רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום אני מחפש את החלום כבר לא מעט זמן אם מישהו מכיר מישהו שמכיר.. אשמח
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מברר בשביל אבי שצריך סט לאלפא ג'וליה 69' שלו, את המידה המקורית (165/80/14) אין למצוא, מישהו יודע איזה עוד מידות מותרות לדגם זה ואם רכב כ"כ ישן מופיע באוטודאטה? תודה, ממתין לעזרה.
הודעה אחרונה מאת asi-kr, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לא מצליח למצוא צמיגים מידה 145*15.מישהוא מכיר פיתרון?
הודעה אחרונה מאת asi-kr, -
שלום רב חברים. רציתי לשתף אתכם בחוויה מרגשת, התחדשתי ברכב האספנות הראשון שלי, חלום ילדות צנוע, היא מדהימה, מתוקה, המנוע נשמע מצויין אם כי דרוש יישור קו מאסיבי. הפחחות ברמה מאוד גבוהה, יש לי 700 תמונות של תהליך השיפוץ מהבעלים הקודם (פחח במקצועו). פנים הרכב יעבור בשבועות הקרובים שיפוץ כולל. אשמח לכל עיצה מבעלי האסקורט וכמובן כל חלק שיכול לעזור לי בתהליך (בתשלום כמובן). אני צריך בעיקר את המנוף איתות מצד שמאל להגה (והיחידי בעצם..). ואני זקוק להמלצה חמה לחשמלאי רכב באזור באר שבע, אחד עם חיבה לאספנות יהיה בעדיפות. נראה לי שזהו בעצם, שיהיה לנו יום עצמאות שמח ! אבי. ואיך אפשר בלי תמונה:
הודעה אחרונה מאת angain, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בקשת עזרה בנוגע למקור החלפים שמורכבים על הסוסיתא / רום כרמל נוצר בילבול רב אצל בעלי הסוסיתא לגבי מידע זהות החלפים כגון : הבקקס הוא של ברנדה .ולמעשה הוא של .....? מאחר שיש שעטנז גדול ברכבים האלה ,והרכבים עצמם הם שילוב של כל מיני רכבים שונים ,מחברות שונות ,וישנם חלפים שיוצרו כאן בארץ . אני מבקש בשמי ובשם כל בעלי הסוסיתות /רום כרמלים. 1. מי הם החברות שסיפקו מהם חלקים כגון: שמשות , פנסים,בקליות,ניקלים,חלקי מנוע,היגוי ובלמים, חלקי פרונט,חלקי פנים(קוסמטיקה),מערכות פליטה, חלקי הצתה, גומיות ,וכ"ו. 2.על איזה דגמי רכב (כגון פורד טריומף הילמן וכ"ו) מורכבים חלקים הזהים לסוסיתא/רום כרמל. 3. רוב בעלי הרכבים הנ"ל לא יודעים מה לחפש והיכן לחפש מאחר ולא ידו…
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. ביום שישי 3.12.10 נקיים במפגש השרון בכניסה לגעש הדלקת נרות חנוכה חגיגית. כמובן, בצירוף מזמורי חג ויין לרוב. כולם מוזמנים אבי נוף. פרטים נוספים בהמשך...
