רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
אני כרגע בחלק המכאני בשיפוץ שלי ואני מחפש ספרות טכנית לפורד אסקורט מנוע קנט 1300 אוו קישור לאתר שיכול לעזור לי. כל עזרה תתקבל בברכה תודה , נדב.
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש רכב משנות ה20 עד שנת 49 (לא דגם ספציפי ) רק במצב סופני ושמיועד לברזל ורק עם ניירת בפלאפון בלבד 050202004 אסף
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום ! רציתי לדעת האם ישנה בישראל סיטרואן מדגם Traction 15H ? האם היו כאלו בכלל ? ואם כן האם שרדה אחת שכזו. תודה אילן
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, היכן אני יכול לעשות כיוון שסתומים לפיאט 124שנת 71 מנוע 1600? יש המלצות על בעל מקצוע שעבד כבר על הרכב הנ"ל? הערכה של מחיר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חגי לשם, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רצה הגורל ושלוש מתוך ארבע הענתיקות ששייכות לי (מלא או חלקי) נמצאות בתיקון/שידרוג וביום שלישי עשיתי מרתון ביקורי חולים. אז הנה הם: הטייגר הכחול משתפץ לו ב"הארגז". הפחחות כמעט נגמרה. נותרה הפחחות בתוך הרכב, הרצפה בעיקר, וכן שיקום החלון האחורי. השלב הבא יהיה להעביר אותו למתחם אחר לצבע וחשמל בע"ה. האוטובוס הכתום מושבת כליל בגלל בעית חשמל. אז לקראת בואו של חשמלאי העל, יורם מיודענו, הוצאנו, איל עובדיה ואנוכי את המצברים והעברנו אותם למקום מבטחים. בתמונה, איל מפרק ואני סוחב (יו..חתיכת משקל שני המצברים האלה). ולבסוף הפלקון אהובתי שמשתדרגת לקראת קבלת הפנים היתה הבונבון שבמרתון...
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, מצאתי את רכב חלומותי. פונטיאק שנת 1978 רכב שרירים של ממש,הרכב עומד מכוסה בחניה וממתין רק לי . השקעתי המון בחיפושים אחר מציאת בעיה לנושא. אז ככה, הרכב עומד כבר המון זמן מעל ל4 שנים ללא טסט ועם רשיונות מוקפאים,לרכב נדרש שיפוץ יסודי החל ממנוע ועד איבזור פנימי. בעל הרכב מעוניין למכור לי את הרכב במצבו הזה אך איני יכול לבצע העברת בעלות ללא טסט בתוקף ,כך נאמר לי ע"י משרד הרישוי,בינתיים אין באפשרותי כסף נזיל לשיפוץ מהיר לצורך הגשה לטסט וברצוני לרכוש רכב זה ואפילו להשאיר את הרשיונות מוקפאים עד שאסיים ,אבל שהרכב יהיה על שמי . בחיפושי אחר מאמרים וכתבות שונות מצאתי לנכון שישנו טופס מסויים שבעת העברת הבעלות ימולא על ידי מין הצהרה כל שהיא שאומרת שאני מוכן לרכוש את הרכב לל…
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מפגש מועדון החמש בירושלים לא יתקיים החל מיום ו' 26.11.10 ועד להודעה חדשה, עקב סגירת מסעדת קפה 'שמיל במעבדה' בימי שישי (מטעמי דת). הודעה על מקום מפגש חלופי תימסר בהמשך. חברי מועדון המעוניינים לנסוע ביום שישי 26.11 להשקת הפורד בנוקיה מתבקשים ליצור קשר בהקדם עם רכז המפגש אילן גורן , לתיאום נסיעה בשיירה לאירוע. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת aviram6, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תמונות מביתן פיג'ו, רנו וסיטרואן
הודעה אחרונה מאת mister v, -
אז ככה לפני כחודש שמתי לב לרום כרמל עומדת בראשון לציון נראית יפה בחצר בית של מישהו... לפני כשבוע הרכב נעלם מחצרו ובכל זאת ניגשתי לביתו ושאלתי אותו היכן הרכב שעמד הוא אומר לי שהעייריה לקחה אותו ל"מגרש עירוני" ששם העייריה גוררת רכבים "נטושים" ואפשר ללכת לראות את הרכב שם... אחרי חצי שעה לקחתי את בעליו של הרכב למרגש העירוני כדי לראות את הרכב , טוב נדעמתי לגלות שהרכב במצב מצויין יחסית לאיפה שעמד איזה 7 שנים..(כדברי הבעלים) כל החלקים קיימים במצב טוב אפילו כולל מנוע וקוסמטיקה ואין חור אחד בפיברגלס!!! מתחת לאוטו גם הכל שלם ומקורי! אחרי משא ומתן ניגשתי לעירייה ולשלם על זה שהרכב עמד שם וכפי שאתם מכירים את מדינת ישראל גם שם אחרי ויכוח קל עם "אחראי רכב נטוש" שילמתי 300 שקלים …
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 0 תגובות
- 819 צפיות
מחפש מנוע 2000 לפורד קורטינה 0504587086
הודעה אחרונה מאת elicortina, -
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
פרארי טסטה-רוסה 1985, נקנתה ע"י הבחור אחרי תאונה רצינית. פרויקט מצולם ומתועד כהלכה, הרכב מפורק ועובר שיפוץ מאסיבי בורג אחר בורג, לאט לאט ולפי יכולתו כל פעם קצת. מרשים ביותר. (אני לא מבין טוב צרפתית, אבל יש מספיק תמונות). http://www.forum-auto.com/marques/ferrari/sujet676.htm
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מצאתי בבוידעם איזה ספידומטר (מצ"ב תמונה) אני מניח שזה של אופנוע/קטנוע ולא של רכב. מישהו מזהה של איזה דגם זה ? חוץ מ JAPAN לא רשום עליו כלום. מצ"ב תמונות.
