רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ותצוגת רכבי אספנות- ב'מקום בלב' רעננה בשבת , מיד לאחר ט"ו בשבט, "מקום בלב" פותח שעריו שנית למפגש ותצוגה של חברי מועדון החמש! בתוכנית אירוח החברים עם תקרובת של פירות החג, מוזיקת רקע משנות ה-60 וה-70 , בגן הקסום של המפגש ייערך ב-22.1.2011, בין השעות 10:30-13:30, בקפה –מסעדה 'מקום בלב', בהנהלת חבר מועדון החמש חיים שסטל, רח' פרדס משותף 5 רעננה, טל' 09-7714296. חברי המועדון ואורחיהם יקבלו 10% הנחה בהזמנות . חשוב- יש להגיע עם רכבי אספנות - תצוגת המכוניות תתקיים בחניית המקום שתישמר לחברי המועדון! האירוע יפורסם בכלי התקשורת. אם יהיה…
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
השיפוץ יצא לדרך !!!!!!!
הודעה אחרונה מאת CHENLI6, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אחלה כתבה,קרדיט למעריב! http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/876/789.html?ap=16&from_art=2202497&to_art=1876789
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
חברים כל התמונות המצורפות כאן צולמו כולן מהאויר!! כן כן מותר ורצוי לפרגן שבת שלום GUY
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
ערב טוב. מפגש השרון הערב חגג. הגיעו חברים רבים ברכבי אספנות, עד כי כמעט ולא היה מקום חניה. חגגנו כמה אירועים, חוץ ממפגש נחמד כרגיל. היתה הרמת כוסית יין ועוגות לרגל יום ההולדת של בני הספל, ושל אבירם, וקינחנו בליקוק גלידה שאירגן בכמות נאה שמעון. כמו"כ, ככה סתם, בשקט הס, הגיע ברוך עם המוריס החדשה שלו. לא יודע למה, אבל נראה לי שההגה מורכב לא נכון. הוא בצד ימין. להלן התמונות.
הודעה אחרונה מאת mister v, -
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שבת שלום אמש זכינו למפגש מיוחד מאלף ומעלף גם יחד. ביקור של מועדון אלפא רומיאו שהיגיעו מכל קצוות הארץ וכיבדו אותנו בביקור לאחר טיול שעשו שיצא ממרכז הארץ דרך בית אורן והסתיים אצלנו בארומה בנשר. כמות נכבדה של אלפות ישנות וחדשות שנוספו לחברים רבים מסניף הצפון שהיגיעו עם רכבי האספנות לאחר חודש גשום שעבר עלינו. מפגשים כאלה תמיד מרגשים וכן ירבו...
הודעה אחרונה מאת איתמר שורקי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
נגנבה קרייזלר 69 שחורה מאוד דומה לפיורי 2 דלתות עם חזית של פנסים נפתחים, הרכב נגנב מצהלה. לעוזרים תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ליאורה לב, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני מספר ימים בעודי נוסע בבימר, שקעה לה דוושת המצמד לעולם של כולו טוב... עצרתי בצד וראיתי שהמשאבה פשוט התפרקה (הסטופר השתחרר) ולא ניתן היה לתקן את זה במקום. התקשרתי לשרותי גרירה במסגרת הביטוח וחשבתי שבשל העובדה שיש עוד יום עמוס בפגישות עבודה לפניי, אין לי מנוס אלא לשכור רכב ואם כבר אני ממתין, אקפוץ ואשכור אחד ממקום בסביבה. הרמתי ידי למונית, הגעתי להשכרת הרכב ותך דקות יצאתי עם מפתחות הרכב השכור אך.... איפה המפתחות של הבימר? מסתבר... שהשארתי אותן במונית... לא טרחתי לקחת קבלה (לקח לעתיד) ואני בד"כ לא מסתכל על תווית שם הנהג ואפילו חברת המוניות כשזו מונית מזדמנת... טלפון לגרר - אל תבוא, אין מפתחות, אעדכן בהמשך... התקשרתי לבטחון המפתח בת"א שכידוע לי מ…
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 6 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
ספונטני ככה , כמו פטריות הצצות בשמש הופעמו אצל אמיר בחנות ... חבורה שכזאת .
