רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
יש לי רכב פיורי 3 קופה מודל 70 אני מחפש שמשה קדמית חדשה או משומשת.. מכירים מקום שאפשר לקנות ? תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת nimrodz0, -
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מישהו יוכל לעזור לי במס שאלות הנוגעות להבאת רכב לארץ דרך ebay ? אני עומד בפני קניית רכב מיד שניה דרך ebay ואינני יודע כיצד אני ניגש להבאת הרכב ארצה . האם אני אמור לפנות לגורם כלשהו בארץ לגבי היבוא ? האם אני צריך לפנות לאותו גורם ( אני מתאר לעצמי שזה משרד הרישוי ע"מ להחליף מספר רישוי ולעשות טסט ) לפני הבאת הרכב ארצה או לאחר הגעתו ? האם מישהו יודע כמה מכס יש עליו ? אני מתאר לעצמי שבסביבות ה 100% , האם זה נכון ? האם זה משנה מה ערך הרכב ושנת הייצור שלו ? רכב במחיר 50,000 דולר ולעומת זאת במחיר 1500 דולר . אשמח לשיתוף רעיונות ועצות בעניין מהמומחים בפורום . תודה
הודעה אחרונה מאת bkatzir, -
- 1 תגובות
- 778 צפיות
אחרי בוקר שישי נהדר, עם מזג אויר בהזמנה וארוע לטובת אלו"ט בנמל, קינחנו את סוף השבוע במפגש שבנס ציונה. ברכות שלוחות להשקה בנוקיה של אלי שמש. שבוע טוב וגשום.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אני מחפש טרנזיט ישנה - משנות השבעים או תחילת השמונים, לא רואים כאלו יותר ואני ממש רוצה אחת. כשהייתי ילד הייתה לנו אחת מודל 82 שחורה עם מדבקה של נשר על מכסה המנוע. אם מישהו יודע על אחת שנוסעת אני אשמח לדעת . תודה.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
בדיקת טעינה
מאת rich98- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
ערב טוב. א. אני רוצה לדעת אם בדקתי נכון טעינה: הדלקתי את האוטו, "הרמתי" טורים ובדיקת המצבר הראתה 12.26V, ז"א שאין טעינה? אני אמור לראות במדידה 14V -+ ? ב. במידה ובדקתי טוב, זה אומר שהאלטרנטור לא טוען המצבר או שיש עוד מה לבדוק? - מדובר במליבו 78. סופ"ש נעים.
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא הבנתי בסופו של דבר כמה מכוניות אספנות יובאו ב2010 מתוך ה 2580... http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3494861,00.html?dcRef=ynet
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לא ידעתי איפה לפתוח את הנושא אבל תמיד יהיו כאלה שיחלקו עליי. לדעתי הרכבים החדשים שיוצאים היום לא עושים את זה,יותר מסובכים וכבר אי אפשר לטפל ברכב בבית צריך סורק תקלות ובלה בלה בלה...הכל אקטרוני עדין ומעצבן...מה שגם הרכבים היום מיוצרים לגג 5-6 שנים והמכוניות הישנות מחזיקות עד היום. ברשותי 2 סיטרואן AX וכמה שהן פשוטות ככה יותר כיף ואני גם נהנה מכל רגע מתחת למכסה מנוע. על אחת לקחתי פרוייקט ועשיתי לה אוברול היא ממש שמורה קוסמטית (מכנית קצת פחות ) הAX השנייה טיפה אנסו אותה כיאה לרכב ספורט חחח בכל מקרה היא עפה לגריטה ואני נשאר עם הGT השמורה ;] אני רואה את הפיג'ו 406 שיש לנו הכל ממוחשב והנסיעה משעממת על אוטומט בצורות מדהימות,גם לא מרגישים את המנוע. בכל מקרה אני די מאו…
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
