Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע פחות או יותר מחיר ממוצע של עסקאות בפועל של אלפא ספיידר משנות ה80 ?

למשל 1984-1988

יש למשל 2 ביד2 שמפורסמות עכשיו ומבקשים עליהם 55 אלף כל אחת. לדעתי קצת מוגזם.

כמובן שיש כאלו מושקעות יותר ופחות, אבל בממוצע, האם רכב כזה נמכר ב 30 ? 35 ? 40 ?

אם מישהו יכול להגיד מניסיון של השנים האחרונות, אני אודה לו.

מדובר ברכב שחבר מעוניין לקנות (לא מיד2) במצב חיצוני יפה עם טסט לשנה.

תודה מראש

פורסם
מישהו יודע פחות או יותר מחיר ממוצע של עסקאות בפועל של אלפא ספיידר משנות ה80 ?

למשל 1984-1988

יש למשל 2 ביד2 שמפורסמות עכשיו ומבקשים עליהם 55 אלף כל אחת. לדעתי קצת מוגזם.

כמובן שיש כאלו מושקעות יותר ופחות, אבל בממוצע, האם רכב כזה נמכר ב 30 ? 35 ? 40 ?

אם מישהו יכול להגיד מניסיון של השנים האחרונות, אני אודה לו.

מדובר ברכב שחבר מעוניין לקנות (לא מיד2) במצב חיצוני יפה עם טסט לשנה.

תודה מראש

טווח המחירים מאוד רחב - מאוד תלוי במצב ובשנתון (חלקי קוסמטיקה שקשה להשיג בדגמים מסוימים בשנתונים מסומים)

מצב חיצוני יפה ועם טסט לשנה בהחלט יכול להגיע לטווח המחירים הזה

פורסם

איך טסט לשנה ?

 

שנת 84 זה עדיין לא אספנות , אבל כבר בהחלט רכב מיושן . לא אמור להיות טסט לחצי שנה ?

או שאני טועה ?

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

הפחות מושקעות נמכרות סביב ה30 המושקעות מאוד יכולות לגרד את ה100 מלמטה.

לא מכיר את אלו שמפורסמות ביד 2 אבל למכונית במצב סביר + זה נשמע הגיוני. במחיר כזה המכונית צריכה להיות סבירה מבחינה מכנית וטובה מבחינת פח ופנים.

באופן כללי עדיף לקחת רכב שהקוסמטיקה שלו טובה על פני רכב שהמכניקה שלו טובה, מכניקה יחסית קל לשקם בעוד קוסמטיקה תהיה יקרה ביותר לשיקום, רכב מומלץ הוא כזה שאחוז גבוה מהפנים שלו מקורי ולא בלוי ושהפח שלו במצב טוב.

פורסם

כבעל ספיידר 1988 אני יכול להמליץ לך בחום על הרכב יש לשים לב ל"זנב" של הרכב ולבדוק אם הוא לא שבור מעבר לכך אני מצטרף לדעה שיש למצוא רכב שהבודי ןהפנים במצב טוב את השאר לא בעיה לסדר

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם
הפחות מושקעות נמכרות סביב ה30 המושקעות מאוד יכולות לגרד את ה100 מלמטה.

לא מכיר את אלו שמפורסמות ביד 2 אבל למכונית במצב סביר + זה נשמע הגיוני. במחיר כזה המכונית צריכה להיות סבירה מבחינה מכנית וטובה מבחינת פח ופנים.

באופן כללי עדיף לקחת רכב שהקוסמטיקה שלו טובה על פני רכב שהמכניקה שלו טובה, מכניקה יחסית קל לשקם בעוד קוסמטיקה תהיה יקרה ביותר לשיקום, רכב מומלץ הוא כזה שאחוז גבוה מהפנים שלו מקורי ולא בלוי ושהפח שלו במצב טוב.

 

 

כפי שAMIGER אמר 30-100 אכך כך , כמי שהיה מעורב במכירה וקניה של ספיידר בשנה החולפת.

 

גם ספיידרים שהגיעו ביבוא אישי משנתון מוקדם יותר לבסוף לאחר השקעה מגיעים לסביבות ה70K

 

לרכבים 84-88 טסט לחצי שנה בלבד

 

בכל מקרה הרכב מומלץ מאוד - בהצלחה

פורסם

אין מחיר קבוע לרכבים האלו, זה תלוי במצב הרכב, בהיצע הקיים ובביקוש.

