Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה שטויות אתם מדברים הזנב נופל אך ורק כתוצאה ממכה מאחור.

אין פיתול על הבודי או שלדה או כלום שגורם לנפילת התחת אלא רק מכה מאחור אפילו הקלה ביותר שגורמת בתחילה לעיקום קל שגובר עם הזמן.

לבעלי יש ספיידר מודל 1988 כזו משנת 1990 והיא מעולה והזנב שלה לא נפל ותאמינו לי.....והרכב הזה לא עובר חיים קלים .

נהפוך הוא.

ויעידו של כך חבריו פה שענו לך כבר...רפי....וראובן ושאר חברי מועדון האלפא.

לאט לך - לא להתלהב כל כך מהר

כל הכבוד לתחת של הספיידר של בעלך - אבל העובדות הן כפי שתיארתי - כנסי לאין ספור פורומים בחו"ל שם הנושא עולה לא פחות ותקבלי תמונה קצת יותר רחבה על הסיבות לנפילת הזנב של הספיידר

פורסם
גם הזנב של הספיידר שלי שחוגגת 39 השנה לא נפל.

יש הרבה תאוריות על למה הוא נופל אבל הסיבה הכי הגיונית היא באמת תאונה.

 

צריך גם לציין שהבעיה נפוצה יותר בדגמים החדשים יותר בגלל שלהן זנב ארוך יותר שהוא בעצם סרח עודף של מרכב מעבר לקצה שילדת הרכב.

בכ"א, מי שמחפש ספיידר כדאי שיבין כי אין מדובר בשילדת על ספורטיבית בעלת יכולות מיוחדות, אלא ברכב מהנה ויפה בזכות מה שהוא ואיך שהוא נראה כמובן.

אני בטוח שזו לא הייתה כוונת המשורר, אבל סתם רציתי להדגיש זאת.

ראיתי כבר מספיק ספיידר "משופרות" למיניהן, ולא נראה לי שזה הרכב הנכון לעשות את זה בו.

פורסם

זה זמן רב שאני מחפש בשביל הבן שלי אלפא ספיידר שנת 1985 (שנת הלידה שלו).

כל מה שראיתי היה במצב חלודה ממארת או במצב מכני עלוב והמחירים -מי יישמע?

אם מישהו יודע על אחת כזאת, במצב סביר ומעלה ובמחיר סביר ומטה, אשמח לשמוע.

 

פורסם
זה זמן רב שאני מחפש בשביל הבן שלי אלפא ספיידר שנת 1985 (שנת הלידה שלו).

כל מה שראיתי היה במצב חלודה ממארת או במצב מכני עלוב והמחירים -מי יישמע?

אם מישהו יודע על אחת כזאת, במצב סביר ומעלה ובמחיר סביר ומטה, אשמח לשמוע.

 

הרעיון שלך מקסים אבל

כנראה שתצטרך להמתין 4 שנים וליבא כי בארץ ידועות משנת 85 רק 5 מכוניות מתוך כ 40 ספיידרים משנות השמונים

כרגע מפורסמות 2 במחירים בסביבות ה50

פורסם
להביא מחול יעלה גם כ50K

 

יותר...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
רפי....חחחח

בעלי שואל אם נהפכת להיות חנפן לעת זיקנה......

אתה והסוד שלך......חחחח

והספיידר שלך... והגולייטה שלך..שלא יעלבו

בברכה,רפי

נהג מתחיל

×
×
  • תוכן חדש...