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 46 תגובות
- 17.6 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת פורד אסקורט, 1972 FORD ESCORT 1972 שופצה ע"י חבר מועדון החמש שמעון צנציפר , שהצטרף אלינו לאחרונה. התמונה להמחשה בלבד. ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 26.11.10, בשעה 16:45 (שימו לב לשינוי בשעת ההשקות). נאום פתיחה וברכות- יו"ר המועדון , נחום קדמיאל סקירה היסטורית- קובי מילוא. חברים בעלי רכבי פורד מכל הדגמים ומכל שנות הייצור מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לארח חברה לרכב המושק. אחראי אירוע- מתניה הלוי, טל' 0524472256. בברכה, סמדר - מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת r_ofer, -
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
ברשותי רכב מסוג רנו 4 מאחר ואני לא משיג רדיאטור מתאים אני מעוניין לבדוק אפשרות לבניה של אחד כזה שיתאים השאלה אם מישהו מכיר מקום כזה שעושה רדיאטור בהזמנה עדיף באזור המרכז אמרו לי שרדיאטור של דלתה מתאים אולי בכול זאת מישהו פה יודע הכן ניתן להשיג
הודעה אחרונה מאת רינו, -
לארק בדרך לטסט
מאת oferbz- 1 תגובות
- 843 צפיות
חודש תמים הלארק לא נסע נזילה מזנב הגיר לאחר שהוחלף מחזיר שמן אחורי,למפגש הירושלמי שעוד התקיים אז הלכתי ברגל,והלארק חיכתה לחלקים,מחזיר שמן נוסף שהוזמן מהארץ וערכת מצמד שחלקה הוזמנה מחול,וגיר רגיל נוסף שניתן לי במחיר סימלי ממישהו שבכלל לא חבר מועדון ולא נראה לי שהוא יצטרף וחבל למרות שאני מנסה לשכנע אותו כן להצטרף .החלקים הוזמנו חלקם מחול כי זכיתי לתשובה תמוה מחבר מועדון כאן שלבטח יידע מי הוא לאחר שיקרא כאןיש חברים ויש את אלו שבאמת התעניינו ועזרו לפחות טלפונית בסבלנות רבה,למדתי במספר שנותיי במועדון כ25 שנה שהתחביב מוטב לעיתים לעסוק בו לבד ולא אעזר בחברים שלא ,תמיד מתגלים ככאלו חברים וחבל,אך מצאתי לי את אלו שעזרו ועל כך תודתי בברכה
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום עברה טסט. לא בקלות כמו ה240 , שצעירה ממנה ב15 שנה, אבל עברה! במכון הטסטים גם פגשנו טרנספורטר מדהימה שגם היא באה לטסט. בתמונה הוויליס במוסך לביקורת לפני הטסט.
הודעה אחרונה מאת nivzadka, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 898 צפיות
שבוע שעבר קניתי אופנוע אספנות אבל אני לא מצליח למצוא חברת ביטוח שתסכים לבטח לי אותו חובה וצד ג'. פניתי לכל החברות ביטוח המוכרות, הפחות ידועות ואפילו לחברה שאני מבטח בה את רכבי האספנות שלי אבל שוב, אף אחת מהן לא מבטחת אופנוע אספנות. החברה היחידה שהסכימה לבטח אבל רק חובה (והם גם חייבים להסכים לבטח) זה חברת הפול. ועכשיו לשאלה שבכותרת, מי כן מבטח אופנועי אספנות חובה וצד ג'? תודה.
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יישר כח ליהודה שבק,
הודעה אחרונה מאת broshm, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מראיינים אותי . ואחר כך תקראו מעריב סופ"ש, כתבו עליי.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברי מועדון סניף חיפה והצפון שלום, ביום שישי ה- 3.12.2010 במפגש השבועי בארומה בנשר, חוגגים הדלקת נרות חנוכה, בחנוכיה גדולה וייחודית. סופגניות, יין, שירה, הרבה מצב רוח, ועוד, להתראות עדי ואמוץ רכזי הסניף הצפוני .....
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יש לי רכב דודג' דארט , מנוע אחרי אוברול שלם , סיים הרצה והכל... פרונט שלם הוחלף + תושבות טיפול + שיפוץ גיר + כל הפילטרים ושמנים של הרכב.. הרכב הוא מנוע 3.7 ליטר 6V והנעה אחורית כמובן... ידוע לי שהרכב מאוד כבד.. אבל עדיין הוא לא סוחב ! השאלה שלי היא אם זה רכב שיוט , במילים אחרות פוזה? או שיכול להיות תקלה שאני לא מכיר... ועוד שאלה בקשר לדלק... עד עכשיו אני מתדלק 95 רגיל... חובה להשים את התוסף אשלגן? עד לא מיזמן כל תידלוק היה עם תוסף ובזמן האחרון לא שמתי...
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
מפגש נשר 26.11.2010 1 2
מאת oldcar- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום על סדר היום היו שני ימי הולדת גם ימי ההולדת וגם המפגש היו הצלחה !
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש לרכוש מכשיר נייד קטן (לא למוסך) למדידת זיהום אוויר. האם מישהו יודע איפה אפשר לרכוש כזה בארץ? ואיך נקרא המכשיר הזה באנגלית? כדי שאוכל לבדוק באי ביי.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, הגיעו לידי שתי ריקשות P2 של חברת PIAGGIO ואין לי ניצוץ בפלאג באף אחת מהן.. אחרי כל מני בדיקות הגעתי למסקנה שכנראה הקויל הוא מה שעושה את הבעיה (ניסיתי את שניהם...) אז רציתי לדעת איפה אני יכול להשיג קויל מתאים. תודה!