המחיר המבוקש נשמע סביר.

 

לנו באלפא רומאו קלאסיק יש לא מעט ספיידרים שבעליהם מרוצים עד הגג (ברזנט) :-D .

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
כבעל ספיידר 1988 אני יכול להמליץ לך בחום על הרכב יש לשים לב ל"זנב" של הרכב ולבדוק אם הוא לא שבור מעבר לכך אני מצטרף לדעה שיש למצוא רכב שהבודי ןהפנים במצב טוב את השאר לא בעיה לסדר

אפשר לקבל תרגום לקטע המוכחל? תודה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אפשר לקבל תרגום לקטע המוכחל? תודה

לספיידר זנב כבד, והעדר הגג מחליש את המבנה, מה שגורם לא פעם לחלק שמאחורי הסרן האחורי לצנוח

צריך לשים לב שזה לא קרה בספיידר שאתה בודק, שים לב שהשקע המעוצב ישאר ישר ואופקי

בתמונה הדגשתי את קו הכיפוף

Alfa%20spider.jpg

פורסם

ראשית תודה על התשובה.

אני לא הרוכש סתם התעלקתי על השרשור.

 

מה הנזק בצניחה הזו? מכני , אסטטי , או התנהגות הרכב בכביש

 

מעוררת תיאבון בכל מקרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רכב יפה מאוד, כיפי, קלאסי ללא ספק, אין מה להכביר מילים למי שמכיר את הרכב. לדעתי אגב זה יותר רכב כיף מאשר רכב נהיגה. אני מעדיף את הדגמים הישנים (עד סוף 81') או האחרונים ביותר, שמהן יש בודדות בארץ. לדעתי הספיידר של שנות השמונים הוא רכב איום. איכות פלסטיקה מזעזעת, דשבורד נוראי, קונסולה מרכזית מתפרקת, זנב שכל הזמן צונח, בודי שמתעוות ורועד בסיבובים. הדגמים הישנים הם יותר ספרטניים, ולכן בצורה מעניינת גם מרגישים מגובשים יותר.

 

תבדוק שהרכב שאתה קונה שלם ומורכב היטב, שלא חסרים בו כל מיני דברים ואין בו אילתורים מגעילים כמיטב המסורת הישראלית. אפשר לעשות הכל אבל ההשקעה תהיה יקרה, אלא אם כן אתה מתכנן השקעה להנאתך שזה כבר סיפור אחר כמובן.

 

מצטער אם זה נשמע קשה (ואני אלפיסט).

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם
ראשית תודה על התשובה.

אני לא הרוכש סתם התעלקתי על השרשור.

 

מה הנזק בצניחה הזו? מכני , אסטטי , או התנהגות הרכב בכביש

 

מעוררת תיאבון בכל מקרה

הנזק הוא מעצם התופעה - היא מתחילה להתרחש כתוצאה מהמאמצים הנגרמים למרכב בסיבובים - כשהגוף, בעיק הזנב מתפתל

אז גם נוצרים הסדקים הראשונים מעל בית הגלגל האחורי כלפי מעלה וגורמים להחלשה נוספת של הזנב ולצניחתו, הנזק לא נגרם לשלדה (היא נגמרת קצת אחרי הגלגל האחורי ) אלה בעיקר לבודי באופן כללי, ובהחלט מבחינה אסטטית זה נראה פחות טוב

פורסם

איזה שטויות אתם מדברים הזנב נופל אך ורק כתוצאה ממכה מאחור.

אין פיתול על הבודי או שלדה או כלום שגורם לנפילת התחת אלא רק מכה מאחור אפילו הקלה ביותר שגורמת בתחילה לעיקום קל שגובר עם הזמן.

לבעלי יש ספיידר מודל 1988 כזו משנת 1990 והיא מעולה והזנב שלה לא נפל ותאמינו לי.....והרכב הזה לא עובר חיים קלים .

נהפוך הוא.

ויעידו של כך חבריו פה שענו לך כבר...רפי....וראובן ושאר חברי מועדון האלפא.

×
×
  • תוכן חדש...