רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
מרצדס 190 abs 1 2
מאת ezl280- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אל תגידו לי לנתק...אני אוהב את כל מה שמקורי עובד. הבעיה היא כזו: כל פעם בהתחלת נסיעה יש דקה ומשהו שבכל נגיעה בברקס ה איי בי אס מופעל, וזה קורה בכל נגיעה גם במהירות 5 קמ"ש. אחרי הדקה ומשהו הזו הוא מכלה את כוחו ויוצא מפעולה לגמרי. קודם כל אני כאמור רוצה את זה עובד, וחוץ מזה זו גם סכנה כי אם אני שוכח את הבעיה ויוצא לכביש, האוטו פשוט מסרב לעצור בצורה נורמאלית כי האיי בי אס משגע את הדוושה עד שהוא מפסיק לעבוד. בקיצור, אני לא מבין כלום במודרניזציה הזו למרות שהיא בת 22 שנה. למי שמבין, האם זו נשמעת כמו בעייה במשאבה עצמה או בחיישנים? האם יש חיישן לכל גלגל? תודה לעונים איתן
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, במסגרת מפגש מועדוני הרכב של ישראל שנערך היום (20 בנובמבר) במתחם "מסלולים" בראש העין, מועדון אלפא רומיאו הישראלי, אשר היה אחד מהמועדונים שהשתתפו באירוע באופן רשמי, קיים תצוגת מכוניות במקום. כאן המקום לציין כי המועדון שם לו למטרה להיות בית חם לחובבי ובעלי אלפא רומיאו מכל שנתון ודגם, ומקדם בברכה כל אדם המעוניין להיות חבר בו, ללא תלות בסוג האלפא שברשותו. להנאתכם, להלן מקבץ תמונות נבחרות מהאירוע: תודה על צפייתכם ושבוע טוב!
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
הופעה ראשונה בסניף חיפה והצפון במפגש שישי ה- 19/11 בשעה 16:30. רמז קטן - תמונות מהזמנים ההם......הרכב משנת "?" הזדמנות ראשונה ובלעדית לראות ולהנות מהרכב מחר במפגש הסניף בנשר.
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. יכולים לתת לי חוו"ד על שב' מליבו 1978 -4 דלתות. מנוע הוחלף ל4.3L. רכב ששוה השקעה? שמעתו שהוא קפריס בקטן (...אין כמו הקפריס לטעמי). אני מקבל אותו מתנה... ממה שראיתי: עד לפני כשנתיים הדליקו את הרכב. נראה שצריך בולמי זעזועים אחוריים. פנים צריך טיפול. חוץ- רכב בריא. אין דפיקות צבע צריך חדש ו 2 נקודות רקבון (שנראות) בגודל כ 5 עד 10 ס"מ. אודה על אינפורמציה מצדכם (אין לי כל ניסיון בנושא אך נראה שנידבקתי בשיגעון...) שנדבקתי... יום טוב.
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
עזרה בזיהוי גלגל הגה. 1 2
מאת שוקה- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 3 אלף צפיות
גלגל ההגה הזה היה בחצר האחורית של בית הורי קרוב ל 50 שנים באותה תנוחה. לאחרונה חילצתי אותו. עכשיו כשיש לי הגה אני צריך רק רכב סביבו. שאלתי היא מאיזה רכב הוצא ההגה? בניקוי עדין של שכבות צבע רבות (כאשר הישנה יותר מזכירה צבע חאקי) מצאתי כי על אחת מזרועות ההגה בחלק האחורי מופיעה המילה HELLER באותיות קטנות מאוד. ובשורה שניה בספרות קטנות עוד יותר המספר 482. קוטר ההגה 46 ס"מ. נקודה מעניינת שעשויה לעזור בזיהוי. בחור במרכז ההגה יש ישנם חריצים לשני שגמים. ולא לאחד כמקובל בגלגלי הגה עתיקים אחרים. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת frik, -
