרכב אספנות גם בלי טסט אבל לא הצלחתי להבין ממשרד התחבורה מה בדיוק אני צריך ואם אפשר לעשות את זה גם בדואר או רק במשרד הרישוי בתכלס יש לי רישיון של הרכב משנת 2001. שכבר לא בתוקף מן הסתם הרכב מוגדר שם כרכב אספנות. אז מה צריך לעשות עכשיו? איפה אני משלם את האגרה שהבנתי שצריך לשלם - כמה נראה לכם זה יצא? מישהו עבר תהליך כזה שיוכל להסביר לי? תודה
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
בזמן הנסיעה למפגש של האלפא היום סיפר לי אחי הגדול את סיפור האלפא סוד. הייתה לאח שלי את המכונית אז אני מניח שלעוד רבים, אבל לא ראיתי את המכונית בשום מפגש עד היום. האם קיימות כמה בישראל עדיין? או שגם הן נמצאות במקרר שלי עכשיו?
הודעה אחרונה מאת AmitGo, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
HI בסרטון / לינק ניתן לראות שני "קשישים" בחבורה http://vimeo.com/18785486 GUY
הודעה אחרונה מאת סופר גיפ, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
הי. אני צריך להחליף צמיג קדמי לאופנוע (מצ"ב). אני צריך צמיג 100/90V19, עדיף פירלי. להביא מארה"ב או לקנות בארץ? בועז.
הודעה אחרונה מאת מייקל, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
עזרה בזיהוי רכב היה ברשות אבא שלי לפני הרבה שנים **זה אני הילד מקדימה TX GUY
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ברשותי סיטרואן 2CV בחו"ל ובשמחה וששון ניגשתי להתחיל במלאכת יבוא הרכב לארץ. מסתבר שמשנת 1980 (מוגשת הצהרה ע"י עורך דין למשרד התחבורה שהרכב אכן בן 30) נבדק גם החודש והיום!!! הרכב שברשותי עלה על הכביש בנובמבר 1981 כך שאיאלץ להיעזר בסבלנות לנובמבר 2011.! ורק אז להתחיל בתהליך היבוא... חלם זה פה?! אכן כן ! משרד עמילות מכס ש"התנסה" כבר ביבוא של רכב משנת 1980 ואותו בעל רכב "אכל אותה" ונאלץ לשלם דמי אחסנה עד לתאריך הנקוב כולל היום והחודש כדי לקבל את רכבו! אני מנסה להשיג את תעודת הלידה של הרכב (תאריך שעזב את פס היצור) ואז אולי אזכה בכמה ימי או חודשי חסד והקלה בעונש.... מישהו נתקל בבעיה? אין ברירה להמתין בסבלנות........
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מצאתי רכב שלא עבר טסט שנה וחצי. האם אוכל להעביר בעלות על שמי ? איך מעבירים לו טסט(ים) ? מה צריך לעשות ?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי, בדיוק כמו בכותרת... האם מישהו יודע על קיום Triumph GT6 בארץ? תודה, ליאור.
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש בעל מקצוע שיוכל לסיים גמר שיפוץ.
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
מפגש יחסית קטן ומצומצם, הגשם שיורד כרגע מחוץ לחלוני כנראה שהרתיע מעט את הענתיקות מלצאת החוצה מהחניה המקורה. נקווה שבשבוע הבא תחזית מזג האויר תהיה ידידותית יותר לאספני המכוניות. ל'
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כמה תמונות ... עוד יעלו בהמשך
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
70 שנים לג'יפ
מאת יהורם- 1 תגובות
- 759 צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4713/1779938
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=72113
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני לא חובב גדול של מכוניות אספנות אבל היה מענין לראות את כולם. אני לא כזה צלם טוב ואין לי מצלמה טובה אבל הנה בכל מקרה. תמונות:
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
אופל אסקונה קבריולט 1 2 3
מאת לירוי1-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
http://cgi.ebay.de/Neuaufbau-Ascona-c-Cabrio-/170584497121?pt=Automobile&hash=item27b7a0dbe1 אם האוטו היה בארץ אני בטוח היתי רוכש אפילו במחיר כפול
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
מזל טוב!!!! לילידות 81 , שנכנסות בעול אספנות . וכמובן לסובארו טנדר 81 שלי, אוטוטו שלי ....
