Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ במשלוח שהגיע ליעד לא נכון בתוך ארה"ב


dudi oknin
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי

שלחתי למלון שחבר שוהה בו חלק לרכב שלי דרך מוסטנג אנלימיטד

נוצרה טעות בחברת UPS במשלוח והם שלחו את זה ליעד אחר

מישהו נתקל בסיטואציה ככזו ?

כרגע אין כבר אף אחד בארהב שיוכלו לשלוח לו את החבילה

 

מצורף המייל מUPS שהם מתנצלים

 

Dear Dudi,

 

Thank you for bringing this matter to our attention. Our tracking records indicate that this shipment was incorrectly delivered on 01/07/11 at 6:37 p.m. to the following address:

 

15 W 45TH ST

Bldg/Floor G

NEW YORK NY 10036

 

 

This shipment was signed for by the following individual:

 

SOF

 

 

I sincerely apologize that your shipment was delivered to an incorrect address.

 

We strongly suggest that you contact your shipper to initiate a package investigation. Shippers are encouraged to report lost packages because receivers may not have all the shipment information needed to perform a thorough investigation. In addition, claim notification letters are not sent to receivers. All claims are settled with the shipper.

 

However, if you prefer to initiate the investigation yourself online, you need to be a registered ups.com user. If you have not registered with ups.com, simply select the Register link in the right column once you are prompted to log-in.

 

To report a missing or lost package, please visit the following link:

 

http://www.ups.com/claims

 

 

For more information on our Lost Package Claims Process, please visit the following web page:

 

http://www.ups.com/content/us/en/resources/service/claims/hlp/lost_process.html

 

 

Please contact us if you need any additional assistance.

 

Jennifer F.

UPS Customer Service

UPS now has a new app that lets you Track, Ship, Find Locations and obtain rate quotes directly from your smartphone. Go to m.ups.com or visit ups.com to learn about Apple and BlackBerry device-specific applications.

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי קרה מקרה דומה עם amazon , ו ups שהחבילה לא הגיעה ליעדה, פתחתי תקלה בamazon והם זיכו אותי על המחיר של הפריט,

 

במקרה שלי ביצעתי הזמנה חדשה אבל לא הייתי חייב.

 

תנסה לדבר עם השולח ותסביר לו את הבעיה ושיחזיר לך את הכסף. אין להם בעיה בארה"ב להחזיר כסף (בניגוד לארץ...)

 

בהצלחה

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפטר לגיר ידני

 

בנוגע לכסף תמיד אני יכול לבטל את החיוב בויזה במיוחד עוד שUPS נתנה לי אישור שהיה טעות ולא קיבלתי את המוצר .

אני רוצה להגיע איתם להסדר שהם ישלחו לי את זה לארץ על חשבונם וישאו בכל ההוצאות .

יש לעוד אנשים ניסיון עם מקרה כזה

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שבגלל טעות במשלוח מקומי, יבצעו משלוח בינלאומי.

אם תרצה הם מחזירים את הכסף בלי בעיה או לחלופין ישלחו שוב (לאותה כתובת). ההבדל בעלות המשלוח היא גדולה , ככל שהמשלוח גדול וכבד יותר.

 

ולדעתי עדיף לבטל ישירות מול הספק ולא דרך חברת האשראי זה הרבה יותר פשוט, מייל אחד והם מחזירים את כל הכסף.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי,

אני מתגורר בארה"ב ואגיע לבקר בארץ הקודש בסוף החודש.

אם תרצה לשלוח את החלק אליי אשמח להביא אותו עימי.

 

שלח לי הודעה פרטית.

 

יום טוב,

אורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...