רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
איך מתבצע שינוי צבע ברישיון? מה ההליך הבירוקרטי?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי חיפושית שנת 73 ונשרף לי המנוע של המגבים. אני מתקשה למצוא את החלק. מישהו אולי יודע להפנות אותי / יש לו למכירה? יעזור לי מאוד, תודה.
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
לא שמתי לב אבל בוולו מותקו קרבורטור SOLEX. חשבתי שהקרבורטור אמור להיות Stromberg 175 משהוא יודע מה המקורי ?? תודה.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם. לפני כמה ימים הגיע לידי עותק של משחק המחשב World Racing 2. זהו משחק ההמשך למשחק הראשון שיצא לפני כמה שנים. גם המשחק הנ"ל אינו כ"כ חדש, אבל ניכר בו שיפור גדול מבחינת... הכול! בניגוד למשחק הראשון שבוסס על טהרת המרצדס, גם הפעם מקומה של מרצדס לא נפקד, אך הצטרפו אליה עוד יצרנים כגון אלפא, קייטרהם, ואפילו סקודה (אוקטביה ופאביה) כמובן שבסיום ההתקנה התפניתי למצוא תוספות וכאן התחילה החגיגה. יש אינסוף הורדות של מכוניות ומסלולים, שחלקם בתשלום. אני אתן לתמונות לדבר... מרצדס W123 בסחיפת כוח... מרצדס W123 (מונית) ממתינה ללקוח... דה-ז'בו על הנהר וויליס מדבר בשפה שבה הוא מבין ריקוואים לגרמניות קאדילק פ…
הודעה אחרונה מאת liorwohl, -
- 12 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום, אחרי חיפושים רבים אני מבקש את עזרתכם במציאת יבואן/חנות של MANN FILTER בארץ אני מחפש לקנות לרכב שלי פילטר שמן, מישהו יודע על חנות כלשהיא בארץ שמוכרת פילטר שמן של MANN? תודה
הודעה אחרונה מאת bmw3000, -
שחזור ידיות עץ
מאת danש- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אופנים זה רכב, נכון? יש לי אופניים עם ידיות עץ שהולכות ומתפוררות כפי שנראה בצילומים אודה לכל מי שמכיר נגר/חרט שיכול ליצר עותקים מהידיות לצורץ שיפוץ דן
הודעה אחרונה מאת danש, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 7 אלף צפיות
למישהו יש מושג איך מבררים את המחיר מחירון?? כמה האופנוע שווה כיום?
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- 5 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לאחרונה נתקלתי שוב בביורוקרטיה של משרד התחבורה: קיבלתי בדואר כמה גומיות למכונית האספנות שלי. נדרשתי להגיע אישית למשרד התחבורה בת"א, להשאיר את המסמכים בכניסה ולקבל את אישור הייבוא בדואר חוזר. אחר כך היה עלי להגיע שוב לדואר חבילות בת"א כדי לקבל את החבילה. אני גר מחוץ לתל אביב וכל גיחה כזו כרוכה בחצי יום עבודה וכשמונים ק"מ נסיעה. בדקתי בין חברים במועדון מכוניות באינטרנט ומצאתי שאין מקום בעולם בו נדרש אישור ממשלתי לייבוא אישי של חלקים לרכב. תקנו אותי אם אני טועה. אני מתכוון לפנות לשר התחבורה ולהאיר את עינייו למה שקורה במשרדו. אלו תקנות מטופשות אלא שרובנו מקבלים אותן כדבר הגיוני ונחוץ. כל זה הוא המצאה של ביורוקרטים ומטרתה היחידה היא לשמר מקום עבודה לפק…
הודעה אחרונה מאת mister v, -
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
מישהו יודע פחות או יותר מחיר ממוצע של עסקאות בפועל של אלפא ספיידר משנות ה80 ? למשל 1984-1988 יש למשל 2 ביד2 שמפורסמות עכשיו ומבקשים עליהם 55 אלף כל אחת. לדעתי קצת מוגזם. כמובן שיש כאלו מושקעות יותר ופחות, אבל בממוצע, האם רכב כזה נמכר ב 30 ? 35 ? 40 ? אם מישהו יכול להגיד מניסיון של השנים האחרונות, אני אודה לו. מדובר ברכב שחבר מעוניין לקנות (לא מיד2) במצב חיצוני יפה עם טסט לשנה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
