Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נשר צפון - 21.1.11


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום

אמש זכינו למפגש מיוחד מאלף ומעלף גם יחד.

ביקור של מועדון אלפא רומיאו שהיגיעו מכל קצוות הארץ וכיבדו אותנו בביקור לאחר טיול שעשו שיצא ממרכז הארץ

דרך בית אורן והסתיים אצלנו בארומה בנשר.

כמות נכבדה של אלפות ישנות וחדשות שנוספו לחברים רבים מסניף הצפון שהיגיעו עם רכבי האספנות לאחר חודש גשום שעבר עלינו.

מפגשים כאלה תמיד מרגשים וכן ירבו...

Dr laster Israel

פורסם

ישראל,

 

כל הכבוד על הניסוח המאלף :)

 

אגב, אני רואה שנהוג אצלכם שכל אחד מצטלם על יד האוטו שלו.

 

לדוגמא שלמה:

 

 

attachment.php?attachmentid=227720&d=1295681349

 

 

שבת שלום,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

להלן קישור לתמונות נוספות: http://www.iaroc.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7167

מועדון אלפא רומיאו קיים אמש את המפגש הראשון מזה הרבה מאוד זמן באיזור הצפון (למיטב זכרוני, הפעם האחרונה שבה התקיים דבר דומה היתה לפני יותר מחצי עשור), בתקווה שהדבר ייהפך למסורת כך שגם לחברינו מהצפון תהיה מסגרת מפגשים משלהם.

בהזדמנות זאת, אודה לכל מי שהגיע, ובכלל זה לאנשי הסוכנות החדשה בחיפה, שהגיעו עם רכב הדגמה 159TBI ואפשרו לנוכחים לבצע בה נהיגת התרשמות. שמחתי לראות פרצופים שמזמן לא פגשתי בהם!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

היה יופי של מפגש!

תודה למועדון האלפות על הביקור. מקווה שיהפוך למסורת.

 

שלמה, תתחדש על הסוסיתא :lol: :lol: :lol: היא V8?

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

תמונות מהמפגש ההומה שהיה אתמול יגואר XJ קופה.

ז'ק המל אמר כל צילדגר 442 סמ"ק = 12כמו דה שבו...

P1140023.JPG

P1140025.JPG

P1140022.JPG

P1140005.JPG

P1140026.JPG

P1140029.JPG

P1140027.JPG

P1140021.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

היה מפגש מלא שמחה וחיים תודה לאנשי אלפא רומיאו שבאו לבקר. :lol:

היתה איזו רבע שעה שהתאורה לא איפשרה לקבל תמונות ברורות אוני מתנצל על איכות חלק מהתמונות:-(

P1140032.JPG

P1140020.JPG

P1140015.JPG

P1140007.JPG

P1140004.JPG

P1140003.JPG

P1140030.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

ברכות ויישר כח להצטרפות החבר החדש כילאני, מהכפר יפיע ליד נצרת,



למשפחת מועדון החמש הסניף הצפוני,

ולהופעת הבכורה במפגש.

מאחלים

עדי ואמוץ וכל חברי הסניף הצפוני

 

2101201141841.jpg

 

2101201141851.jpg

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

×
×
  • תוכן חדש...