Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר לאלפא סוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר תקוע עם גיר במצב ממש לא מזהיר באלפא סוד, יש חופש לא קטן בדיפרנציאל ודרושה בחישה לא מועטה בידית ע"מ למצוא את ההילוכים...

 

קראתי במספר מקומות שניתן להסב לגיר של 146, יש גיר כזה עם הציריות והמתלים שלו אצל החבר, השאלה היא האם ניתן להרכיב קומפלט ולהרכיב גם את המתלים של ה146? מבדיקה ויזואלית ראשונית עושה רושם שהמשולשים של הסוד לא יתאימו לנאבות של ה146.

 

הבנתי שיש אופציה נוספת והיא להרכיב את הברקסים של הסוד על הגיר של ה146, ללא שינוי במתלים ובציריות. האם מישהו שהתנסה יכול להרחיב על זה.

 

האם ניתן למצוא גיר כזה (של סוד), והאם הסוד חולקת גיר עם דגמים נוספים? הבנתי שגם בדגמים המוקדמים של הספרינט הברקסים מורכבים על הגיר האם הנ"ל יתאים?

פורסם

למצוא גיר של סוד או ספרינט מוקדמת (עם ברקסים על הגיר) זה אמוד קשה.

לי הלך דיפרנציאל עקב נזילת שמן מהגיר שלא טופלה וזה גרם להישתלות מיידית של הרכב במקום בכל נסיון תזוזה.

 

למזלי היתה לי עוד סוד לחלקים ולקחתי גיר ממנה, בזמנו כשדיברתי עם איציק מבית דגן האלטרנטיבה השנייה היתה לקחת גיר של 33/146 בוקסר ולהבריז לו חורים כדי לשים קליפרים של סוד, או לוותר ולעבור למתלה כמו של 33 עם הברקסים בגלגלים.

 

לי, משיקולי מקוריות, האפשרות של הסבה למבנה של 33 לא היתה על הפרק.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
למצוא גיר של סוד או ספרינט מוקדמת (עם ברקסים על הגיר) זה אמוד קשה.

לי הלך דיפרנציאל עקב נזילת שמן מהגיר שלא טופלה וזה גרם להישתלות מיידית של הרכב במקום בכל נסיון תזוזה.

 

למזלי היתה לי עוד סוד לחלקים ולקחתי גיר ממנה, בזמנו כשדיברתי עם איציק מבית דגן האלטרנטיבה השנייה היתה לקחת גיר של 33/146 בוקסר ולהבריז לו חורים כדי לשים קליפרים של סוד, או לוותר ולעבור למתלה כמו של 33 עם הברקסים בגלגלים.

 

לי, משיקולי מקוריות, האפשרות של הסבה למבנה של 33 לא היתה על הפרק.

 

האם ניתן לשתול גיר ומתלים קומפלט של 33/146? יש אצלנו סט כזה (גיר, ציריות ומתלים). בעל הרכב מוכן להתפשר על המקוריות אך השאלה היא האם הסט יתאים. האם צריך לקצר ציריות? האם המשולשים של הסוד יתאימו למתלה של 146? האם יידרשו התאמות של ההגה?

פורסם

לא יודע להגיד לך עד כדי כך בפירוט משום שלא חקרתי את האופציה (כאמור משיקולי מקוריות).

אני מציע שהחבר ידבר עם איציק מבית דגן והוא יכוון אותו לפתרון הישים יותר טכנית.

 

אני בדמנו שקלתי אפילו לשפץ את הגיר שלי עם מכללים פנימיים מ 33, אני חושב שזה אפשרי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...