- 5 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים! עם פרוס שנת 2011, אנו מתכבדים לעדכן בחדשות מצוינות: מספר חברי מועדון החמש הפעילים, שחברותם בתוקף, עומד כיום על 861 - שיא כל הזמנים. לשם השוואה, עם פתיחת 2010 עמד מספרנו על 731 - זינוק של 18%, במיוחד הודות למבצע ההצטרפות לרגל 25 שנה למועדון החמש, במסגרתו הצטרפו לא פחות מ-69 חברים חדשים (מספר זה אינו כולל חברים חוזרים אחרי הפסקה), בהם צעירים רבים, בני מגזרים לא-יהודיים, נשים וגם אספנים ותיקים, מכל רחבי הארץ. תודות ותשואות מגיעות בעיקר לשניים - רכז הצפון אמוץ דור, שפקד כמחצית מהמצטרפים החדשים, ומנהלת המשרד סמדר, עמוד השדרה שלנו, שבלעדיה הכל היה מתפרק. תודה תודה לכם ולכל מי שנטל חלק בהצלחה, בשם כולנו! אנו מודים לכל החברים על הבעת האמון, ויודעים שאין הוא מוב…
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני כחודש וחצי נמכרו 70%מהבולמים שלו ועכשיו מגיע הזמן לשאר החלקים בחנות כדאי להזדרז , יש לו מלאי גדול מאוד של חלקים לרכבים ישנים ורכבי אספנות וחלקים לאוטובוסים וטרקטורים שקשה למצוא כיום וזה הזדמנות גדולה גם במחיר . המשפט הכי מעצבן שמחפשים חלק מסוים הוא שאומרים לך ,בדיוק לפני שבוע זרקתי/מכרתי חלק כזה. החנות עוברת הסבה לסחורה של מכוניות חדשות. הכתובת ר"ח שונצינו 1 ת"א (בר"ח יצחק שדה בפניה הראשונה שמאלה) *** מהכותרת ומההודעה נמחקו הערות גזעניות ***
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בשבוע שעבר הייתי בקפריסין (ניקוסיה) והסתובבתי ברחובות הקטנים של העיר העתיקה-צוד לגבול הטורקי גיליתי לתדהמתי סדנא לשיפוץ רכבים ישנים בעל המקום,קפריסאי נתן לי להסתובב חפשי--הרגשתי כמו בגן עדן הרשו לי לנסות להעביר את החוויה בעזרת מס' תמונות
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, לקראת סוף החודש יגיע לארץ לביקור ידיד שלי מסרביה. הבחור, בן 40 +-, עיתונאי בתחום התחבורה ומסקר עבור העיתון שלו נושאים הקשורים בתחבורה, עם דגש על רכבים קלאסיים. לפני מספר שנים הוא עבד כשנה במלון באילת והוא מאד מאד, אבל מאד..אוהב את ישראל. מירו (זה שמו), אסף גרוש לגרוש וכאמור יגיע לארץ לקראת סוף החודש. לצורך סיקור לעיתון שלו, מאד מעניינים אותו הנושאים הבאים: - מכוניות סוסיתא לדורותיהם, כולל סברה - טומקאר - סופה - רכבי אספנות אמריקאים משנות ה50-60. - מוזיאון הרכב של סטף ורטהיימר אודה לכם אם יש לכם רעיונות/שמות/טלפונים של אנשים שקשורים לנושאים אלה, על מנת שאוכל ליצור עימם קשר. כמו כן, אשמח אם יש לכם רעיונות נוספים שיכול…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4007381,00.html
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נגמ"ש BTR ב 1100$!!! בעל הבית השתגע!!! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Centrifugal-fan-military-tractor-ML-TB-/170586229310?pt=Military_Vehicles&hash=item27b7bb4a3e
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 5 אלף צפיות
אני מתחיל בשיפוץ טוארג 600 אשמח לקבל רשמים מאנשים שהיה להם אופנוע דומה תודה
הודעה אחרונה מאת gluk, -
בוקר טוב, אז הבוקר היינו במשרד הרישוי ושינינו סטטוס בהצלחה להפתעתי, עלות האגרה השנתית שהופיעה על הטופס היא 208 ש"ח. למיטב ידיעתי, רכב אספנות זכאי להנחה של 75% על מחיר אגרה רגיל. עד היום שילמתי 141.5 * פעמיים בשנה = 243 למרות שמתמטיקה היא לא הצד החזק שלי... אני די בטוח ש208 הם לא 25% מתוך 243... התשובה הרשמית של משרד התחבורה לטענותיי הוא - לך תתלונן במשרד האוצר" עכשיו... מישהו יכול לשפוך קצת אור על הנושא? טעות שלי או שלהם?
