רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 810 צפיות
לאחר פרוייקט הצבע והפחחות שעשיתי (לבד) בקיץ, הגעתי סוף סוף להשלמת הקוסמטיקה. בשלב האחרון החלטתי להוסיף כיסי צד לדלתות. את הכיסים פירקתי מדיהטסו שרייד מפורקת לאחר תאונה. פירקתי את הדיפונים, וחיברתי את הכיסים עם ברגים. והנה התוצאה: נראה לא רע לדעתי.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
שלום לכוווווולם קניתי וולוו GL 244 1980 נראית מוזרה לא ראיתי כזה בכבישים מישהוא יודע את הדגם ואיפה ניתן להשיג חלקים.... גריל ....ועוד חלקים מה דעתכם מתאים לאספנות.... אשמח לתגובות תודה MOGRABY
הודעה אחרונה מאת אבי דלאל, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אני כרגע לפני קנייה של מסרק הגה של פורד אסקורט, אך אני לא מוצא מוט היגוי של אסקורט במצב טוב(הכוונה לקופלונג והמוט עם הצלבים שמתחברים אליו). המסרק לא יותקן ברכב, לכן זה לא עקרוני של איזה רכב המוט היגוי. אני אשמח אם מישהו יוכל לשתף אותי באופציות שיש לי למוט היגוי. יכול להיות ששל פורד סיירה לדוגמה יתאים למסרק? תודה רבה לכל העוזרים מראש.
הודעה אחרונה מאת ORI.ROM, -
רציתי את עזרתכם בזיהוי אגב התמונה נלקחה מהסרט "הרשלה" תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת בעל ג'ימני, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום רב, בעוד השריפה משתוללת בכרמל ורחוקה מסיום, במה שכבר מכונה אסון לאומי מחריד, מועדון החמש מרכין ראש, משתתף בצער משפחות הקורבנות ומתפלל לכיבוי מהיר של האש ולשיקום הנזקים האדירים לטבע. מטבע הדברים איננו מרגישים שניתן לחגוג בנסיבות שכאלה, ועל כן אירוע הגביע הנודד על שם גלאי, שתוכנן להיערך בשבת הקרובה 4 בדצמבר, נדחה. בכפוף להתפתחויות ולמזג האוויר, האירוע יתקיים נכון לעכשיו בשבת הבאה, 11 בדצמבר, באותן השעות. עדכונים בהמשך השבוע. בתקווה לימים טובים יותר, רון פז דובר מועדון החמש, בשם ועד המועדון
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, מחפש עצה עבור הרכבת אטם גומי לפתח תא המטען. העניין הוא כזה - במסגרת שדרוג כל גומיות הרכב רכשתי סט מקורי של אטמי גומי לדלתות, חלונות ותא מטען. אטם תא המטען נכנס למסילה והוא "יושב" מצויין בדיוק כפי שמרצדס תכננו. הבעיה מתחילה בפתיחה וסגירה של מכסה תא המטען - פעולת טריקת המכסה שולפת את הגומי מהמסילה בחלק התחתון (ליד מנגנון הנעילה). ניסיתי לכוון את מכסה תא המטען ע"י הזזתו החוצה (לאורך המסילה של הברגים האוחזים אותו לצירים), ע"מ "להרחיקו" מהגומי אך ללא הואיל, בכל המיקומים המכסה חובט בגומי ושולף אותו. ניראה לי שכל מה שנותר הוא לקבע הגומי ע"י הדבקה. השאלות הן: 1. האם הדבקה היא הפתרון? 2. אם כן - מהו הדבק המומלץ שלא יגרום לקורוזיה במסילה ולא יתקוף את הצ…
