רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
ברשותי רכב אספנות החונה מול ביתי על שביל עפר. תוך כדי ביצוע תקוני צבע (הורדת חלודה ) קבלתי קנס על השלחת פסולת ברשות הרבים (גרוטאה) בקנס אף צוין שמדובר ברכב אספנות. ואמנם הרכב הנו כאמור רכב אספנות ולראיה ברשותי קבלות על חלקיםשנקנו כמו מצבר וצבע נגד חלודה. וליום המשפט אגיע עם טסט וביטוח. איך אני יכול עוד להתגונן נגד המישפט תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת itzhakw, -
שבי נובה 1 2
מאת איתמר שורקי- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
בשעה טובה השבי נובה 66(chavy 2) נפטרה ממני. ביום ראשון בלילה היא עשתה את דרכה לביתה החדש בצפון הארץ (ממש צפונה עלתה בקלילות את העליות התלולות של רמת הגולן והגיעה אל יעדה נהוגה בידי הבעלים החדש . אמנם הוא עדיין לא חבר מועדון אך עובדים על זה "טובי המוחות ". מקום החניה הריק יתפס בקרוב ע"י רכב אחר
הודעה אחרונה מאת איתמר שורקי, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברשותי רכב פלימוט ראד ראנר סטליסר. הרכב במצב טוב, אך דרושים מספר תיקונים כגון: מערכת חשמל חדשה, מיכל דלק חדש, תיקוני פחחות וניקלים, והחלפת ריפודים. סיימתי שיפוץ גיר, חסר לי אטם ראש למנוע-חלק עליון.
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קבוצת אלפא רומאו קלאסיק יוצאת לטייל בשבת הקרובה. נפגשים בחנייה מאחורי צומת רופין יחד עם מפגש מועדון החמש בשעה 10:00, בסביבות 11:00 נצא צפונה לכיוון יערות הכרמל, בית אורן. לאחר עצירת קפה נעלה לעוספיא ומשם לכיוון דליאת אל כרמל לארוחת צהריים במסעדה. הטיול פתוח לכל בעלי מכוניות מסוג אלפא רומאו עד שנת 1994 כולל.. קישור לעמוד הטיול בפייס בוק כאן ל'
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 909 צפיות
מעיון קצר שפורום עולה כי סוף השבוע הזה מלא פעילולת מוטורית. ברופין יהיה מיפגש תחילת החדש טיול של טנדרים טיול של ג'יפים "ותיקים" למידבר יהודה טיול של אלפות.. החיים טובים. אשרינו שבורכנו. אריה
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הווספה gl שלי הגיעה לקצה... קיבלתי אותה לפני כ 8 שנים, עשיתי לה החייאה קלה ונסעתי עד היום, לא האמנתי שהיא תמשוך עד לכאן...והיא יכלה גם להמשיך אבל באמת הגיע הזמן לתת לה את השיפוץ שמגיע לה בצורה הטובה ביותר. במשך הזמן הגיעה אלי גם 200 ראלי שנמצאת אחרי פירוק יסודי וניקוי חול. החלטתי לעשות פרויקט כפול, ולשפץ את שתיהן ביחד. דבר ראשון, עוד לפני שפירקתי את המנועים לראות מה שקורה שם, לצמות החשמל שלהן יש רק מקום אחד: בפח. ראיתי באי ביי הרבה צמות חשמל שלמות אבל רובן מהודו תאילנד וטייואן ובהן אני מפחד לגעת. אני צודק? מה עדיף, לייצר צמה כאן או להזמין אחת חדשה? מישהו מכיר מקור להזמנת צמות חשמל איכותיות? וחוץ מזה, שיפורים... לא מכיר, לא ניסיתי, לא יודע …
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי וולוו 144 שעדיין לא הוחלט איזה רדיו להרכיב. הסבר בתמונה,לדעתי נחמד ונדיר .
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
ובכן,מעניין לשמוע דעת החובבים,מה תעדיפו, לשקם רכב בארץ, או להביא מוכן מחו"ל ?