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
כחצי שעה מבודפשט ישנו מוזיאון רכב קלאסי בשם Dream Cars בו ביקרתי לאחרונה והוא למעשה תצוגת רכב של אספן הונגרי שגר בכלל בשוויץ... אותו אדם נחמד מאוד, דובר אנגלית, יקח אתכם לסיבוב מודרך בעצמו וגם באיזור ה"מאחורי הקלעים" בו הם משפצים ומדגמים את המכוניות. לאחר שיחה איתו הבנתי שהוא בעצם איש עסקים שהמכוניות הקלאסיות הן בעצם התחביב שלו, אך לדבריו ואני מצטט "כל אחת מהמכוניות פה למכירה למי שמעוניין, אין דבר שכסף לא קונה" בקיצור, תמונות שנה אזרחית טובה לכולם! ליאור.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 14 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום. אומנם לא אספנות אבל זה חלק מהאוסף שלי, אולי יעניין אותכם. אתחיל בהקדמה, כבר כמה שנים שאני משתעשע עם עצמי, האם אני יכול לשפץ ולבנות אופנוע על פי הטעם שלי. החלטתי לנסות בקטן (הGN לא הקטן ביותר). באמצעות רתכת, דיסק וכמה חלקים, כולל מנוע של דיאלים בניתי מיני בייק. (תמונה 1 מצורפת). לאחר מכן, חבר אהב אותו. ובניתי עוד אחד מיני בייק כזה עם אותה שלדה בסיסית. (תמונה 2 מצורפת). כמה מאות של ק"מ העידו שחוזק הריתוך מחזיק (ואני רגוע, פעלתי על פי הספר וחשבתי את חוזק הריתוך הדרוש). את הGN קניתי לפני כ5 שנים, אני אוהב את המותג סוזוקי, למעשה היו לי רק אופנועי סוזוקי (TS50, BANDIT400). התאהבתי בGN. נסעתי עליו בכל חלקי ארצנו הקטנה, ממש מכונה כלבבי עוד זוכר את הסל"ד הנמו…
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
שלום חברים. היום הגיעו למפגש רכבים רבים יחסית, למרות הגשם שירד לפרקים. מלבד החברים שבאו ברכבי האספנות, הגיעו חברים נוספים רבים, בכדי להשתתף בשמחת השנה החדשה שבפתח, ובשמחת חוגגי ימי ההולדת. חגגנו לגידי אשכנזי, למשה רוזן, לרני בן יליד, ונדמה לי שלעוד מישהו. תודה לכל הבאים לחגיגה הגדולה, לכל מי שסייע בארגון, בעוגות, ביין וכד', חיוך וחיבוק גדולים לכל אותם שמתמידים להגיע ולהנות זה בחברת זה/זו... ונתחיל בתמונות.
הודעה אחרונה מאת אבי קליינמן, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב בן משפחתי קיבל דוח תנועה על חניה על רכב שלא רשום על שמו. הסיבה שאני פונה לעזרה באתר זה שהרכב הוא בעל 5 ספרות וסביר להניח שהוא רכב אספנות. מספרו 41-412 והדוח נרשם באזור בת ים. אם מישהו מכיר את הרכב הזה או לחילופין אם בעל הרכב רואה את הודעה זו אשמח לדעת. תודה יוסי
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לפניי חודשיים שלחתי טפסים בשביל הרשיון יבוא ועדיין לא קיבלתי תשובה עברו כבר חודשיים!!! אני מתקשר *5678 למשרד הרישויי והם תמיד אומרים לי שהבקשה נקלטה אבל אין דרך לדבר עם אלה שנותנים תרשיון יבוא.... מה עושים מישהו יכול לעזור לי??
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- 0 תגובות
- 688 צפיות
שלום לכולם, הגיע אלי חבילה המכילה בודי קיט לרכב שלי (אלפא ספרינט 85') לפי מה שידוע לי,החלקים שדורשים רשיון יבוא בחבילה הם הפגושים,הקדמי והאחורי. כאשר פקססתי את הרשיון לחברת שילוח,נאמר לי שלפי תקנות חדשות גם ספוילרים חייבים ברשיון. ואם אני אנסה לשחרר את החבילה בעזרת הרשיון הקיים אני עלול לחטוף קנס כבד. ניסיתי להתקשר כבר היום השלישי למשרד התחבורה כדי לשאול,אך אף אחד לא עונה בארבע טלפונים שונים!! בזיון פשוט,יש אפשרות להתקשר רק החל מהשעה 13:00 ועד השעה 15:00 וגם כשהקו לא תפוס אף אחד לא עונה! למישהו יש מושג האם אני חייב רשיון יבוא חדש? להזכירכם גם אין קבלת קהל במשרד התחבורה,משאירים מסמכים והם חוזרים רק כעבור שבוע+ בדואר.