אני חושב על זה די הרבה זמן, אני רוצה לדעת עם החשיבה שלי ריאלית. האם אני יכול לרכוש רכב בישראל ולשלוח אותו לארה"ב. רכבים כמו אלפא רומיאו יש פה למכירה והרבה, אם ארצה אלפא אני אשבור את הראש עם ייבוא מאירופה. כנ"ל פיאט, רנו, פיג'ו וסיטרואן שלא בעיה לי למצוא למכירה קרוב למקום מגוריי. מה שאני רוצה זה רכב כחול לבן, רכב שהורכב \ ייוצר בישראל. רק המחשבה על נסיעה ב"pacific coast highway" בכרמל דוכס עושה לי ממש ממש טוב, זה יהיה פרוייקט נחמד לי ולאבי שעזב את הארץ ב85 ואני אהנה לראות את הרמות הגבה במפגשים השונים. ברצוני לדעת האם יעשו לי בעיות להוציא את הרכב, ז"א האם אני יכול להוציא את הרכב ל"שיפוץ" בחו"ל והאם יש איזושהיא פרוצדורה מול משרד הרישוי. …
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
כותרת,אני עדיין לא מבין ממש את העניין שאנשים משקיעים את כספם ברכבי אספנות,הרי רכב אספנות גם ככה לא נוסע מספיק טוב(תלוי איזה דגמים) אבל אני רואה אנשים פה קונים דגמים של שנות ה60-70 ומשקיעים את כספם ברכב,עם הזמן המנוע ניהיה חלש יותר וכו'... מישהו באמת יכול לתת לי תשובה למה אנשים קונים רכבי אספנות? תודה.
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מתוך כתבת האמצע במעריב 26/1/11 Uploaded with ImageShack.us ל'
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
ה W126 כבר בת 30 וזה אומר שאפשר ליבא SE משנת 80-81 השאלה האם זה גם משתלם. ואם כן מאיפה הכי כדאי- מלוס אנג'לס? מגרמניה?
הודעה אחרונה מאת Arik TG, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
www.nrg.co.il/online/1/ART2/204/664.html
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
באגסי סיגל מייסד העיר לאס וגאס היה ידוע במיזגו הרע והסוער . אולי משום כך בחר ברכב מרווח במיוחד כחיפושית למסעות הרצח והירי ברחבי העיר לאחר מותו נעלמה החיפושית והשמועה אמרה כי ניכבשה במכבש שהופך מכונית לקוביית מתכת בעודו בתא המטען אולם בימים האחרונים התברר כי החיפושית נמצאת בהרצליה פיתוח במרתף עמוק ממוזג ועדיין כתמי הדם הרבים נימצאים בה בעל החיפושית מעדיף לשמור על עילום שמו מחשש לנקמה מצד צאצאי הנירצחים ביום ולנטיין הקדוש בהתערבות השר אושר באופן חריג פטור עבורה כנראה שהנושא יועלה בועדה המסדרת של מזנון הכנסת אני מפעיל לחץ כבד לאישור הדבר ומקווה להצליח לאקי גוניור
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
קטנועי PUCH
מאת eran_k-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם מישהו יודע אם קטנועי PUCH יובאו לארץ באיזשהו שלב? ואם אתם יודעים על אחד כזה למכירה בכלל טוב - השנה לא חשובה,לא חייב להיות אספנות תודה ערן
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 174 תגובות
- 21.7 אלף צפיות
שלום לכולם, בכדי לא להסיט הודעה של מישהו אחר ממסלולה אצטט כאן את דבריו של בני זהר ואשמח אם מי שיודע פרטים נוספים יאיר את עיניי (המודאגות): ומה קורה עם רכב מעל לשנת 1960? המס ישאר כפי שהיה? האם מכוניות מעל שנת 1960 יזכו מעתה לכבוד מופחת? מה קורה פה? כאמור, יודעי דבר, אנא שתפו. תודה! ליאור.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, האם משהו מכיר בית עסק שמחזיק אנטנות חשמליות (Power antenna) של חברת Hirshmann עבור מרצדס (W123) ? יש באיביי אבל אני רוצה למצות את האופציה המקומית אם יש כזו. אשמח לשמוע אם מישהו מכיר גם אנטנות מחברות איכות אחרות אבל לא מוצרים סינים וכדומה... תודה אורן
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני מחפש לקנות דרך האינטרנט גג לקאדילאק דה וויל 78' שלי,ואני לא מוצא. מישהו יכול לעזור לי ? תודה.