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אם מישהו הוביל רכב לארץ מג'ורג'יה נמל ג'קסון ויל אשמח לקבל המלצות/עלויות? האם יש משם ro ro?כמוכן מה אחוז המס המוטל כיום על רכב אספנות פולקסוואגן?
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
- 0 תגובות
- 842 צפיות
מאמר חדשות מעניין! שימו לב מדובר על הקצה הגבוה ביותר של התחביב: מכוניות של 2 מיליון דולר ומעלה... מדאיג ששטויות כאלו קיימות. כאחד שעוסק בשוק ההון ותחביבו מכוניות אספנות (ולא להפך!), הרעיון קצת הזוי אבל אני בטוח שהיו אלה שישימו כסף מאחורי המייזם. מעניין מה הם ייקנו, והאם ניק מייסון יימכר את ה GTO שלו לקרן... אני מניח שזו עסקת בעלי עניין, מה זהר גושן היה אומר?? http://www.bloomberg.com/news/2011-01-19/pink-floyd-s-ferrari-fan-mason-aims-for-15-return-from-150-million-fund.html אלעד
הודעה אחרונה מאת elads, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום רב לחברי וחברות מועדון החמש, מפגש המועדון בירושלים מחדש את פגישותיו בביתו החדש והמשודרג במסעדת 'קולוני', רח' בית לחם 7, שכ' בקעה, מתחם הרכבת הישן, טל' 6729955- 02. מידע נוסף על המקום באתר http://www.2eat.co.il/Colony המפגש יתקיים כרגיל מדי יום שישי והחל מיום שישי הבא 24.12.10 (כדי לאפשר לרכז המפגש להתארגן בנושא החנייה), משעה 13:30 ואילך. בחזית המסעדה תוקצה חנייה פרטית לחברי המועדון . אין למקום מגבלה של סגירה מוקדמת עקב השבת והחברים מוזמנים להגיע בשעה שנוחה להם. החברים יקבלו 10% הנחה בהזמנות . לפרטים ולבירורים יש לפנות אל אילן גורן, רכז המפגש בירושלים, בטל' נייד 5272562- 050. בברכה, …
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום יש לי פורד 1985 שהיתה של המשפחה ומשמשת אותי כרכב משני. יש לה 430000ק"מ ונוסעת כמו נמרה 100ק"מ ביום לפחות 3 פעמים בשבוע. אני מתלבט האם לקבל אליה 3000שח ולעבור לרכב משנות ~2000 או לשפץ אותה ולהמשיך איתה. האם יש המלצות לבעלי מקצוע לפורדים גרמניים? לדעתי צריך ציריות + מתלים גיר 5 הילוכים במקום 4 + קלאץ שיפוץ מנוע מזגן פחחות יסודית , גומיות וצבע ריפוד פנים
הודעה אחרונה מאת dkn1, -
- 0 תגובות
- 937 צפיות
בשבוע הבא אני נמצא בברלין והנובר מישהו מכיר ספק חלפים, לא משנה אילו אשמח לקבל כתובות תודה
הודעה אחרונה מאת adar, -
- 1 תגובות
- 985 צפיות
היום, יום שישי 21.1.11 יתקיים בשעה 16:00 אחה"צ מפגש שבועי בגעש כמו כן בשעה 17:00 הרמת כוסית לרגל יום הולדתו של בני הספל, איש האבטומוביל, הפלקון והמוסטנג ואחד האחראים בפורום כולםםםםם מוזמנים
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום. לאחרונה נתקלתי בבעיה- ברכב שלי נכנסים מאחורה רק מספרים ארוכים, הארופאיים, ורציתי לדעת: היכן ניתן להדפיס לוחיות רישוי ארוכות לרכב אספנות? תודה. תמונות להמחשה (מהמפגש האחרון בנוקיה):
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
שרטוטים של סוסיתא 1 2
מאת NoamS-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום אני מחפש שרטוטים של סוסיתא רצוי של הסברה אבל אשמח לשרטוטים של כל הדגמים. לגבי הסברה - מצאתי משהו ממש קטן שלא עוזר לי באתר the-blueprints.com לגבי סוסיתא כרמל מצאתי משהו קצת יותר נורמלי. אבל זה עדיין דיי קטן. וחסר לי מבט מאחור וקדימה. אני צריך מבט מקדימה, אחורה, הצד ולמעלה (ולא בזוית. שכל צד יהיה פרפקט ולא "בערך" ). הכי טוב שרטוטים אבל אפשרי גם צילום (שוב - זה צריך להיות בדיוק מהצד, ובדיוק מלמעלה וכו'... ולא בזוית). תודה!
