Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד מוסטנג 67 ייבוא אישי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמה עולה לא יודע עדיין כל השיפוץ והמכס זה המכה של הכסף...... אני מעריל משהו כמו 80 עד 100 לא יודע לא עשיתי חישוב עדיין שאני ידע אני יגיד לך..... טוב אז ככה זאת האחות הקטנה של המוסטנג מנוע טור 6 סמול בלואק 3200..... באוטו הוחלף כמעט הכולל ושאני אומר הכול אז הכול חבל שאין תמונות של פנים האוטו הוא יפיפה!!!... עור לבן דשבורד חדש... הכול עובד.... אני מחכה למפגש שאני יבוא להציג אותה!!.... :lol:

 

תתחדש, רכב יפיפה. תגיד מתי אתה מגיע להציג והיכן, ונבוא לשזוף את העיניים.

 

זה 6 צלינדר או small block ?

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
תתחדש, רכב יפיפה. תגיד מתי אתה מגיע להציג והיכן, ונבוא לשזוף את העיניים.

 

זה 6 צלינדר או small block ?

 

ירון

 

בטח 6 טור.

הוא עוד לא נכנס למושגי המנוע ששם גם 5700 סמ"ק זה סמול:evil:.

אצלך וגם אצלי (במוסטאנג) יש מנוע 6 צילינדר:oops:.

 

נ.ב

 

איפה יש רכבים במצב כזה ב 5000$?

פורסם

תודה רבה אבל אני מעדיף להגדיר את עצמי " כלא עוד אחד "

 

והנה הבאתי לינק לאי בי של מוסטנג ב 4200 דולר

 

ובחיים לא אמרתי שזה יעלה רק 40 אלף , כי הייבוא אישי של רכב כזה זה בעיקר על מה שמשלמים תקנו אותי אם אני טועה

פורסם
תודה רבה אבל אני מעדיף להגדיר את עצמי " כלא עוד אחד "

 

והנה הבאתי לינק לאי בי של מוסטנג ב 4200 דולר

 

ובחיים לא אמרתי שזה יעלה רק 40 אלף , כי הייבוא אישי של רכב כזה זה בעיקר על מה שמשלמים תקנו אותי אם אני טועה

 

 

מה אתה מסטלבט עלינו מביא לנו מכירה שלא הסתיימה ויש ריזרב.

תעדכן אותנו שזה יסתיים.:lol:

פורסם
תתחדש ותהנה

אבל למה 6? הסבה בבוא היום אם תרצה יכולה לעלות לך המון

 

 

...אמר זה שהיה מבסוט שהיתפרק לו הבקאקס מעודף כח:lol:

 

דודי תשחרר לא לכולם יש את הג'וק הזה:twisted:

פורסם
...אמר זה שהיה מבסוט שהיתפרק לו הבקאקס מעודף כח:lol:

 

דודי תשחרר לא לכולם יש את הג'וק הזה:twisted:

 

 

שמע אם זה היה מתפרק בקטנה הייתי מתבאס

אם כבר נשבר שישבר כמו שצריך \

 

בשני המצבים הייה צריך לזרוק את זה לפח

 

חוץ מזה כמה אנשים אתה מכיר שהתחילו עם 6 צילינדר ומה יושב להם שם היום במקומו

ואתה אחד מהם

mustang 67 GT, 302 engine t5


×
×
  • תוכן חדש...