הודעה אחרונה מאת אבי דלאל, -
- 1 תגובות
- 711 צפיות
הצרפתיות ורנו בפרט: http://cars.walla.co.il/?w=/4713/1783475
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
סתם לידע הכללי שלי, וכמובן יותר לשקט הבריאותי שלי. כמה אמור לעלות לייצר שני צינורות ברקס (בערך 30 ס"מ כל אחד). אני לא מחפש התחייבות אלא יותר לקבל טווח +\- לראות שמה שמחייבים אותי הגיוני (עדיין לא קיבלתי את ההצעה מהמוסך, אבל רציתי להגיע מוכן בידיעה מה העלות בערך). וכמובן תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אולי אני חולם, אבל נדמה לי שאין עדיין שרשור תמונות מהמפגש הנ"ל, אז כנראה שאני אתחיל... התמונות שלי פה, תהנו. ויש גם אופנועים, כאן. כמובן אשמח אם צלמים אחרים יוסיפו את "תוצרתם" לשרשור הזה.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 0 תגובות
- 938 צפיות
לא ידעתי איך לקרוא לכותרת אבל מצאתי את זה במקרה באינטרנט תראו מה זה כול המרצדס מלאה בטושים. http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_xRFNBWST25E/SOKIpYMcHUI/AAAAAAAABZo/38IFmNTofuQ/s400/Mercedes%2BPens%2BHub%2BCap.JPG&imgrefurl=http://www.penguy.org/2008/09/mercedes-pens-pushing-10000-pens-art.html&usg=__E1xq9LBNBxqH0rWizUPdcUKQ1Xk=&h=300&w=400&sz=37&hl=iw&start=43&zoom=1&tbnid=uCOA68JtkX1q2M:&tbnh=93&tbnw=124&ei=XNg-TYvYBMG28QPbmqCvCA&prev=/images%3Fq%3Dhub%2Bcap%26start%3D42%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DN%26noj%3D1%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 1 תגובות
- 793 צפיות
לילה/בוקר טוב האם האירוע ע"ש גלאי יערך כמתוכנן בשבת הקרובה ? יום נפלא
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, רציתי להתייעץ עם חברי הפורום כאן. איני מבין גדול ברכבי אספנות, אך ההגיון שלי אומר לי שעל המוסטנג הזאת היו משלמים סכום יפה בארץ. אני מתגורר בארה"ב בחצי שנה האחרונה ולפעמים עוברים דרכי כל מיני מציאות. עיינו בתמונות. הרכב במצב מצויין. חלקים אורגינליים. והצבע (הכי יפה שאני ראיתי). אני מבין שהפורום הנ"ל לא למטרת מכירות, אז אני רק מתייעץ. תודה
הודעה אחרונה מאת sanfan, -
-
- 4 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום, מבקש המלצה לספר טכני כללי לשיפור ההבנה ולימוד עצמי של מכלולי מנוע של רכב קלאסי - הצתה, קרבורטור, מנוע, גיר, חשמל. עדיפות לעברית. תודה, אלון
הודעה אחרונה מאת danielgr, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם! אתמול הגעתי מאוחר, וגיליתי להפתעתי שמועדון אלפא הצטרפו למפגש שלנו! היה שלל אלפות ישנות וחדשות, והשתדלתי לצלם את כל מי שנשאר עד השעות המאוחרות... מי שנשאר הרוויח! אז "כהרגלנו בקודש", מעלה את התמונות השבועיות של המועדון(נים)! כמו כן - מזמין באופן אישי, ומאמין שגם בשם שאר חברי מועדון החמש - את מועדון אלפא להגיע ולהצטרף למפגשים שלנו באופן תדיר יותר! *אני מבקש לא לבצע שום שימוש פרסומי/שיווקי/עסקי בתמונות שאני מעלה, וכמו כן אין לעלות את התמונות באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני. כל הזכויות שמורות* …
הודעה אחרונה מאת JMG, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שבוע טוב! כאמור, מדובר בשברולט מליבו 1978, מנוע 4.3 V6- כנראה מנוע של ספרי או שב' אסטרו(הרכב בתחילת שיפוץ). אני רוצה לרכוש מצבר חדש אך לא ידוע לי כמה אמפר לשעה. היה ברכב 100 אמפר אך אמרו לי שזה מאוד גדול. התכתבתי עם חבר פורום נחמד ונאמר לי כי חשמלאי יכול לאבחן ע"פ האלטרנטור. הרכב לא נוסע כך שאין לי אפשרות לגשת לחשמלאי רכב. היה אצלי בחור שלא זיהה גודלו של האלטרנטור. חיפשתי פרטים עליו אך יש מדבקה לא ברורה שהבנתי ממנה כי האלטרנטור עבר שיפץ בארץ-או תוצרת הארץ. אני מצרף תמונות שלו ואשמח עם מי מהקוראים יוכל לעזור להחליט סוג המצבר שאני צריך- כמה אמפר.