מישהו מכיר חומר שניקרה xado gel-revitalizant החומר אמור להיכנס למערכת השמן ולשקם צילינדרים עים שחיקה ולהגדיל קומפרסיה וכמו כן להקטין חיכוך החלקים נעים אולי יש למשהו ניסיון עם החומר הזה איציק
הודעה אחרונה מאת asafk, -
שלום לכולם אנחנו רוצים להזמין את בעלי הג'יפים הקשישים למפגש-טיול השלישי. עד עכשיו קיימנו שני מפגשים שבהם הספקנו להכיר אחד את השני ולטייל קצת. האווירה הייתה נהדרת ונראה שכולם נהנו מהחברה ומהמסלולים. נראה לנו שהמפגש השלישי צריך קצת למתוח את הגבולות ולכן אנחנו מציעים טיול למדבר יהודה הצפוני ליומיים בסופ"ש הראשון של נובמבר. נא שריינו את התאריכים 5-6.11 .הרעיון הוא להגיע ערב קודם ללינה בשטח ולמחרת בבוקר לצאת למסלול בשטח כך שנוכל לסיים עד שעות אחה"צ. טיול ג'יפים אמיתי בנופי מדבר יהודה עם תחילת הסתיו, ג'ריקנים עם בנזין, אוהלים, שקשי"ם והרבה קפה. מי שיש לו הקשרים הנכונים, שיתפלל לגשם ראשון עד אז. הטיול יהיה כמובן ברמת קושי מתאימה לקשישים ומתוך מטרה שכולם יוצאים יחד לטיול…
הודעה אחרונה מאת revirevi, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
וולו 240 שנת 1980 בעמידה ברמזור (מנוע קר או חם עם ובלי משנק ") רועדת משמיעה קולות ונדמה שמייד המנוע נכבה. (ללא ספק המנוע לא עובד עגול בסרק ). גם בהאצה שאחרי העצירה הרכב מתחיל בכבדות ...ופתאום תופס האצה ונוסע מדהים. להערכתי בעיה באלמנט הסרק בקרבורטור - יש למשהוא הערכה טובה יותר ? תודה.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
חברי מועדון החמש סניף חיפה והצפון, מוזמנים היום לחגיגות ה"בוז'ולה" ב"יינות ועוד" במתחם שלנו בנשר, נפגשים היום בשעה 18:45 עם רכבי האספנות בחניה האחורית לחנות Big Box, ליד חנות "מגה בול", במתחם נשר. הזמנה זוגית.
הודעה אחרונה מאת dkn1, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם שווה להשקיע את ה10000 ש"ח כדי להביא את האופנוע המהמם הזה למצב תצוגה ונסיעה? כמה הערך שלו היום בשוק?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 931 צפיות
היו הרבה מכוניות וסופרו הרבה חוויות על הטיול של חברי המפגש.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 908 צפיות
שלום. האם יש להוסיף תוסף אשלגן או משהו בסגנון לדלק שלו? הרי דלק עם עופרת כבר לא קיים כמה שנים. לא ייגרם נזק למנוע לנסוע עם נטול עופרת? תודה.
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שווה צפיה http://www.youtube.com/watch?v=EUJnFCoiPTU
הודעה אחרונה מאת מייקל, -
אי שם בשרון
מאת ALMOG_C- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום נסעתי לבקר חבר, בדרך עצרתי אצל אחד הפחחים הטובים בארץ
הודעה אחרונה מאת מייקל, -
שאלת זיהוי 1 2
מאת frik- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
החייל האמיץ שוויק רוכב על Moped לא מזוהה בתחילת שנות השישים בצה"ל.מישהו יכול לעזור לי לזהות את הכלי? לדבריו הוא היה מוצלח יותר מהטילון המוכר. חן.
