רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
תבדקו את הלינק... http://forums.finalgear.com/automotive-news/a-yesterday-classic-a-today-everyday-car-a-tomorrow-classic-in-the-making-41119/
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שבוע טוב, רכבי מסוג מרצדס החל לקבל 2 אגרות לשנה בהיכנסו לסטטוס רכב מיושן, ברשותי רכב נוסף ממקום העבודה ואינני יכול להחזיק את שניהם,מצד שני אני לא מעוניין למכור אותו ואני רוצה להחזיקו עד לאספנות במינימום הוצאות. שאלתי,מה מהאופציות הבאות ישימה וכדאית(אם בכלל): לשלם אגרה חצי שנתית ראשונה+ביטוח לשנה,אחרי חצי שנה להפקיד את הרשיון לחצי שנה(ולהקפיא את הביטוח) ולהחזירו לטסט לאחר חצי שנה שוב. לשלם אגרה חצי שנתית ראשונה+ביטוח לשנה,אחרי חצי שנה להפקיד את הרשיון לשנה(ולהקפיא את הביטוח) ולהחזירו לטסט לאחר השנה שוב. תודה למשיבים יוסי
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי לאחרונה קיבלתי רכב גרמני בשם מייקו .. מנוע אחורי 2 צילינדר, שנת 58 2 דלתות. מעוניין לשפץ, להחזיר לכביש, מישהו יכול לעזור?? פשוט אף אחד לא מכיר את הרכב!!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נצפה עומד במחסן בטח לא זז כמה שנים..אבל במצב טוב! כבאית GMC 4000 מישהו ראה פעם בארץ דבר כזה?!!?!?? אלו כללי הפורום. תזכורת גם לכלל מספר 2.: http://www.carsforum.co.il/vb/misc.php?do=cfrules
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 864 צפיות
יהיו מוחיטו במגוון טעמים! אווירה נהדרת (כרגיל) ואורחים חשובים! יום שישי החל מ- 1400 ברח' שושן 6 י-ם לא לאחר-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הפעלולים אמיתים לגמרי ובוצע בידי אנשי מקצוע. אל תנסו את זה בבית (אם רכב האספנות שלכם חשוב לכם) שימו לב כמה רכבים מדהימים נהרסו לצורך הפעלולים המסוכנים בסרטון. http://www.youtube.com/watch?v=rmbh1lWyUj0
הודעה אחרונה מאת talroze, -
חיפושית פורשה
מאת קרמה-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע משהו על החיפושית הכחולה עם מכלולי פורשה שהיתה מזגזגת באיזור המרכז?
הודעה אחרונה מאת אליה, -
-
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום. בזמן האחרון אני משקם פזו' 403 של חבר קצת תמונות למצב רוח והסברים קלים לא הזיקו לאיש. היום אני יעלה חלק מהתמונות של טיפול במערכת הבלמים ומנגנון המצמד כמו כן לעת זיקנה נהיתי משתיל איברים ולמה ? מיכייון שאין ולא ניתן להשיג משאבות מים לרכב הזה אז שתלתי משאבת מים שי פזו' 404 עסק לא פשוט אבל פתרון תמידי. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת אסף הופמן, -
מזג האויר האיר לנו פניו ובמיוחד למנועים שלנו. יצאנו לכיוון בית שמש, עלינו למנזר דיר ראפאת שם קיבלנו סיור מודרך מאם המנזר (שלהפתעתנו התעניינה במכוניות שלנו ), לאחר מכן ערכנו טעימות יין וגבינות ביקב צרעה. עלינו לאזור נס הרים וירדנו לעמק האלה דרך צור הדסה. לבסוף אכלנו ושבענו במסעדת ערמונים שבמושב סגולה. ניתן לתמונות לדבר. הקישור לתמונות - למי שיש פייסבוק: http://www.facebook.com/album.php?aid=15339&id=100001819902127&saved הקישור לתמונות - למי שאין פייסבוק: http://www.facebook.com/album.php?aid=15339&id=100001819902127&l=2bfd2c664d
הודעה אחרונה מאת speedsecret, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 3 אלף צפיות
אז אחרי תקופה הממושכת של ניסיון לחסוך ולא ליקנות שום דבר חדש, ועל רקע של "משבר הרומנטי" אם אפשר לקרוא לזה ככה- אני היום נתקלתי לגמרי במיקרה בצעצוע חדש, שכמובן מיד גם נרכש! קבלו את: הטוסטוס KARPATI תוצרת ברה"מ לשעבר, כנראה מסוף ה-80' -תחילת ה-90', במצב סביר פלוס לטעמי בשביל הכלי ששכב שד יודע כמה זמן במחסן! חסרים לו: בית פילטר האוויר, מכסים בצדדים ופנס. מנוע מסתובב, נראה שצריך לכוון את הגיר והקלאץ'. תודה לאסף וירון שסיעו כ"א בדרכו ל"פרוייקט" הזה לצאת לפועל! התכנון הראשוני- לפחות לנקות כמו שצריך, ולהתחיל לחפש חלקים החסרים!
