Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש השפלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המפגש הפעם, היה בסימן יום הולדת ליאיר. ה"יינגלה" התגלח למשעי והוריד, לדברי מומחים/יות כמה שנים טובות...

קלרה שלו, באיחור אופנתי, הפציעה עם עוגות, מעשה ידיה. יין, סחלב וכל השאר הטובין, ממטבחו של בית הקפה. גם הוא צריך להתפרנס איכשהו...:wink:

Photo1145.jpg

Photo1147.jpg

Photo1144.jpg

Photo1138.jpg

Photo1139.jpg

Photo1140.jpg

Photo1141.jpg

Photo1146.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

ושלא תחשבו לרגע, שכאן רק חוגגים. אנשים רציניים יושבים כאן ומדגימים הכנה נאותה לחורף הקרב ובא.

"לופו", הלא הוא נועם חצרוני, הדגים הכנה נאותה לארגז של הריקשה וצלם הפפראצ'י, אף חדר מבעד למעטה הארגז....:roll:

למראה קובי מילוא, שהגיע לבקר, ברור מי יהיה הסבל שיצטרף לנהג...8):wink::lol:

כן, היו גם מכוניות יפות...:wink:

Photo1134.jpg

Photo1135.jpg

Photo1136.jpg

Photo1142.jpg

Photo1137.jpg

Photo1143.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

יאיר



 

יום הולדת שמח

והרבה אושר ובריאות





 

:beerchug::popcorn::drinking::popcorn::beerchug:

 

 

 

אבי נוף :wave2:.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ליאיר איחלנו יום הולדת שמח, וכמו השיר הידוע - "בלי, בלי, עוגה אין חגיגה" גם הן הגיעו וכך בלינו אחה"צ נעים ונחמד.

לספן ולימאי בניינו שגם על אופנוע, לעיתים מפציע, נאחל יום הולדת שמח, הרבה אושר ונחת.

תודה לקלרה על התמיכה ועל העוגות הטעימות.

מאיתנו חברי המפגש.

מצא משה

פורסם

שלום.

מי הבריון שבא לקחת לנו את העוגות? איזה עמידה אם ידים קמוצות ומבט אלים יוואלי איזה גבר

לפי המבט הקשוח לא נראה שיותר על העוגות.

בכול מקרא אחלה מפגש ויום הולדת שמח ליאיר לוסטיג הכוסון של החבורה!

כול הכבוד לקרלה שסובלת ושותקת.

attachment.php?attachmentid=223456&d=1292073860

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

מי הבריון שבא לקחת לנו את העוגות? איזה עמידה אם ידים קמוצות ומבט אלים יוואלי איזה גבר

לפי המבט הקשוח לא נראה שיותר על העוגות.

בכול מקרא אחלה מפגש ויום הולדת שמח ליאיר לוסטיג הכוסון של החבורה!

כול הכבוד לקרלה שסובלת ושותקת.

attachment.php?attachmentid=223456&d=1292073860

 

בברכה בני ל.

 

קובי עומד אייתן תמיד:)

עופר בן צבי

פורסם

אפילו ההתראות החמורות לגשם וסופה לא מנעו את החגיגה של יאיר.

 

מזל טוב ליאיר.

איש יקר, התברכת בדברים חשובים יותר מהגיל.

 

היה מפגש נהדר (כרגיל) תודה לדורון על הצילומים והעלאתם!

 

שבוע טוב

פורסם

ליאיר מזל טוב

הרבה בריאות, אושר וגם קצת עושר לא יזיק :wink:

ונחת מהמשפחה וגם מהתחביב

שכל משאלותיך יתגשמו - אמן !!!!

 

משלי

ויונה

 

דורון - תודה על השיתוף בתמונות

×
×
  • תוכן חדש...