רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם! במידה ורוצים להוציא רישיון על קטנוע אספנות (ספרינט 150),איזה רישיון עליי להוציא? הבנתי שעל פי התקנה החדשה יש עניין של כוחות סוס,אך על פי הרישיונות של הספרינט לא מופיע מספר כוחות סוס. רישיון מעל 5 שנים . תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בשבת 23 לאוקטובר נפתחה תערוכה: "בשירות הוד מלכותו" , סיפורה של חיפה המנדטורית 1947-1918", ומאפשרת להתוודע לפניה המשתנות של העיר בתקופה המנדטורית. המוריסים העתיקים התואמים את השנים המתוארים בתערוכה הוצגו בפתיחה להתפעלותם של האורחים הרבים שנכחו . הרי התמונות לפניכם . דרור .
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 8 אלף צפיות
נראה לי רעיון נחמד ומאד שימושי לרכבי אספנות http://cars.walla.co.il/?w=/4702/1272581 יוסי דניאל
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
איזה יופי.. פשוט מדהים http://vimeo.com/8341950 תהנו. מישהו יודע מאיזה שנה זה בערך ?
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מי מרים את הכפפה http://www.mi6.co.uk/sections/articles/collecting_db5_auction_2010.php3?t=&s=&id=02577
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אחרי 10 שנים של בצורת ו30 שנה על הכביש סוף סוף אני גאה להתחיל לשפץ את האוטו שלי שעמד 10 שנים בלי לזוז! אוטוביאנקי שנת 79 אם אני לא טועה אני צריך לבדוק סוף החודש היא אספנות והגיע זמן להשקיע! קצת תמונות של האוטו יהיו ב9 וחצי בערב תודה רבה@
הודעה אחרונה מאת suzuki_98, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 918 צפיות
לחברי סניף חיפה והצפון שלום רב, מצורף פרסום פסטיבל מסורת ומורשת בעספיא, בסוף השבוע הקרוב, לעיונכם. אנו מתכננים להשתתף בפסטיבל (ללא תצוגת רכבים), במסגרת מרקם היחסים שהתפתח בהמשך לאירוח באוגוסט השנה. התוכנית בשלבי גיבוש ותאום עם מארגני הפסטיבל. בהתאם לתחזית מזג האוויר יפורסמו הפרטים ביום חמישי השבוע. חברי מועדון החמש, המעוניינים להצטרף לפעילות זו בסניף הצפוני, מוזמנים לשלוח הודעה בדא"ל אל:- [email protected] או [email protected] נשמח להשתתפות כל חברי סניף חיפה הצפון, הותיקים והחדשים כאחד. נשמח להצטרפות חברי מועדון החמש לפעילות זו בסניף (פסטיבל +++). בברכה ולהתראות, עדי ואמוץ
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
מאספן לאספ סוף העם היושב בציון חזר לכאן אחרי 2000 שנות גלות. בתקופת 2000 השנים הללו , נצרב ב DNA כי השלטון הוא זר ויש לתחמן אותו. מאז ששבנו לכאן ה DNA עדיין קיים, וטרם הפנמנו כי השלטון כרגע הוא לא זר. גם אלה שבשלטון נושאים את אותו ה DNA. לכן קיים משחק של חתול ועכבר בין האזרחים לבין השלטון. אביא מספר דוגמאות לכך מתחום הרכב שקרוב לליבנו. דוגמה ראשונה אלקמינו יבוא הרכב הזה לישראל נעשה על רקע הפער העצום בין המיסוי על רכב פרטי ומסחרי באותה תקופה. והנה במקום 2X מיסים שילמו רק X אחד. והרכב אימפלה מלפנים ומנוע בריא + משטח העמסה אדיר מאחור. הצלחה. אך מר ישראל ישראלי , הופך אותו לרכב פרטי / מסחרי על ידי הוספת ספסל מאחור. ברגע שהדבר הפך…
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מכיוון שאני עוסק בתחום המירוצים (למי שלא יודע), חזרתי עכשיו מסיור מקצועי לקראת הערכות העולם למירוצי מכוניות חשמליות. היתה לי הזכות להכיר ישיש בן 90 (חד במלוא רמ"ח אבריו) מומחה ותיק בתחום הנדסת רכבי מירוץ עתיקים שסיפר לי שבשנות ה20 של המאה הקודמת ייצרו באילינוי מכוניות מונעות חשמל ביצור סדרתי. יש מישהו מהחברים שיכול ל"האיר" את עיניי בנושא? תודה דני לוי
