Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת בעלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים.

שאלה : רכב 1978, שרישיונו הופקד. בעליו של הרכב היה במשרד הרישוי, שילם סכום קטן בכדי להוציא הרשיון מ"הפקדה". הוא טוען כי העבירו ל"רכב אספנות" ולדבריו ברישוי אמרו לו שבכדי להעביר בעלות עלי, אנו צריכים לגשת יחדיו לרישוי ושם אני צריך לחתום על תצהיר (?) שאני יודע שאין לרכב טסט - ורק אז, מעבירים בעלות אצלם...

ידוע למי מכם על דבר כזה? אני יודע שבעליו של הרכב היה אמור להוציאו מהפקדה, להפכו לאספנות ואז אני יכול להעביר עלי בדואר.

מה תגובתכם?

:?

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

אם יש לך את הרישיון ביד ורשום למטה בהגבלות "רכב אספנות".

גש לדואר ותעשה העברת בעלות אני מאמין שזה יעבור.

אם לא, אתה מקרה מיוחד תיגש למשרד הרישוי ותחתום על הטופס ותעביר כבר בעלות.

פורסם

וואלה אל-קמינו, הדבר הפשוט ביותר בכל הנושא של "רכב אספנות" הופך לפעמים למטרד הגדול ביותר...

ואני חייב לך תמונות....

תודה על תשובתך.

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

×
×
  • תוכן חדש...