Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 600 שנת 80. הייתכן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גלשתי קצת בכמה אתרים בדרום אמריקה בשביל לבדוק רכבים ומצאתי משהו די מוזר.

יש המון פיאט 600 שנת 1980 למכירה.

זה אפשרי בכלל?

 

לפי מה שאני מבין ייצרו אותו רק עד שנת 1969 כפיאט ו1973 כסיאט. ZASTAVA כנראה המשיכו לייצר אותם עד 1985 אבל בדרום אמריקה מכרו אותם אפילו בשנים האלו כפיאט.

 

למישהו יש יותר פרטים בנושא?

פורסם

הצצה בויקיפדיה הניבה את זה:



 

South American iterations

The 600 was built as the Fiat 600 R by Sevel in Argentina, with assembly operations taking place in Uruguay and Chile. The 797 cc 36 hp (SAE) 600 R was replaced by the 32 hp (DIN) 843 cc (65.0x63.5mm) 600 S, featuring new bumpers with rubber overriders and a black plastic faux-grille to replace the previous chrome iteration. Top speed was up from 105 to 110 km/h (68 mph).

In Colombia, was assembled in Colombiana Colombiana Autotriz from 1979 to 1982. with Colombian parts (60%) and Zastava 750 parts (40%). Colloquially was named "topolino".

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...