הודעה אחרונה מאת רינו, -
שלום לכולם מועדון הfuelslut שינה את שמו ונקרא היום 8 V. כן עבר המועדון מהפך בהנהלה ובמהות. נשמח לשתף פעולה עם כל מועדוני הרכב. http://v-8.co.il/ בתודה גיורא
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
מועמדות לתחרות הגביע הנודד 2010 ע"ש שאול גלאי ז"ל- עד 16.11.10! בחסות ובשיתוף "אוטו"
מאת מועדון החמש- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הגשת מועמדות לתחרות הגביע הנודד 2010 התחרות השנתית לשיפוץ רכבי אספנות ע"ש שאול גלאי ז"ל זוהי השנה השנים עשר בה אנו מתכננים להעניק את הגביע הנודד של מועדון החמש ומגזין אוטו לבעל/ת מכונית שביצע/ה מלאכת שיקום ושיחזור מעולה. הגביע נקרא על שמו של שאול גלאי ז"ל, עיתונאי רכב לשעבר מעיתון "חדשות", שכתב בעיקר במגזין "אוטו" ונמנה על חובבי האספנות האמיתיים. סגנונו המיוחד בכתיבה ואהבתו למכוניות עתיקות וקלאסיות הפכו אותו לחביב במיוחד על רבים מחברי מועדון החמש, הקוראים את המגזין. לאחר מותו בגיל צעיר, ביקשה משפחתו להנציח את זכרו בשילוב עם תחביבו/תחביבנו. לפיכך הוחלט על הענקת גביע נודד על שמו לחבר/ת המועדון ששיפץ/ה או שיקם/ה מכונית ממצב גרוטאה, או ממ…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת מזראטי מרק, 1975 MASERATI MERAK 1975 שופצה ע"י חבר מועדון החמש משה גולדברג- כידון התמונה להמחשה בלבד. ההשקה נדחתה!!!! נאום פתיחה וברכות- יו"ר המועדון , נחום קדמיאל סקירה היסטורית- קובי מילוא בעלי מזראטי ופרארי (האיטלקיות) מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לארח חברה לרכב המושק. אחראי אירוע- מתניה הלוי, טל' 0524472256. בברכה, סמדר - מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת Croc, -
- 1 תגובות
- 861 צפיות
ראשית: ברכות לשמעון צנציפר שהשיק את האסקורט שלו בנוקיה, ההדים הגיעו עד לשפלה (והאמת היא שגם גם העדים), אתה מוזמן לבצע סבב מפגשים עם הכלה להנאת כולנו! בהצלחה ובהנאה. שוב שישי ושוב הטעם הטוב הזה של סוף השבוע. פגשנו את רפי וזוגתו עם טרנספורטר מדליק (אם היה קצת יותר גדול היינו שמחים להעביר את המפגש פנימה). הגיעה גם אפאש שלא הכרנו, וככה זה גם נראה: פוסטר לשברולט היפה הזה:
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
לפני כחודש קניתי פורד אסקורט מודל 72 4 דל' הידועה יותר בשמה הקודם - האסקורט של נמרוד רחמימוב... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=35629 הפרוייקט היה תקוע בשלב הפחחות אצל הפחח כשהאוטו ערום בחוץ במשך כ-4 שנים לאחר שעבר פירוק כללי. בוצעו תיקוני פח במקומות שהיו רקבונות וקצת מכות בחלק האחורי בעיקר. אחרי שהסתובבתי סביב הפרוייקט למעלה משנה, מתלבט לגבי היכולת ובעיקר הזמן (שאין) לשפץ רכב אספנות, נפלה ההחלטה והעסקה בוצעה. הרכב הועבר אחר כבוד למקום מושבי בצפון. בהמשך ביקרתי אצל נמרוד עם טרנזיט שחיש מהר התמלאה בשלל החלקים שפורקו מהאוטו וחלקי חילוף נוספים שנרכשו לטובת הפרוייקט.