הודעה אחרונה מאת NoamS, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מצאתי בשירשורים קודמים כמה טיפים פזורים בנושא הסרת צבע, חלודה, וצביעה ביסוד וצבע עליון. רוב חלקי המנוע אצלי אכולים מחלודה כך שלא רואים את החלק. בתמונה כיסוי חום של המניפולד, מכסה פילטר אויר עם חלודה מתחת לצבע, ומעבר לזה גם הג'אנטים די חלודים. אני מעוניין להביא אותם למצב סביר ונאה באמצעים ביתיים, זה לא לצורך תצוגה, אז עדיף לא לרוץ עם ארנק מלא לניקוי חול וצביעה בתנור אצל פחח. אשמח לטיפים מבעלי נסיון, ואם אפשר לציין גם שמות של חומרים ספציפיים. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הזמנתי חבילה מאתר בארה"ב, קיט שיפוץ קרבורטורים ל-BMW. החנות ודואר ארה"ב התנהלו למופת, והחבילה יצאה מארה"ב לארץ אחרי יומיים. למעלה מחודשיים אני מנסה לאתר את החבילה בארץ, הן באתר האינטרנט של דואר ישראל והן בסניף, איש לא ידע להגיד לי היכן החבילה. אתמול בהמלצת מישהו בפורום יצארתי קשר עם שלומית, מתל-אביב הנ"ל בדקה ונימצא שהחבילה הושארה אצלי ע"י תיבות הדואר ע"י הדוור. בבירור עם הסניף בי-ם הוברר שאכן כך, וניתן לי שם הדוור והתאריך, מיותר לציין שהחבילה נעלמה! אין זאת הפעם הראשונה שהחבילות לא מגיעות עד לדלת, אלה מושארות כמכתב רגיל, והדוור אף ציין זאת כשדיברתי איתו, לטענתם יש אישור להשאיר דבר דואר על תיבות הדואר. הופנתי ע"י הפקידה לשירות לקוחות-כיצד לדעתכם ע…
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
טוב אז בשעה טובה אחרי פירפורים רבים בארץ הפורד עברה טסט והיא מאושרת על הכביש הפורד עברה שיפוץ כללי בארה''ב כולל זיפוט צבע רפדות וחידוש חלקים מכניים קחו קצת תמנות ותגידו איךך... http://img13.imageshack.us/i/61970429853084091643664.jpg/ http://img811.imageshack.us/i/68290472062334091643664.jpg/ http://img26.imageshack.us/i/63318429852649091643664.jpg/ http://img831.imageshack.us/i/65483472061949091643664.jpg/
הודעה אחרונה מאת speedsecret, -
- 2 תגובות
- 937 צפיות
שבת שלום חברים אז זהו ,ביום שבת 22.1 בשעה 11:00 נפגשים אצל צבי אלדר הגר בפרדס חנה רח' מגד 1 הבית האחרון בצד ימין. טל'-0528669200 על הפרק הקמת מועדון לחברים אשמח אם תעבירו את המייל לחברים שאת מכירים להתראות איציק דר 0522618051
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 51 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
ביקשו ממני מכונית אספנות לצילומי קליפ. נא לפנות לילך [email protected] 0522234268
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://ossan-cmg.sakura.ne.jp/Photo/CAR_MUSEUM/SHCM.html אני כבר התחלתי לחפש איך להגיע, מי שמעוניין שיצור איתי קשר. שימו לב ללנצ'יות!!
