רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
היום התבשרתי שחבר חזר מטיול ארוך וסוף סוף הזדמן לי לעצור אצלו, צילמתי מספר תמונות ובקרוב אני אעלה עוד עם קצת סיפורי רקע כרגע יש בשיפוץ BMW R50 ולידו חונה אינדיאן ישראלי בקיצור נהנתי מאוד ורציתי לחלוק איתכם את התמונות .
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
האם משהו יודיע אם עדיין יש כאלו שנוסעות או בכלל לחלקים? אני מדבר על הדגם בין 1984-1991 למי שלא מכיר את הרכב . audi 200
הודעה אחרונה מאת j22bulfas, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני שוקל לייבא MERCEDES SL350/450 מודל 1975-80. אשמח לקבל חוות דעת בנוגע לדגם הרכב. אם יש ניסיון ביבוא רכבי אספנות – אשמח לשמוע. תודה
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היינו ונהננו. תמונות בקישור הבא: http://www.facebook.com/album.php?aid=18693&id=100001819902127&l=bff35fc07c
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 1 תגובות
- 937 צפיות
כמה תמונות ששלח לי חבר מיוון. תהנו. לא רק אלפות אבל בעיקר. תהנו
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עוד כמה חודשים אני טס לדרום אמריקה למטרות מחקר. בין השאר אני אעשה מחקר על תחום האספנות בצ'ילה, אבל זה כבר לשרשור אחר. כיוון שאהיה שם כבר, אנצל את ההזדמנות לקנות רכב אספנות כלשהו (מנסה עדיין לאתר את הרכב הראשון שלי ולקנות אותו בחזרה). בזמן שאהיה שם אשתמש ברכב שאקנה כרכב יומיומי (זה נורמלי לחלוטין שם). ההתלבטות שלי היא זו: האם לשלוח את הרכב מצ'ילה או מארגנטינה? מצד אחד, צ'ילה יותר רחוקה ואני משער שהמשלוח יותר יקר. מצד שני, לקנות רכב בצ'ילה ולנהוג בו מעבר להרי האנדים ועוד 1200 קילומטר עד בואנוס איירס נשמע כמו רעיון מוזר למדי. בהנחה והעלות של שתי האופציות זהה והרכב במצב טוב, הייתם לוקחים את הסיכון ונוסעים ברכב? אופציה א' מראה שליחה דרך ארגנטינ…
הודעה אחרונה מאת fastbullitt, -
-
קיבלתי BMW 518 1982 עוד שנה אספנות אני רק ביום שלישי יקח אותו משכן של סבתא שלי בחינם ! הרכב שמור מאוד והיה כל השנים בחניה מקורה למעט נסיעות קצרות למכולת ולקופת חולים, עם000 57ק"מ.
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם ניתן חוקית לשנות דגם מנוע ב BMW 518 שנת 82 למנוע יותר מתקדם (הידראולי) ואם כן מה גבול הנפח שמותר ? המנוע שלי מעולה עם ק"מ נמוך אבל אני רוצה קצת יותר אנרגיה
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 931 צפיות
האם יכול להיות שנוזלי קירור לרדיאטורים יעשו הבדל ביעילות הקירור? במילים אחרות ,האם סביר שנוזל X יעביר חום מהמנוע טוב יותר מנוזל Y? לאחרונה שמעתי ממישהו שהחליף באופנוע קאסטום 4 צילינדר את נוזל הקירור שהיה שם, לנוזל קירור של חברת caterpillar. לדבריו הנוזל שלהם יקר יותר אבל משפר את יעילות הקירור. זו אפשרות הגיונית או עוד אגדה אורבנית? נוזל קירור זה לא רק מים עם אתילן גליקול ??
