רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
חברי מועדון ה-5 סניף חיפה והצפון שלום רב, במפגש שישי הקרוב, 31/12/2010, נקיים מפגש בסימן סוף השנה האזרחית, ברכות ועוד לשנת 2011. המפגש יכלול כיבוד קל ויין, במחיר סימלי למשתתף לכיסוי הוצאות (לא חובה). היתרות מהמחיר הסמלי (אם אכן יהיו), ינוהלו ע"י עדי במסגרת תקציב הסניף לשנת 2011. מזג האוויר הצפוי "גשם מקומי קל ביותר", עיקר הגשם מחר, ובבוקר יום שישי, הינו בדרום. מצפים לנוכחות כל החברים בסניף !!!! אין חובה להגיע עם רכב אספנות בגשם קל. אורחי המפגש הצפוני, דו-גלגלי, וחובבי מורשת מוטורית, מוזמנים לחגוג ביחד עם חברי המועדון. במפגש הראשון לשנת 2011, בשישי 7/1/2011, בשבוע הבא, מתוכנן מסיבת הפתעה לחבר בסניף. פרטים ימסרו לחברים במהלך שבוע הבא. בברכה ולהתר…
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחכים לכולם ולפיאט קטנה ושובבה.... יהיה חם..רן
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- 1 תגובות
- 839 צפיות
לפני כשנה קניתי רולס רויס בארה"ב. עקב ההיסטריה במכס דחיתי את הבאתו ארצה עד עכשיו. לאחר דין ודברים עם המכס נתבקשתי להגיע עם השמאי ועיניי חשכו כשראיתי את האוטו. פגיעות בפגוש הקדמי פגיעות בפגוש האחורי עד כדי כך שהבגז' נפתח ולא ניתן לסגור אותו כלל, פנס אחורי שבורוהדבר שמדאיג אותי יותר מהכל גלגל קידמי שמאלי עקום כלפי חוץ. פניתי למוביל בארה"ב והוא שלח לי 10 תמונות שמראות כי הרכב נקי מכל פגיעה כשהו בתוך הקונטיינר. האם יש למישהו מושג לגבי... 1. את מי אני יכול לתבוע בגין הפגיעה בפריקה? 2. מי יכול לתקן את האוטו, זה רולס רויס סילבר רייט 2 מודל 77
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- 2 תגובות
- 777 צפיות
אם כבר בוטל אירוע גלאי אז כמה שיותר גשם. למרות הממטרים הוצאנו את המכוניות לסיבוב השבועי, קצת להתאוורר. קצת להתקרר. מפגש שפלה של סוף שנה אזרחית - הפעם בסימן רטוב. כך זה התחיל, עם קשת בשמים, סימן טוב לא?
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 238 תגובות
- 56.2 אלף צפיות
הנחיות הקשורות לפרטיותם של בעלי רכב ניצפה: * נא לציין רכבים שאינם רכבי אספנות משופצים ומסודרים, אלא רכבים שאינם בשימוש / מוצעים למכירה. * אין למסור מיקום מדוייק אלא אזור או שכונה. המעוניינים בפרטים נוספים מתבקשים לפנות בה"פ למפרסם ההודעה. * בעלי רכבים שצוינו בשרשור והמעונינים להסיר אותם מההודעות, מתבקשים לשלוח למנהלים ה"פ ונסיר את הרכב האמור. הודעות יולי - אוקטובר 2010 נמצאות בשירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=328599 הודעות אפריל - יוני 2010 נמצאות בשירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=313783 הודעות ינואר - מרץ 2010 נמצאות בשירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.p…
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 785 צפיות
מדובר בטנדר וויליס שהיה של סבא רבה שלי שנת 55 4X4 מספר הרכב 12-773 הוא עדין רשום על שם המושב שלו .. עם מישהו ראה אני מאוד ישמח לדעת פרטים תודה!