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
העברת בעלות
מאת rich98- 2 תגובות
- 829 צפיות
צהרים טובים. שאלה : רכב 1978, שרישיונו הופקד. בעליו של הרכב היה במשרד הרישוי, שילם סכום קטן בכדי להוציא הרשיון מ"הפקדה". הוא טוען כי העבירו ל"רכב אספנות" ולדבריו ברישוי אמרו לו שבכדי להעביר בעלות עלי, אנו צריכים לגשת יחדיו לרישוי ושם אני צריך לחתום על תצהיר (?) שאני יודע שאין לרכב טסט - ורק אז, מעבירים בעלות אצלם... ידוע למי מכם על דבר כזה? אני יודע שבעליו של הרכב היה אמור להוציאו מהפקדה, להפכו לאספנות ואז אני יכול להעביר עלי בדואר. מה תגובתכם?
הודעה אחרונה מאת rich98, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 907 צפיות
בעיקר של המנוע ו/או תמונות פיצוץ של המנוע או ספר מוסך. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
קוקי בא לבקר
מאת asaf572- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אה כן, גם יאיר
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
מפגש השפלה
מאת דורון סגל- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
המפגש הפעם, היה בסימן יום הולדת ליאיר. ה"יינגלה" התגלח למשעי והוריד, לדברי מומחים/יות כמה שנים טובות... קלרה שלו, באיחור אופנתי, הפציעה עם עוגות, מעשה ידיה. יין, סחלב וכל השאר הטובין, ממטבחו של בית הקפה. גם הוא צריך להתפרנס איכשהו...
הודעה אחרונה מאת 504L, -
והפעם -גמר שיפוץ וספה 1 2
מאת יורם- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
וספה px200 מודל 1997. הגשמתי את זיכרון הנערות שלי מסוף שנות ה60!!! אז היתה לי וספה ספרינט חדשה !!! עכשיו שיפצתי את זאת...עברה שיפוץ כללי ויסודי ! מצופה ברובה בניקלים - גם חלק מהאהבה שלי. הפרויקט הבא הוא אופנוע nsu גרמני שנת יצור1935 יורם מקובר
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
כיסוי רכב - המלצה 1 2
מאת vwmaster- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 11.4 אלף צפיות
כבר מספר חודשים אני מחפש מקום שיתפור לי כיסוי טוב לרכב. כל הכיסויים המוכנים שרכשתי החזיקו בדיוק חודשיים עד שהתחילו להתפורר. המליצו לי על בחור נחמד בשם יעקב שנמצא ברחוב קיבוץ גלויות בחיפה (ליד בורקס העגלה). הבחור עובד כבר 40 שנה בתחום הרפדות רכב ויש לו המון שבלונות של רכבים ישנים כך שאפילו לא היה צריך למדוד את הרכב שלי. בחרתי סוג בד ותוך יומיים הכיסוי היה מוכן ובמחיר מעולה. הטלפון שלו: 04-8624601
הודעה אחרונה מאת רינו, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 29 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
מעבר לכאב הנורא מאד האבל והאסון הבלתי נתפס. בחדשות בערוצים השונים הבחנתי במוקדים השונים של השריפה בכמה ישובים בלא מעט רכבי אספנות עולים באש. מקווה שכל חברי המועדון באשר הם בריאים ושלמים . צביקה
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מיני שנת 83 יד 3 מנוע 1000 או שנסעה 14070 ק"מ או 140700 ק"מ עמדה 4 שנים שנתיים מתוכם מוקפאים . מנוע משוחרר בלמים משוחררים קלאץ תפוס ועוד כמה דבירם כנירא ... לאחר כמה נסיונות המונע לא רוצה להניע לאחר כמה בדיקות לא קיים ניצוץ חיכינו לגרר והעלנו אותה לביתה החדש . עוד שנתיים נעביר בעלות ונירא מה יהיה גורלה שיפוץ או מכירה הרכב במצב מקורי לחלוטין הכול שלם גם המכה שיש בחזית לא תוקנה, להפליא הרכב עמד בחניה ועבר את כול המזג האוויר בשנים האחרונות גשם שמש ועוד ולא נוצרו רקבונות . עד לכאן להיום עדכון הנעה יהיה בימים הקרובים יום טוב
הודעה אחרונה מאת צ'צ'יק, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לא אספנות (חוץ מהחיפושית), אבל אותו רעיון. חמוד מאוד
הודעה אחרונה מאת franz0987, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם , הלך לי הדיסטרביוטר המקורי ביגןאר אז הבאתי מאנגליה דיסטרביוטר לE-TYPE V12 שנת 74 (צורה אחרונה) למנוע 5.3 . ההתקנה עצמה שלו לא מסובכת אבל לכוון אותו בהתאם עם ההצתה שהגל ארכובה יהיה בזווית הנכונה לניצוץ הראשון וכו...זה כבר יותר מסובך.. יש לכם המלצות על מישהו שעשה התקנה כזו בעבר או מישהו שיכול לעשות את זה בארץ במחיר שיהיה יותר סביר מלהביא מישהו מאנגליה ? בתודה , ירון.
