Jump to content

shmuel halperin

  • הודעות

    50
  • כאן מאז:

הנקודות של shmuel halperin

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אם יש לך וסת מקורי תצטרך להחליף רק מצבר ונורות ,הדינמו יעשה את העבודה,במידה והוסת מודרני בדוק אם הוא 6 או 12 וולט
  2. B40 שנת 64
  3. shmuel halperin

    שמן ל bsa

    מאחר ובקרנק יש מיסב מחטים עדיף שמן 40.
  4. מתי יצא לאור הספר ?
  5. לא מדויק מכפתיים הוא השם.מלקחת היא פינצטה.
  6. כתיבה,תאור ושפוץ שתענוג לעקב אחריהם.אנא המשך
  7. מה שצריך זה שעון עם מנגנון Pre damped בכל מקרה עדיף מכשיר כספית
  8. מנסיון שלי עם שעוני ואקום,אם יש בכלל קריאה המחט לא יציבה,רוטטת,וקשה לכוון.עמוד הכספית יציב וניתן לכוון לדיוק מקסימלי.
  9. יש לי מכשיר כזה מוכן להשאיל רק צריך לבדוק קודם אם תקין.העקרון שמכונים נכון כל הקרבורטורים(שנים שלושה או ארבעה)גובה עמודי הכספית זהה .
  10. איזה חומר ממולץ לצפוי פנימי של מיכל דלק לאופנוע שהחליד.איפוא ניתן להשיג .
  11. לדעתי מומלץ מטף גז.(הלון וכו.)לנקות את השטח אחרי שימוש במטף אבקה זה סיפור .
  12. כנראה לאופנוע בריטי.יש לוילף וולף,ביקר ואופנועית
  13. מיסב ליניארי ניתן להשיג בצלנוב
  14. למכירה לbsa חישוק wm2-19x40 קרבורטור מונובלוק 376 צנור אגזוז דוד אגזוז מסגרת לפנס קדמי צנור לבולם קדמי קפיצים לבולם קדמי. 052-2511699
  15. ממש לא פופניט ,אלא ניט עם קנה מסולסל .מכניסים בדפיקה וקונים אצל ספקי ברגים.
×
×
  • תוכן חדש...