הודעה אחרונה מאת niro007, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מחר ( 26/11/2010 ) בעיתון מוסף שבת של מעריב "סופשבוע", תופיע כתבה על חבר מועדון ה 5, שתפס לא פחות מ 4 עמודים מרכזיים בעיתון, לכתבה מעניינת בנושא של רכבים. ל'
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
התפקדות ICM 1 2
מאת asaf572- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4 אלף צפיות
הקטנוע הציוני הראשון (והאחרון...) כל מי שבבעלותו כלי כזה מוזמן להעלות תמונות ולכתוב כמה מילים על הכלי (שנת יצור וכו). קיים גם מועדון: http://icm.ios.st/Front/Tools/homepage.asp ואפילו קבוצה בפייסבוק: http://www.facebook.com/group.php?gid=157480070932808
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
חידת זיהוי
מאת ariebz-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה זה הטנדר הזה ?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כן, גם אני לא מאמין, אבל זאת עובדה!!! הגולף קבריולט שלי נגנבה!!! לפני כ 3 שבועות חזרתי עם אשתי מירח הדבש שלנו, וגיליתי שהרכב שלנו נגנב! חניתי את הרכב בחניון ציבורי של עיריית ת"א, קרוב למגדלי אקירוב, בחניה מותרת וללא תשלום, והרכב היה מכוסה ונעול! אני מצרף כמה תמונות של הרכב: הרכב מושקע ובעל ערך סנטימנטלי גבוה, ואני מציע פרס כספי למי שיחזיר לי את הרכב!!! ניתן להשיג אותי במייל: [email protected] או בנייד: 054-7678768 אני מציע פרס כספי ע"ס 5,000 ש"ח במזומן למי שימצא את הרכב, בלי שאלות!!! תודה רבה מראש לעוזרים, עידו.
הודעה אחרונה מאת צביקה הג'ינג'י, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 20 תגובות
- 4 אלף צפיות
אנו שמחים לבשר על מבצע מיוחד לגיוס חברים חדשים למועדון החמש: לרגל ציון 25 שנה לייסוד המועדון, נעניק 25% הנחה בממוצע למצטרפים חדשים. ההנחה תינתן ביחס למחיר הרגיל למצטרפים חדשים. החל מ-15.9.2010 ועד 30.11.2010 יהיו בתוקף המחירים הבאים: חברות לשנה במועדון: 250 ₪ (במקום 350 ₪) חברות לשנתיים במועדון: 450 ₪ (במקום 560 ₪) * נשארות בתוקפן ההנחות הקבועות לחיילים, תלמידים ופנסיונרים (180 ₪ לשנה, 300 ₪ לשנתיים) ולסטודנטים (200 ₪ לשנה, 350 ₪ לשנתיים). את טופס ההרשמה ניתן לקבל במשרד המועדון, בטלפון 03-7318818. כן ניתן להצטרף במקום, באירוע השנתי של מועדון החמש, ב-24.9.10 בין השעות 10:00-14:00 בפארק הלאומי ברמת גן, בדוכן שיוקם בפארק (הכניסה ברג…
הודעה אחרונה מאת liran_r, -
-
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מי שיבוא יפגוש ג'יפ אנגלי שלא ברור לו מי הוא הג'ינג'י שוקל לצבוע לבלונד. מיקי מדגם חליפת צלילה וגבריות! רכב חדש ומעניין שעשה עליה. המצ'לס הבטיח (פעם שלישית) להגיע. ועוד המון דברים מחכים לכם בשישי החל מ-1400 ועד שמשמ צריכים ללכת הביתה.... רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
נוסטלגיה, סוסיתא 12 1 2
מאת דרור-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
נוסטלגיה , סוסיתא 12 טריומף אחרי צבע , ועוד כמה שיפוצים . להנאתכם . . .
הודעה אחרונה מאת DORONC, -
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 425 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Cherniy Bumer
- yor2
- Stangg
- נולד לליסינג
- motior
- לירון .ה.
- garicho
- גולדן191
- itaimoto
- פינדר
- ModChiP
- חוםואבק
- סולל הדרך
- SurfHigh
- David32
- פולו,גולף
- davemustaine87
- nimo
- yoav911gt2
- ליסינג בצער
- yossiaviel
- `Infinity
- ArikB
- malcishua
- DanielGangsta
- Shay Shd Dave
- elyas
- eyalgr
- הרקוליטו
- yahaga
- Igalz
- ofralon
- כוכב השחר
- אופיר71
- RBRB
- itaysamurai
- lanosforce
- Aviady001
