Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה תמונה שצילמתי את הקדט 'אירו'. יש גם דף מידע אם יש מישהו שיכול לתרגם...

חלק מהמכוניות מרתקות במיוחד אלו שיוצרו כפיילוט, כמוכונית קוצבת (PACE CAR), אפילו רקורד סטיישן שהוסבה לרכב צילום של צוות חדשות, ניידות, או לצורך תצוגה יחידה, כמעט לכל אחת מהן סיפור מאוד ייחודי. אבל היינו שם כל כך מעט זמן שפשוט רצתי בין המכוניות, ולאלו המעניינות יותר שגם הוצמד שלט הסבר צילמתי גם אותו. רק אחר כך שמתי לב שהוא בגרמנית...

2.jpg

1.jpg

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

תודה על השיתוף, מדהים.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

לא אין לי, עברתי שוב.

זו הייתה בעייה כי בשל העומס הרב של מכוניות היו כאלו שלא ממש היו נגישות לצילום.

מה שכן, הגרסה שמוצגת שם היא מפוארת בצורה לא רגילה לזמנה וכן לרקורדים שהיו סביב. עם חישוקי סגסוגת, עיטורי ניקל, ריפודי עור חומים מדהימים אה-לה-מרצדס, דיפון לגג, משענות יד וכל מיני חישמולים בתא הנוסעים. אפילו תא המטען עם עור וכל מיני התקני עיגון, כנראה לסקי או משהו כזה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

למיטב ידיעתי, אין אפשרות לבקר במקום.

הוא מיועד לשימוש פנים של החברה, לתצוגות היסטוריות, לשימוש מחלקות העיצוב וכן הלאה.

מי שמגיעים לשם הם או אורחי היצרן דוגמת משלחות של דילרים וסוכנים גדולים או עיתונאים.

 

אבל, ואני אומר זאת תוך נטילת סיכון וללא כל ביסוס מחייב, במידה ותתארגן קבוצה מהארץ של בוא נאמר כמה חובבי מותג ובעלי

אופלים, רציניים בכוונותיהם, שיחליטו שברצונם לצאת לגרמניה ולבקר במפעל ברוסלהיים על חשבונם כמובן. אני יותר ממוכן להעמיד עצמי כאיש קשר, להפנות את הבקשה לקציני העיתונות ואולי אפשר יהיה לארגן משהו.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
יש גם דף מידע אם יש מישהו שיכול לתרגם...

 

עיקרי הדברים:

-יוצרו 1242 יחידות בין 76' ל-78'.

-הקונברסיה בוצעה ע"י סדנת באור בשטוטגרט(אותה סדנה שביצעה הסבה דומה בב.מ.וו).

-החלק הקדמי של הגג הוא יחידת טארגה קשיחה הנכנסת לתא המטען.

-החלק האחורי של הגג מתקפל כמו גג בד קלאסי.

-2 מנועים; 1.2S/1.6S עם 60/75 כ"ס בהתאמה.

 

על אף שאני בספק לאפשרות, האם מישהו מחובבי האופלים נתקל באחת כזו בארץ?

 

אגב, הקדט C ש"עושה לי את זה" היא הראלי/GTE. הנעה אחורית(עם דיפ' מוגבל החלקה), 910 ק"ג ו-115/110 כ"ס בהתאמה, משודכים לגיר 5 הלוכים ספורטיבי(ראשון למטה ומשמאל). יאמי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

למרות שאני לא אוהב גרמנים/יות .זה פשוט מדהים. תודה על התמונות היפות.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

×
×
  • תוכן חדש...