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום חברים, מה רמת ההפשטה של אביזרים וחלקים המותרת כאשר מוסרים רכב לתוכנית הגריטה. האם מישהו כאן הפשיט רכב לפני שמסר אותו לגריטה? קראתי, נדמה לי בפורום, שחייבים להיות דברים בסיסיים כמו מנוע, מצבר וצמיגים. אבל עד כמה מותר להפשיט את הרכב? ברור שאין בעיה אם אוריד את המזגן וכל מיני אביזרים של סלון הרכב, אבל מה יקרה אם הרכב יגיע על גרר (שזה לכשלעצמו לא בעייתי), למשל ללא אלטרנטור? רדיאטור? מאוורר רדיאטור? קרבורטור? כיול? לוח שעונים? בקליוט? גריל קידמי? האם מישהו שם בודק את הדברים האלה? ואיפה הגבול? אם לא הובנתי כהלכה, אז המטרה היא להשאיר אצלי כמה שיותר (למען כלי הרכב השורדים) ולתת לגריטה כמה שפחות. (אל תכתבו את התשובה המתבקשת: "אז אל תגרוט", מאוחר מידי). …
הודעה אחרונה מאת GLF, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
אחרי שהייתי היום במשרד הרישוי כדי להפוך את הרכב לאספנות ולהקפיא את הרשיונות, מדאיג אותי הכיתוב שמופיע בעיגול ("מבוטל הפקדה") - אני רוצה להיות בטוח שלא ביטלו לי את הרישיון והורידו לי את הרכב לתמיד. והערת אגב, הפתיע אותי משרד הרישוי בנתניה. אומנם היה בלאגן בתור, אבל מרגע שהגעתי לפקידה עברו בדיוק 20 שניות עד לסיום הטיפול.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 974 צפיות
במשרד הרישוי ברמלה הוסיפו לי לסוסיתא לטסט אישור מעבדה מוסמכת ואין בדיוק עם מי לדבר שם ,עדיף בהורדת רכב לסטאטוס אספנות ללכת למשרד רישוי אחר עד שיתוקן העוול
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, רכשתי רכב אספנות נוסף, ובסעיף ה"תנאים והגבלות" ברשיון הרכב כתוב ככה: " רכב אספנות חייב אשור מעבדה מוסמכת מס מנוע הטבע עי מ.ד. לטסט-אישור מוסך מורשה " האם סטטוס "אספנות" לא מבטל אוטומטית דרישה לבצע בדיקת מעבדה? ומה לכל הרוחות אומרת השורה בקשר למספר המנוע? חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה חד משמעית בנושא. תודה.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 946 צפיות
שלום לכולם, מישהו יכול בבקשה להפנות אותי למידע לגבי יבוא רכב אספנות מארה"ב? (עדיף כמה שיותר פרטים) אני צריך להוציא רשיון יבוא לפני שאני רוכש את הרכב או אחריו? כמו כן, יש המלצות לחברת הובלות טובה וזולה? תודה.
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
גלשתי קצת בכמה אתרים בדרום אמריקה בשביל לבדוק רכבים ומצאתי משהו די מוזר. יש המון פיאט 600 שנת 1980 למכירה. זה אפשרי בכלל? לפי מה שאני מבין ייצרו אותו רק עד שנת 1969 כפיאט ו1973 כסיאט. ZASTAVA כנראה המשיכו לייצר אותם עד 1985 אבל בדרום אמריקה מכרו אותם אפילו בשנים האלו כפיאט. למישהו יש יותר פרטים בנושא?
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי שלחתי למלון שחבר שוהה בו חלק לרכב שלי דרך מוסטנג אנלימיטד נוצרה טעות בחברת UPS במשלוח והם שלחו את זה ליעד אחר מישהו נתקל בסיטואציה ככזו ? כרגע אין כבר אף אחד בארהב שיוכלו לשלוח לו את החבילה מצורף המייל מUPS שהם מתנצלים Dear Dudi, Thank you for bringing this matter to our attention. Our tracking records indicate that this shipment was incorrectly delivered on 01/07/11 at 6:37 p.m. to the following address: 15 W 45TH ST Bldg/Floor G NEW YORK NY 10036 This shipment was signed for by the following individual: SOF I sincerely apologize that your shipment was delivered to an incorrect address. We st…
הודעה אחרונה מאת orile, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם אפשר לייבא רכב עם מנוע לא מקורי אך שאפשר לאשר אותו? אני אחדד: אם נגיד מישהו רוצה לייבא רכב (נגיד שברולט נובה) שיצאה מהמפעל עם מנוע 4100, אבל כיום יש לה מנוע 5700. יש אפשרות לאשר כניסה של זה? ראיתי רכבים עם שינוי כזה של נפח פה בארץ אבל אני תוהה אם אפשר לייבא אותו עם המנוע הלא מקורי. מדובר (באופן תיאורטי) על רכב שמאושר בחו"ל כבר כמה שנים ועבר טסט כמו שצריך. על מה מסתכלים בעצם במשרד התחבורה? על הVIN שבעצם נותן אינדיקציה לנפח המקורי? על הרישיון של הרכב בחו"ל והאם הוא עבר טסט עם זה?