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
"בשנת 1937, באחת הנסיעות שלי, אירע לי נס. הייתי בדרכי מתל אביב לבן שמן בכביש עוקף לוד כשלפתע כבה המנוע. ירדתי ממושבי וגיליתי רטיבות מתחת למיכל הדלק. הבנתי שהמיכל נקוב ויבש. באוטובוס היו בעיקר נשים וילדים. הסברתי להם את המצב ואמרתי שאני חייב ללכת להביא בנזין. הם נלחצו מאוד, אך ניסיתי להרגיעם ורצתי דרך השדות, כדי לקצר את הדרך, לשוק של לוד. הייתה זו שעת הצהריים ובכיכר העגולה של השוק, שסביבה חנויות ובתי קפה, היו ערבים רבים. הם הבחינו בי ונדהמו איך יהודי מעז להסתובב בעיר. נכנסתי לחנות וביקשתי מן המוכר פח בנזין. הוא הביט בי ואמר: השתגעת? הלוא ישחטו אותך פה! עניתי לו שאין לי ברירה, כי אזל הבנזין באוטו שלי והשארתי אותו בדרך מלא נשים וילדים. מיד קרא החנווני לילד כבן 12, נתן …
הודעה אחרונה מאת ADRIANFARINA, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכם , מחר הוא היום הגדול. בסימן טוב ובמזל טוב הסובארו שלי נכנסת למשפחת האספנות . היא כיום רשומה על שמו של אבא של חבר טוב , והיא ללא טסט מלא שנים . ז"א שאני צריך להעביר לאספנות, לבטל את ה"נעילה" על העברה שיש במחשב, ולהעביר בעלות. הבעיה שאני חייב את התעודה של אבא שלו איתי, והוא כמו כל מושבניק אולדסקול לא יפרד מהתעודה ליותר מיום יומיים במקרה החריג. אני מחפש משרד רישוי שמניסיונכם יאות לבצע את שלל הפעולות ברצף בלי לשלוח אותי לחצי מהן בדואר, ואז לחכות שבועיים שאולי בדואר תשתחרר הנעילה וכו'...
הודעה אחרונה מאת asafamir, -
-
AMC RAMBLER
מאת oferbz- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שימו לב לדמיון למנוע סטודיבייקר לארק רק שהכל הפוך שם,תדלקתי את המכונית היום והמתדלק אמר לי שהיה לו רמבלר 58 עם מנוע זהה רק שהכל הפוך שם מעניין יש דמיוןfile:///C:/Users/ofer/Pictures/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2%201.htm#v4-43
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
שלום לכולם, אני וחבר מחפשים לרכוש פורד סיירה. הרכב ישמש בעיקר כתחביב ופחות כאמצעי תחבורה, ולכן הנסועה שלה תהיה נמוכה יחסית. כרגע יש באפשרותנו להציל סיירה משנתון 1987 מגריטה. הרכב הספציפי עבר טסט לפני כחודש ונמצא בידי הבעלים הנוכחיים במשך 22 השנים האחרונות. מדובר בסיירה האצ'בק, 1.6 פינטו עם גיר 5 הילוכים - שעברה כ-210,000 ק"מ. משיחה טלפונית עם המוכר עולה כי מדובר במכונית במצב מכני וחיצוני טוב, ועל כן היא אחת המועמדות העיקריות לרכישה. בעלי הרכב טוענים כי המנוע עבר אוברול לפני כ-70,000 ק"מ. לרכב יש טסט לחמשת החודשים הבאים, ולאחרונה הוחלפו בו המצבר, הרדיאטור והצמיגים. הכוונה שלנו היא להחזיר את הרכב למצב מקורי ככל האפשר, ולכן החלפת מנוע ורכיבים מרכזיים אחרים לא …
הודעה אחרונה מאת gluk, -
מצורפת החלטת משרד התחבורה במלוא כפי שסיכמתי עם שר התחבורה
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 2 תגובות
- 949 צפיות
שלום אני מחפש שמשה אחורית לפלימוט קארנברוק תודה
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 913 צפיות
יש לי ברכב בתוך התא מיטען חלודה שיטחית, אני רוצה לעשות בנייה מעץ בכל התא (מערכת) ואני לא רוצה להשאיר ככה את החלודה , איך אני מטפל בכזאת בעיה ? ועוד בעיה שהצינור מילוי דלק עובר בתוך התא מיטען וגם מסביב יש חלודה (שהצינור מתחבר לפח למטה)
הודעה אחרונה מאת העכביש, -
האם מישהו יודע מהיכן אני יכול לקנות 4 קוני צהוב לאלפא סוד אני לא מצליח להגיע לספק היתי אצל ורטהיים והוא אמר לי שיש רק לאחור ואם אני רוצה לקדימה עליי להשמש עם בולמים של 33 ולבצע התאמה דבר שאני לא מעוניין לבצע
