Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד לחדש חלקי מתכת חלודים במנוע, באמצעים ביתיים


yosi6
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מצאתי בשירשורים קודמים כמה טיפים פזורים בנושא הסרת צבע, חלודה, וצביעה ביסוד וצבע עליון.

רוב חלקי המנוע אצלי אכולים מחלודה כך שלא רואים את החלק. בתמונה כיסוי חום של המניפולד, מכסה פילטר אויר עם חלודה מתחת לצבע, ומעבר לזה גם הג'אנטים די חלודים.

אני מעוניין להביא אותם למצב סביר ונאה באמצעים ביתיים, זה לא לצורך תצוגה, אז עדיף לא לרוץ עם ארנק מלא לניקוי חול וצביעה בתנור אצל פחח.

אשמח לטיפים מבעלי נסיון, ואם אפשר לציין גם שמות של חומרים ספציפיים.

תודה מראש!

IMG_0572_s.jpg

IMG_0569.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספרי צבע מיוחד לחלודה כצבע יסוד.

ועל זה ספרי עמיד בחום אם החלק מותקן בחלק חם במנוע, באיזה צבע שתחבר.

 

לא לשכוח ניקוי אגרסיבי של החלקים לפני כן, ורצוי לשייף עם נייר מים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הצביעה ישתלם לעשות לבד וגם יכול לצאת טוב וזול - אבל אני הייתי משקיע בניקוי חול - לא אמור לעלות יותר מדי ויחסוך זמן וכאבי גב...:wink:

 

מחזק את דיבריי קודמי הניקוי חול יעיל וזול.

את הצבע תעשה לבד כמו שהציעו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני השתמשתי בנוזל ניקוי לשירותים - 00 של סנו, טבלתי בנוזל ניקוי מהול בחצי כמות מים בתוך גיגית למהלך הלילה את החלק, למחרת הוצאתי, ניגבתי, שפשפתי בנייר שיוף להחלקה, וצבעתי בצבע למתכת שלא מצריך יסוד ("המרייט"). יצא מצויין. חשוב לא להשאיר את החלק מחוץ לתמיסה ומייד לשפשף ולצבוע אחרת הוא מתחמצן ותופס שוב חלודה.

בהצלחה;-)

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני השתמשתי בנוזל ניקוי לשירותים - 00 של סנו, טבלתי בנוזל ניקוי מהול בחצי כמות מים בתוך גיגית למהלך הלילה את החלק, למחרת הוצאתי, ניגבתי, שפשפתי בנייר שיוף להחלקה, וצבעתי בצבע למתכת שלא מצריך יסוד ("המרייט"). יצא מצויין. חשוב לא להשאיר את החלק מחוץ לתמיסה ומייד לשפשף ולצבוע אחרת הוא מתחמצן ותופס שוב חלודה.

בהצלחה;-)

 

 

מומלץ בחום ,

עשיתי לכמה חלקים למוריס שלי והניסיון ממש טוב עם הסנו הזה .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על העיצות. קניתי תרסיסים של צבע יסוד + צבע עליון עמיד בחום (כתוב עד 650 מעלות)

לגבי השיוף אני מניח שאתם מתכוונים לנייר לטש אפס.

מה בנוגע לחלקים שהם במקור צבועים כמו מכסה פילטר אויר. האם סנו 00 יוריד את הצבע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההנחיות. פעלתי על פי העיצות שכתבתם (גירסת הסנו 00).

קניתי את החומרים הדרושים, בתמונה.

מסקנותיי:

נדרשה השרייה של מספר ימים כדי להסיר כמות כזו של חלודה

לאחר ההשרייה, המתכת חוטפת חלודה באופן מיידי כפי שנאמר כאן. רציתי לצלם את החלק לפני הצביעה ביסוד, והחלודה הופיעה תוך שניה לפני שהמצלמה הספיקה לנעול פוקוס.

הצביעה שלי לא יצאה אחידה לצערי. יש נזילות צבע.

נראה אם הצבע יעמוד במבחן הזמן

IMG_0596_s.jpg

IMG_0597_s.jpg

IMG_0602_s.jpg

IMG_0604_s.jpg

IMG_0665_s.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לצבוע ממרחק ולא להשתהות על מקום אחד יותר מידי, ולתת לצבע להתייבש בן שכבה לשכבה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...