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לא מכבר הצגתי כאן סרטון של ביואיק סופר סדאנט 48', אחת המכוניות המדהימות של שנות הארבעים; הכוכבת הפעם היא שוב בגרסת סדאנט, אלא שזו הגרסה הבכירה, רודמאסטר, עם 150 כ"ס והתיבה האוטומטית של ביואיק, דיינפלו, בשנתה הראשונה. לכל הביואיקים האלו היה מנוע 8 טורי עם שסתומים עיליים(OHV), קפיצי סליל גם במתלה האחורי, איכות יצור מדהימה ונסיעה רכה להפליא.
הודעה אחרונה מאת 504L, -
חברי מועדון ה-5 סניף חיפה והצפון שלום רב, במפגש הראשון לשנת 2011, בשישי 7/1/2011, מסיבת הפתעה לחבר המפגש, עזריאל, ליום הולדתו ה- 49. ברכות ליום הולדתו ותמונות של עזריאל ממפגשי הסניף בקישור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=356135 בתוכנית - מפגש חברים, ברכות, כיבוד ויין, וקטעי נגינה (חדש !!). תחזית מזג האוויר בשישי - סיכוי לגשם מקומי קל בשעות המפגש, רק בלילה לקראת השבת התחזקות הגשם. אין חובה להגעה עם רכבי אספנות בגשם קל. נשמח להשתתפות בני/בנות הזוג במפגש מיוחד זה. להתראות עדי ואמוץ
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ראיתי אותו בסופ"ש בצפון מישהו מזהה? אהבתי את המנוע-צילינדר אחד קרור אוויר אני רוצה לדעת אם כדאי לנסות לרכוש אותו-אבל רק אם זה טרקטור נדיר יובל
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 2 תגובות
- 903 צפיות
שלום לכולם ושנה אזרחית טובה! יש למשפחה שלנו מרכז לעיצוב בית, ופתחנו באתר הבית שלנו פרק של עיצוב בעולם הרכב, שבו אנחנו מראים רכבים בעלי עיצוב מיוחד ומעניין, פרק בעיקר לכיף. במידה והינכם מעוניינים לחשוף את הרכב המיוחד והמעוצב שלכם באתר שהוא אחד המובילים בארץ בתחום של עיצוב, אנחנו נשמח לתת לכם את הבמה, במידה והינכם מעוניינים, תשלחו לי למייל הבא 3 תמונות ללא סימנים מזהים (מספר רכב וכו') של הרכב + תיאור קצר עליו. הנה האתר להתרשמותכם: http://www.robinstyle.co.il/88003/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%AA המייל אליו יש לשלוח את התמונות: [email protected] תודה לכולם! יהונתן
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 0 תגובות
- 914 צפיות
שוב שישי מעמיד במבחן את הרצון לצאת עם הרכב ולחלץ שרירים, לבין חוסר הנוחות לנסוע עם האספניות בגשם, בבוץ, להשתחל בתנועה עם מגבים איטיים, בלמים מיושנים ולקוות שהסובבים עם ה ABS ATC CSU יודעים לנהוג וחס וחלילה לא יחליקו וילטפו פלסטיק אל פח את היקירות... פראנויה? ואולי רק נקודה למחשבה לאלו שבטוחים שזוהי תחבורה זולה ליומיום שתציף את כבישי הארץ... אבל במפגש עסקינן. התחדשנו בחבר נוסף למועדון - ים, חייל שהגיע עם וולוו 164 שעברה במשפחה ישירות לידיו האוהבות. בחוץ גשום ובפנים סוער... שבוע טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
נסעתי לירושלים. בתוך העיר, באיזה עליה מרגיזה, הרכב מאבד כוח והמנוע כבה. הצלחתי עם התנופה לרדת לשוליים. מנסה לתת סטרטר, לא מניע. רואה בפילטר הדלק שאין תנועה של דלק. ניתקתי את צינור היציאה מהמשאבה ונתתי סטרטר. אין דחיפה של דלק. נתתי שאיבה חזקה עם הפה, דלק עובר (ואני יורק דלק. איזה גועל נפש. נשבר לי כבר לשתות בנזין) על פניו נשמע כמו משאבת דלק שמתה, נכון? הגיע הגרר, לקח אותי למוסך. הכניסה למוסך נתתי סטרטר עם השפרצה של ספריי קרבורטורים לבית פילטר האויר. שיעול אחד, שיעול שני, והפיאסטה מניעה. חזרתי הבייתה לאריאל - הפיאסטה נסעה בלי בעיה. איזה באסה ! סתימה בצינור הדלק? WTF ? פיאסטה 1.1 שנת 88.