הודעה אחרונה מאת rich98, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 837 צפיות
סThese parts came off a 1979 CBX with 7600 miles on the odo. Everything you see in the photos is included.The external rubber oil pipe is not seen but it will be included also. These parts were removed from a working motor. The bike itself was thoroughly vandalized with an ax by a scorned wife( not mine). I am salvaging what I can. Luckily she missed the head with the ax so there are no broken fins. The head is not warped and the valve faces show minimal carbonization. These parts retail for hundreds of dollars but, because I have no clue what they are worth this is a no reserve auction starting at $9.95 כך כתב המוכר באי ביי...למי שמתקשה ,האשה הזועמת עברה על האופנוע עם …
הודעה אחרונה מאת יאיר לוסטיג, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש עבור חבר יקר כתובת של מי שמחזיק כאלה. תודה מראש איתן
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 6 עוקבים
- 96 תגובות
- 19 אלף צפיות
מזה מספר חודשים אני בחיפוש אחר cx במצב סביר. לאחר בירורים החלטתי לקפוץ למוסך לביא בפ"ת לאחר שנתקלתי בכתבה על מר בועז לביא ותמונה של די.אסים מאובקות נכנסתי לc5 ושמתי פעמיי לפ"ת. וזה השלל. הרכב עבר כבר פחחות כל החלקים ישנם .הוא אמור לעבור טסט בימים הקרובים ומשם נמשיך הלאה . בינתיים התחלתי להזמין ספרות מקצועית ולתרגל מדיטציה על מנת לשמור על שלווה (בכל זאת סיטרואן ישנה...) אשמח לעזרה ויעוץ . קצת פרטים: מנוע 2347 סמ"ק גיר C-matic (אללה יסתור) אני אפילו לא זוכר אם יש קרבורטור או הזרקת דלק אבל החלטתי שהיא תחיה ותחיה בכבוד. חוץ מזה מצורפת עוד איזה DS משופצת צילמתי שם עוד כמבה אקס אמים וAMI שמחכה לגאולה.
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
שבוע טוב חברים, השיפוצים מתקדמים... זקוק לכמה חלקים. 1. בית פילטר אויר המותקן על קיר האש. 2. מכסה מנוע - דגם ישן ללא חור במרכז. 3. מיכל דלק אזרחי. 4. חלון קדמי. 0526-205520 תודה, אבי. נ.ב - לא מצאתי שירשורים מתאימים / קודמים, עמכם הסליחה.
הודעה אחרונה מאת אבי דלאל,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 547 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- orsh99
- yahaga
- EliC25
- גולדן191
- לירון .ה.
- אור1111
- G. P. Magnus
- thazethaze
- יבגניפ
- ezuf
- misterb
- mcaspi
- samg
- נולד לליסינג
- dorgo
- TomerP
- Liquidator
- דניאל1983
- LEGACY 1.8
- fatboy1340
- איציק נ.
- motior
- almog123
- razi_pazi
- David32
- ronrobin
- blackpolo
- Pavlik
- shakedi
- discoTD5
- Haim_gds
- needforcs
- dj_dani
- yoni162
- פינדר
- Igalz
- דוד495
- quzzaa
- רב הנסתר