הודעה אחרונה מאת franz0987, -
שמי יסמין, אני צלמת ספורט מוטורי ומפיקת עיתונות.. ואני מתחתנת אני מחפשת רכב אספנות (עדיפות לפורד מוסטנג) שיסיע אותי ואת בעלי לעתיד לחתונה. מקווה שאמצא כאן מישהו שיוכל לעזור בעניין.. יסמין jimsan001@gmail. com
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום , האים מישהו מכיר אתר טוב ואמין לרכישת חלפים לטרנס אם 1978? דרך פייפל? ומה הזמן המשוער לקבלת החלף?
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
שלום ! לכל מומחי הרנו! רציתי לשאול האם מנוע של רנו 17 משותף לאותו מנוע של רנו 18? האם אפשר להתאים חלקים מכניים ביניהם? תודה!
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
התחדשתי ברנו 4 !! 1 2 3
מאת asafamir- 31 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לא עבר כמעט שבוע מאז שהתחדשתי ברום כרמל 79 ונפלה בידי ממש במקרה עוד מציאה! רנו 4 1983 ב800 ש"ח כולל רישיונות. הרכב עמד במחסן כ15 שנה.. המצב שלו יחסית יפה גם חיצוני וגם מכאני ממש שלם! בעל הרכב מספר שהוא העמיד את הרכב נוסע ללא כל בעיה בגלל מחיר הטסט שהיה לו גבוה מידי ולא "שווה" את מחיר הרכב. דלת נהג וגריל קידמי קצת עקומים עם למישהו יש הייתי מעוניין! להלן קצת תמונות...
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 1 תגובות
- 947 צפיות
שימו לב לגזרה החדש למי ששולח חבילות בדואר ההוכחה למה הפרטה זה לא דבר טוב כול חבילה שתיובא ועד היום לא הינו משלמים בדואר כלום תחויב ב-38 שח http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3980517,00.html
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם.אני מחפש איש מקצוע עם המלצות של חברי הפורום,וניסיון,שמכיר את הדגם הספיציפי הזה.ברשותי סט סתמים חדש שהזמנתי מחו"ל.מאיזור המרכז. תודה.
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
בשיטוטי ברחבי האינטרנט במטרה לחקור את הכשל שגורם כנראה לרעש במנוע שלי נתקלתי בדבר הבא: If you are driving an older classic muscle car or hot rod that has an engine with a flat tappet camshaft, you should be aware of the fact that today`s "SM" rated motor oils contain much lower levels of anti-scuff additive called "ZDDP" (Zinc Dialkyl Dithio Phosphate). The level of ZDDP in current motor oils has been reduced to no more than 0.08% phosphorus to extend the life of the catalytic converter. Phosphorus can contaminate the catalyst over time if the engine uses oil, causing an increase in tailpipe emissions. The lower ZDDP content is not harmful to late model engines w…
הודעה אחרונה מאת moriseven, -
- 0 תגובות
- 899 צפיות
לחברי מועדון החמש , אתם מוזמנים לערב זמר במרכז הבמה , בהנחיית אילנה כץ ולימור שפירא ביום שבת 11.12, בשעה 21:00 בלילה, בגני תקווה. בתכנית- פניני מחזמר- שירים מתוך מחזות זמר מחיר לחברי המועדון- 60 ש"ח לרכישת כרטיסים יש לפנות אל אתי פרלברג ממרכז הבמה, טל' 7375777- 03. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
