רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
מכונית מאומן ר"ה
מאת חזקי-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
עדיף מאוחר מלעולם לא. הייתי באומן בראש השנה. והנה מספר תמונות. יש שם גם חדישים יותר. אבל נראה לי שזה יעניין יותר. זו מכונית מיצור מקומי אוקראיני. לא הצלחתי ללמוד את שמה מחר יגיעו עוד תמונות
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
מצורפת תמונה סרוקה של דפיות פירסומת משנת 1963 קייזר אילין טנדרים הדפיות באדיבותו של לירוי
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
ויליס קומפקט
מאת hogi-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
כשהייתי ילד הסתובבו בארץ וויליסים עם ארגז פתוח שהוסיפו להם ארגז גבוה להובלת רהיטים , מקררים וכו'. אני זוכר אחד כזה באשקלון בצבע בז' עומד בגאווה ליד העגלונים והסבלים. הבחור שמנהל את האתר EWILLYS מחפש אינפורמציה 'רשמית' על הטנדר הזה שיוצר בישראל http://www.ewillys.com/?p=13639 [וגם אני אשמח להשכיל...]. אני לא מדבר על הטנדרים עם הארגז הנקרא משום מה בארץ 'ארגז טקסס' אלא על בעלי הארגז 'אחוד פתוח' [שתי דוגמאות מ-'יד 2']: http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=147029&Pic=2 http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=167310&Pic=2 מה שאני יודע הוא שכולם קוראים לו 'קומפקט' אבל האם זה שם רשמי של…
הודעה אחרונה מאת hogi, -
-
- 2 תגובות
- 970 צפיות
אחרי תקופה ארוכה שבה אני "מגהץ " את שביל הפטרולים עם אופניים (והצבא עם "המר" 4X4 ) החלטנו להוציא את הוויליס למרעה... היה חם, ולוויליס קוטר סביבוב של משאית , והגה כח (צריך הרבה הרבה כח )... המסלול לא ממש אתגר לעבירות הרכב אבל בהחלט אימון כח לנהג. ננסה משהוא יותר אתגרי בשבת הבאה. -בתמונה נחים במטע האבוקאדו לאורך נחל אלכסנדר
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ביום שישי נצא בשיירה מתוכננת מי-ם (כביש המנהרות) לכיוון עמק האלה למפגש מרתק עם אספני רכב אחרים וטקס החנוכה. כל מי שמעוניין להצטרף לאירוע מוזמן ליצור איתי קשר בדחיפות לטובת הרשמה! היציאה מי-ם בשעה 0930 בדיוק מכביש המנהרות-נא לא לאחר-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בב.מ.וו שלי האגזוזים כבר ישנים, ילידי 1977... ניסתי לברר קצת על אפשריות בארץ, ולא הצלחתי למצוא תשובה. קוטר האגזוז שלי ביציאה מהדאון פיפ (היצאות מהמנוע) הוא 40 מ"מ יחודי למנועי 1000 סמ"ק של BMW וכך גם הכניסה למשתיקים. בחו"ל קיימים כמה וכמה יצרנים מובילים שמיצרים אגזוזים יעודיים לאופנועי BMW החל מיצרני אגזוזים מובילים בתחומם ועד ליצרנים סיניים זולים. הבעייה שאני חייב לרכוש את כל המערכת, מהיציאה מהמנוע ועד קצה המשתיק. ניתן להזמין מחו"ל סט קומפלט הבעייה היא כמובן המשלוח שמייקר את כל הפרוצדורה וההתעסקות עם "מדינת ישראל" על שלל שלוחותיה: דואר מכס משרד התחבורה וכו'. להפיל על מישהו להביא בעצמו במזודה היא אופציה אבל לא כל אחד יהיה מסוגל לעמוד במשימה. …
הודעה אחרונה מאת renaultfreek, -
שלום חברים רציתי לשאול כמה שווה פורד קורטינה דור ראשון שנת 66 בערך כמה לא הניעו אותה 7 שנים ומצב פחחות בינוני ? מה אומרים כמה אתם הייתם משלמים? תמונות להמחשה
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מדליקים נר שלישי של חנוכה במפגש השפלה.. בחנוכיה שעשויה מעץ זית אמיתי שהכין קובי . נר ראשון הודלק לזכר ההורים באסון הכרמל.. נר שני הולדק לגלעד שליט. ונר שלישי לכבוד חג החנוכה ולבשורות טובות. וגם חוגגים יום הולדת לדורון
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
גיר לאלפא סוד
מאת GLF-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 886 צפיות