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כשנה ואחרי שקראתי את השרשור של אסף, החלטתי גם אני לקנות ולשפץ פיאג'ו Si. כעת אני לקראת סיום ורציתי לשתף אתכם בפרויקט שלי. ובכן לאחר חיפוש קצר ולאחר שהבנתי שלרוב הכלים משנות השמונים יש בעיית רשיונות - רובם היו ללא. מצאתי מודעה ביד 2 ל Si משנת 97 שלם נוסע ובעל רשיונות וטסט בתוקף. המחיר היה מעט גבוה יחסית לכלים אחרים אך החלטתי שששוה לי, וכך ביום בהיר פרקתי את כל הכסאות מהסניק המשפחתית והדרמתי לקרית גת (אני מתגורר בפרדס חנה) לאחר סיבוב קצר לדואר ותשלום למוכר הדלק רוקן מהמיכל והעמסנו את האופנוע לרכב. כך הוא נראה ביום שהבאתי אותו הביתה
הודעה אחרונה מאת eran_k, -
אופל מונזה
מאת לירוי1- 0 תגובות
- 966 צפיות
האם יש בארץ אופל מונזה ?אני זוכר שלפני כ15 שנה היתה בקרית אתא אופל אסקונה קבריולט צבועה בצבעי מלברו, היא עמדה שנים ללא תזוזה ויום אחד נעלמה ,מישהו ראה אותה? http://cgi.ebay.de/OPEL-MONZA-KEINATH-C5-Test-5-84-Prospekt-Brochure-RAR-/230557340854?pt=Kataloge_Prospekte&hash=item35ae49d4b6
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום רב, הוזמנו להשתתף באירוע של ביה"ס לקציני ים, בכניסה לעיר עכו, ביום ה', 02.12.10. בסמוך לאיזור הטקס יקיים מועדון החמש תצוגת רכבי אספנות בין השעות 11:00-14:00. האירוע בסימן מלחמה בתאונות הדרכים וישתתפו בו מאות צוערים ובני משפחותיהם. החברים המשתתפים באירוע והמלווים אותם יקבלו כיבוד קל ותעודות הערכה. נשמח אם חברינו הצפוניים יתגייסו לטובת העניין. לפרטים נוספים ולהרשמה יש לפנות בדחיפות אל יורם דוקטורי- אחראי קשרי קהילה, בטל' 9217642- 054. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת יאיר לוסטיג, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חברים יקרים. לצערי הרב האלטרנטור בפיאט 127 שלי (שנת ייצור 1979) שבק חיים ובעקבות זאת המצבר (שהוא בן שנה) התרוקן גם כן לחלוטין ושבק חיים. אשמח לסיוע או הכוונה לאיש מקצוע אמין לשיפוץ אלטרנטור לרכב הנ"ל באזור פתח תקוה - תל אביב. תודה רבה מראש. צביקה
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כשעושים סדר במחשב מוצאים כל מיני תמונות שנשמרו מהשיטוטים באינטרנט.... מי אמר מנוע אחורי ולא קיבל?...
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
קניתי רכב הוא נמצא בברוקלין יש לי שמה דודים שיכולים לקחת אותו לכל מקום שאני יגיד להם... איך אני שולח אותו לארץ לא במכולה? כמה זה יעלה לי? איזה מסמכים צריך בשביל רשיון יבוא? לאן הולכים עם המסמכים? שמתי תמונות אם מישהו יכול לשאר כמה יעלה ל מכס בארץ תודה רבהההההההההההה
הודעה אחרונה מאת ציוןנתן, -
שיא השיאים!! הדובדבן שבקצפת!!! חלום של שנים!!!! היום סוף סוף הוא הגיע R 750 מהדור הראשון מודל 87 האופנוע כמעט שלם זקוק לשיפוץ קל יחסית. אני רוצה להודות למוכר (חבר פורום מוכר שאני לא יודע אם הוא רוצה להזדהות).