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
וכאן גם הדברים שכתבתי לאתר בצירוף הסרטון ועוד מספר תמונות http://www.wrangler-life.com/forum/viewtopic.php?f=339&t=521
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חשבתי שהחלודה הרגה את כולם ותראו פתאום צצה אחת מה-"זורנל" - לא ידעתי שבטא רגילות נמכרו בארה"ב: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/beautiful-all-original-example-/280589759231?pt=US_Cars_Trucks&hash=item415473f2ff
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
באיחור אופנתי, אך לא אופייני - אני מעלה את התמונות ממפגש מועדון החמש בנשר כהרגלנו בקודש שבוע קשה עבר על כוחותינו... בין שעת ההשקמה החדשה (5:30 בבוקר) לפרוייקט בלימודים ולתפקיד החדש בצבא לא נותרה לי דקה פנויה מאז יום שישי כדי לשבת ולהשקיע בלעלות את התמונות... תיאלצו לסלוח לי הפעם אבל מכיוון שעדיף מאוחר מאשר לעולם לא... ומכיוון שארז מחרפן אותי בהודעות, SMSים וצ'אטים בפייסבוק - אני מעלה סוף סוף את התמונות מסופ"ש האחרון. בסופ"ש הקרוב ככל הנראה לא אוכל להגיע למפגש, עקב נסיעה להורים... אז אפשר לומר שיהיה לכם תמונות גם על שבוע שעבר וגם לקראת שבוע הזה. ** ככה בלי ששמתי לב, בסופ"ש הקרוב אני הולך לסגור שנה מאז הפעם הראשונה שצילמתי במפגש צפון (20.11.2009)... …
הודעה אחרונה מאת r_ofer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אמנם לא GSR, אבל עם גג סקאי, 77 אלף מייל בספידומטר, מקורית לחלוטין ובמחיר קניה שעומד כרגע על 1000$, מדובר במציאה אמיתית. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RARE-VINTAGE-1971-1972-subaru-dl1400-/180587045671?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2a0bd3a327
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בקרובבבבבבב
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
לחברי הפורום שלום. מפגש השרון יוצא הבוקר לטיול ליומיים, כפי שפורסם לפני כמה שבועות. להלן פרטי הטיול. מי שמתגורר או נמצא באזור ומעוניין להצטרף לאתרים (ללא לינה - המלון מלא), מוזמן להתקשר ולתאם איתי. 050-3535970 כללי: נרשמו לטיול 22 משפחות. הנסיעה בשיירה, כאשר כל נהג שומר כרגיל על מקומו הקבוע בשיירה. נפגשים בצומת רעננה מרכז בתחנת דלק סונול, buy the way, בשעה 7:15, יוצאים לדרך בשעה 7:30 מסלול הנסיעה: מצומת רעננה ניסע על כביש 4 עד צומת הרואה ונפנה ימינה. נגיע עד קיבוץ ברקאי ונפנה ימינה לכוון מגידו. התחנה הראשונה בה נעצור תהיה במגידו, כאשר נמלא דלק במכוניות, בבטן, ואח"כ נמשיך... נגיע עד הפניה ליישובי התענ"כים ונפנה ימי…
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לא הייתי אבל איך השרות ???...ג'קי, דורון מה קורה אין חוויות /תמונות/בירות/כנפיים...
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
- 0 תגובות
- 825 צפיות
"בידיעות אחרונות" מוסף 24 שעות, קיבל מועדון ה 5 תמונה מרכזית בשער המוסף. והזמנה לתעורכה במוזאון תפן בשבת הקרובה, במסגרתו יתארח "מועדון ה 5" שיציג רכבי אספנות לקהל הרחב. ל'
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
מי מזהה ??? 1 2
מאת אוו ספידומטר- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
סיגל
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ראיתי שם אופנועים שעד אז ראיתי רק בתמונות. הרוב למכירה, חלק לטיפול מלקוחות. בקרוב אצלכם.
הודעה אחרונה מאת danש, -
- 1 תגובות
- 893 צפיות
איך אני בודק אם קיבלתי רשיון יבוא לרכב שלי??? כי אלי לבית לא הגיע כלום
הודעה אחרונה מאת OXBOW, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בפלקון למשל יש שש... (המודעה משנת 1947)
הודעה אחרונה מאת שרייד993, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים. מעתה תוכלו להכנס לתמונות מהמפגשים ומהטיולים, לדווחים ולאירועים הקשורים למפגש השרון, גם בפייסבוק, בכתובת הבאה: http://www.facebook.com/Mercedes159#!/Mercedes159?v=wall זה לא אומר שאנחנו עוזבים את הקארס פורום, כלל לא! רק קצת מתחדשים ומשתדרגים... נמשיך להעלות תמונות, חוויות ודיווחים בפורום, אך יהיה לנו גם את הקיר שלנו בפייס' כולכם מוזמנים לטעת רגלכם בחברתנו, בעמוד הפייסבוק של מפגש השרון. להתראות, אבי.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 844 צפיות
שרשור על מקום המצאה של סברה נמחק, לבקשת בעל הרכב. (לידיעת אלו שהגיבו בו ותמהים לאן נעלם). להבא, דיווח כזה יהיה רק בשרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=347712 וגם אז, כמובן שיימחק אם בעל הרכב יבקש זאת.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 944 צפיות
היה אפשר לצייר סתם איזה הייאס או דוקאטו... אבל לא.
הודעה אחרונה מאת gluk,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