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי כמה חלקי גומי ופלסטיק שקצת צבע רוסס עליהם בטעות (ספריי אבץ גלוון קר) כיצד ניתן להסיר בלי לפגוע בחלקים? תודה
הודעה אחרונה מאת eran_k, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בשעה לא טובה ולא מוצלחת בזמן הכי לא מתאים הלך המנוע ב504 שלי.(מעשן בכמויות של קטר, מוציא אדי שמן מכל פתח אפשרי, סחיבה חלשה וכו'). מחפש לשמוע רעיונות ועלויות. אובראול-היכן קונים חלפים, מה העלויות? מנוע מפירוק? איפה ניתן למצוא ? מנוע אחר אילו מנועים מתאימים? (505?) בתודה מראש לכל העונים. קלמן
הודעה אחרונה מאת ZEL504, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
TRANSPORT-BAR טרנספורטר ספורט בר, בנקוק , תאילנד
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
http://www.mako.co.il/cars-magazine/used-cars-israel-classic/Article-4175d1cf6f41b21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
היום אחה"צ חגגנו קבלת פנים ללינקולן 1978 השחורה של שרה ואבי ד. מזל טוב אבי ושרה - מכונית יפיפיה, סעו בזהירות ותהנו ממנה יש הרבה שטח לנקות ולשמור שתשאר כך נקיה ומבריקה ולתמונות: ה"אוניה" מגיעה ... חיוכים מאושרים וגאים מתאימה לך שרה
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
הציבו בסוכנות בבנין UMI ( ליד קניון הזהב ) שברולט בל-אייר אדומה משנות ה - 60 שהגיעה מחו"ל ביבוא אישי . גימיק נחמד , אולי מחברת "קרסו" ירצו את להציג הרכב שלי ?
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 11 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם, ניסתי למצוא אזכור בפורום, וגם הפורום של הפורדים בקלאסיקאר לא פעיל כרגע, אז אני פונה לכאן ומקווה לישועה. ברשותי פיאסטה Mk2 מודל 89, אתמול ניגשתי לתחנת דלק עם כרטיס אשראי, שמח וטוב לבב לחגוג את השחרור שלי מצה"ל עם פול טנק. הכנסתי את האקדח והתחלתי למלא, לאחר ליטר וחצי האקדח קפץ. חשבתי שמדובר בטעות אז המשכתי לנסות לאחר 30 שניות אבל הפעם הדלק קפץ החוצה. להלן הפעולות שננקטו: חזרתי הביתה ופירקתי את הדיפון האחורי שמאלי שמחפה על צינור ההובלה למיכל אבל הוא נראה שלם, ושום דבר לא מתחכך בו או מפריע לו. בדקתי אולי הנשם סתום - אבל הצינור שלו נתלש לי לגמרי מהמיכל דלק בכל מקרה - שהצינור יצא החוצה הוא לא היה סתום ולא היה נראה לי משהו מפריע לנשם ב…
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 4 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אני רוצה לשים בקפרי צופר שנראה כמו שבלול, האם חייבים לחבר את הצופר עם ריליי ומתח ישירות מהמצבר ? במידה וחייבים לשים ריליי אז אני לא מעוניין בזה, השאלה הבאה האם מישהו מכיר רכב עם צופר מהדגם הישן שעושה צפירה יפה ובאסית ולא צורמת כמו ברכבים היפנים ? תודה
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
ללא מילים
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 1 תגובות
- 699 צפיות
שבוע טוב לכל חברי הפורום. ברשותי וולוו 244 מודל 83 שרכשתי מזה עתה,כריות הבולמים הקדמיים סדוקות מסביב למיסב של הכרית בולם וממש עושות רושם שעומדות להיקרע,שאלתי היא והתחבטתי בה לא מעט האם שכאשר (מקווה שזה לא יקרה) כרית הבולם תיקרע לחלוטין הבולם עלול "לקפוץ" דרך מכסה המנוע ? לעניות דעתי האישית כרית הבולם היא הגובה של 3 ס"מ ,מישהו התנסה במקרה כזה? דרך אגב אין נקישות או דפיקות מהמתלה הקדמי בכלל בנסיעה בדרך משובשת. תודה לעל העונים ,אלי.