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
שיפוץ גלגל הגה 1 2
מאת רם מילון- 16 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לאחרונה החלטתי להחזיר את גלגל ההגה המקורי (בן 40) לרכב. לצערי מצבו (שלבי התפוררות מתקדמים) מחייב שיפוץ יסודי. לאחר בחינת הנושא באינטרנט הוחלט על השיפוץ הבא: 1. ניקוי ופרוק חלקים רופפים. 2. השלמת החריצים והחלקים החסרים באפוקסי פלסטיק 3. עיבוד ועיצוב מחדש של ההשלמה ליצירת המבנה המקורי 4. צביעה בצבע KRYLON FUSION שחור שנקרא גם צבע פלסטיק. למרות שהשיפוץ כבר החל (מצורפות תמונות) אשמח לקבל מהמומחים רעיונות והארות.
הודעה אחרונה מאת ud1222, -
האופל קומודור שלי 1 2
מאת ami333-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם שבוע שעבר קניתי אופל קומודור שנת 69 מנוע 2,500 סמ"ק טורי אוטומטית הרכב עמד משנת 1994 והגיע בגרירה כמובן... אחרי טיפול ראשוני הצלחתי להניע את הרכב והמנוע נשמע מצויין יש לי המון עבודה על האוטו והייתי שמח אם למישהוא יש מושג מהיכן אני יכול להשיג חלפים לרכב כמו פנסים,חלון לדלת נהג ,מראות,סמלים וכו' תודה מראש עמי
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יום שישי פעמיים כי טוב: בבוקר נפגשנו בזיכרון ואחר הצהרים / ערב בארומה
הודעה אחרונה מאת idipidi, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי ברשותי אופנוע הונדה VF750 SABRE שנת 82 אם מישהו יודע איפה אפשר להחליף סליבים , הבעיה שהמנוע הוא בצורת V והסליבים נמצאים ב45 מעלות מהריצפה תודה חיים
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
הרכב נקנה כחדש ע"י אימי ועבר במשפחה עד שנת 94 בחיפושית הזאת אימי היתה מסיעה אותי לגן....... וגם התאונה הריאשונה שלי (התנגשתי בגדר אחרי שפילחתי לאימי את המפתחות....) מישהוא יודע אם הרכב עדיין קיים? התמונה הזאת משנות ה 70
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
חברים שלום, ב-15/12 מתקיים היום הזה, בדיון יהיו הרבה נושאי עיצוב כאשר חלק יהיה על נושא עיצוב רכבים. הוזמן נשיא סדנת העיצוב פינינפארינה, פאולו פינינפארינה בכבודו ובעצמו לראשונה בארץ. הארוע יתקיים בחולון בתאריך 15/12 החל מהשעה 10:30 ועד 16:00. החלק של פינינפארינה בין 11:00 ל-13:00. מי שמעוניין בהזמנות שיפנה אליי בצרוף כתובת האימייל שלו. ראובן
הודעה אחרונה מאת Stifmeister, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בעקבות אסון השריפה ודחיית המפגש שאמור היה להתקיים ב-4.12.2010 ,המועד החדש להתקיימות האירוע הינו שבת ה-18.12.2010 החל מהשעה 12:00. המפגש הפעם יתקיים ב"מול זיכרון" (ולא בקיבוץ דליה), ומאורגן על ידי מס' חברים לתחביב האספנות ושיפוץ רכבים ודו גלגליים קלאסיים וישנים והינו ללא כל שיוך למועדון זה או אחר - כולם מוזמנים. המפגש יהא הפעם בסימן "טוסטוסים" (דו גלגליים קלים) אך יכלול גם דו גלגליים ורכבים .. כולם מוזמנים להנות ממזג האוויר, החברותא ומהחנויות ובתי הקפה הפתוחים. המפגש יערך בכניסה לקניון בצמוד לבית הקפה ארומה אספרסו בר, והנהלת הקניון תקצה/תתחום לנו מקומות לתצוגה. ושוב....נשמח לראותכם. לשאלות ניתן לפנות אלי בה"פ. ירון