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
"חבר" שלי בפייסבוק שאנו חולקים אהבה משותפת לסיטרואנים העלה תמונות של מפגש מועדון העתיקות של האיזור שלו ביוון. מרשים ביותר.. תהנו http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=274949&id=532323908 הנה כמה תמונות כקדימון.. לצערי מי שאין לו חשבון בפייסבוק לא יוכל לראות. אבל אני מאמין שלרוב יש פה
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
http://new.ba-bamail.co.il/View.aspx?emailid=6517&memberid=754779
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הטענה של משרד התחבורה היא שברגע שממלאים את הטופס המקוון הבא מקבלים מספר בקשה וזה נקלט: http://forms.gov.il/globalData/GetSequence/[email protected] משום מה אני לא מוצא בשום מקום כפתור שליחה של הנתונים. מישהו יכול לעזור? תודה, ראובן
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 3 תגובות
- 736 צפיות
הצמיג ברשיון 165R15 כבר לא קיים. תודה
הודעה אחרונה מאת אבי גואטה, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מחפש את הרכב הזה שהיה של אבי לפני כ 17 שנה האודי דגםcc נפח 1800 ידני צבע זהב ונמכר לבן אדם במפסגת זאב מאזור ירושלים התמונה צולמה לפני כ20שנה מישהו יודע אם הרכב הזה עדין קיים ? תודה
הודעה אחרונה מאת איציק פוליקר, -
- 14 תגובות
- 14.1 אלף צפיות
שלום לכולם בבעלותי טילון icm שנת 74 שנמצא בשימוש (רשיון רכב שולם וטסט בתוקף לרבות ביטוח אספנות). מסיבה כלשהי רשיון רכב לחידוש לא נשלח אלי, בשיחה עם המענה הטלפוני *5678 (בשירות משרד הרישוי) הודיעו לי ש"הרכב חסום" ושעלי לגשת למשרד הרישוי לברר את סיבת החסימה. עוד לדברי הנציגה, לא ידועה לה סיבת החסימה וכן לא ידועות לה סיבות בגינן נחסם רכב. האם מישהו התנסה בכך שלא נשלח לו רשיון רכב אספנות לחידוש מהסיבה של חסימת רכב ו/או האם ידוע למישהו מהן הסיבות לחסימה?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 866 צפיות
בטח בחיים הוא לא חשב שזה יהיה סוף של הרולס רויס. http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2445831/Saddam-Husseins-Rolls-Royce-put-up-for-sale-in-eBay.html
הודעה אחרונה מאת broadaxe,
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 425 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Cherniy Bumer
- yor2
- Stangg
- נולד לליסינג
- motior
- לירון .ה.
- garicho
- גולדן191
- itaimoto
- פינדר
- ModChiP
- חוםואבק
- סולל הדרך
- SurfHigh
- David32
- פולו,גולף
- davemustaine87
- nimo
- yoav911gt2
- ליסינג בצער
- yossiaviel
- `Infinity
- ArikB
- malcishua
- DanielGangsta
- Shay Shd Dave
- elyas
- eyalgr
- הרקוליטו
- yahaga
- Igalz
- ofralon
- כוכב השחר
- אופיר71
- RBRB
- itaysamurai
- lanosforce
- Aviady001