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 787 צפיות
בוקר טוב. טיול חודש דצמבר של מפגש השרון, שהיה אמור להתקיים בשבת הקרובה, (שבת שניה בחודש), בוטל, עקב קיום אירוע גלאי ע"י מועדון החמש, שנדחה מהשבת שעברה. הטיול הקרוב יהיה בשבת השניה של חודש ינואר - 8.1.11. פרטים בפורום ובעמוד הפייסבוק של מפגש השרון. כרגיל, כל מי שמעוניין מוזמן להצטרף. בברכה אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 0 תגובות
- 755 צפיות
ולמרות זאת המפגש מתקיים כרגיל, ההגעה בבגדי ים! יהיו סופגניות חמות, פטריות חימום, יין חם, והמון אווירה...חמה! מחכים לכם - רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
טיול קבוצת קורבט 1 2
מאת חיים רז- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
ביום שבת הקרוב 26.6.10 יתקיים טיול לחברי קבוצת קורבט. הטיול יתקיים לאיזור הרי יהודה ,לטרון והסביבה. ביקור בחוות התבלינים ,שם נציג את הרכבים יחד עם קבוצה של אופנוענים ברחבת הדשא במסעדה אשר במקום . הודעה לגבי מקום המפגש תצא במייל/sms . חברים חדשים בעלי קורבט מכל השנתונים יכולים להרשם בטלפון: חיים 0507422222 גיא 0505311267
הודעה אחרונה מאת sanfan, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים כמה יעלה ניקוי קרבורטור לפיאט ספיידר 124 מנוע 1600 ידנית, שנת 1971? ועל איזה בעל מקצוע אתם ממליצים? תודה כרגע הרכב בתדלוק ב200 שח נוסע 180 קמ בלבד, שזה בערך 1:6 זה נורמלי??
הודעה אחרונה מאת אלון ב., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
איזה דגם, של איזה יצרן איטלקי מפורסם, בתמונות הבאות? פנס אחורי: פנס קדמי: הגה: מתנצל על התמונות הקטנות, אבל זה מה שיש נמרוד
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3994197,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3387153,00.html
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
הרגע עיינתי בכמה דיוני סיטרואן בפורום, ועלתה בראשי השאלה שמזמן רציתי לשאול מה פשר ה"חצי כיסוי" הזה? ומדוע הוחלט לבטלו בסופו של דבר? סיטרונאים- התפקדו שבת שלום
הודעה אחרונה מאת franz0987, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני לא יודע איפה לשים את ההודעה, אז המנהלים מוזמנים לנתב אותה למקום הנכון. המודעות המצורפות נרשמו באתר ג'יפולוג. אני חושב שחלקכם ימצאו בהן עניין. http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=50455 http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=50450
הודעה אחרונה מאת honda cx500, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
שלום לכולם, בשבוע שעבר הזדמנתי לביקור בסדנת השימור, השחזור והאחסנה של חברת אופל כחלק מסיור עיתונאים במקום. קשה לתאר את העוצמה של מראה עשרות על גבי עשרות של מכוניות קלאסיות ונדירות, בשטח כולל שאני מעריך כמגרש כדורגל ועוד קצת. כולן מצוחצחות ומוקפדות עד הפרט האחרון. כולן עם מפתח בסוויץ', מניעות בנגיעה ועובדות באופן החלק ביותר שתוכלו להעלות על הדעת. היו שם כולן החל מהאופנועים הראשונים של אופל, דרך המכוניות הראשונות לשאת את שם החברה, עבור באולימפיה, רקורד, GT כולל גרסאות שלא הגיעו ליצור, מנטות בשלל וורסיות וגרסאות מירוץ, מכוניות קונספט, מכוניות מירוץ טהורות וכל דבר שניתן להעלות על הדעת. כל העושר הזה משתרע על קומת תצוגה וקומת מרתף המכילה עוד כמה עשרות מכוניות כול…
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולכם, לחבר שלי נתקל בבעיה ואני משער אתם תוכלו לעזור לנו המון. אבא של חבר שלי נפטר לפני מספר שנים בבעלותו הייתה ביואיק ריגל. המצב עכשיו קצת בעייתי. לחבר שלי אין מסמכים בכלל ואין לו מושג מה הסטטוס של הרכב. אין גם צוואה וכנראה שאין דורש לרכב משום שהוא עומד כבר הרבה שנים בחניה מסודרת. רצינו לשאול איך נוכל לדעת מה קורה עם הרכב? איך מעבירים בעלות? לחבר שלי חשוב מאוד הרכב והוא רוצה לשפץ אותו לזכרו של אביו, עכשיו השאלה איך עושים את זה? תודה מראש, יוני
הודעה אחרונה מאת yoni_chinenson, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ערב טוב וחג שמח מפגש השרון חגג הערב את חג החנוכה, בצל האירוע הכבד והמיותר שהתחולל בצפון. ניתן לחשוב כי מישהו למעלה התבלבל, והפך את חנוכה לל"ג בעומר. חבל ועצוב. למפגש הגיעו חברים ורכבים רבים, גברים נשים וילדים. קליינמנים הביאו סופגניות, (מזל טוב לאירית להולדת הנכד החמישי...), שרה הביאה ממעשי ידיה להתפאר (וללקק ת'אצבעות), חברים הביאו יין ברנדי וכד', הדלקנו חנוכיות בעזרת שני הילדים החמודים, לקולו של חזן כלשהו, והאוירה היתה מיוחדת מאשר ביתר המפגשים השבועיים לאורך השנה.
