רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 776 צפיות
שלום חברים, אשמח להעזר בנסיונכם - האם לצורך ייבוא של פגושים משומשים (קדמי ואחורי) של רכב אספנות אדרש להציג אישור של היבואן המקומי להתאמת החלק לדגם שבבעלותי? האם יש קריטריונים ברורים באילו מקרים אישור כזה נדרש? אודה לתשובה דחופה ! ירון
הודעה אחרונה מאת yami, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 4 אלף צפיות
בשבת הקרובה, 9/10/2010, חברי מועדון החמש סניף חיפה והצפון חוגגים שבת, בתצוגת רכבי אספנות, בבריכה בגבעת אלה. החברים החדשים שנקלטו במועדון ובסניף במסגרת "מבצע 25" מוזמנים להצטרף. מפגש חברים ומשפחות על הדשא, רחצה בבריכה, מגלשת מים לילדים, קפה ומאפה, מוזיקת רקע שנות ה-50 וה-60. המלצות ו/או התארגנות חברים ומשפחות בנושא הקולינארי, ניתן לפנות לחברת המועדון עידית בטל 054-4440659. נסיעה בשיירה:- יציאה בשעה 09:00 מצומת יגור לכיוון צומת העמקים. מסלול הנסיעה:- מצומת יגור דרך טבעון, רמת ישי, בצומת נהלל פניה שמאלה ובהמשך ימינה לכביש הגישה ליישוב- סה"כ 24 ק"מ. חניית רכבי אספנות:- חנייה מסודרת בכניסה למתחם הבריכה, כולל שמירה וקב"ט היישוב. הרשמה:- החברים מתבקשים להודיע לעדי או אמ…
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
- 3 תגובות
- 882 צפיות
בשיחה עם ידידי ג'וזף ניפס, הוא שלח לי קישור לטיול שנתי של מועדון סברה\סייבר הטיול נערך באנגליה בין 4 בספטמבר עד ה14 בספטמבר. והנה הקישור\תמונות השנה השתתפו 15 חברים , חלק בחרו להישאר בבלגיה קישור מספרי רכב גלויים באישור בעל התמונות
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
היום התפרסמה כתבה בידיעות אחרונות... עכשיו לך תוכיח, שאין לך בכלל אחות... אין מה להוסיף...
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
למי שלא מעודכן,לפני כשלושה שבועות,אוהד,חבר הסניף החיפאי של מועדון החיפושית נפצע אנושות בתאונת עבודה . אתמול נמסר לנו שאוהד מת מוות מוחי,ומותו הסופי הוא עיניין של שעות ספורות. היום בערב קיבלנו את ההודעה הסופית שמחר נתכנס ללויה של חבר מועדון . אני מצטט כאן את הודעתו של ג'ורג', חבר הסניף החיפאי : הלוויה תחל בשעה 15:00 בבית הקברות האזרחי "גן עדן" שבקיבוץ עין כרמל. החברים הצפוניים יפגשו במסעדת מקסים (בכניסה הדרומית של חיפה) ומשם נסע בשעה 14:00 לבית הוריו בעתלית. מעתלית נצא בשעה 14:30 בשיירה עם המשפחה לכוון בית הקברות. לחברים מהמרכז והדרום מומלץ להמתין בתחנת הדלק "סונול" שנמצאת בכניסה לעתלית (נכנסים מכביש החוף לעתלית ומייד מבחינים בתחנת הדלק) ולהצטרף לשיירה…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
צולם בברלין בשבוע האחרון... תהנו. ה-BMW בעיני מדהימה, אבל זה עניין של טעם, כמובן.
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 761 צפיות
הרכב תקין ועבר טסט לפני כשמונה חודשים (טסט כל חצי שנה). לפני כמה חודשים העמדתי אותו והתחלתי לשפץ . הרכב פורק לכזה מצב שאי אפשר לנייד אותו כרגע לטסט. האם כשארצה לעשות טסט , אצרך לעבור כל מיני מכוני תקנים או שאפשר פשוט לגשת למכון טסטים רגיל ? בנתיים קיבלתי מכתב ממשרד הרישוי עם תזכורת לכך שלא חידשתי. תודה.
הודעה אחרונה מאת ADRIANFARINA, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 812 צפיות
היי, יש לי המון ניסיון מול EBAY אולם נתקלתי בבעיה שטרם נתקלתי בה , אשמח לקבל את עזרתכם .. זכיתי במכרז 1300$ על פריט מסוים וזאת לאחר שבדקתי כי למוכר יש פידבק גבוה והרבה פעילות , כתוב שאני צריך לשלם תוך 48 שעות בעזרת PAY-PAL אבל המוכרת לא עונה למיילים שלי . האם לשלם את הסכום לקראת תום מועד 48 השעות למרות שלא קיבלתי מענה למיילים שלי ? מכיון שמדובר על סכום גבוה אני מאוד מאוד זהיר לפני אישור התשלום. האם התשלום דרך PAY-PAL מבטח אותי ב 100% נגד עקיצה ? האם צריך לשלם תוספת כסף ל PAY-PAL על מנת לקבל ביטוח לכסף שאני מעביר שאקבל את המוצר כמובטח ? תודה .