הודעה אחרונה מאת danש, -
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני משפץ צמת חשמל באופנוע וזקוק לשרוול פלסטיק (נראה לי PVC) זה לא בידוד מתכווץ וגם לא צינור שרשורי. האם מישהו יודע היכן ניתן למצוא? תודה ערן
הודעה אחרונה מאת guyrc1, -
איזטה בין משאיות, וBSA תלת מרוץ
הודעה אחרונה מאת שוקה, -
- 5 תגובות
- 991 צפיות
שלום לכולם, האם מישהו יכול להגיד לי - מהם הנתונים (יצרן/אמפר/מתח) של האלטרנטור המקורי שמותקן במרצדס W123 ? מדובר על מנוע M102. כרגע מותקן אצלי אלטרנטור תקין, אך לא מקורי, שמוציא [ע"פ בדיקה] ,70Am והבעיה איתו היא שהפולי שלו לא "מיושר" בקו אחד עם הפולי של המאוורר כך שהרצועה מקבלת "זווית".. זה די מעצבן ( ) אותי ואני רוצה להתקין אלטרנטור מקורי. תודה אורן
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לפני שבוע שפצתי את האלטנטור כי היה פחות מ 10 בטעינה אחרי השיפוץ היה 14 ביום שלישי בעתי להדליק את הרכב והרכב לא נדלק נתתי חשמאל מרכב אחר ונדלק הרכב כשאני מדליק את הארות ברכב יורד המטח חשמאל בלוח שעונים נותן גז הוא עולה בחזרה יש י"ח שאני יעלה תמונה בלילה של קופסה של המיצב הזרם של הרכב האם זה הלך? או משהו יכול לתת רעיון ואני יבדוק הרכב מקורי אין תספות חשמאל ברכב או פנסים תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום ניגשתי לטסט עם ה VW בסוף הטסט אמרי לי הבוחן אתה צריך שינוי מבנה שאלתי על מה ? והוא ענה על חלון בגג אמרתי שזה מקורי הוא ענה לא משנה מקורי או לא יש חלון בגג זה צריך להיות מצוין ברישיון הרכב ושלח אותי לעמדה 1
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכם ! יש לי אפשרות לקנות רנו 21 GTX במצב מצויין יד ראשונה שמורה מאוד שעומדת עם רישיונות מופקדים וצריכה טיפולים קטנים, מישהו יכול לתת לי קצת רקע על האוטו ממה להיזהר מה לבדוק וזמינות חלפים איזה חלקים זהים מדגמים אחרים ? וגם כמה כדאי לשלם עליה במידה והכל תקין , והאם כדאי לשמור אותה מבחינת ערך עתידי לאספנות ? בתודה מראש . אומנם לא אספנות אך מיוחדת במינה , אם זה לא המקום לפרסם מודעה זאת אבקש להעבירה או שאני יעביר אותה אם תגידו לי לאן .
הודעה אחרונה מאת mercedes - 300d, -
איתותי צד בגולף CABRIO 1 2
מאת Guest RAFIZ- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ובכן.. מעשה שהיה כך היה.. השבוע נסעתי כדי להעביר את גולף שלי טסט. נכנסתי למסלול והחלו הבדיקות החודרניות. ברקסים תקינים,הגה תקין,לוחית מספר קידמית - להחליף, אורות תקינים, גומיה על הפדל של הברקס- צודק חסר..נשלים, CO קצת גבוה-נסדר.. בזה חשבתי שסיימתי עד ש... עד ששאל אותי הבוחן למה אין לך איתותי צד.. חשבתי בהתחלה שהוא צוחק עלי. גולף קבריולט משנת 1986 לא הגיעו עם איתותי צד. יש וינקרים מקדימה ומאחור. הסברתי לו שמשנת 88 עם שינוי הפגושים היגיעו גם איתותי צד. זה לא עניין אותו וטען שהרכב אחרי פחחות וצבע וסתמו את החור לאיתות.אמרתי לו שנכון הוא אחרי פחחות אבל לא היה שום איתות צד. זה ככה מקורי מהחברה. שאלתי אותו אם להביא לו תמונות מקטלוגים של הגולף כדי להוכיח.. אבל לא. הוא…
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
פאנטיק ריידר
מאת asaf572- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש קצת פרטים על הכלי התמונות הן של כלי זהה תודה אסף
הודעה אחרונה מאת fantic84, -
- 2 תגובות
- 839 צפיות
צפיה מהנה.