חבר תקוע עם גיר במצב ממש לא מזהיר באלפא סוד, יש חופש לא קטן בדיפרנציאל ודרושה בחישה לא מועטה בידית ע"מ למצוא את ההילוכים... קראתי במספר מקומות שניתן להסב לגיר של 146, יש גיר כזה עם הציריות והמתלים שלו אצל החבר, השאלה היא האם ניתן להרכיב קומפלט ולהרכיב גם את המתלים של ה146? מבדיקה ויזואלית ראשונית עושה רושם שהמשולשים של הסוד לא יתאימו לנאבות של ה146. הבנתי שיש אופציה נוספת והיא להרכיב את הברקסים של הסוד על הגיר של ה146, ללא שינוי במתלים ובציריות. האם מישהו שהתנסה יכול להרחיב על זה. האם ניתן למצוא גיר כזה (של סוד), והאם הסוד חולקת גיר עם דגמים נוספים? הבנתי שגם בדגמים המוקדמים של הספרינט הברקסים מורכבים על הגיר האם הנ"ל יתאים?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 15.6 אלף צפיות
חברי מועדון החמש מוזמנים להשקת בנטלי 1969 BENTLEY 1969 התמונה להמחשה בלבד. ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 3.09.10, בשעה 17:30 , במקביל לטקס הרמת הכוסית לשנה החדשה. הרכב שופץ במוסך טורינו –מח' רכבי אספנות ע"י חבר מועדון החמש גדי ליבוביץ' ובסיועה הרב של אשתו טלי. הטקס יפתח ע"י יו"ר המועדון , נחום קדמיאל וסקירה על תולדות הרכב תינתן על ידי קובי מילוא. חברים בעלי בנטלי ורולס רויס מכל הדגמים ומכל שנות הייצור מוזמנים להגיע עד השעה 16:30 לסידור תצוגה מכובדת באירוע. אחראי אירוע- מתניה הלוי, טל' 0524472256. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת old but clasic, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אולי התמונות של הטנדר האומלל הזה כבר פורסמו כאן - לא יודע - אבל מראהו הביא אותי לחשוב שני דברים: כמה הוא אומלל שנגזר גורלו לחנות שנים בסמוך לים וכמה אני שמח שהחלום שלי היה טנדר מפיבר ולא טנדר ממתכת!
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 70 תגובות
- 8 אלף צפיות
אז ככה, אתמול הגיעה לאשדוד אניה ובה הסוד הכי שמור של נחום קדמיאל. חשקנו שיניים, נשכנו שפתיים והתאפקנו לא לרוץ ולזעוק בקולי קולות ולספר לחבר'ה... אז קבלו אותה: אולדסמוביל אדומה משנת 1954 שנחום קנה בהרשי האחרון. בתמונות: נחום מתישב בפעם הראשונה ברכב כפי שעמד בין המון דברים נוספים למכירה ב"אגף השוקעתיק" של הרשי. לאחר שהוא והמוכר לחצו ידיים עשיתי לה כמה תמונות דוגמנות. לבסוף נחום נכנס לרכב ומפליג איתו למלון לקראת מסירתו לחברת ההובלה. מזלטובבב. אני אוהב מכוניות אדומות.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- 27 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכל חובבי הרכב , ולחובבי פורד בפרט. מועדון פורד הוא אומנם אחד מהוותיקים בישראל, אך בשנים האחרונות הלך ונעלם וחבריו התפזרו בגולה. הרמנו את הכפפה, ואתמול בשעה טובה עלה לאוויר מועדון ופורום פורד החדש. הרבה אנשים עשו ועושים עבודה מבורכת למען הקמת המועדון, ברמה הכי גבוהה ומקצועית שלכולנו יהיה מקום נעים להיות בו. המטרה היא לתת בית חם ולאחד את כל חובבי הז'אנר, ואנו יודעים שקיימים לא מעט . הסיגנון הוא באמת אווירה משפחתית ,מתוך מטרה אמיתית וטהורה לאהבה למותג. פורד הינו יצרן גדול שהמאפיין הבולט שלו הוא יצור מכוניות חזקות ועמידות. הנגיעה שלו בעולם הספורט ומירוצי הראלי השאירה חותם בין כל חובבי הספורט המוטורי בעולם, וכמובן גם אצלנו בארץ הקודש. …
הודעה אחרונה מאת franz0987, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לכל אלה שחזרו מהאירוע ביקב האלה, ולאלה שנאלצו לוותר! גם היום יהיה מפגש כמו בכל שישי החל מ-1400 ועד שירת המלאכים....רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום למומחים, חבר טוב רכש למעני קרבורטור 32 Solex חדש מהקופסא בעלות של שיפוץ הקיים. העניין הוא, כפי שניתן לראות, שהוא לא דומה בכלל לזה שמותקן בפז'ו שלי (ראה תמונות 1 , 2 חדש מול ישן, תמונה 3 ,4 חדש תמונה 5 ישן). מי מהמומחים ידע לומר מה ההבדל בינהם? לאיזה רכבים מתאים החדש? האם ניתן להתקין את החדש במקום זה המשומש? תודה.