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אני מנסה למלא טופס בקשה לרשיון יבוא לאופנוע אספנות בנפח 850CC, יש סעיף חובה של "פרט מכס". מה מספר פרט מכס לאופנוע? ככל שאני מבין מדובר במספר של 9 ספרות שמתחיל ב 8711 תודה דן
הודעה אחרונה מאת danש, -
- 3 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מתכנן לבקר בסוף השנה בברלין - המלצות למוזאוני רכב (בעיקר רכבי אספנות) בעיר או בסביבה הקרובה מאד, אתרים/תצוגות שנתגלו באקראי ויש כתובות / גלריות לרכבי אספנות - בקיצור כל מידע על מקום שבו יש תצוגה מעניינת של רכבי אספנות - תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
- 3 תגובות
- 873 צפיות
שלום! לא בטוח שזה הפורום המתאים אבל אולי בכל זאת תוכלו לעזור לי. יש לי חבר בריטי שמתגורר כאן ויש לו תעודת תושב ארעי. יש ברשותו אופנוע מסוג Honda VFR משנת 2003 בעל לוחיות בריטיות. האם ניתן לגייר את האופנוע על מנת לקבל לוחיות זיהוי ישראליות? פשוט כיום האפשרות היחידה שלו לשמור על האופנוע כאן היא להוציא ולהכניס את האופנוע לארץ כל כמה חודשים וזה יקר ומייגע... תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת mabootoo, -
- 0 תגובות
- 657 צפיות
שלום חשבתי שהבלוג הבא יעניין כמה ממכם. לדעתי כמעט כל פוסט מצליח לרתק: http://thechicaneblog.com תהנו אלעד
הודעה אחרונה מאת elads, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 783 צפיות
שלום לכולם זהו ג'אווה משנת 56-57. האם מישהוא מכיר את הדגם? האם יש חלקים בארץ? תודה אסף.
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רכבי הוותיק מיושן - כבר בן 20 שנה. בטסט הראשון - סביב מרץ נדרשתי לאישור בלמים ואישור רכב מיושן האם בטסט השני - כעת, חצי שנה מאוחר יותר, אני צריך שוב את האישורים האלה? אותם אישורים? אישורים חדשים?
הודעה אחרונה מאת dny, -
-
- 10 עוקבים
- 70 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום לכולם, לשמחתי הרבה, מתוך מאות מכוניות מכל קטגוריה ה"מציעות" את עצמן לתחרות המכונית הקלאסית לשנת 2010 בבריטניה, מטעם המגזינים ClassicCars, Practical Classics ו- Classic Cars Weekly המופצים בתפוצה עולמית ומקורם בבריטניה, נבחרה הספורט פרינץ שלי לשלב הפיינליסטיות - אחת מתוך כל ה-10 קטגוריה!!! ציטוט מהאתר: For the past few months, readers of Britain’s biggest and best classic car magazines – Classic Cars, Practical Classics and Classic Car Weekly – have been sending in photos of their vehicles, all of them with their own distinct identity and fascinating stories to tell. A panel of experts have whittled those hundreds of entries into a short…
הודעה אחרונה מאת Avinusha, -
- 28 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
לכל מי שלא נכנס לשרשור של רנו 4 , אנחנו נפגשים ביום שישי הקרוב ביער המגינים ליד הנורד , אורחים עם כל סוגי הרכבים האחרים - מוזמנים ! עדיפות לצרפתיות !!!!!
הודעה אחרונה מאת guyrc1, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אני מזהיר מראש התמונות קשות
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת yonico, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
להלן נתונים ממשרד התחבורה על מספר רכבי האספנות על כבישי ישראל. המספרים כוללים כלי רכב עם רישוי בתוקף, ואינם כוללים אופנועים. הנתונים באדיבות יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל. 1921-1940 - 25 (0.5%) 1941-1950 - 104 (2%) 1951-1960 - 264 (5%) 1961-1970 - 1,158 (23%) 1971-1980 - 3,429 (69%) סך הכל: 4,980 כלי רכב, כולל כמובן מייבוא. מעודכן למאי 2010. בברכה, רון פז דובר מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת SHMIL M, -
-
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
Bertone Jaguar Pirana Only 1 Made An eBay member wants to show you this item Hi, I saw this item on eBay and thought you might be interested. Other Makes Current price: $150,000.00 End time: Oct-11-10 11:08:13 PDT Add to watch list | See similar items Check out this item
הודעה אחרונה מאת shorer1, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום רב! הבנתי שאני זקוק לאישור מוסך מורשה לפני שאני מייבא חלקים מסויימים, לצורך העיניין במקרה שלי - ציריות. רציתי רק לחדד לעצמי את הנקודה - אישור ממוסך רגיל לא תופס? כלומר אם הרכב אמריקאי אז רק אישור ממוסכי UMI? שאלה נוספת, האם מוסך מורשה "רשאי" לסרב לתת אישור שכזה..? או שזהו נוהל של מה בכך?