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
שלום לכולם. סוף פרק א-הנסיכה (להבדיל מהמלכה האם הלמברטה והמלך הגולה בשרות האל ההארלי) נילקחה מהבעלים הקודמים והוסעה אחר כבוד לביתי, שם הועלה לראשונה בחייה לקומה הרבעית...(אף הונדה בעולם לא עשתה זאת לפניה) סט תמונות ראשון בבית (חלקן פורסמו, תמונות העירום לא פרסמו מתוך שמירה על צינעת הפרט). ביקורת כללית ראשונה קובעת: המנוע תפוס. מכסה המגנטו חסר. חלודה ברוב המקומת. המגנטו מסתובב אבל מלא לכלוך. הכיסא החזיר נישמתו לבוראו ומסתובב בשדות הציד הנצחיים של הכיסאות...(כל התושבת הברזל שלו חלודה מתפוררת). פנס קידמי חסר. חוסר בכל הכבלים והידיות. קרבורטור סתום לחלוטין. כנף קידמית חסרה. רגלית קיק חסרה. בצד החיובי כידון גבוה. סיסי באר. רוב החלקים ניתנים לש…
הודעה אחרונה מאת gluk, -
אחרי נסיונות רבים להציל את הרכב הזה הגיע משאית פינוי ומעכה את המונית הלונדונית הגייפ ועוד כמה מרצדסים שאר הרכבים נמכרו לפרוק נשארה שם רק המשאית וולו עם מנוף לפרוק לסוחרים המורשים משתפת השבוע במכרז מי שמעונין אני יכול לרכוש אותה בשבילו היא שוכלת 11.5 טון היא תימכר לערכתי בסביבות 8 אלף כולל מע"מ היא נדלקת והיתה בתצוגה במגרש תעבורה לא מזמן
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 751 צפיות
האם המפגשים השונים (נוקיה, וכ"ו) מתקימים היום כרגיל?
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפש את מומי, מכונאי מתל-אביב הידוע בפיאט X1/9 שלו. עברתי על עשרות עמודי חיפוש בפורום, וחוץ מאיזכור שמו (ביראת קודש), אין אפילו רמז איך ליצור עמו קשר. תודה על העזרה, נמרוד
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
החזרת מוצר לחו"ל
מאת e_r- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ערכתי חיפוש אך לא הצלחתי למצוא תשובה. אני צריך לשלוח חבילה גדולה חזרה לחו"ל (שלחו חלקים לשנה לא נכונה) כדי לקבל במקומם חבילה אחרת (את החלקים הנכונים). מה התהליך? צריך לשלם שוב מיסים שהחלקים מגיעים לארץ?
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם לפני כחצי שנה רכשתי אופל קומודור קופה שנת 1969 הרכב עמד 16 שנים והיה ללא טסט לאחר השקעה רבה (של זמן וכסף...) הרכב עבר טסט והוא כעת מורשה ליסוע בכבישי ישראל כמובן שגם עשיתי העברת בעלות ועכשיו הוא על שמי השלב הבא הוא פחחות וצבע שאני חייב לעשות לרכב אני מחפש המלצות על פחח טוב ולא יקר באזור המרכז שמתעסק עם רכבים ישנים כמו כן יש כמה חלקים שהייתי שמח להחליף ולא לתקן כמו דלת נהג מכסה מנוע ומכסה תא מטען אם למישהוא יש תובנות בנושא אשמח לשמוע תודה מראש עמי
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 734 צפיות
חברי מועדון החמש סניף השרון, המפגש הקרוב, 31/12/10 בסימן 2 ימי הולדת וסוף השנה האזרחית. המפגש יכלול המון עוגות כיד הדמיון ויין מתקציב החברים במפגש, ותודה מראש לכל הטורחים בעניין. מזג האוויר הצפוי "מעונן חלקית עם ממטרים קלים" מקווים לראות את כל החברים ובני/בנות זוגם !!!! לחיים ולשנה טובה ומוצלחת תזכורת לכל החברים, למחרת, שבת (במידה ומזג האוויר יאפשר) השבת הראשונה לשנת 2011,- 1.1.11, נפגשים בקפה ארומה ברופין יחד עם כל חברי מועדון החמש מכל הסניפים. בתנאי שתתעוררו בבוקר ללא הנגאובר
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 1 תגובות
- 911 צפיות
נראה כמו שברולט קמארו אבל אני לא בטוח... ואם כן, מאיזה שנתונים ?