הודעה אחרונה מאת ELI_YAHO, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 859 צפיות
שלום וברכה ברשותי אאודי A-80 משנת 86 אוטומט, שמור יחסית ריפוד וכד' חדש, גם מצבר ועוד.. בגדול אני בקושי משתמש בו וחשבתי לתת אותו לגרוטאות תמורת 3000 שקל או משהו ואז חבר אמר לי לבדוק את הכדאיות לשמור על הרכב 5 שנים בחנייה ולהפוכו לרכב אספנות כי אז מחירו יזנק יש אמת בדבר? כמה עולה להפוך רכב לרכב אספנות? סך הכל הרכב עובד.. אשמח לעצתכם ואם תדעו להעריך כמה הרכב יהיה שווה? איך מעריכים זאת? יש מחירון? תודה ושבוע טוב : )
הודעה אחרונה מאת רינו, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
טוב אז אתמול בעקבות תלונותיה של זקנה משועממת על מפגע סביבתי (הספרינטים שברחוב) הגיע משטרה ונתנה הקצבת זמן לפנות ולסדר וכו', כל הספרינטים הועברו לצד אחד של הרחוב וכוסו (לא מדבר על שלי כמובן). אחת אדומה אחרי תאונה רצינית מאחורה הזזנו בדחיפה, עוד אחת אדומה רקובה מתה הזזנו בהרמה (4 חבר'יה חחח) ואז הגיע העניין למשופצת שכרגע חסרים בה כמה דברים, חשבנו לדחוף אבל אז היה הרצון להניה, הבאתי את שלי (בדיוק 50 מטר של נסיע מרגשת), המצבר משלי הועבר לכחולה ומה? אחרי כמה נסיונות הניע כמו גדולה! (לא הניע כבר שנה וקצת), עברה לצד השני של הרחוב בנסיע (רגע מרגש לכל מי שהיה שם ובט ובטח לבעליה... אני נדהמתי לראות אותה נוסעת... נדפק לי חיוך מפגר של ממש) כיסינו את שלושתן ובבוקר אני …
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש כמה דברים לצורך השיפוץ שאני עושה א קומפרסור לפחות 3 כ"ס אם מיכל 100 ליטר עדיף משומש ב חומר כימי נגד חלודה בכמות גדולה ACID RUST REMOVER ג חומר להסיר צבע בכמות גדולה ד SANDER משייף אוייר מקצועי ה קיט SAND BLASTER ו ליפט מנוע להשכרה ז מקור לקנות חומרים לפחחות כמו נייר זככוכית 5" עגול וBONDO בכמות גדולה ח מקור לקנות FIBERGLASS ישמח אם מישהו עבר את כל החיפושים האלו ויש לו קצת ידע ואפשר לשתף אותי להגיע למקור את האמת שהחומרים לפחחות מוכרים בהום סנטר אבל העלות שמה הוא פי עשר מספק מקצועי תמונות בקרוב על השיפוץ תודה רבה ושנה טובה
הודעה אחרונה מאת אבי דלאל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום. אשמח לדעת מהם המקורות לחלפי הג'יפ הזה, בארץ ובחו"ל, אם קיימים בכלל... תודה.
הודעה אחרונה מאת אבי דלאל, -
-
vw golf mk1 1 2
מאת mb450- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מה דעתכם על גולף דור 1 , מה ההמלצות והחסרונות , הרכב די חמוד , לציין כי לא מצאתי מספיק מידע בחיפוש שערכתי באתר , כמו כן אני מתכוון לדגם החמש דלתות.
הודעה אחרונה מאת mb450, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 885 צפיות
שלום חברים. אני בניו יורק השבוע וכנראה שעד יום שני הבא. אני מחפש רפידות בלם וסט שיפוץ קרבורטור לאופנוע. יש למישהו מושג היכן אפשר לקנות את זה באיזור NY? תודה מראש: בועז.
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- 3 תגובות
- 835 צפיות
מדובר על מדחס 1.5 כ"ס ומיכל 25 ליטר הפיסטולט בעל כוס תחתונה והגיע בסט של אבזרים לאויר (ניפוח צמיגים,מרסס נפט,פיית אויר לניקוי וכו..) לא זוכר כרגע עם איזו דיזה. התכנון הוא לצבוע את הפיאג'ו Si ומן הסתם עוד פרויקטים בעתיד, וכמו כן רהיטים שונים שאני משפץ תודה ערן
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
מחפש שמאי רכב שמתמחה ברכבי אספנות . כדי לקבל הערכת מחיר.
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
עצומה לא יודע אם זה אמיתי או שמועה אבל זה מאוד מקוממם אותי. לא נראה לי שקיימת מדינה עלי אדמות שגובה כסף על דואר שאנחנו מקבלים (שהשולח שילם כבר). לא מספיק הEMS מעצבן אז פה פי שניים! ושם הבלגנו.. אז בואו לפחות ננסה למנוע את זה בצעד הכי קל, לחתום ולהפיץ.
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
שלום לכולם! מישהו סיפר לי שפעם הייתה לדוד שלו (בסוף סוף שנות ה80) רנו 11 מדגם מעניין ביותר! (הוא הראה לי תמונה של הרכב!) הרכב כולל שעונים דיגיטליים!!, חלונות חשמל, רדיו טייפ רדיו בילט אין, הגה כמו של רנו פואגו , גאנטים של פואגו, פנים מפואר יחסית, ואפילו הרכב מדבר בצרפתית!? ועוד כל מיני ג'אטים של שנות ה 80! למישהו יש מושג על איזה דגם מדובר?? האם הגיעו כאלה ביבוא סדיר לארץ? למישהו יש פרטים משהו?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב, מפגש מועדון החמש בירושלים במסעדת קפה 'שמיל במעבדה' / דרך חברון 28, לא יתקיים באופן חד פעמי ביום שישי 29.10 , עקב שיפוצים במקום. בשבוע הבא המפגש יתקיים כרגיל! לבירורים יש לפנות אל רכז המפגש, אילן גורן, בטל' 5272562- 050. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1941-Studebaker-President-4-Door-Suicide-/250717912568?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3a5ff3bdf8
הודעה אחרונה מאת oferbz,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 461 אורחים (הצג רשימה מלאה)