הודעה אחרונה מאת אסף הופמן, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 982 צפיות
אני מודיע בזאת על הפקרת הפורום לטיפול של רז וחן. אז תתנהגו יפה, לפחות עד שאני חוזר ב 8 לחודש ביי
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
המפגש הפעם יתקיים ב"מול זיכרון" (ולא בקיבוץ דליה) בחג החנוכה, בתאריך ה-4.12.2010 יום שבת החל מהשעה 12:00. המפגש מאורגן על ידי מס' חברים לתחביב האספנות ושיפוץ רכבים ודו גלגליים קלאסיים וישנים והינו ללא כל שיוך למועדון זה או אחר - כולם מוזמנים. המפגש יהא הפעם בסימן "טוסטוסים" (דו גלגליים קלים) אך יכלול גם דו גלגליים ורכבים .. כולם מוזמנים להנות ממזג האוויר, החברותא ומהחנויות ובתי הקפה הפתוחים. המפגש יערך בכניסה לקניון מול בית הקפה, והנהלת הקניון תקצה לנו מקומות לתצוגה. ושוב....נשמח לראותכם. לשאלות ניתן לפנות אלי בה"פ. ירון
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב. בשישי הקרוב מפגש השפלה של מועדון החמש יתכבד וידליק נרות חנוכה בניצוחו של הרב. (רב קרחת אם תתעקשו לדעת) ההזמנה פתוחה, אנשים, מכוניות ויהיו גם סופגניות. חג שמח!
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היכן ניתן לרכוש בארץ בית טרמוסטט למנוע 289 או 302 של פורד מוסטנג.הזמנתי היום מחו"ל ולא בא לי להיות מושבת עד שהחלק יגיע.(ונידבתי את הרכב לטובת קליפ של הזמרת נעם נבו) מצרף תמונה.תודה
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 766 צפיות
לתשומת לבכם, מפגש שבת בבוקר ברופין לא יתקיים בתאריך -04.12 עקב אירוע 'הגביע הנודד' של מועדון החמש, באנדרטת משמר הגבול. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת mister v, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הכוונה לפאט כמובן... אשמח לקבל עזרה ו/או פרטים כלשהם.
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
זיהוי תקלה 1 2
מאת orinoko-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם.יש לי בעיה מעניינת.בהנעת הרכב המנוע מניע כמעט מייד.בנגיעה.בנסיעה רגילה בטורים גבוהים המנוע עובד חלק ועגול.הבעיה מתחילה בעצירה ברמזור או בתנועה צפופה.המנוע מתחיל לזייף,יש ירידה בטורים ואז הוא נכבה.למדתי לזהות כאשר זה קורה,ואז אני מפמפם בדוושה,וברוב הפעמים אני מרים קצת טורים,והמנוע לא כבה.אבל,לא תמיד אני מצליח לתפוס את הטורים,ואז המנוע כבה.ופה מתחילה הבעיה.אני צריך לתת כמה סטרטרים ארוכים,(לקבל דפיקות לב חזקות,להתפלל לא להתקע ולעשות פקק בעיר) לפמפם בדוושה,ואז המנוע מתעורר לחיים,עד לרמזור הבא,ושוב אותה בעיה.זה לא קורה תמיד,ויש פעמים שאין סימן לתקלה.הקרבורטור מסוג 4160 של HOLLY.אשמח לשמוע את דעתכם.