הודעה אחרונה מאת U-re, -
כפי שבוודאי זכור לששת קוראיי, החלום האמיתי הוא אופנוע אמיתי, כזה אשר יכול להוביל אותי ועוד מישהו בהרכבה לכל מקום על פני כדור הארץ, בבטחה, ביעילות ובנוחות. לטובת העניין נעשו מעט שינויים בצי הרכבים, והריקשה נמכרה (אם כי עדיין לא הועבר כסף והיא עדיין נמצאת אצלי בחניה, אך יש סיכום בע"פ, אשר מבחינתי העניין סגור לחלוטין). הלמברטה עדיין משמשת לנסיעות הנאה תוך עירוניות, והפרוייקט שיפוץ הלמברטה עם הסירה, כרגע תקוע - בעיקר מפאת חוסר זמן. לאחר שיטוט מקיף ברחבי האינטרנט, ולא רק שם, נמצא כלי הרכב אשר עונה על דרישות החלום. הונדה גולדווינג מודל 1980. נפח מנוע 1100 סמ"ק, פיירינג מלא. האופנוע קיבל צמיגי דלנופ חדשים, הוחלפו לו האטמים של הבולם הקידמי וכן קיבל מצבר חדש, וכל זאת לפנ…
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אני רוצה לעשות וו גרירה לדודג' דארט1973 שלי והלכתי כבר ל4 מקומות וכולם אמרו לי שהם לא עושים לרכב כזה! חלק אמרו שלא מתעסקים חלק לא רצוי, עדיף לא להרכיב על רכב אפנות וו גרירה? ומישהו מכיר בנדאם שכן עושה לרכב אספנות? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כידוע אני ושותפי משפצים מטרה באגירה הרכב אחרי פחחות וצבע ואחרי יישור קו מכני. לצערי חסרים לי מס' חלקים על מנת להחזיר רכב זה לכביש. השמשה הקידמית לא שרדה את תלאות השיפוץ ועוד מס' חלקים קוסמטיים אך חשובים. לאחרונה נודע לי על מטרה באגירה שהייתה באיזור ר"ג ליפניי מס' שנים באמצע שיפוץ. הרכב לא שופץ ולא ידוע לי היכן נמצא אם הוקפא השיפוץ או הסתיים. היה שייך למישהו בשם פלח. אם מישהו מכיר או יודע פרטים אשמח למידע. נ.ב המטרה שלנו זו הצהובה (היום כתומה) שהייתה בראשון אז עליה אני לא צריך פרטים. ניתן לראות בתמונות המעודכנות חסר גם חצאית קידמית בתמונה עם הפחח רואים את החוסר בחלק הקידמי.
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ביום חורף שימשי נפגשו חברים עם שר התחבורה , מר ישראל כץ. ארוחת צהריים על המרפסת של בני זהר , וכמובן ברכות ותודות לשר התחבורה על ההקלות שאישר לרכבי אספנות . ובתקווה שבעתיד הקרוב יחולו עוד הקלות בנושאי היבוא .
הודעה אחרונה מאת itzik_s, -
-
- 1 תגובות
- 787 צפיות
יש לי שברולט קפריס 78 2 דלתות ואני צריך להחליף שמשה קדמית . השאלה היא האם שמשה של אל קמינו 79 מתאימה לקפריס? בבקשה רק מי שבטוח ב100 אחוז יגיב כי אני קונה אותה במידה והשמשה מתאימה. תודה.
הודעה אחרונה מאת grbil1, -
- 4 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברים מתלבטים אם להגיע היום למפגשי הרכב השונים ברכב רגיל או ברכב אספנות, מחשש שמא יירד גשם ורכבם חלילה יירטב. לכם ידידי, מוקדשות התמונות הבאות של הפונטון שצולם בוונקובר. האמת, לי אישית הלב נצבט, אך אולי זה רק אני? שנה טובה, בריאה ומאושרת, והרבה אהבה ורעות. אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 3 תגובות
- 842 צפיות
אשמח לקבל שרטוט או הסבר לחלפת הברק הקדמי לדיסק
הודעה אחרונה מאת VW130071,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 277 אורחים (הצג רשימה מלאה)
