Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חובבי הרכב , ולחובבי פורד בפרט.

 

מועדון פורד הוא אומנם אחד מהוותיקים בישראל, אך בשנים האחרונות הלך ונעלם וחבריו התפזרו בגולה.

הרמנו את הכפפה, ואתמול בשעה טובה עלה לאוויר מועדון ופורום פורד החדש.

הרבה אנשים עשו ועושים עבודה מבורכת למען הקמת המועדון,

ברמה הכי גבוהה ומקצועית שלכולנו יהיה מקום נעים להיות בו.

 

המטרה היא לתת בית חם ולאחד את כל חובבי הז'אנר, ואנו יודעים שקיימים לא מעט .

הסיגנון הוא באמת אווירה משפחתית ,מתוך מטרה אמיתית וטהורה לאהבה למותג.

 

פורד הינו יצרן גדול שהמאפיין הבולט שלו הוא יצור מכוניות חזקות ועמידות.

הנגיעה שלו בעולם הספורט ומירוצי הראלי השאירה חותם בין כל חובבי הספורט המוטורי בעולם,

וכמובן גם אצלנו בארץ הקודש.

 

ליצרן כמו פורד מגיע פורום איכותי המאחד את כולנו מכל קצוות המדינה.

אנחנו רבים וטובים והגיע הזמן שנהיה גם מאוחדים.

 

אני קורא לכל חובבי ה"מותג" ולחובבי הרכב בכלל .

כנסו, תתרשמו, תרשמו, ותעזרו לנו להרים את המועדון.

 

http://www.autosport.co.il/viewforum.php?f=58&sid=212754a7d726cc8078de6838f4379af3

 

תודה לכולם ושיהיה לנו בהצלחה .

פורסם

ברכות חמות!!!

לכם על הקמת מועדון פורד החדש ובפרט לך ידידי היקר מר שאולי

עלו והצליחו.:wave2::wave::roflmao:

:roll: Muscle car is a man best friend

פורסם

8)8)8)8):twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אין ביטוי לפורד אמריקה. לא לשכוח - משם הכל התחיל!!!

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

בהצלחה עם הקמת המועדון והפורום החדש.

תפגשו תטילו, תהנו ביחד והכל עם אהבה למותג פורד.

בהצלחה!

8)

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה לכולם על הברכות והאיחולים.

 

אנו שמחים ומברכים על כל המצטרפים החדשים.:mm_yeah:

נשמח לראות עוד מצטרפים חדשים למועדון פורד החדש.

ואין ספק שיש ביטוי גם לפורד אמריקה .:beerchug:

פורסם

בתקווה שהמועדון יתפוס תאוצה, הצבנו רף , לא ממש גבוהה :-D:twisted::evil:

הבאנו דוגמאה (קישור מהאתר) לתת קצת חשק ומוטיבציה .

 

http://www.autosport.co.il/viewtopic.php?t=17265

 

אני חושב שגם אצלנו יש פוטנציאל, אם נרצה ונתאחד כולנו למטרה אחת,

מועדון פורד יגיע למקום הראוי לו, בין המועדונים הגדולים בארץ הקודש.

פורסם

מברוק,המון מזל טוב ובהצלחה,מקווה שנזכה לראות הרבה מפגשים של המועדון והצעדתו קדימה,בפרט ע'י חבר טוב אוהד מושבע של המותג ,שאולי והאגדה....

פורסם
בתקווה שהמועדון יתפוס תאוצה, הצבנו רף , לא ממש גבוהה :-D:twisted::evil:

הבאנו דוגמאה (קישור מהאתר) לתת קצת חשק ומוטיבציה .

 

http://www.autosport.co.il/viewtopic.php?t=17265

 

אני חושב שגם אצלנו יש פוטנציאל, אם נרצה ונתאחד כולנו למטרה אחת,

מועדון פורד יגיע למקום הראוי לו, בין המועדונים הגדולים בארץ הקודש.

 

אולי כדאי לקיים מפגש של בעלי פורדים ענתיקות וקלאסיות ,מה שישמש קטליזטור להמשך...

×
×
  • תוכן חדש...