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
דרוש מידע בדחיפות על מקום שיוצר שבלונות לסמלים של רכבים. יש לי סמל אחד לדוגמה, ואני צריך שיצרו לי ממנו שבלונה. גנבו לי את הסמלים של המנטה שלי, והישאירו לי רק סמל אחד. להזכירכם יש לי שתי מנטות וסמל אחד, זה די מבעס, אני לא יודע על איזה רכב אני שם את הסמל. תעזרו לי בבקשה. וגם מידע על מקום שיצוק לי ניקל לבפנים, תודה. אני מבטיח לחלק לכל בעלי המנטות שני סמלים על כל מנטה שיש להם. תודה מראש ירין
הודעה אחרונה מאת אסף, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברים נכבדים ביום ה-13.1.11 בשעה 21:00 יתקיים מפגש "קשישים" במתחם מעבדת הרכב ברחוב הבנאי 26 א.ת.חולון במפגש יוקרן בהקרנת בכורה הסרט "טיול קשישים 3- צפון מדבר יהודה" (תודה לעמית מ"רנגלר לייף") תערך תחרות נושאת פרסים של צילומי קשישים מאותו טיול ומפגש חברתי של שיחות לחיצות ידיים וגוד טיים כל בעלי מותג ג'יפ קשיש ,אלה שהשתתפו בטיולים ואלה שטרם, ראו עצמכם מוזמנים אישית. יהיה שווה זו הזדמנות פז לראות ולהראות (למי שיבחר להגיע עם הג'יפ עצמו) על כוס קפה ומאפה. אנחנו מחכים! ניר צפר זיו שחר קבלו פרומו לפתיחת התאבון......
הודעה אחרונה מאת jeepeto, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברצוני לייבא רכב שאין לו מנוע .האם זה אפשרי?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אם בכלל ניתן להביא? זה הכל מאירופה ויש רכבים מאוד מאוד מעניינים עם מחירים מאוד נוחים. {אפילו מזרטי ישנה במחיר עממי} http://www.autoscout24.eu/List.aspx?vis=1&make=13&fregto=12%2f31%2f1980+00%3a00%3a00&pricefrom=1000&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
שלום, מזה שנים אני מפנטז על רכב אספנות. זה התחיל במבטים נוסטלגיים על מכוניות אספנות ביד2, המשיך בקריאה מדוקדקת של שרשורי השיפוץ למיניהם בפורום ואפילו פקדתי את מפגשי מועדון ה5 מספר פעמים. לפני שבוע צדה עייני פז'ו 403 בצבע ירוק עתיק ביד2. המחיר לא היה במסגרת התקציב אך לאחר התרפסות בפני השלטונות קבלתי את האישורים המתאימים והרכב נרכש והובא לאחר כבוד למשכנו החדש. האוטו, שנת 58, עמד זמן רב לפני שהמוכר הביא אותה למצב נסיעה. למרות שהרכב עמד תקופה ארוכה אין רקבונות משמעותיים מלבד במקומות האופניים לרכב (רצפה + כנפיים אחוריות פנימיות וספי הרכב). פנים הרכב בלוי וצריך שיקום (ריפוד, מושב נהג שבור,דשבורד, ריפוד גג וכדומה). הרכב עדיין ללא טסט. הרצוי מבחינתי הוא לשפץ ברמת הבורג כמו ש…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
והאם יש עוד בארץ רכבים מסוג זה? http://cgi.ebay.com/1976-AUDI-80-GL-BROWN-/280614100624?pt=Automobiles_UK&hash=item4155e75e90
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1962-Ferrari-250-GTE-BARN-FIND-Streetrod-Pro-Street-/190486460137?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2c59e0b6e9 הרכב מקורי ולא רפליקה, דורש שיפוץ יסודי מאדם עם הרבה זמן פנוי, סבלנות וידיים טובות. המחיר, כרגע 10,000$ כשנותרו 24 שעות לסיום המכירה. והכי חשוב:
הודעה אחרונה מאת elads, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, שמי גולדי ואני מפיקה קטלוג אופנה. אני מעוניינת לצלם עם רכבים ישנים ורציתי לדעת אם יש מישהו שיהיה מעוניין לשתף פעולה. אשמח לקבל פניות למייל: [email protected] בברכה גולדי אלון סטייליסטית ומפיקת קטלוגים.
הודעה אחרונה מאת por1, -
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, מכר שלי מתעניין בייבוא SL מ-1975-1980, לא קריטי מאיזה סוג (280, 350, 450), ככל הנראה מארה"ב (אלא רק אם עדיף מאירופה?). אין לו ניסיון בתחום, ואני ביצעתי עבורו חיפוש בפורום ומצאתי כל מיני תוצאות, אבל ללא המאפיינים הספציפיים של הבקשה שלו. הסיבה היא שהוא מודאג מרכישת "חתול בשק", ולא יכול להרשות לעצמו לנסוע לארה"ב בתקופה הקרובה בשביל לחפש מכונית. הוא ישמח קודם כל לדעת אם נהוג לקנות מכונית מבלי לבדוק אותה בעצמך ועד כמה זה בטוח. בנוסף - האם יש אנשי קשר אמינים בארה"ב שיכולים לבצע עבורו את החיפוש תמורת כסף (וכמה). ולסיום - הוא יכול להקצות כ-20-25 אלף דולר לכל הסיפור - האם זה ריאלי למכונית מהסוג הזה? הוא לא מהטיפוסים שיקנו מכונית במצב רע וישפצו אותה, אלא מעדיף …
הודעה אחרונה מאת sronis,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