הודעה אחרונה מאת צביקה הג'ינג'י, -
שנה טובה 1948
מאת erezrp-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
גלויה נחמדה שמצאתי האם מישהוא מזהה מה סוגי הרכב תודה
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 24 תגובות
- 14.7 אלף צפיות
אשמח לקבל את התקנה המלאה 281 (א'). גודל, סוג, גובה ספרות וכו'. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת שוקה, -
-
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
במהלך שיפוץ הגולייטה רכשתי גאנטים של אלפא ספידיליין שמידתם 195*60*14 ברישיון רשום לי 185*70*13 לפני שאני ניגש לטסט ונכשל הלכתי לעמדה 1 שבו חיפשו בספר AUTODATA אבל יש להם ספר שמתחיל רק משנת 1985 והבוחן אמר לי להביא אישור מהמוסך המרכזי האם אני יכול למצוא באינטרנט דף שאוכל להדפיס את הדף הרלוונטי לגבי הרכב שלי אלפא גולייטה 1978
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
שלום לכולם, אני ואבי חושבים כבר המון זמן לקנות אלפא רומיאו מהדגמים הישנים עם הצליל הממכר, אבא שלי חובב אלפא מושבע וכל מכוניותיו בעבר היו אלפות וגם היום ברשותו 159 פרימיום. אנו רוצים לקנות אלפא 75 כי זה האוטו שאבא שלי אוהב,מעוניינים בדגם בעל מנוע 2.0,האם קיים להשגה בארץ? למצוא אחת במצב מכני שלא דרוש הרבה מאוד השקעה? האם יש העדפות מבחינה כלשהי לדגם ספציפי של ה 75? אשמח לדעת כל דבר על 75 מהמומחים ואשמח לקבל הצעות לקנייה אם שמעתם או ראיתם או מכירים אחת כזו. בתודה,רביב
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נכון, הוא לא אספנות. אבל מאחר ויש לי מספיק רכבי אספנות וכאן נמצאים התותחים הכי כבדים, אני מרשה לעצמי... אני מנסה למצא מחשב מנוע לטרנספורטר 2.5 בנזין, חופר את כל העולם ולא מוצא. מנסיון עבר אני זוכר שמספרי החלפים של פולקסוואגן הם בלאגן וכאב ראש לא קטן...בקיצור, יש מספר חלק, והוא לא מופיע בשום מקום שחיפשתי. השאלה היא האם מישהו מתותחי ה vag מכיר אתר שמפרט בצורה סבירה ושפויה את מספרי החלק של מחשבי המנוע האלה, האם יש מספרים מקבילים בבוש, סימנס, פולקסוואגן וכו (או בקיצור, האם יש מספרים אחרים שתחתם אפשר לחפש) והאם מחשב אחר שמתאים לאותו מנוע באותן שנים אבל עם מספר חלק אחר יכול להתאים. ואם מישהו ממש רוצה להיות סופר נחמד ולעזור אז מספר החלק הוא 023997022....והוא פשוט…
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4 אלף צפיות
כמה שווה היום פיזו 104 שמורה? שנת 77
הודעה אחרונה מאת רינו, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 70 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
הודעה מקדימה על האירוע הגדול מכולם בהרשי והאירוע הקטן יותר בקרלייל, שניהם באותו זמן וכמעט באותו מקום. מועדים האירוע בהרשי יתקיים בימים 6 - 9 אוקטובר הנה הקישור לאירוע: http://hersheyaaca.org/fallmeet.html האירוע בקרלייל יתקיים שבוע קודם, בימים 29 ספטמבר - 3 אוקטובר. הנה הקישור לאירוע: http://www.carlisleevents.com/ce/events/fall-carlisle/index.asp סוכות וחול המועד סוכות הם בימים 22 - 30 ספטמבר. מה יש שם? האירועים כוללים שוקעתיק ענק ומאורגן של חלפים חדשים ומשומשים, ספרות, דגמים ומה לא... (כולל קטלוג לפיו תוכלו להגיע לספק החלקים הרלוונטי ביעילות), מגרש למכירת כלי רכב ואתר מכירה פומבית עם כל ההצגה שנלווית אליו. בהרשי, ביום האחרון מתקיימת גם …