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
PDF וכו', בעיקר למנועי טריומף; מישהו יודע היכן יש ברשת? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת אביעד 28, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יש ברשותי טרקטורון לכיסוח דשא . קניתי אותו בשנת 88 לצורכי עבודה , הוא אכן עבד 3 שנים בצורה קלה מאוד פה ושם , ומאז הוא שוכב תחת לכיסוי ברזנט באיזו חניה מקורה. בעצם הייתה פעם אחת נוספת לאחר 5 שנים שיצא לנסיעת כביש בת 15 ק"מ , במהירות מדהימה של 8 קמ"ש , וחזר למקומו . הכלי עצמו היה ועודנו מאוד יפה - חמוד. מנוע אחורי 6 הילוכים קדמיים . לא הונע מזה 8 שנים (נראה חדש) שאלתי : האם הדבר הזה יכול להיות אספני ? כלומר, כדאי לשפצו ולשמור אותו , או למכור ? יש לי אליו סנטימנטים , אני שומר עליו - נראה די חדש וללא חלודות כלל - צבע אדום . שאלה שניה : יש למישהו רעיון מה ניתן לעשות איתו או ממנו - למשהו מעניין ? הוא שוכב שם כבר יותר מידי זמן , ושכנים שם מגלים קוצר רוח לסי…
הודעה אחרונה מאת צ'צ'יק, -
עוד פרוייקט חדש טילון ICM מודל 1966 תודה רבה מכל הלב לאלעד
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 0 תגובות
- 624 צפיות
לא לשכוח להגיע! היום ובשישי הבא! מחכים לכולם-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום, מבקש את עזרתכם, אני מחפש היכן אפשר להשיג אטם ראש מנוע למרצדס 250 SE שנת 67 (108W) תודה.
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 1 תגובות
- 657 צפיות
שלום לכולם , אני מעוניין להזמין מחו"ל סט של קפיצים ומוטות מייצבים לב.מ.וו שלי ( 02' שנת 77 ) . מצאתי מספר מקומות שניתן למצוא סטים לרכב , הבעיה שקשה לי להעריך כמה מכס יקחו לי ,ומכן לקבל הערכה לעלות . בהנחה שאין לי בעיה להשיג אישור מוסך מורשה שהחלקים מתאימים לרכב שלי , עד כמה קשה יהיה לי להכניס את החלקים לארץ ? מה אחוז המיסים שיקחו לי ? נניח אם העלות היא כ1000$ כולל משלוח , כמה מכס אני ישלם ? בהנחה שאני מזמין רק קפיצים , בעלות של כ350-400$ כולל משלוח , כמה מכס אני ישלם ? תודה רבה לכולם ,
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
מבקש המלצה ל"טרנטה" 1 2
מאת shaihar- 4 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
נכון, אמנם לא מדובר ברכב אספנות באופן מובהק, אך אני מחפש רכב אירופאי או יפני כלשהו עד אמצע שנות ה-80 לכל היותר לנסיעה יומיומית, להוריד את הילדים בגן (מרחק של לא יותר משני רחובות פנימיים בתוך שכונה וללא רמזורים), ולא הצלחתי לחשוב על פורום נכון יותר. ולמה "טרנטה" ישנה? סתם כי י בא לי... חשבתי בעיקר על סובארו ג'סטי שאני מאוד אוהב,עדיף לא את הלאונה, אלא אם עד שנת 84, ופיאט אם רק יכול הייתי למצוא. על מה אתם הייתם ממליצים? האם לדעתכם זה חכם מבחינת חלפים וכו'? פרמטרים של דלק או בטיחות לא חשובים (בכ"ז מה כבר יכול להיות בטיחותי בג'סטי ישנה). ועוד דבר, גם לכם קורה שמודדים אתכם לפי הרכב שאת מגיעים איתו לפגישות? כלומר, כשאני נוסע על הרכב האישי שלי, היחס …