הודעה אחרונה מאת shmuel halperin, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני רוצה להגיע לתוצאה דומה לזאת, שרק המנוע נימצא שם בלי כל מיני אביזרים מיותרים והכל נקי ונוצץ. אני רוצה לעשות את זה לבד בלי לפרק את המנוע ושיצא עד כמה שיותר קרוב למה שאתם רואים בתמונה. כבר פירקתי את המזגן ועוד כל מיני אביזרים מיותרים ונישאר פחות או יותר רק רדיאטור ומנוע. באיזה חומרים להשתמש כדי לצבוע ושיצא גם מקצועי והאם שיפשוף עם נייר זכוכית לא יוריד שכבות שמגנות מפני חלודה? ואם כן במה להשתמש שלא תופיע לי חלודה אחרי הצביעה? אודה על כל עזרה.
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 2 תגובות
- 996 צפיות
בשבוע שעבר ביקרו במפגש מועדון החמש בירושלים כתבת וצלם של המקומון הירושלמי ידיעות ירושלים, היום פורסמו התמונות בעיתון תחת הטור: בשכונה - הילה רגב מסמנת.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 1 תגובות
- 771 צפיות
שישי מָטָר הבטחתי לחברים, גשם זלעפות - ישרתי קו עם החזאי. נאדה, אפילו בני ל. הוציא את הבונבונייה שלו מהחנייה, יצאתי פארש. כל אלו שלא האמינו לחזאי או לי הקיפו את השולחן הארוך, יש הוכחות. חסרו לנו הג'יפאים, ונציגינו בהרשי ווטראמה, מחכים לשמוע חוויות. בעוד שבועיים יתכנס מפגש שפלה ב"מקום טוב יותר"... שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכם, ברשותי פיג'ו 403 טנדר, והדריישאפט שלו נשבר בקצה שמתחבר לביצת הבקאקס, חשבתי על לרתח לו ראש חדש במקום הראש השבור, כלומר מ-2 דריישאפטים הרוסים לעשות אחד תקין, אבל אין לי את הכלים ליצור איזון מושלם ואני חשוב שהדריישאפט ירקוד לי ימינה שמאלה בסיבובים, אפילו איטיים. אני מחפש פיתרון, אם למישהו יש דריישאפט, או שיש למישהו מושג על מקום לייצור דריישאפטים, הרכב יקר לליבי ואני לא רוצה לזרוק אותו, אני מוכן לקנות רכב אחר רק בשביל החלקים, אשמח לעזרתם... תודה רבה לכם ויום טוב
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחר, יום שישי 08/10/2010, יערך מפגש ג'יפים ארצי ביער בן שמן, בשעה 12:00. פרטים נוספים באתר "ג'יפולוג". כמובן שג'יפים אספנות לסוגיהם מוזמנים ובכבוד. השועל יתפוס את מקומו...
הודעה אחרונה מאת baer, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם באחרונה ניכנס לי ג'וק לראש: אבא שלי כל הזמן מספר לי על ה D200 שהיתה לו בצבא וכמה אהבתי לנסוע איתו ברכב. אז אני רוצה למצא אחת ולהפתיע את אבא שלי .... אני יודע שזה D200 משנות ה70 סביר להניח 74-75 למישהו יש מידע על הדגם שהצבא השתמש? איפה מתחילים ?
הודעה אחרונה מאת barki53, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למרות תחזית מזג האויר והחושך המוקדם הגיעו מספר לא בוטל של רכבים למפגש. תחליה האדומים אחרכ כך הכחולים
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
חבר יקר (ובכיר) הזמין עבורי דבר אספנות מה-אי ביי המוכר טוען כי מסר את הפריט ב- 07,09,10 הדואר בארה"ב אומר את הדבר הבא: Label/Receipt Number: LC72 2454 016U S Class: Priority Mail International Parcels Service(s): International Letter Status: Processed through Sort Facility Your item was processed through and left our KENT, WA 98032 facility on September 07, 2010. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. Processed through Sort Facility, September 07, 2010, 11:36 pm, KENT, WA 98032Acceptance, September 07, 2010, 4:12 pm, SEATTLE, WA 98107 …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://cgi.ebay.de/simson-duo-4-1-/180569922128?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item2a0ace5a50 יש עוד 8 שנים אבל זה יכול להיות מענין . יש מצב שיתנו להביא כזה קטנוע?
הודעה אחרונה מאת RENAULT 5,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 181 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- BoazB11
- David32
- itzik123
- דובצע
- glansfor20vt
- עוזי ל
- Tom78
- נעם101
- GTאי
- פולו,גולף
- hans
- amosbmw
- Accent Coupe
- איציק נ.
- urich
- דניאל1983
- Be roo
- גולדן191
- Moshe c
- lanosforce
- MIHAEL
- Pavlik
- ArikB
- kagan217
- Haim_gds
- Itzik-b
- efraimc
- hgilad123
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- eladts
- שלמה.נ.
- סולל הדרך
- פריג'י
- malcishua
- yossiaviel
- flytomars
- zaf
- Supertigre
- ברווז
- GOLF
- rolling_stony
- EliC25
- yahaga
- לירון .ה.
- Matan1515