הודעה אחרונה מאת grbil1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לאחר מנוחה של כ8 חודשים החלטתי להחזיר את המרצדס שלי לכביש. מדובר במרצדס 280 בודי 126 שנת 84. לאוטו יש כרגע כ142000 ק"מ שילמתי את האגרה על סך 1590 שח עשיתי ביטוח התקנתי מצבר חדש אבל לא היתה שום תגובה, רק לאחר שחיברתי כבל ישירות מהמצבר ל+ של הכוהל האוטו הניעה בנסיון הראשון. לאוטו היה קשה להתקדם היות והוא לא זז ב8 החודשים האחרונים והברקסים היו תפוסים .לאחר כמה נסיונות האוטו זז עשיתי כמה נסיונות ברקס והם השתחררו .האוטו היום בבוקר יכנס למוסך להכנה לטסט . יש לי שאלה כאשר המנוע עובד מד לחץ השמן מראה על לחץ קבוע בפול(3 בשעון) עכשיו אני לא זוכר אם המחוג אמור לזוז מדי פעם מקווה שעוד היום בעוד כמה שעות אני אכתוב שהאוטו עבר טסט בשלום מצורפות כמה תמונות מהימים שהאוטו שי…
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
-
מפגש ברופין
מאת מצא- 1 תגובות
- 817 צפיות
לאור דחיית המועד של אירוע גלאי מה - 1/1/2011 - המפגש החודשי ברופין מתקיים ?
הודעה אחרונה מאת mister v, -
יש לנו במשפחה אופל אסקונה אחת ואנחנו רוצים עוד אחת, לאחרונה ראיתי אופל אסקונה מודל 86 עם מנוע 1600 S ידנית ,הבעלים הראתה לי ברישיון שבבעלות קודמת רשום 00 ושהרכב בבעלותה (אישה מבוגרת), מודבר על רכב שנסע 184,000 ק"מ ולא זז 5-6 שנים. הרכב מקורה ומכוסה הצבע נראה טוב, אין חלודה,הריפודים במצב טוב,איפלו הטאסות המקוריות במצב טוב,יש ספר רכב איך יש מעיכה קלה בדלת האחורית. לטענתה גם ביום ההשבתה הכל עבד. דורשים עליו 10,000 שח כמה לדעתכם שווה לשלם על רכב כזה?
הודעה אחרונה מאת חגי לשם, -
- 5 תגובות
- 952 צפיות
איפה צריך להיות רשום שאסור לי לינסוע עם רכב אספנות בבוקר? ברישיון?בהגבלות? כאילו אם בנדאם עכשיו קונה רכב אספנות איך הוא אמור לדעת שאסור לו לינסוע בשעות הבוקר ברכב? חוץ מפה לאוזן.?
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חברים בשעה טובה ריפדתי את הספסל באל קמינו,החוטי ברזל קרעו לי מספיק מכנסיים,ואחרי שעברתי אצל כמה וכמה רפדים בצפון, לא מצאתי אחד ש(על סמך עבודות שמונחות אצלו )הרמה שלו מספיק טובה בישבילי במחיר הגיוני,ודרך הפייסבוק הגעתי במקרה לרפד מחולון,שהתיק דוגמאות שלו והידע שהוא מציג גרמו לי לסמוך עליו ולהפקיד בידיו את האוטו,איני מכיר אותו אך הוא הותיר עליי רושם טוב מאוד ובלי שום ספק אני מתכוון לרפד גם את הרכב השני שם,ממליץ לכם לבדוק את המקום, והרי התוצאות:
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
ביום שני בצהרים נקדיש שעה לפינוי חפצים מהטייגר הכחול. אנחנו זקוקים לידיים עובדות. מי שרוצה לעזור, נא לפנות אלי בה"פ. הרכב נמצא ברמלה.
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
ביום שבת 1/1/11 אמור להתקיים האירוע הגביע הנודד על שם גלאי. החלטה סופית לגבי קיום הארוע תתקבל מחר על ידי המועדון וההחלטה תפורסם. במידה והארוע מתקיים כסדרו האם ישנם שיירות מהמרז/צפון שפלה (וכל מקום אחר) אשר מתארגנות באופן מסודר לנסיעה משותפת בשיירה? ל'
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 882 צפיות
רק הבוקר איחדנו ומיזגנו שני שירשורים שנפתחו בנושא הלוהט של היומיים האחרונים. כל שירשור חדש מזיז את השירשורים האחרים אחורה ובסופו של דבר חלק מהם נפלט לעמוד השני. אז אני מודיע באופן נחרץ ששירשורים חדשים שיפתחו באותו נושא (שינוי מיסי ייבוא למכוניות מעל ומתחת לשנת 1960) יימחקו לאלתר והפותחים אותם "יזכו" להערה. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