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם יש כזה רכב ? ואיזה רכב זה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בפיאג'ו Si שלי האיתות הפסיק לעבוד,בבדיקה של הממסר ע"י מנורת ביקורת נראה שרגל אחת מקבלת מתח קבוע,רגל אחת מהבהבת וברגל השלישית אין כלום. מהממסר החוטים מגיעים למפסק,והרציפות נשמרת בבדיקה על המגעים הפנימיים במפסק (מתחת לחלק הנע)- ועדיין אף נורת איתות לא עובדת. אולי הבדיקה שלי לא נכונה או מה עוד כדאי לבדוק? זו הסכמה, 6 זה הממסר איתות, 4 זה המתג
הודעה אחרונה מאת eran_k, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מי יודע לאיזה רכב שייך ההגה הנ"ל ? תודה לעוזרים עדי
הודעה אחרונה מאת frik, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חברים שלום. למי שזוכר פעם היה אפשר להתקין מפשיר אדים לחלון אחורי ,העם עוד קיים איכן שהוא,לחלופין בEbey מוצעים למכירה מפוחים מפזרי חום אוניברסלים למישהו יש נסיון איתם.
הודעה אחרונה מאת איש שטח, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אולי לא כולם יודעים שלמועדון החמש מוקדשת כפולת עמודים קבועה בירחון הרכב המוביל "הגה". בעמודים אלו מסוקרים אירועים מרכזיים של המועדון מלווים בתמונות, מוזכרים לעתים אירועים עתידיים ומפורטים מפגשי המועדון ברחבי הארץ. עד לא מזמן בני הספל אסף וערך את העמודים משך תקופה ארוכה - ועל כך יש להודות לו. לאחרונה האחריות עברה אלי (לשמחתו של בני), וקיבלנו את הסכמת מגזין הגה להעלות בפורום את הכתבות על המועדון באופן שוטף, כעשרה ימים לאחר הפצת המגזין למנויים. החודש השתתפו בכתיבה קובי בן ניסן וצביקה מרגלית, מלווים בתמונות של שלי קליין (הכתבות מצורפות - ותודות לשלושתם!). אני קורא לחברי מועדון שיודעים ורוצים לכתוב, ודרך כך גם קצת להתנסות בעולם התקשורת, להציע קטעי סיקור/כתיבה של אירועי המועד…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת רינו, -
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 181 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- BoazB11
- David32
- itzik123
- דובצע
- glansfor20vt
- עוזי ל
- Tom78
- נעם101
- GTאי
- פולו,גולף
- hans
- amosbmw
- Accent Coupe
- איציק נ.
- urich
- דניאל1983
- Be roo
- גולדן191
- Moshe c
- lanosforce
- MIHAEL
- Pavlik
- ArikB
- kagan217
- Haim_gds
- Itzik-b
- efraimc
- hgilad123
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- eladts
- שלמה.נ.
- סולל הדרך
- פריג'י
- malcishua
- yossiaviel
- flytomars
- zaf
- Supertigre
- ברווז
- GOLF
- rolling_stony
- EliC25
- yahaga
- לירון .ה.
- Matan1515