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
השבת שחלפה בורכה במזג אוויר המתאים לקיום טיול ופיקניק . ואכן מפגש השפלה ניצל תנאים נוחים אלו ויצא בהרכב מלא לטייל בהרי ירושלים ובסיום הטיול ערכנו פיקניק משפחות לרווחת החברים. את החוויות, יעלה בשפתו העשירה והציורית האחראי למפגש - קובי מאחר והציבור מבקש/דורש ,כל העת, תמונות - הרי הן בהמשך : -
הודעה אחרונה מאת יאיר לוסטיג, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
זה לא בגלל שמקום המפגש שלנו לא טוב. בשישי הקרוב הוזמן מפגש השפלה של מועדון החמש למרכז המבקרים של חברת "בטר פלייס" שבפי גלילות. בתכנית - הדרכה והסבר ונסיעת מבחן במכונית החשמלית המדוברת. מכסת המקומות שהוקצתה לנו מלאה בחברים ולצערי יש עוד ממתינים. אחרי הסיור אנחנו מתכננים ארוחת צהריים משותפת באזור ובהתחשב בזמנים, יתכן גם שנפקוד את נקודת המפגש שלנו בנס ציונה. הודעה על מיקום ושם המסעדה אמסור ברגע שימצא מקום מתאים עם חנייה קרובה ופנוייה. למעוניינים להצטרף למסעדה - הנייד שלי 054-6785688 קובי מבטיח להעביר רשמים ולבדוק אם אפשר להעביר עוד קבוצות שבוע טוב - קובי
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
ארוחת בוקר - ביערות הכרמל יום שבת 23-10-2010 באופן ספונטני, מתארגנים כמה מחברי מפגשישיצפון לארוחת בוקר ביערות הכרמל שנערוך עם רכבי האספנות , ניפגשים בשעה 09:00 בצומת יגור לכיוון קיבוץ יגור (עם הפנים לכיוון ההר) , ונצא בשיירה לכיוון יערות הכרמל, דרך הכביש המפותל שעולה לעוספיא יהיו שקשוקות !
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 667 צפיות
לרשום את הטייטל על שמי או על שם דוד שלי שגר בברוקלין???? לרשום את bill of sale על שמי או גם על שמו????
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
חברי מועדון ה5 , ואספנים יקרים שלום שאלה קטנה ממני אליכם, האם מישהו יודע מה סוג המרצדס משנות ה40 , עלייה היטלר היה מתנייד? לאחרונה הייתי במוסך לתיקון בלמים , והמוסכניק הראה לי את הרכב הזה בתמונה , הוא אספן של דגמים ישנים מניטורים, מאות מכוניות קטנטנות ומדוייקות, בעיקר משנות ה40-60. הוא אומר שזהו דגם נדיר , ולאחר שסיפרתי לו שאני עובר לגור בלונדון תקופה , הוא אמר שיהיה מוכן לשלם הרבה כסף כדי לקבל אחת כזו, ואני אשמח גם להביא לו. מישהו יכול לכוון אותי לשם הדגם? אני זוכר שזה קבריולט. (הוא אמר לי אבל לא התרכזתי בשם המדויק) אשמח לתגובות. תודה!
הודעה אחרונה מאת מה רע בשביט?,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 181 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- BoazB11
- David32
- itzik123
- דובצע
- glansfor20vt
- עוזי ל
- Tom78
- נעם101
- GTאי
- פולו,גולף
- hans
- amosbmw
- Accent Coupe
- איציק נ.
- urich
- דניאל1983
- Be roo
- גולדן191
- Moshe c
- lanosforce
- MIHAEL
- Pavlik
- ArikB
- kagan217
- Haim_gds
- Itzik-b
- efraimc
- hgilad123
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- eladts
- שלמה.נ.
- סולל הדרך
- פריג'י
- malcishua
- yossiaviel
- flytomars
- zaf
- Supertigre
- ברווז
- GOLF
- rolling_stony
- EliC25
- yahaga
- לירון .ה.
- Matan1515