הודעה אחרונה מאת oron, -
מהי התאחדות הרכב והתחבורה לישראל - הרת"י - התאחדות הרכב והתחבורה בישראל קמה במטרה לאגד כארגון על את מועדוני וארגוני הרכב והתחבורה בישראל, במטרה ליצור נציגות אחת לקבלת החלטות המשפיעות על כלל הנוגעים בדבר וביצוען מול משרדי ממשלה, גופים מסחריים וכדומה. - ההתאחדות מורכבת מנציגים נבחרים של מועדוני וגופי רכב ותחבורה בישראל, להם זכות הצבעה שווה בישיבות ההתאחדות. - מטרתה של הרת"י הינה להוות גוף רשמי, מוסמך ומייצג של מועדוני וארגוני הרכב והתחבורה בישראל מול הגופים המבצעים, תוך שקיפות מלאה, זכות הבעת דעה שווה, הוגנות ושיתוף לכל חברי ההתאחדות. - הרת"י תהווה מוקד פנייה רשמי לגופים מבצעים ומקבלי החלטות בתחום בישראל ותתנהל בפני כל חברי ההתאחדות באופן שקוף ומאורגן. …
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מחר במפגש י-ם: חוגגים יום הולדת לענת! מברכים את מיקי שובו של הג'ינג'י... ולסיום צפוי ביקור של נשיא אמרקאי לשעבר, בצבע וויסקי! מי שלא בא-שפן - רן
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
AMI6 פרוספקט
מאת לירוי1- 0 תגובות
- 739 צפיות
http://cgi.ebay.de/CITROEN-AMI-6-PROSPEKT-1961-69-FRANKREICH-OLDTIMER-/160528110720?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2560389480
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום חברים, אני רוצה לאטום את פנים הדלתות בוולוו בניילון. שיטוט בפורום העלה שלא ממולץ לעשות זאת בסיליקון רגיל שפוגע בפח, אבל לא מצאתי תשובות חד משמעיות לגבי החומר הממולץ. אשמח לשמוע המלצות והתייחסות לאופציות האלה: סיליקון שחור (האם זה כולל גם סיליקון רגיל בצבע שחור שקונים בטמבור או שהכוונה לסיליקון מיוחד?). סיקה-פלקס סופר 7 ספריי זפת תודה ושבת שלום!
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 856 צפיות
חברים\מנהלים יקרים לאור מזג האוויר והגשם המבורך האם מתקיימים היום מיפגשים (נוקיה וכ"ו) כרגיל? תודה מראש. צביקה
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כתבה נהדרת ונדירה של תמר אבידר מיולי 1966 הנלחמת על דמותה של הדה שבו בחברה הישראלית "היא כעורה ומסכנה אבל יש לה אופי טוב והשכלה..." תודות לשירות החדש של חיפוש מתקדם בעיתונות היסטורית זהירות.. זה ממכר http://jpress.org.il/view-hebrew.asp ובאותה הזדמנות עוד שתי כתבות על ההחלטה "ההיסטורית" לשלב את הדה שבו בצה"ל ומלחמתו של פרס להגן על ההחלטה
הודעה אחרונה מאת 504L, -
YAMAHA XS650
מאת itzik_s- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
להלן תמונה של yamaha xs650 שהיה אצלי ב91-92 ומכרתי אותו לבחור מנס ציונה כי הייתי צריך כסף ללימודים. הייתי רוצה מאוד להחזיר אותו אלי,האופנוע מודל 82. אים מישהו מכיר משהו כזה אשמח לקבל מידע לפי דעתי אין כאלו הרבה בארץ. איציק
הודעה אחרונה מאת itzik_s,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