הודעה אחרונה מאת אבי קליינמן, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אתמול בצל האש נפגשנו להדלקת נרות בצל האש. מפגש עצוב.
הודעה אחרונה מאת ליאורה לב, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
נפגשנו היום לעוד מפגש שישי בנוקיה, והפעם בסימן חג החנוכה. לא ניתן היה להתעלם מצל אסון השריפה, ובהזדמנות זו : תנחומים למשפחות הניספים , והחלמה מלאה ומהירה לפצועים. בצירוף קצת תמונות מהאירוע.
הודעה אחרונה מאת ליאורה לב, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.flickriver.com/photos/triggerscarstuff/sets/ וכל מילה נוספת, מיותרת. חג שמח וקריאה מהנה.
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, צילמתי היום סרטון קטן שמראה ומשמיע (מעבר לכמה רגעים סביב הרכב) את המנוע בפעולה. למי שלא מכיר, מדובר במנוע אחורי, מקורר אוויר, 6 צילינדרים בתצורת בוקסר בנפח 2,700 סמ"ק. שימו לב לרצועה הייחודית של הקורבייר, אשר נעה סביב גל הארכובה, האלטרנטור, מאוורר הקירור, מותחן וחזרה לגל הארכובה, לא לפני מספר פניות של 90 מעלות לא שגרתיות... ליאור. http://www.youtube.com/watch?v=eMMuKaY0pX8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 936 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3994197,00.html הכבאית של אורי איילון השתתפה בכיבוי השריפות בכרמל. כבוד על המאמץ ועל התרומה!
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 11 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי לכולם הייתי רוצה לדעת, בבקשה, אם מישהו יודע, מה מקור השם ג'ולייטה - למה, בעצם, החליטו באלפא לקרוא לה כך? תודה רבה מראש על שיתוף הפעולה.
הודעה אחרונה מאת JuniorGT,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Itzik-b
- shlomiko
- פאר האורה
- sperial
- ModChiP
- JohnnyEnglish
- pasat04
- motior
- Yuvalino
- Camaro 92
- amosbmw
- Supertigre
- פינדר
- פול-טנק
- nisim91
- איציק נ.
- עוזי ל
- garicho
- srool
- Seriesone
- VVWpolo
- avargel
- malcishua
- itaimoto
- DareDevil
- Step
- yoav911gt2
- Aviady001
- hans
- Shakëd Nathan
- elihershko
- Haim_gds
- צוק
- IsraCar
- mikk
- chilcom
- שלמה.נ.
- yossiaviel
- yahaga
- Shaike.Zam
- Night Driver
- blackpolo
- RedLabel
- ELI001
- barak5915
- asix
- דובצע
- לירון .ה.
- eladns
- פריג'י
- Ron Poh
- חוםואבק
- meir_gi
- Ghost93
- MRobot
- eladts
- bv12
- David32
- גולדן191
- zvit
- shaik