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
-
- 1 תגובות
- 844 צפיות
יש לי חיפושית 72 וברצוני לעשות לה שיפוץ . אני לא יודע מאיפה להתחיל, איפה אני מוצא הסברים. אשמח מאוד לכול עזרה
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- 1 תגובות
- 933 צפיות
שלום רב, ביום שישי, 03.12 , ייערך במפגש מועדון החמש בנוקיה תל אביב, טקס הדלקת נרות לכבוד החג. הטקס יתחיל בשעה 16:30 . חנוכה שמח! סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
לפניי 7 שנים
מאת oferbz- 2 תגובות
- 927 צפיות
http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php%3Fattachmentid%3D15679%26stc%3D1%26thumb%3D1%26d%3D1091576130&imgrefurl=http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php%3Ft%3D39611&usg=__3ikXflzEqcBcFTUwQVAgCX-OkgM=&h=104&w=150&sz=7&hl=iw&start=1&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=uj8MCQC-iVw-1M:&tbnh=67&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3D%25D7%259C%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7%2B63%26um%3D1%26hl%3Diw%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26channel%3Ds%26tbs%3Disch:1
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
מרצדס 280 SE
מאת דני לוי-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
מבקש קצת אינפורמציה וידע על מרצדס 280 דגם SE מנוע 4.5 ליטר מודל 1971 חבר מבקש לייבא מקליפורניה רכב כזה במצב כחדש (שילם 6300$ ) מה דעת מומחים אומרת? דני
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
-
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
בעקבות הרכישה האחרונה אני מחפש קשר לבעלי אופנועי BMW מכל הדגמים. לצורך הקמת קבוצה/מועדון שידאג לאינטרסים היחודיים של כלים אלה, רכישות מאוגנות ועבודה משותפת מול מועדונים בחו"ל. יש לי גם הרבה שאלות ומחפש פתרונות שיש לבעלי הבימרים הגדולים-תודה-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
ערב טוב. יש אפשרות להחליף מידות צמיג ברכב ושיהיה רשום ברישוי? זה תקין ועושים זאת? ועל אותו משקל, החלפת צבע הרכב, אפשרי? אגב, המידות כיום 195X75R14 ואני רוצה להחליך ל-190X75R14 דבר נוסף, לצינור דלק גמיש, יש מידות (לא אורך...)? אני רוצה/צריך להחליפו שבוע טוב!
הודעה אחרונה מאת rich98, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ראיתי אותו בזכרון יעקב ואני לא מזהה זה אופל?
הודעה אחרונה מאת alon, -
- 10 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום אני מקווה שאני מעלה את המודעה בפורום הנכון אני מחפש 5 צמיגים במידה 165/65/R15 לחיפושית 1200 שנת 72 אני לא מעוניין להגדיל ל185 מה שקל יותר להשיג אלא להישאר במידה הפחות או יותר מקורית המקורי הוא 155 אבל הבנתי שכבר אין לי סיכויי למצוא כאלו דרך אגב יש עדיין יצרניות שמייצרות את הצמיגים עם פס לבן בדופן ?(כמו בתמונה) אשמח לעזרתכם תודה מראש יוסי
הודעה אחרונה מאת VW130071,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 588 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- בנס
- אופיר71
- blackpolo
- garicho
- itaimoto
- Night Driver
- pooh-bear
- Be roo
- RBRB
- לירון .ה.
- Shay Shd Dave
- Avia
- عبد
- Stangg
- דניאל1983
- mcyossi
- איצקיש
- gamken
- DanielGangsta
- איציק נ.
- daniel.asu
- viper83
- beastmodeisr
- קאררה
- פאטון
- giacomo72
- ModChiP
- גולדן191
- srool
- BRAVO_SX
- BoazB11
- malcishua
- פינדר
- Nutella
- Yuvalino
- JohnnyEnglish
